Toen werd ook gevoetbald. Erg mooi.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog mogen achterwege blijven. Dank.
Voor jou waarschijnlijk niet meer.quote:
TR gemacht voor pseudo modden!quote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ach, als je doet wat iedereen doet win je nooit.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb jou verschrikkelijk hoog zitten maar dit is echt mokerdom
Oale zoeperd.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga NU bier halen.
@:gurneyisbestoke
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik sta al 8 dagen droog, ik heb zelf citroenen limonade gemaaktquote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga NU bier halen.
@:gurneyisbestoke
Waar staat dat?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie wil zijn beschimmelde bevlekte matras hebben?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Verkocht voor een dominos triple pizza treat
@JR-Style-93quote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie wil zijn beschimmelde bevlekte matras hebben?
@JR-Style-93quote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie wil zijn beschimmelde bevlekte matras hebben?
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef TLC het volgende:
Met Zlatan erbij had het nu al 0-1 gestaan, minstens.
Staat zijn bed nou naast de WC, zie het schuiifje onder het handvatquote:
Ja dat is wel typisch voor de trainer Deschamps, de Franse ploeg en met Kanté erbij.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
De Fransen zullen morgen wel weer ouderwets de poorten openzetten voor die Duitsers
Weet je trouwen hoe je een Franse tank herkent?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
De Fransen zullen morgen wel weer ouderwets de poorten openzetten voor die Duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |