SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik heb gesolliciteerd bij Windows maar daar gooide ik mijn eigen glazen in.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch ook wel een relaxed baantje hoor, glazenwasser.
doe jij toch overalquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, ik heb gesolliciteerd bij Windows maar daar gooide ik mijn eigen glazen in.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
naar je zin nu op je werk ballie?quote:
ja hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
naar je zin nu op je werk ballie?
Zelden zo hard gelachenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is mooi en fijn voor jequote:
zijn allemaal aardig en goede sfeerquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is mooi en fijn voor je
Na een pirkje ben je magnetisch en dat niet alleen, als je een gevaccineerde eventjes aanraakt dan ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet wat ze nu probeert te zeggen
Hoi haagsiepaagsiequote:
Geen spelden meer tussen je lippen houden en per ongeluk doorslikkenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
ben ik morgen dan ook magnetischnooit meer schroefjes die naar beneden flikkeren
Vieze plakhuid verwarren met magnetisme.quote:
Shedding.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een pirkje ben je magnetisch en dat niet alleen, als je een gevaccineerde eventjes aanraakt dan ook.
klinkt als een goed verhaalquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen spelden meer tussen je lippen houden en per ongeluk doorslikken
Zal ze vast van een "professor" van Berkeley opgepikt hebben op het internetje.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shedding.
Echt, zo wonderlijk hoe mensen denken.
Een douche was waarschijnlijk een beter idee geweest, met dat geplak.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ze vast van een "professor" van Berkeley opgepikt hebben op het internetje.
Pil van Drion is ook een optie.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een douche was waarschijnlijk een beter idee geweest, met dat geplak.
Tussen die CherryLips van je raken ze vast soms zoek.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen spelden meer tussen je lippen houden en per ongeluk doorslikken
Lekkurquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
stop!
tijd voor een snack!
chocolade rozijnen, hazelnoten en amandelen
quote:
Maar snacks.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel maar een klein bakje genomen anders is het wel #viesdik
oh oh dat is niet zo handig.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar snacks.
Ik ben snacks vergeten.
ik ga het wel proberen als ik straks die prik heb gehad of ik magnetisch benquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Magnetisch wel jaStraks word je er nog communist van ook
![]()
Ik heb straks 'gewoon' lunch, vanmiddag nog even wat in de tuin doen denk ik. Planten staan nu nog een beetje te staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh oh dat is niet zo handig.
maar ja, nu even snacken dan zo weer een meeting. Dan lunch naar binnen schuiven. Nog een uurtje werken. Even langs de sportschool en weer verder werken
en als je het niet bent, gaan brallen over fake dit en fake datquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen als ik straks die prik heb gehad of ik magnetisch ben
Zou wel gaaf zijn.
ik denk dat ik als lunch yoghurt met zelfgemaakte granola neem. Beetje banaan en chocolade er door en smullen maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb straks 'gewoon' lunch, vanmiddag nog even wat in de tuin doen denk ik. Planten staan nu nog een beetje te staan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en als je het niet bent, gaan brallen over fake dit en fake dat
"Nog heel even geduld" dus ik heb hoop.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik als lunch yoghurt met zelfgemaakte granola neem. Beetje banaan en chocolade er door en smullen maar.
Mag je vandaag?
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit vaccin werkt niet! ik ben niet magnetisch!!
Eten.quote:
Zou ik te laat zijn voor #summerbody?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel maar een klein bakje genomen anders is het wel #viesdik
Dat ligt aan je definitie van #summerbodyquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zou ik te laat zijn voor #summerbody?
Ik mag geen snacks meer deze week.
Heb ik nog een vriezer vol snacks van 1.5 week terug. Waarom ben ik zo.
Ieder lichaam is een #summerbody.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zou ik te laat zijn voor #summerbody?
Ik mag geen snacks meer deze week.
Heb ik nog een vriezer vol snacks van 1.5 week terug. Waarom ben ik zo.
DUURT LANGquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Nog heel even geduld" dus ik heb hoop.
[..]
[..]
Eten.
het zijn geen vetrollen het zijn knuffelrollenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieder lichaam is een #summerbody.![]()
Streven naar een gezond lichaam, dikke prima. Maar in de tussentijd dingen laten omdat je nog wat vetrollen hebt, naaaaah.
Dat hele kleine beetje geduld was een half uur geleden al.quote:
Lang beetje geduld dusquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hele kleine beetje geduld was een half uur geleden al.
"Lekker zacht" hoor ik wel vaker ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
het zijn geen vetrollen het zijn knuffelrollen
ah ja dat is wel een nadeel ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Lekker zacht" hoor ik wel vaker ja.
Maar m'n broeken zitten krap, dus iets minder zacht mag wel weer.
MEEUWENquote:
Verder niets dan lof voor die twitteraar hoor, die is duidelijker dan het gros van de berichten van de overheid.quote:
Als die broeken weer goed zitten, zit het wat mij betreft ook weer prima.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah ja dat is wel een nadeel ja.
ik moet echt nieuwe broeken hebben, ze vallen ondertussen allemaal van m'n reet als ik geen riem draag
ja dat is waar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder niets dan lof voor die twitteraar hoor, die is duidelijker dan het gros van de berichten van de overheid.
Ik ben op zich ook wel tevreden. Wil nog af van het meest lastige stuk vet maar qua gewicht is het nu wel prima.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als die broeken weer goed zitten, zit het wat mij betreft ook weer prima.Ik grap wel vaak over #viesdik, maar realistisch gezien is het eigenlijk best prima.
Geen sixpack, maar wel strakker in het velletje, dus geen (bier)buikje. Nee, dat gaan we niet meer redden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt aan je definitie van #summerbody
ook een prima strevenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Geen sixpack, maar wel strakker in het velletje, dus geen (bier)buikje. Nee, dat gaan we niet meer redden.![]()
Zomer 2022 klinkt een stuk haalbaarder.
LEEUWENquote:
Luegens van de roverheid!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit vaccin werkt niet! ik ben niet magnetisch!!
lekker drijvenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik mijn zwembandjes donderdag naar het strand
Dat is ook m'n grootste kritiek op het moment.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is waar.
Toch apart dat er een aantal twitteraars zijn die duidelijkere info naar buiten kunnen brengen dan degene die het moeten doen
Heel netjes! Is vast een stuk prettiger je dagelijkse dingen doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben op zich ook wel tevreden. Wil nog af van het meest lastige stuk vet maar qua gewicht is het nu wel prima.
Mag ook wel met bijna 20 kilo lichter dan 3 jaar terug.
Lekkah.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik mijn zwembandjes donderdag naar het strand
yup. in 2 jaar tijd 14/15 kilo eraf. toen kwam de eerste lockdown, kwam ik weer 4 kilo aan. toen er weer op gaan letten en schommel nu een beetje rond hetzelfde gewicht al maanden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is ook m'n grootste kritiek op het moment.
[..]
Heel netjes! Is vast een stuk prettiger je dagelijkse dingen doen.
kan je glas snijden daarnaquote:
als die er zijnquote:
ZEEUWENquote:
mijn rijmwoorden zijn opquote:
Daar begonnen we mee.quote:
ook al gehadquote:
Dit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:53 schreef dud0r het volgende:
Gerrie gaat gewoon door. wat een woordenschat.
lekker gegerried?quote:
goede opluchtingquote:
Hadden we al gehad!quote:
oh die zijn vetquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:06 schreef koffief1lter het volgende:
Theetje zetten in m'n nieuwe "gadget"
[ afbeelding ]
Ja, letterlijk water zien koken.quote:
met ledquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:08 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, letterlijk water zien koken.
2 tientjes bij Bol.com, dus valt reuze mee.
https://www.bol.com/nl/p/(...)4_74.83.ProductImage
Jong blaadje, die is ook helemaal van het padjequote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin en de prioriteiten zijn meteen anders.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi jij staat straks bij de spoedeisende hulp met je piemel in een waterkoker
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-prik-inplannen.html
godverquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
US ken je; en The Jane zou je kunnen kennen aangezien het een van de bekendste restaurants van België is voor ons Nederlanders.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The Jane ken ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US ken je; en The Jane zou je kunnen kennen aangezien het een van de bekendste restaurants van België is voor ons Nederlanders.
Ik ken toch helemaal geen restaurants in België. Da's veel te ver rijden voor een avondje.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US ken je; en The Jane zou je kunnen kennen aangezien het een van de bekendste restaurants van België is voor ons Nederlanders.
ZO groot geschapen ben ik ook niet dat 'ie vast blijft zitten. Tenzij die door de hitte vastgeplakt blijft zitten aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brandblaren.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:18 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
ZO groot geschapen ben ik ook niet dat 'ie vast blijft zitten. Tenzij die door de hitte vastgeplakt blijft zitten aan de binnenkant.
kookt het uit z'n velletjequote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:18 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
ZO groot geschapen ben ik ook niet dat 'ie vast blijft zitten. Tenzij die door de hitte vastgeplakt blijft zitten aan de binnenkant.
voor haar plezierquote:
Capuchon en zonnebril op doen. Heb ik ook wel eens gezien bij Opsporing Verzocht dat ze dat zo doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
k moet de helft pinnen voor de badkamerman.
Nu durf ik dat niet zo bij een pin automaat te doen. zit er 1 kantoor in rotterdam.ook helemaal in de stad
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Capuchon en zonnebril op doen. Heb ik ook wel eens gezien bij Opsporing Verzocht dat ze dat zo doen.
Gewoon binnen bij de bank doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Nu durf ik dat niet zo bij een pin automaat te doen. zit er 1 kantoor in rotterdam.ook helemaal in de stad
Dan kom je "gratis" geld halen toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Capuchon en zonnebril op doen. Heb ik ook wel eens gezien bij Opsporing Verzocht dat ze dat zo doen.
Kwam dat na de lingerie pagina's?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger had je de Wehkamp en zag je vrouwen altijd met een vibrator in de nek als “massagestaaf”
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:22 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dan kom je "gratis" geld halen toch?
zoveel verdien ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon binnen bij de bank doen.
Of aan werk vragen of ze je contant kunnen uitbetalen.
Bal, wel even kijken of je je daglimiet moet verhogen.quote:
aangepastquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bal, wel even kijken of je je daglimiet moet verhogen.
Dan kun je beter badkamers gaan verbouwenquote:
Meerdere tripjes is een goeie tip inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je beter badkamers gaan verbouwen![]()
Maar je hoeft toch niet alles in één keer te pinnen als je het niet prettig vind om met grote bedragen te lopen.
Kan de badkamerman niet meegaan? Je moet hem toch dat geld overhandigen..quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Haha ik zie @bitterbal hardop tellent voor mij. "DAT IS 100, 200, 300, 400.."quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan de badkamerman niet meegaan? Je moet hem toch dat geld overhandigen..
Oh briljant.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Er zitten wat meisjes achter me in de bus met een turkse achtergrond ofzo, en het valt me ineens op dat die zwitserduits spreken met zo'n zelfde accent als turkse/marokkaanse nederlanders
Dat lijkt me raar klinken.....quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Er zitten wat meisjes achter me in de bus met een turkse achtergrond ofzo, en het valt me ineens op dat die zwitserduits spreken met zo'n zelfde accent als turkse/marokkaanse nederlanders
kan niet .ik zit nog in een meetingquote:
Nog altijd lekker vrij toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Yup mosselsquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin en de prioriteiten zijn meteen anders.
Goede ondertitel ook bij die foto.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Yup mossels![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/brugge(...)-zeebrugge~ab75373c/
3x opnieuw beginnen met tellen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:44 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Haha ik zie @:bitterbal hardop tellent voor mij. "DAT IS 100, 200, 300, 400.."
Viel me ook al opquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede ondertitel ook bij die foto.
Dat er dan van die ongure figuren erbij komen kijken en die badkamer-meneer 3 kleuren stront poept. Mooi beeld wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3x opnieuw beginnen met tellen?
Pssst, hey mädchen!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Je dacht meteen aan een mossel?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Yup mossels![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/brugge(...)-zeebrugge~ab75373c/
Niet tijdens meeting eten klappenquote:
Nope. Maar er is een hoop stuk, Twitch, Reddit, Youtube, allemaal stuk.quote:
Einde der tijden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Maar er is een hoop stuk, Twitch, Reddit, Youtube, allemaal stuk.
Hmm Reddit zag ik al, maar imgur staat niet in die downdetector app en die doet het ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Maar er is een hoop stuk, Twitch, Reddit, Youtube, allemaal stuk.
Zouden dat die datacenters zijn in Noord-Holland?quote:
Oh, die nu wel? Hoorde net van een vriendin dat die ook plat lagen.quote:
Gaat weer lekker dan.quote:
quote:
Nee heb nu bijna de helft. donderdag ochtend afgesproken in den haagquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je beter badkamers gaan verbouwen![]()
Maar je hoeft toch niet alles in één keer te pinnen als je het niet prettig vind om met grote bedragen te lopen.
Ik mag tegelijk met m'n zus en zwager.quote:
Ik las "ik ben tegelijk met zus zwanger".quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag tegelijk met m'n zus en zwager.Sterker nog, m'n eerste pirk is eerder op de dag gepland.
zal ook wel met de dichtheid van de bevolking in het gebied te maken hebben enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag tegelijk met m'n zus en zwager.Sterker nog, m'n eerste pirk is eerder op de dag gepland.
Oh, zullen inderdaad wel meer beroepen zijn waarmee geschoven is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal ook wel met de dichtheid van de bevolking in het gebied te maken hebben enzo.
zei het tegen m'n broertje dat hij vandaag ook mocht, roept hij ik krijg donderdag m'n 2e al.
heeft hij eerder z'n spul gehad vanwege z'n werk. en hij werkt niet eens in de zorg
Kan 'ie beter bellen, online kan je niet kiezen immers.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
blondie is ook uit 85 blijkbaar, hij gaat nu afspraak maken voor vaccinatie. HIj wist nog niet dat die kon. hij wil ook jansen
krijgt die nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
blondie is ook uit 85 blijkbaar, hij gaat nu afspraak maken voor vaccinatie. HIj wist nog niet dat die kon. hij wil ook jansen
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan 'ie beter bellen, online kan je niet kiezen immers.
Waarschijnlijk niet, ze hebben dat voor zover ik weet niet opengesteld.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had ik telefonisch jansen kunnen krijgen?
Waarom ging het niet door dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarmee zou ik die date hebben afgelopen weekend.
hij was "moe" en mocht niet gelijk in het bitterbed duiken om uit te rustenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij was "moe" en mocht niet gelijk in het bitterbed duiken om uit te rusten
nee dat mocht niet van je. dat zeg ik netquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft helemaal niet in mijn bed gelegen
Met een andere partysnack afgesproken en Bitterbal nog even in de airfryer laten zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij was "moe" en mocht niet gelijk in het bitterbed duiken om uit te rusten
las er overheenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat mocht niet van je. dat zeg ik net
Iemand werkt zo lang op een dag. is het toch niet heel vreemdquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal is te goed voor deze wereld. Dus er komen nog nieuwe pogingen.
Maar een 1ste date afzeggen met het excuus te moe is echt wel een heel slecht begin.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand werkt zo lang op een dag. is het toch niet heel vreemd
zitten er kruimels je ogen ofzoquote:
ja eens maar geheel onbegrijpelijk is het ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar een 1ste date afzeggen met het excuus te moe is echt wel een heel slecht begin.
Dan spreek je iets op een andere dag af op een tijd dat je wel kunt in plaats van “misschien na min werk als ik niet te moe ben en ik weet niet hoe laat en weet ook nog niet waar”quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand werkt zo lang op een dag. is het toch niet heel vreemd
Wel eerlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar een 1ste date afzeggen met het excuus te moe is echt wel een heel slecht begin.
Of eigenlijke excuus was nog zwakker en daarom maar met moe gekomen?quote:
#leaveballiealonequote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
we hebben het al duizend keer besproken nu toch :p
alsof iedereen terugleestquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ballie je moet ook niet zo happenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moet gewoon met LTVDK gaan daten
Check. Hooguit een stukje als ik toevallig in iets grappigs val, maar meer dan een pagina ga ik nooit terug.quote:
belangrijke dingen markeer je toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij wordt ieder topic uitgeprint.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En gebonden in boekvorm?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En de echt belangrijke dingen hangen boven mijn bed.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
b
[..]
belangrijke dingen markeer je toch?
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En de echt belangrijke dingen hangen boven mijn bed.
Ik zie meer zo'n oude printer voor me, met van die afscheurrandjes aan de zijkant. Bij iedere post een nieuw stukje printen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie meer zo'n oude printer voor me, met van die afscheurrandjes aan de zijkant. Bij iedere post een nieuw stukje printen.
Brrbrr. Brrbrr.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie meer zo'n oude printer voor me, met van die afscheurrandjes aan de zijkant. Bij iedere post een nieuw stukje printen.
Eerste printer die we thuis hadden. Beste printer ooit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Topding was dat ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste printer die we thuis hadden. Beste printer ooit.
Ja dan zit ik hier toe te kijken hoe mensen hun morele vingertje wijzen :pquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaja, ik bedoel ik zou er al lang klaar mee zijn om het telkens uit te leggen
Lol, op van dat hele brede papier, blauw witte lijntjes waren het geloof ikquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van die gevouwen bladzijdes die aan elkaar zaten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Lol, op van dat hele brede papier, blauw witte lijntjes waren het geloof ik
Ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die gevouwen bladzijdes die aan elkaar zaten.
Ja daar tekenden we als kind vroeger op.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Lol, op van dat hele brede papier, blauw witte lijntjes waren het geloof ik
Precies. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
kijk je kent iemand niet. duskan je er voor kiezen je principes blabla niet netjes blabla doen of je denkt oke ik ken iemand niet misschien is het een leuk iemand dus laten we het nog een proberen.
zo simpel is het.
hij is zondag vrij, de rest weet ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer staat de volgende date op de planning dan?
Is geen hippe boi of. Mocro.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haha dat zegt lief ook netquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja daar tekenden we als kind vroeger op.
Ik heb nog wel, ik heb ze niet meer nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:budapestenaar Ik wil je eaugdruppels lenen
Liefquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel, ik heb ze niet meer nodig.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:budapestenaar Ik wil je eaugdruppels lenen
Doe maar allemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Welke wil je? Ik heb druppels, gel en zalf, met ontstekingsremmende stoffen en zonder, met vitamine A?
Ik ben een verslagje aan het tikken en mijn ogen branden een beetjequote:
Die date komt er welquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
ah i kmoet zondag werken. heb rooster van volgende week ook nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, daar heb ik nog wel een flesje standaarddruppeltjes voorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een verslagje aan het tikken en mijn ogen branden een beetje
Ik las gisteren nog een verhaal over vitamine A overdosis. Dat zijn geen leuke verschijnselen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Welke wil je? Ik heb druppels, gel en zalf, met ontstekingsremmende stoffen en zonder, met vitamine A?
Voorbeschouwingquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, we zijn nog bezig met de voorbeschouwing.![]()
Blondie kan zondag, maar dan werkt ballie.
Dat tubetje bevat een paar mg aan zalf dus ik denk dat ik veilig benquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog een verhaal over vitamine A overdosis. Dat zijn geen leuke verschijnselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |