wtf habibo's dus nu alle oude mensen zijn gevaccineerd en ik nog moet want 1995 is nu pas aan de beurt en ik ben 2001. Moet ik nu lekker dadelijk weer naar de winkel waar niemand mondkapje draagt als ik mij gezonde dingen wil kopen.quote:Woensdag komt het kabinet weer bijeen om te overleggen over de versoepelingen en of de basisregels eerder dan in augustus kunnen worden afgeschaft. Volgens een betrokkene zouden de mondkapjesplicht er misschien ook op 26 juni af kunnen gaan of anders half juli. Het kabinet houdt nauwlettend het buitenland in de gaten, voor de toename van de Delta variant (INdia) maar ook omdat Nederland niet 'te snel' de coronamaatregelen los wil laten. Nederland wordt door Europa nog steeds als risicovol beschouwd.
Jij bent toch ook Gen Z?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:14 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Gen z struggles
Ga tiktokken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook Gen Z?millenial neefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en typen en spellingscontrole kan me verotten
werk in de bouw en typ in de dixieOp maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
dit is hartstikke schandalig als het waar is. Eigenlijk mag je dan geen boodschappen meer doen want iedereen loopt daar vrolijk zonder mondmasker. Iedereen is dus opeens een wappie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:19 schreef Mikeytt het volgende:
Terechte klacht
Waarom doen ze niet gewoon net als duitsland dat iedereen een afspraak kan maken?
Ik mag pas donderdag wss tenzij ze morgen 1996 en 1997 tegelijk doen
ik vind dat wel slecht. tegen mij zeiden ze altijd samen uit samen thuis. dat is niet meer nu is het boomers eerst en jeugd kan het vergeten. jeugdige maken niet uitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:20 schreef babylon het volgende:
Boomermentaliteit hè. Iedereen moet altijd rekening met hun houden, andersom is niet nodig.
ik draag al mondkapje van voor het verplicht was. toen lachte de boomers mij uitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:22 schreef Ramptourist het volgende:
Eerst interesseert het ze geen reet en nu bekend is dat ook jonge mensen er langdurige klachten aan over kunnen houden is het allemaal zo erg. Egoïstisch gedrag. Zelfde als met dat boomer gedoe. Allemaal afgunst. Liefst zo weinig mogelijk werken en zoveel mogelijk verdienen. Kut generatie.
en terecht.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik draag al mondkapje van voor het verplicht was. toen lachte de boomers mij uit
discotheek is sowieso al risico maar ik hoef niet naar een discotheek om eten in de koelkast te hebben. supermarkt wel. discotheek is een vrijwillige keuze supermarkt is dat niet. dat was mijn gedachte erachter. discotheek gaan is risico dat je zelf vrijwillig neemt. supermarkt eigenlijk niet want je moet gewoon eten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:26 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
en terecht.
Zeker als je vind dat je in een discotheek het kapje niet nodig is, maar in de super wel
Niet een heel raar punt, toegegeven, maar je kunt je boodschappen ook online bestellen, als je niet onder de mensen wilt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
discotheek is sowieso al risico maar ik hoef niet naar een discotheek om eten in de koelkast te hebben. supermarkt wel. discotheek is een vrijwillige keuze supermarkt is dat niet. dat was mijn gedachte erachter. discotheek gaan is risico dat je zelf vrijwillig neemt. supermarkt eigenlijk niet want je moet gewoon eten.
gaat me niet erom dat ik niet wil gaat me erom dat het me dadelijk onmogelijk wordt gemaakt. mondkapjes werken en het is gevaarlijk ze direct af te zweren als nog niet iedereen gevaccineert is. Maar online bestellen wordt inderdaad wat ik ga doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:48 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Niet een heel raar punt, toegegeven, maar je kunt je boodschappen ook online bestellen, als je niet onder de mensen wilt.
2003 is zelfs legaal, jonge slaatjesquote:
Zegt onze sneeuwvlokje.quote:
Jankbal.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
gaat me niet erom dat ik niet wil gaat me erom dat het me dadelijk onmogelijk wordt gemaakt. mondkapjes werken en het is gevaarlijk ze direct af te zweren als nog niet iedereen gevaccineert is. Maar online bestellen wordt inderdaad wat ik ga doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |