Lekker, ziet er goed uitquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef christmastsunami het volgende:
kipdijfilet, kipbraadstick en wat filet, 800Gr, Aardappels 750GR, UI, Knoflook, Tomaat, en bouillon en gele madam jeanet.
Zout, zwarte peper, komijn en Hindoestaanse Masala Kerrie kruiden, 2 volle eetlepels
in de slow cooker gedaan, 4 a 5 uur rustig op 90% z'n ding laten doen, paar keer tussendoorkeer omscheppen.
gebakken gekookt ij erbij en wat zilvervliesrijst
Dat wordt surinaamse roti vanavond. zonder roti dan, maar rijst
[ afbeelding ]
Lijkt me ook lekker zo'n pide, kende ik nog nietquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker, ziet er goed uit
Ik heb een pide gekocht, die vul ik met varkensgehakt, peper, knoflook en uien, doe er nog wat komkommer op en knoflooksaus
Is Turks brood, maar dan met een randje eromheenquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker zo'n pide, kende ik nog niet
Ik heb gegoegeld, ziet er heel handig uit.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is Turks brood, maar dan met een randje eromheen
Die tomatensaus gaat verbranden, als je dat gaat wokken, het wordt er niet geconcentreerder diep tomaat van, maar verbrandt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:48 schreef Prego het volgende:
Frambozen kir
Gekonfijte zalm met oa stukjes citrusfruit en tzaziki (een vreemde combinatie maar wel lekker)
Half gebakken tonijn met rijst en gewokte groenten, helaas zat er een tomatensaus bij want van die combinatie ben ik nooit fan geweest.
Kaas (Tom de Savoie, Brie de Meaux en blue d’Yssingeaux), met brood, opzouten met je toastjes of crackers![]()
Rabarbertaart met een bolletje aardbeiensorbet
Erbij een fles rosé (Minuty), behalve bij de kaas, daarbij een glas rode Cahors waarvan ik de naam niet meer weet.
Was het zo zwaar?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:41 schreef Karzai het volgende:
Voor de lunch eens naar de kantine gegaan want ik was mijn brood vergeten.
Een bakje kibbeling met ravigottesaus, luxe broodje met rookvlees, tomaat en rugklachten en een flesje pepsi
Das ist ein sehr tolles idee!, ga ik ook maken, alleen iets andersquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:59 schreef Kanaroe het volgende:
Kartoffelsalat gemaakt, was goed bevallen van de week. Nu met veel verse tijm erin. En wortel, bleekselder, augurkjes en nog meer.
Met braadworst en restant Kasseler braten erbij.
Italiaanse PuttaNescaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Das ist ein sehr tolles idee!, ga ik ook maken, alleen iets anders
met kappertjes, tomaatjes en rode ui, bak er een paar vissticks bij
Met kappertjes wordt alles Gut!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Das ist ein sehr tolles idee!, ga ik ook maken, alleen iets anders
met kappertjes, tomaatjes en rode ui, bak er een paar vissticks bij
Lekker!quote:
Wat een mooie lunch! Was vast erg lekker.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:50 schreef anndb het volgende:
Gisteren lunch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Avond lagagne.
Nu broodje vissticks.
Leuk servies daar!quote:Op maandag 14 juni 2021 20:06 schreef anndb het volgende:
Burp. Griek op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt niet veel. 1 Inktvisring maarquote:Op maandag 14 juni 2021 20:06 schreef anndb het volgende:
Burp. Griek op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Calippo sinaasappel is m'n lievelings waterijsquote:Op maandag 14 juni 2021 16:59 schreef Karzai het volgende:
een ijsje, calippo sinaasappel
vanavond pittige gehaktballetjes, aardappelsalade met peterselie en knoflook, en veldsla, tomaatjes met een vinaigrette dressing
[ afbeelding ]
Lag er nog 1 onder maar was genoeg. Bordje netjes leeg, zijn ook geen grote eters dus.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Lijkt niet veel. 1 Inktvisring maar
Dat werd wat anders, want deze tent was gesloten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:42 schreef anndb het volgende:
Zometeen lunch bij cachet de cire, ga het volgende nemen:
Pladijs tempura / bloemkool / macadamia noot / miso
Zalmhaasje / burrata / groene asperges / botermelk / dille
Abrikoos / kokos / basilicum / krokant
En misschien als extra nog kaas als ik niet te vol zit.
Vervelend allemaal hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:02 schreef anndb het volgende:
Dat werd wat anders, want deze tent was gesloten.
Preisoepje en hapje met gerookte zalm
[ afbeelding ]
Ravioli van kip
[ afbeelding ]
Brandade van kabeljauw
[ afbeelding ]
Patanegra varken
[ afbeelding ]
Zeeduilvel met risotto van kreeft
[ afbeelding ]
Nietquote:
Wat een genieter ben je tochquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:02 schreef anndb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ravioli van kip
[ afbeelding ]
Brandade van kabeljauw
[ afbeelding ]
Patanegra varken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag officieel misschien dan niet maar doe ik ook altijd erbij. Geeft het een extra smaakquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet
OT: penne carbonara met kastanjechampignons
Lekker, een haring! Ik eet em het liefst met een ietsiepietsie uitjes, en dan al happende, terwijl ik em aan het staartje vasthoudquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:24 schreef ondeugend het volgende:
Hollandse nieuwe!
Hoe eten jullie hem?
Ik meestal met uitjes en soms met alleen vers gemalen seizoenspeper.
Ook als (borrel)hapje op een stukje roggebrood.
Zijn er nog meer lekkere varianten zonder meteen een maaltijd te zijn?
Dat servies is te treurig. Servies is wit, ik wil kunnen zien wat ik eet. Het ziet er nog smakelijker uit als je op wit servies serveert, je hebt ook andere vormpjes in het wit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:02 schreef anndb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ravioli van kip
[ afbeelding ]
Brandade van kabeljauw
[ afbeelding ]
Patanegra varken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Scheveningen eten ze ze zonder uitjes. Uitjes op haring is Amsterdams, maar ik vind met uitjes ook een beter idee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:24 schreef ondeugend het volgende:
Hollandse nieuwe!
Hoe eten jullie hem?
Ik meestal met uitjes en soms met alleen vers gemalen seizoenspeper.
Ook als (borrel)hapje op een stukje roggebrood.
Zijn er nog meer lekkere varianten zonder meteen een maaltijd te zijn?
Aan de staart zonder uitjes (dat is ooit bedacht om ranzige smaak van te oude haringen te verbergen) en soms met een stukje zure bom.quote:
Herhaling maar ziet er weer fantastisch uit!quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:56 schreef anndb het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Heerlijk zo vakantie in eigen land, is het eten toch vaak beter dan in het buitenland.
Vanavond opnieuw eten bij Bochica wat destijds erg goed was bevallen en in het uit eten topic een review van heb geplaatst: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29
Foto's volgen nog wel denk ik straks. Nog geen idee hoeveel gangen we gaan doen en is altijd een verassingsmenu.
Garnalensoep ken ik niet maar klinkt allemaal wel erg lekker, vooral de kroket en varkenshaas met gorgonzola. Jammer dat het slechts 'ok' wasquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:30 schreef uniekhoorn het volgende:
vd Valk Westenbroek uit eten geweest. Voor een trio van garnalen (garnalen soep, garnalen kroket en een garnalen cocktail.. vers van Lauwersoog), daarna varkenshaas met gorganzola.
Was wel ok
Lekker!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:54 schreef Karzai het volgende:
koud biertje
vanavond maak ik een salade met gerookte forel, avocado, veldsla, tomaatjes en rode ui
ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:39 schreef Kanaroe het volgende:
Wij halen chinees-indisch van ons zeer belegen chin. ind. rest.
Dat wordt 3 dagen eten schat ik zo in
Wil je mij adopteren?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:22 schreef anndb het volgende:
Gister avond uit eten bij Bochica.
Amuse, geen idee meer wat
[ afbeelding ]
Zacht gegaarde kabeljauw
[ afbeelding ]
Vega voorgerechtje, weet niet meer precies wat, met prei
[ afbeelding ]
Tartaar van zeebaars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeeduivel met pompoen structuren
[ afbeelding ]
Kalfshaas
[ afbeelding ]
Coquille met rode biet
[ afbeelding ]
Passie vrucht opfrissertje
[ afbeelding ]
Super dessert van basilicum met karnemelk
[ afbeelding ]
Vanavond sushi op en net nog een gerookte paling als snackje.
Nee die kwam eerder, alleen imgur heeft een kleine scramble gedaan door de volgorde en ik was te lui om het te corrigeren ook gisteren :-)quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Was dit de volgorde? Vind het wat apart dat de coquille na de kalfshaas kwam. Maar verder![]()
Hoe was de haring?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:01 schreef Karzai het volgende:
Yoghurt met aardbeien en een kaas/salami tosti
vanmiddag 2 harinkjes
Ik was te lui om naar de haringkraam te gaan vandaag maar ik ga m zeker weten halen van de week!quote:
geen problemen mee hij was lekkerquote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:07 schreef christmastsunami het volgende:
Ze gaan die haring dan heel traditioneel opeten, en dan zeggen ze, nou dit jaar is ie lekker vet en romig, maar wat de meesten niet doorhebben is dat die vis die die daar proeft helemaal niet vers is, die is een jaar oud.
Ik snap niet goed hoe dit kan en werkt, de haring die ze eten is een jaar oud.
Hoe kom je daarbij? Waar haal je deze 'wijsheid' vandaan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:02 schreef christmastsunami het volgende:
wat ik eigenlijk nooit snap, is dat die haring dus al een jaar oud is, maar nu op eens gedaan wordt alsof ie net uit de zee gevist is.
is dit folklore dat we massaal stoppen met logisch nadenken, en net doen alsof deze haring een paar weken geleden gevist is?, Is het een psychische blokkade?, Wat begrijp je niet aan dat deze haring toch echt al een jaar in het vat zit en niet vers is?
meestal lokaal, maar klopt dat niet dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Waar haal je deze 'wijsheid' vandaan?
Nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:51 schreef christmastsunami het volgende:
meestal lokaal, maar klopt dat niet dan?
Ik hoef me niet in te lezen, wanneer is die haring gevangen? 1 week geleden, 2 weken geleden, zeg het maar, wanneer is nieuwe haring gevangen?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Lees je, voordat je zaken stellig beweert, eerst eens in over de voorwaarden waaraan Hollandse nieuwe haring moet voldoen om die term te mogen hanteren.
Lul dan niet zo dom uit je nek als je verdomd jezelf in te lezen in de term Hollandse nieuwe.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:59 schreef christmastsunami het volgende:
Ik hoef me niet in te lezen, wanneer is die haring gevangen? 1 week geleden, 2 weken geleden, zeg het maar, wanneer is nieuwe haring gevangen?
quote:De term „Hollandse Nieuwe” is een begrip in Nederland, een oude traditionele benaming die uitsluitend mag worden gebruikt voor het traditionele product dat in de periode van 1 mei tot en met 31 augustus van het lopende kalenderjaar wordt gevangen en in de periode van 1 mei tot en met 30 september van datzelfde kalenderjaar onder die benaming mag worden verkocht.
Ooh dat wil ik altijd nog eens eten! Neem je er ook iets van vlees onder?quote:Op zondag 20 juni 2021 17:34 schreef anndb het volgende:
Ga zo steppegras eten als er plek is. Keer wat simpels vandaag maar niet minder lekker.
quote:Op zondag 20 juni 2021 17:34 schreef anndb het volgende:
Ga zo steppegras eten als er plek is. Keer wat simpels vandaag maar niet minder lekker.
Dat moest ik even googlen Hoe de enorme frietschotel van een overleden Belgische chef voortleeftquote:Op zondag 20 juni 2021 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh dat wil ik altijd nog eens eten! Neem je er ook iets van vlees onder?
Eet smakelijk
Daarom lijkt het me zo fantastisch. Een enorme berg dunne frietquote:Op zondag 20 juni 2021 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dat moest ik even googlen Hoe de enorme frietschotel van een overleden Belgische chef voortleeft
Ziet er lekker uit, maar het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel ...........
Wij hadden vanmorgen een wafel met aardbeien en slagroom
en net gefrituurde garnalen met een jasje en kipfingers, en rauwe paprika, om te dippen in knoflooksaus
Hier doen ze het zoals je wenst, voor mij met stoofvlees en apart. Anders krijg je zo snel een slappe boel. En ze geven een kleiner bakje, je kan onbeperkt bijbestellen.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh dat wil ik altijd nog eens eten! Neem je er ook iets van vlees onder?
Eet smakelijk
quote:Op zondag 20 juni 2021 19:35 schreef anndb het volgende:
[..]
Hier doen ze het zoals je wenst, voor mij met stoofvlees en apart. Anders krijg je zo snel een slappe boel. En ze geven een kleiner bakje, je kan onbeperkt bijbestellen.
[ afbeelding ]
Dat ziet er lekker uit!quote:Op zondag 20 juni 2021 19:35 schreef anndb het volgende:
[..]
Hier doen ze het zoals je wenst, voor mij met stoofvlees en apart. Anders krijg je zo snel een slappe boel. En ze geven een kleiner bakje, je kan onbeperkt bijbestellen.
[ afbeelding ]
Benzinestationvoer?quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:56 schreef christmastsunami het volgende:
straks broodje met carpaccio/ rosbief pijn boom pitten
de dressing die mee gelevert gaat de prullebak in, zo te zien, mosterd mayo en wat honing, is beter, voorzichtig een beetje
Waar spoel je dat mee weg?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:50 schreef Karzai het volgende:
Om te snacken bij de voetbal
[ afbeelding ]
een grimbergen blondquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Waar spoel je dat mee weg?![]()
Vanmiddag tomatengroentesoep gemaakt; eerst een schenkel gebakken op de bodem van de soeppan, toen koud water erbij, balletjes gedraaid van saucijzen, soepvlees erbij, laurierblaadjes, bouillonblokjes, soepgroenten en Mutti tomatensaus. Vanavond een bakkie daarvan, met focaccia.
De rest gaat in de vriezer.
Uit Limburg?quote:
Klinkt heerlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Waar spoel je dat mee weg?![]()
Vanmiddag tomatengroentesoep gemaakt; eerst een schenkel gebakken op de bodem van de soeppan, toen koud water erbij, balletjes gedraaid van saucijzen, soepvlees erbij, laurierblaadjes, bouillonblokjes, soepgroenten en Mutti tomatensaus. Vanavond een bakkie daarvan, met focaccia.
De rest gaat in de vriezer.
Hahaha nee, ik had gisteren een too good to go pakket gehaald bij de Hema met o.a. een hele kersenvlaaiquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Uit Limburg?
[..]
Klinkt heerlijk.
Ik had zojuist krootjesstamppot met gebakken uien, braadworst en rabarber. Toe Griekse yoghurt met walnoten en kersen.
Thanks voor de tip en een klein beetje bosuiquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Altijd lekker! Het lekkerst vind ik deze soepies met een zachtgekookt eitje erin, mss een tip
Ja, bosui!quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thanks voor de tip en een klein beetje bosui![]()
Het allerbeste is gewoon naar een ramenrestaurant gaan, maar dat is helaas niet altijd binnen handbereik
Veel beter, lekker zeg!quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou gaan maken: rendang, sajoer boontjes en rijst.
Uiteindelijk maak ik: rendang, saté ajam, sajoer boontjes, komkommer in zoetzuur, sambal telor, gele wortel nasi en gewone nasi.
Gebakken uitjes, kroepoek en seroendeng erbij
En zelfgemaakte pindasaus ook nog maar even gemaakt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel beter, lekker zeg!
Had als lunch aspergesoep, broodje gezond, kersen en een pruim.
Nu Haribo Piratos.
Vanavond chili con carne met gebakken aardappeltjes.
Lekker menu!quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:31 schreef golfer het volgende:
Nu portie sushi.![]()
Vanavond bij een, voor ons onbekende, toko besteld:
Mama’s Rendang,
Noordzeekrabpoten & Wilde Scampi.
Ik wel.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker menu!
Maar behalve het bedrag zie ik geen verschil bij de Toko Rebel Style Big Burger en de Medium variant
Ik mis iemand op de fotoquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu de rest nog, foto volgt later
[ link | afbeelding ]
Keuken ziet er gelukkig weer uit alsof er niks gebeurd is. Zo ongeveer dan
quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mis iemand op de foto![]()
Wij hadden kreukelfriet uit de airfryet, kipdijfilet met heerlijke marinade, Franse dunne boontjes uit blik
Aaah keek idd over de steak heenquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel.
De Big burger: 100% Bio kalfsburger (150 gr), grainfed steak (100 gr), heerlijk gesmolten taleggio, peperonata, chimichurri, truffelmayonaise & verse friet.
en de Medium burger: 100% Bio kalfsburger (150 gr), heerlijk gesmolten taleggio, peperonata, chimichurri, truffelmayonaise & verse friet.
We vonden het wat tegenvallen. Niet voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Aaah keek idd over de steak heen
Was het geslaagd?
Heerlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:37 schreef sigme het volgende:
Ontbijt, met de laatste eigen kersen van dit jaar:
[ afbeelding ]
Hier nog kaal
[ afbeelding ]
Hier aangekleed
BBQ dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:20 schreef anndb het volgende:
Ik weet het nog niet, planning was de keftedes die ik nog over had te doen met wat pasta, soort griekse pasta dus. Maar heb ook zin in zuurkool wel of uit eten. Verassing zal het worden straks dus.
Texas? Daar ben ik eens geweest. Zo kitch dat het briljant was en het eten was boven verwachting goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Werd bezorgpizza![]()
Morgen eten bij @:sigme in de buurt, steakhouse
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Werd bezorgpizza![]()
Morgen eten bij @:sigme in de buurt, steakhouse
Ik zou er echt nooit naar binnen gestapt zijn zonder deze post, ooit, in 2014.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Texas? Daar ben ik eens geweest. Zo kitch dat het briljant was en het eten was boven verwachting goed.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik deel die ervaring eigenlijk niet. Ik ken het wel van vroeger, maar ik ben zelf wat effectiever gaan communiceren, en die droevig goedkope eetcafeetjes met die eeuwige droevige salades en medium steaks bestaan eigenlijk niet meer. Het is allemaal wat hoger in de markt en ze vragen tegenwoordig uit zichzelf hoe je hem wil hebben.
Maar ik ga dan ook vooral steak eten in tenten die de indruk wekken daarop geconcentreerd te zijn. Je hebt van die tenten die dan de obligate steak op de kaart hebben staan omdat er in een gezelschap vaak wel iemand is die niks anders lust, maar die vinden dat dus niet interessant. En je hebt eetcafes en restaurants die een heleboel verschillende kortgebakken rundvleesproducten aanbieden, die begrijpen doorgaans wel wat ik bedoel.
Zo was ik een keer verdwaald in het pittoreske doch tamelijk uitgestorven Zeegse. De snackbar konden we niet vinden, maar een of andere Western tent, serveersters in Cowboyhoed en spijkerbroek, pindadoppen op de vloer, bier in pullen etc. adverteerde zich duidelijk met nogal kitscherige buitenverlichting, niet mijn natuurlijke habitat in ieder geval. Dus ik zag het stuk vlees met angst en beven tegemoet, maar die was werkelijk uitstekend gebakken. Maar die zijn er op gespitst, terwijl dat voor een chef met pretenties in dito restaurant iets zal zijn wat hem niet boeit.
De tong ziet er fantastisch lekker uit!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:58 schreef anndb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oosterse box met allerlei lekkers en een zeetong.
Was lekker krokant (maar niet droog) gebakken inderdaad. Smaakte me goed.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De tong ziet er fantastisch lekker uit!
Dat belooft een lekkere maaltijd te wordenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Karzai het volgende:
Vanavond Kip vindaloo met rijst
[ afbeelding ]
Eetze! En welkom in dit topic en op FOK!quote:Op zondag 27 juni 2021 17:38 schreef Tiswattuttis het volgende:
Klinkt lekker hoor!
Hier gaan we aan de gebakken kippenvleugels met nassi enboontjes goed voetbal eten
Het is gewoon saotoquote:Op zondag 27 juni 2021 18:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een grote pan saoto soep opstaan. Bijna klaar.
Weinig pepertjes voor vindalooquote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Karzai het volgende:
Vanavond Kip vindaloo met rijst
[ afbeelding ]
Lekker hoor!quote:Op zondag 27 juni 2021 17:00 schreef Kanaroe het volgende:
Hier een dikke bak salade, met diverse jonge bladslasoorten, tomaten, komkommer, feta en mais. Dressing...weet ik nog niet.
Kippebouten met harissamarinade uit de oven en kaasschnitzels uit de koekenpan.
Smakelijk eten allen!
Dit is wel de max voor mij met pepers, zweet breekt me uit, hij is lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weinig pepertjes voor vindaloo
Smaakte het?
[..]
Lekker hoor!![]()
Had 4 pannenkoeken met rozijnen en stroop. Pruim, paar kersen en aardbeien als toetje.
Voetbal kan me gestolen worden, maar Jeroentje vind ik liefquote:Op zondag 27 juni 2021 17:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Hup Holland! Hup Holland!
#Jeroen#AltijdReady
[ link | afbeelding ]
Haha ik heb een schijthekel aan voetbal, of van welke andere sport dan ookquote:Op zondag 27 juni 2021 19:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Voetbal kan me gestolen worden, maar Jeroentje vind ik lief
Mooi, me too!quote:Op zondag 27 juni 2021 19:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haha ik heb een schijthekel aan voetbal, of van welke andere sport dan ook![]()
Nog geen minuut gezien van dit toernooi ook
Hahaquote:Op zondag 27 juni 2021 19:34 schreef Karzai het volgende:
eigenlijk te heet denk dat drie al genoeg was
Lijkt me niet zo boeiend inderdaad. Hou van een zoete meloen en dit is denk veel minder zoet.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:30 schreef Kanaroe het volgende:
Oh ja, ik had een stuk 'Cumelo' gegeten.
Gekocht uit nieuwsgierigheid.
Je mist er niks aan.
Een kruising tussen meloen en komkommer, smaakt als een zeer milde meloen.
Smaak lijkt op een onrijpe meloen, en de komkommersmaak haalde ik er niet uit.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo boeiend inderdaad. Hou van een zoete meloen en dit is denk veel minder zoet.
ik heb gisteren alles opgegeten, waren maar twee kippendijenquote:Op zondag 27 juni 2021 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
HahaZiet er lekker uit hoor. Als je morgen weer 5 pepertjes heb is t niet meer heet.
Ik ga bij Bij Hen eten.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb gisteren alles opgegeten, waren maar twee kippendijen
vanavond ovenpatat en een salade met spekjes, tomaat, veldsla en rode ui
waar ga je uit eten? Sushi?
Een stukje pure chocola maakt het afquote:Op maandag 28 juni 2021 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
Ik maak een bonenschotel met rode en zwarte bonen, plakjes varkenssaucijs, en allerlei groenten die op moeten.
Beetje tomatenblokjes en spices toevoegen, en een tortilla met avocado en zure room erbij.
Een Improvisatiemaaltijd, meestal de lekkerste hier in huis
Dieet?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:53 schreef Tiswattuttis het volgende:
Klinkt lekker weer hoor,kan daar zo van genieten te lezen wat anderen eten. Wel tof dat er ook echt gegeten wordt en niet gedieet![]()
Hier overdag zelfde als gisteren plus een muffin.
Vanavond aan de chilie die mijn meneer gemaakt heeft
Wel om 12 uur dan hequote:Op donderdag 1 juli 2021 10:11 schreef anndb het volgende:
Vanavond zuurkool met een rookworst. Stond eigenlijk gisteren op de planning maar geen zin meer om te koken dus wat afgehaald.
Zometeen eitje bakken denk ik met wat spek op brood. Misschien doe ik wel gek en maak ik er een twaalf uurtje van met kopje tomatensoep en kroketje erbij gebakken
Werd hem toch niet, dus brood met ei en spek. Nu paar vlammetjes met chili saus en nog een boterham.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wel om 12 uur dan he
Ik heb vanmiddag cup-a-soup, broodje ei, 1/2 meloen en rode druiven.
Vanavond chili con carne met rijst.
Ik had Biftekiquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:14 schreef golfer het volgende:
We laten de goede Griek uit Zandvoort straks een maaltijd bezorgen.
Altijd zo lekker gekruid is dat.quote:
Fijn weekend en cheers!quote:
Watermeloenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Gemarineerde varkensfiletlapjes, Franse frietjes en salade.
Voor erna een watermeloen geslacht. Helaas nam ik mijn pink ook mee
Sterkte met de bloody mess!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Gemarineerde varkensfiletlapjes, Franse frietjes en salade.
Voor erna een watermeloen geslacht. Helaas nam ik mijn pink ook mee
Wij hebben maandag kaasfonduequote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond kaasfondue, die populaire Emmi Original uit de supermarkt.
Met gestoomde broccoliroosjes, krielaardappeltjes, rode ui en tartaartjes.
Smakelijk eten allen
Zo jammer dat de Aldi het niet meer heeft die was echt topquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond kaasfondue, die populaire Emmi Original uit de supermarkt.
Met gestoomde broccoliroosjes, krielaardappeltjes, rode ui en tartaartjes.
Smakelijk eten allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |