Mevrouw Eriksen zou mij of bepaalde onderdelen van mij ook wel overeind houden jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen mevrouw Eriksen wel overeind had willen houden.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mevrouw Eriksen zou mij of bepaalde onderdelen van mij ook wel overeind houden ja
Wat een koelbloedige held.quote:
Herhalingsgevaar 5 voetstapjesquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wandel jij ook graag @:wereldgozer ?
Oh ik dacht dat t zn dochter was. Maar kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen mevrouw Eriksen wel overeind had willen houden.
Nee ik ook niet. Maar een knappe meid is het, daar doe je weinig aanquote:
Zipportal dit is misschien even niet je avond ga maar iets anders doenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:37 schreef Zipportal het volgende:
Babyhoofd Ibi heeft zijn pamper volgezeken.
Als er geen drama was had je hem langer in beeld gehad, kies maarquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:37 schreef GGMM het volgende:
Oh Joep
Om het drama nog even compleet te maken
Gelachen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:37 schreef GGMM het volgende:
Oh Joep
Om het drama nog even compleet te maken
Het gelijk van de “Ik kijk op de Belg” fokkersquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja kut, België wordt dus pas na 30min. ingeschakeld…
Ik kijk op de Belgquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja kut, België wordt dus pas na 30min. ingeschakeld…
Je hobbelt wel achter de ezels aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zipportal dit is misschien even niet je avond ga maar iets anders doen
En waarom mag Akwasi z'n mening niet geven over alles? Alleen maar de blanken?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:38 schreef KennyPowers het volgende:
Ik stoor me wel inmiddels.
Over duizenden dode slaven hoor je niemand
100% mee eens. En denemarken ipv 2-0 denk ik nu 1-0.,quote:
Die zit volgas aan de wodkaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Is Joep fucked up of wat? Staat helemaal te shaken.
Drank.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Is Joep fucked up of wat? Staat helemaal te shaken.
Volkslied genot.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:40 schreef Coco het volgende:
Om 21:00 schakel ik wel België - Rusland naar het hoofdscherm.
Die is daar 14.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:muskusboktor57 en ik zouden de linker jongedame @ 47 seconden nog altijd doen
Ik wou net zeggen dat lijkt wel een kindquote:
Nounounou, jovialerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:44 schreef Sabata het volgende:
Joep doet me onder normale omstandigheden veel aan Bert Maalderink denken, stelt net zulke zuigende vragen, maar dat ietsje jovialer
Dat is zo op NPO3quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
De Belg maar opgezet. Wil wel even het Russische volkslied horen
Joep heeft dusdanig weinig verstand van voetbal dat ie geeneens probeert voetbal inhoudelijke vragen te stellen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:44 schreef Sabata het volgende:
Joep doet me onder normale omstandigheden veel aan Bert Maalderink denken, stelt net zulke zuigende vragen, maar dat ietsje jovialer
komt nog vaak genoegquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Moeten hun weten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:45 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat zeiden @:ggmm en @:onlogisch net ook!
Over 25 jaar verplicht elke ochtend meezingen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Als de Vodka ook maar meekomt dan!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Over 25 jaar verplicht elke ochtend meezingen.
Jij zou echt een uitstekende mod zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Iemand moet scherp blijven tijdens deze rare avond.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:47 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Jij zou echt een uitstekende mod zijn.
Helaas werd ik keihard in de steek gelaten door mijn duo partner.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:47 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Jij zou echt een uitstekende mod zijn.
Je bent dusdanig doorsnee dat je geeneens de welbekende reactie krijgt.quote:
@maxi-musquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Helaas werd ik keihard in de steek gelaten door mijn duo partner.
November 2022 weer een kans, amigo.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Helaas werd ik keihard in de steek gelaten door mijn duo partner.
sowquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:48 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Je bent dusdanig doorsnee dat je geeneens de welbekende reactie krijgt.
Met die trage servers is er geen doorkomen aan. Dat geldt ook voor Christian denk ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die is nu nog even niet aan het FOK!ken denk ik
Hij had geluk dat hij niet in een muur knalde.quote:
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij had geluk dat hij niet in een muur knalde.
@Orientequote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij had geluk dat hij niet in een muur knalde.
Er is wel iets met de servers (zie FB)quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:51 schreef Coco het volgende:
Hopelijk worden er morgen wel extra servers ingezet.
@:danny
Er loopt in FB iets over nieuwe servers, misschien dat het je interesse heeft!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:51 schreef Coco het volgende:
Hopelijk worden er morgen wel extra servers ingezet.
@:danny
Haha ik was je mooi voorquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er loopt in FB iets over nieuwe servers, misschien dat het je interesse heeft!
Bedankt, Hansquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder Eriksen wel lastiger. Je mist meteen creativiteit. Mag je nog blij zijn dat het Finland is, die kunnen er niks van.quote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
lekker daar blijvenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Overgeschakeld naar de Belg voor het Russische volkslied.
Laat.me.met.rustquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:53 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik ken iemand die heel kritisch over Danny was.
[..]
Joh.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit is het topic voor Denemarken - Finland, Hans.
nou volgens mij zijn er wel voor minder onder de tegeltjes gegaan!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:53 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik ken iemand die heel kritisch over Danny was.
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is wel iets met de servers (zie FB)
Maar ik snap er geen zak van dus ik kan het niet samenvatten helaas
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan zo aanschuiven bij de analytici, wat een scherpe conclusiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Denemarken alles op alles zetten om gelijk te maken.
Je zit hier verkeerd!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Soiuz nerushimyj respublik svobodnykh
Splotila naveki Velikaia Rus.
Da zdravstvuet sozdannyj volej narodov
Edinyj, moguchij Sovetskij Soiuz!
![]()
Jaquote:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht dat de Finnen scoren. Hadden ze maar niet naar Eriksen moeten luisteren.
madquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:58 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
"no var"quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef De_Kraam het volgende:
Er bestaan gifjes met de scheidsrechter van België - Rusland.
Slecht geregeld. Waarom liggen hier geen draaiboeken voor.quote:
Sensatie werkt altijdquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef jameshond7 het volgende:
Je merkt wel direct hoeveel FOK!ers er op een topic afkomen als er sensatie is en hoe snel ze weer weggaan
Het is idd stukken rustiger geworden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef jameshond7 het volgende:
Je merkt wel direct hoeveel FOK!ers er op een topic afkomen als er sensatie is en hoe snel ze weer weggaan
Zelfde als Max of Lewis crashtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef jameshond7 het volgende:
Beetje ongepast dit.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht dat de Finnen scoren. Hadden ze maar niet naar Eriksen moeten luisteren.
groetjesquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ga naar België
(niet het land, niet de zender, maar de wedstrijd op NPO3)
okee doeiquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ga naar België
Hoe gaat het met oma?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
Ik deed expres niet mee aan de sensatie
En ik zat bij m'n oma, dat was reden twee.
Ik heb beide NPO'squote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie het al. Het dagjesvolk trekt naar de Belg en de echten blijven over.
Echte helden zijn vikingen, echte vikingen zijn helden. Zoiets.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie het al. Het dagjesvolk trekt naar de Belg en de echten blijven over.
Pics van je oma?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
Ik deed expres niet mee aan de sensatie
En ik zat bij m'n oma, dat was reden twee.
Prima, lief dat je het vraagt!quote:
Toedelsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ga naar België
Leuk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Prima, lief dat je het vraagt!Lekker Midsomer Murders gekeken en in de tuin gezeten. Altijd feest.
Met Wijnaldum erbij denk ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Met Eriksen erbij had Denemarken gewonnen.
Hipsterquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kijk bij de Belg en NPO1 tegelijk.
Hier Ziggy go op het laptoppie aan. Helaas is het geen macbook en ben ik geen ZZP'er.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hipster
Hoewel Jan Roelfs op NPO zit
TV met gesplitst schermquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Kijk jij dan op PC en TV of met gesplitst scherm. @:zipportal en ik moeten dit weten.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kijk bij de Belg en NPO1 tegelijk.
Welke tv heb je?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
TV met gesplitst scherm
Ik kan zelfs de grootte van beide deelschermen een beetje aanpassen
Hoe kan Jan Roelfs op voetbal zitten terwijl er nog tennis aan de gang is?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hipster
Hoewel Jan Roelfs op NPO zit
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een Samsung, welk serienummer precies weet ik niet
Ja het is een prima tv verderquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hahaha, de onwetendheid. Ik geniet.
Zeer matig ingeschoten.quote:
Dan ben je echt blind. Knie haalt gewoon voet neer. Lees het regelboek eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Lachwekkend als dit een penalty wordt. Makkelie lacht hier erg om.
Met haar chocoladebeenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
De oma waar ik vanmiddag was had deze pingel beter ingeschoten.
Het is goed met je.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan ben je echt blind. Knie haalt gewoon voet neer. Lees het regelboek eens.
Die kunnen de druk niet aan denk ikquote:
Die had zelfs na de 40e minuut nog doorgespeeld. Mannelijk voetbal!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
Hij had wel geluk dat Nijhuis niet floot.
Dat ze in jouw familie al met 34 jaar oma zijn is natuurlijk ook niet normaalquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
De oma waar ik vanmiddag was had deze pingel beter ingeschoten.
sowquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ze in jouw familie al met 34 jaar oma zijn is natuurlijk ook niet normaal
Als Jørgensen had meegedaan had ie hem gemaakt.quote:
Die was bij Rusland-België in de goal beland.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Jørgensen had meegedaan had ie hem gemaakt.
Nee grapje, hij had hem gemist
zuchtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
De ex van een bepaalde user heeft er nog 2.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die was bij Rusland-België in de goal beland.
Beide teams wilden datquote:
JorgGod had deze onberispelijk ingeschoten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Jørgensen had meegedaan had ie hem gemaakt.
Nee grapje, hij had hem gemist
Probleem is dat ze één echt goede speler hebben, en die ligt in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan nou niet zeggen dat ik Denemarken een leuk ploegje vind. Die Finnen kunnen er geen hout van
Metsjfiksingquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Probleem is dat ze één echt goede speler hebben, en die ligt in het ziekenhuis.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
JorgGod had deze onberispelijk ingeschoten.
Grotere selectiefout van de Deense bondscoach dan van ons Frank met Promes.
Weet je nog die penalty van Jørgensen op het laatste eindtoernooi van Denemarken?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
JorgGod had deze onberispelijk ingeschoten.
Grotere selectiefout van de Deense bondscoach dan van ons Frank met Promes.
Ja dat is wel een probleem aan Jørgensen ja, dat ie zo vaak geblesseerd isquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Probleem is dat ze één echt goede speler hebben, en die ligt in het ziekenhuis.
Dat was het begin van het einde.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je nog die penalty van Jørgensen op het laatste eindtoernooi van Denemarken?
Het is daarna niet meer echt goedgekomen zeg maar
racismequote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:16 schreef Rambolin het volgende:
Wat kon Seedorf nou gebeuren, toen hij van 11 meter schoot....
Ongepast liedje?
Modric en Eriksen misste ook in dje wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je nog die penalty van Jørgensen op het laatste eindtoernooi van Denemarken?
Het is daarna niet meer echt goedgekomen zeg maar
Wat kon Kluivert nou gebeuren toen hij harder ging bij roodquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:16 schreef Rambolin het volgende:
Wat kon Seedorf nou gebeuren, toen hij van 11 meter schoot....
Ongepast liedje?
Leukquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat is wel een probleem aan Jørgensen ja, dat ie zo vaak geblesseerd is
@:fetx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |