Ja, dat is dan wel een deconfiture.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
In dit tempo gaat het laatste deel van de wedstrijd zonder publiek zijn.
Ja, in 1991, en nee.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:12 schreef superniger het volgende:
Zijn jullie weleens op vakantie naar Kroatië geweest? En voelde je je veilig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles op die wta backhand van Nadal, dan wint hij wel 😉quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:58 schreef DeeBee het volgende:
Een game kijken: drie lasso forehands die invliegen en zieke cross court passeerslag. En dan denken mensen dat Djoko gaat winnen.
Ja en jaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:12 schreef superniger het volgende:
Zijn jullie weleens op vakantie naar Kroatië geweest? En voelde je je veilig?
Ja, ik vond hem er erg moe uitzien.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:02 schreef leukeditter het volgende:
djokovic gesloopt?? nee eerder andersom
In welk opzicht bedoel je, lichamelijk?quote:
Klopt, maar de commentatoren zeiden volgens mij iets van de strekking dat het niet nodig was.quote:
Tsitsipas heeft anders ook vijfsetter op zittenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:11 schreef GwaiLow het volgende:
Wie er ook wint, denk eigenlijk dat ze zondag te gesloopt zijn om het van Tsitsipas te kunnen winnen. Deze partij is te slopend.
Tennis op tv voetbal op mobiel maar ogen kijken meer naar tennis is spannenderquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:54 schreef Bartttt het volgende:
Blijf toch maar bij het tennis hangen vanavond er komen nog genoeg EK wedstrijden aan.
POLLquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wilde een polletje plaatsen maar het lukte niet. Wat denken jullie? Ik zeg Djokovic in 5. Zou de eerste keer in zijn loopbaan zijn dat Nadal een vijfsetter op gravel verliest.
Dat maakt voor hem heel weinig uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsitsipas heeft anders ook vijfsetter op zitten
Jij ziet Djokovic niet winnen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:47 schreef Szura het volgende:
Reetplukker komt weer goed weg, we weten hoe dit eindigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |