Lekker, ziet er goed uitquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef christmastsunami het volgende:
kipdijfilet, kipbraadstick en wat filet, 800Gr, Aardappels 750GR, UI, Knoflook, Tomaat, en bouillon en gele madam jeanet.
Zout, zwarte peper, komijn en Hindoestaanse Masala Kerrie kruiden, 2 volle eetlepels
in de slow cooker gedaan, 4 a 5 uur rustig op 90% z'n ding laten doen, paar keer tussendoorkeer omscheppen.
gebakken gekookt ij erbij en wat zilvervliesrijst
Dat wordt surinaamse roti vanavond. zonder roti dan, maar rijst
[ afbeelding ]
Lijkt me ook lekker zo'n pide, kende ik nog nietquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker, ziet er goed uit
Ik heb een pide gekocht, die vul ik met varkensgehakt, peper, knoflook en uien, doe er nog wat komkommer op en knoflooksaus
Is Turks brood, maar dan met een randje eromheenquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker zo'n pide, kende ik nog niet
Ik heb gegoegeld, ziet er heel handig uit.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is Turks brood, maar dan met een randje eromheen
Die tomatensaus gaat verbranden, als je dat gaat wokken, het wordt er niet geconcentreerder diep tomaat van, maar verbrandt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:48 schreef Prego het volgende:
Frambozen kir
Gekonfijte zalm met oa stukjes citrusfruit en tzaziki (een vreemde combinatie maar wel lekker)
Half gebakken tonijn met rijst en gewokte groenten, helaas zat er een tomatensaus bij want van die combinatie ben ik nooit fan geweest.
Kaas (Tom de Savoie, Brie de Meaux en blue d’Yssingeaux), met brood, opzouten met je toastjes of crackers![]()
Rabarbertaart met een bolletje aardbeiensorbet
Erbij een fles rosé (Minuty), behalve bij de kaas, daarbij een glas rode Cahors waarvan ik de naam niet meer weet.
Was het zo zwaar?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:41 schreef Karzai het volgende:
Voor de lunch eens naar de kantine gegaan want ik was mijn brood vergeten.
Een bakje kibbeling met ravigottesaus, luxe broodje met rookvlees, tomaat en rugklachten en een flesje pepsi
Das ist ein sehr tolles idee!, ga ik ook maken, alleen iets andersquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:59 schreef Kanaroe het volgende:
Kartoffelsalat gemaakt, was goed bevallen van de week. Nu met veel verse tijm erin. En wortel, bleekselder, augurkjes en nog meer.
Met braadworst en restant Kasseler braten erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |