quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:04 schreef Yesse het volgende:
Een hapje zon. Daar krijg ik trek van![]()
Ik kwam er trouwens nu pas achter dat de frontpage balk uit te zetten is. Man wat heb ik me daaraan geïrriteerd.. Een van de gifdumps was een man die de neus van een vrouw tongt... Toen dacht ik: NU IS HET KLAAR, en zag ik dat ik het kon uitzetten![]()
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy itemsquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:04 schreef Yesse het volgende:
Een hapje zon. Daar krijg ik trek van![]()
Ik kwam er trouwens nu pas achter dat de frontpage balk uit te zetten is. Man wat heb ik me daaraan geïrriteerd.. Een van de gifdumps was een man die de neus van een vrouw tongt... Toen dacht ik: NU IS HET KLAAR, en zag ik dat ik het kon uitzetten![]()
Oh echt?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgend jaar naar @:Strani voor een totale zonsverduistering.
Niet verwarren met het verzoek om Maan op te blazenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is jou niet gevraagd een opblaasmaan te regelen?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:24 schreef Momo het volgende:
Ik heb een complotgekkie krantje gekregen in de bus
ESF meet bij @Strani volgend jaarquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgend jaar naar @:Strani voor een totale zonsverduistering.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Klaus Swab wil ons allemaal doden, we leven in een dictatuur!
Verbranden. Ritueel verbrandenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:24 schreef Momo het volgende:
Zitten chips in die je tracken! De drukinkt zit vol fipronil en polonyium! Je gaat licht in het donker geven als je dat leest!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:24 schreef Momo het volgende:
Als er polonium in zit, dan gaat ze helemaal nooit meer wat zienquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Zitten chips in die je tracken! De drukinkt zit vol fipronil en polonyium! Je gaat licht in het donker geven als je dat leest!
Of in FOK! stijl op de grond leggen en er op stampen voor de neus van de bezorger.quote:
Het lijkt me wat zwaar gestraft om een medepassagier met een afwijkende mening, tijdens een busrit in de fik te zetten.quote:
Het is vooral zonde van de boomquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Zitten chips in die je tracken! De drukinkt zit vol fipronil en polonyium! Je gaat licht in het donker geven als je dat leest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |