Analyses van de eerste helftquote:Op maandag 14 juni 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nabeschouwingen in de rust zijn ook zeldzaam.
ik krijg zondag mijn eerste prikquote:Op maandag 14 juni 2021 21:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ben je toch mooi uitgerust voor je tweede prik van morgenochtend.
Is dat zo eng ofzo?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef TLC het volgende:
Eerst (lees: nog een paar jaar terug) zag je noooit vrouwen bij de nos, en nu zitten ze bij iedere wedstrijd aan tafel
Vrouwen en negerquota bij de nos.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef TLC het volgende:
Eerst (lees: nog een paar jaar terug) zag je noooit vrouwen bij de nos, en nu zitten ze bij iedere wedstrijd aan tafel
Het is wat allemaalquote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef TLC het volgende:
nee dat zeg ik toch ook niet, tis n constateringquote:
waarom zou je twijfelen?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit nu toch echt even te twijfelen of ik mezelf een ondeugende Triple inschenk.
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen! Nee, maar, het is wel echt héél geforceerd.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:59 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hij moet snel naar bed.
Met een toontje ja.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:59 schreef TLC het volgende:
[..]
nee dat zeg ik toch ook niet, tis n constatering
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wie dat doet. Maar ik wil hier NIKS mee te maken hebben.
@:paul doe eens rustig met modereren maat.
Gewoon doen maat. Maandag lekker afsluiten. Anders blijft het een dramaandagquote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit nu toch echt even te twijfelen of ik mezelf een ondeugende Triple inschenk.
Wel een beetje ja maar er zijn best een paar die wel wat nuttigs kunnen vertellen. Het mannelijke deel houdt ook niet over bij de NOS.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen! Nee, maar, het is wel echt héél geforceerd.
HAHAHAHAHquote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een beetje ja maar er zijn best een paar die wel wat nuttigs kunnen vertellen. Het mannelijke deel houdt ook niet over bij de NOS.
Ik ookquote:
Beetje vergelijkbaar wel. Morata wel beter in de kleine ruimte, de jong koppend wat beter. Maar missen allebei veel kansen en moeten het vooral hebben van hard werken.quote:
Welk jaar is dat?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heel veel succes.
Het godenjaar moet nog even wachten.
Daar drink ik er nog eentje op.quote:
Dat zeker niet, het is toch een beetje kiezen tussen een hersen- of een longtumor.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een beetje ja maar er zijn best een paar die wel wat nuttigs kunnen vertellen. Het mannelijke deel houdt ook niet over bij de NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |