Tsitsipas heeft anders ook vijfsetter op zittenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:11 schreef GwaiLow het volgende:
Wie er ook wint, denk eigenlijk dat ze zondag te gesloopt zijn om het van Tsitsipas te kunnen winnen. Deze partij is te slopend.
Tennis op tv voetbal op mobiel maar ogen kijken meer naar tennis is spannenderquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:54 schreef Bartttt het volgende:
Blijf toch maar bij het tennis hangen vanavond er komen nog genoeg EK wedstrijden aan.
POLLquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wilde een polletje plaatsen maar het lukte niet. Wat denken jullie? Ik zeg Djokovic in 5. Zou de eerste keer in zijn loopbaan zijn dat Nadal een vijfsetter op gravel verliest.
Dat maakt voor hem heel weinig uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsitsipas heeft anders ook vijfsetter op zitten
Jij ziet Djokovic niet winnen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:47 schreef Szura het volgende:
Reetplukker komt weer goed weg, we weten hoe dit eindigt
Hoe laat zouden mensen uiterlijk weg moeten, om 22.45 u.? Dat was eergisteren (woensdag) zo volgens mij.quote:
Toen weigerde het publiek weg te gaan en legde ze tijdelijk het spel stil totdat iedereen weg ging.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe laat zouden mensen uiterlijk weg moeten, om 22.45 u.? Dat was eergisteren (woensdag) zo volgens mij.
Écht niet meer normaal inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:55 schreef leukeditter het volgende:
wat laaaaat djoko het liggen...ni normaaaaal
Dat de tegenstander weer rare dingen begint te doen als Nadal richting het ravijn geduwd kan wordenquote:
30% 1e services voor djoko in iddquote:
Dat werd 22.56 hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe laat zouden mensen uiterlijk weg moeten, om 22.45 u.? Dat was eergisteren (woensdag) zo volgens mij.
Zeg dat wel. Zou kansloos zijn als ze het nu weer midden in een set doen, en dan was het ook nog op een ongelijke stand in games.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:05 schreef Szura het volgende:
Hopelijk sturen ze dat volk nu wel na de set naar huis
Alles is beter dan zo'n halve finale Murray-Djoko die de volgende dag afgemaakt moest worden,quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Zou kansloos zijn als ze het nu weer midden in een set doen, en dan was het ook nog op een ongelijke stand in games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |