Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
en waarom hij mod af is? mag dat wel besproken worden habibo?
Hoe heb jij daar last vanquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:27 schreef Amarantha het volgende:
Topic nummer zoveel over dit onderwerp.
Kwalijke zaakquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo secret dat ze gewoon in je notes terecht komen
Beetje onterecht vooral in deze tijd van 1.5 m afstand. Zonder leuning zou je aan beide kanten kunnen zitten met rug tegen elkaar en afstand houden. Nu is zo'n bankje direct voor een persoon.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
KLB / Banken met armleuningen buiten
Waarom was deze gesloten?
Je laatste zin maakt het tot een typisch mikeytt reactiesuitloktopicquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
Stel liever de vraag waarom er soms überhaupt topics van jou open blijven.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
Verworpen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
Plompie komt over als een zure slet bij het zojuist sluiten van weer een geweldig topic van Mikey.
Ik zou plompie bij deze graag wraken omdat zijn sluitpost Mikey niet de kans geeft om een leuke en unieke user te zijn.
Bij deze eis ik dat plompie 5 dagen uit zijn blauwe ambt wordt gezet en het topic weer open gaat.
Vrgr
Heus nietquote:
Alsof die zure wijven mij willenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Verworpen.
Bij deze stel ik voor om het subforum VIV(A) aan te maken, @:scrupuleus daar mod te maken en te verbannen van de rest van fok.
Hij maakt toch gewoon een actueel topic waar we als users lekker onze eigen invulling aan kunnen geven, jammer dat ook jij geen blijk van inzicht toont.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:35 schreef Erasmus het volgende:
Of je stelt je aan zeg. Ga in de zon bier drinken met je maten ofzo ipv je om een trolletje druk te maken.
Dat klinkt als jouw probleem.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij maakt toch gewoon een actueel topic waar we als users lekker onze eigen invulling aan kunnen geven, jammer dat ook jij geen blijk van inzicht toont.
Maar oke ik ga wel buiten bier drinken met mijn vrienden, op het terras, tijdens een onweersbui.
Dat heb ik letterlijk nog nooit gezegd met je insinuatiesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Fugue het volgende:
Code donkerpaars in heel Nederland, tornado's en stormen en Erasmus zit op een terrasje hoor
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Fugue het volgende:
Code donkerpaars in heel Nederland, tornado's en stormen en Erasmus zit op een terrasje hoor
De ironie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heus niet
Plompie kan beter ergens gaan werken waar ordnung verwacht wordt.
Je zou denken dat hij te laat is geboren.
Levert me wel 2 likes op dus jokes on youquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat heb ik letterlijk nog nooit gezegd met je insinuaties
Dat zou je wel willen, hè, ouwe NSBer van me.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie bij de beste discussievoerder nooit onderbouwing
Kan iemand dat tagje afnemen?
Is dat hoe het werkt tegenwoordig? Is die ene Black Mirror aflevering werkelijkheid geworden?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Levert me wel 2 likes op dus jokes on you
Die heeft hij achtergelaten in 2020quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie bij de beste discussievoerder nooit onderbouwing
Kan iemand dat tagje afnemen?
Corona maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:00 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die heeft hij achtergelaten in 2020
Ik had hier een passende je moeder-grap voor je maar gezien mijn modfunctie hou ik mij in.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Levert me wel 2 likes op dus jokes on you
Dat vonden de NSBers toen ook van zichzelf.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:02 schreef scrupuleus het volgende:
Zie mij eerder als verzetsheld maar soit
[..]
Corona maakt meer kapot dan je lief is
Gecuckedquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had hier een passende je moeder-grap voor je maar gezien mijn modfunctie hou ik mij in.
Moet hij weten. Zelf hou ik me liever met jouw zusje bezig, maar als jij graag een 70+er doet, prima, ieder zijn dingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat vond je vader anders wel prettig vannacht toen ik als bull langskwam.
Mijn zusje is 3 vieze Benno Lquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Moet hij weten. Zelf hou ik me liever met jouw zusje bezig, maar als jij graag een 70+er doet, prima, ieder zijn ding
Je slaat de plank weer volledig mis sjakie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat vonden de NSBers toen ook van zichzelf.
Kijk, een onderbouwing!
Ja daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:02 schreef scrupuleus het volgende:
Zie mij eerder als verzetsheld maar soit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |