EPO lijkt me niet echt nodig bij tennis, niet bij wedstrijden althans.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:08 schreef TennispeRFect het volgende:
Nadal zweet weer als een epo gebruiker
Nul. Hij heft er maar twee verloren. Een van Söderling, en van hem verloor hij de eerste met 6-2 (6-2 6-7(2) 6-4 7-6(2), en van Djokovic verloor hij met 7-5 6-3 6-1.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Nadal verloren op RG na een 1-0 voorsprong in sets?
Niet nodig. Wel prestatie bevorderend.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
EPO lijkt me niet echt nodig bij tennis, niet bij wedstrijden althans.
Hij verloor er 2 en beide keren verloor hij de 1e set, dus dat zou snel uit te rekenen moeten zijn, zou je zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Nadal verloren op RG na een 1-0 voorsprong in sets?
Nee, maar ik denk wel dat ik me er veilig had gevoeld hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:12 schreef superniger het volgende:
Zijn jullie weleens op vakantie naar Kroatië geweest? En voelde je je veilig?
Ze worden gewoon getest op drugs, als dat je geruststelt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:12 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Niet nodig. Wel prestatie bevorderend.
[...]
In de Cube.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk wel dat ik me er veilig had gevoeld hoor.
Doe je goed. Een man met principes.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:17 schreef leukeditter het volgende:
djokovic er op en er over..dat hou ik vol
Marginaal, denk niet dat de zuurstoftransport in het bloed echt limiterend is in het tennis. Ik zou eerder denken aan spierversterkers en vetpercentageverlagers.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:12 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Niet nodig. Wel prestatie bevorderend.
Vraag maar aan die geile Russin met dr vergelijkbare supplementen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |