Ben ik met je eens makkerquote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk iedereen gewoon op de middelbare school moeten leren. Dan maar een paar gymlessen minder.
Like gezetquote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk iedereen gewoon op de middelbare school moeten leren. Dan maar een paar gymlessen minder.
Zeer correct. Geniet ervan maatquote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat wij vrienden waren
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:36 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een wedstrijd gezien van Zweden waarvan ik dacht: Goh nu ga ik er eens voor zitten, het is nooit slecht, zeker verdedigend niet, maar altijd dat oefenwedstrijd gevoel.Zweden Engeland 4-2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze misere treft ons allemaal wel eens.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet voor mij joh. Vrouwtje he. Ik zit in lockdown, peniskooitje etc. @:Wereldgozer ook trouwens.
Hahah je had hier ooit zo een user op Fok die ging dan vertellen dat hij straf had en dat hij vroeg naar best moest, lol geen grap,.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet voor mij joh. Vrouwtje he. Ik zit in lockdown, peniskooitje etc. @:Wereldgozer ook trouwens.
Dan zou @Oriente nu nog dikker zijn.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
.. Dan maar een paar gymlessen minder.
Je kunt ook gewoon zelf je verantwoordelijkheid nemen en even die cursus doen.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:36 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een wedstrijd gezien van Zweden waarvan ik dacht: Goh nu ga ik er eens voor zitten, het is nooit slecht, zeker verdedigend niet, maar altijd dat oefenwedstrijd gevoel.Bij Zweden is een motorische beperking dan ook een voorwaarde om toegelaten te worden tot de jeugdopleiding van een BVO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Die heb ik gedaan maar niet iedereen gaat dat natuurlijk doen.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf je verantwoordelijkheid nemen en even die cursus doen.
Ik heb hem denk ik al een jaar of 10.
In Duitsland is het geloof ik onderdeel van rijlessen, ook een goed idee.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen de medici ook wel naar huis.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:36 schreef Oriente het volgende:
Beetje offtopic maar wel goed
Italiaanse voetbalbond verplicht EHBO-cursus na hartstilstand Eriksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |