SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik heb gesolliciteerd bij Windows maar daar gooide ik mijn eigen glazen in.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch ook wel een relaxed baantje hoor, glazenwasser.
doe jij toch overalquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, ik heb gesolliciteerd bij Windows maar daar gooide ik mijn eigen glazen in.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
naar je zin nu op je werk ballie?quote:
ja hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
naar je zin nu op je werk ballie?
Zelden zo hard gelachenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is mooi en fijn voor jequote:
zijn allemaal aardig en goede sfeerquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is mooi en fijn voor je
Na een pirkje ben je magnetisch en dat niet alleen, als je een gevaccineerde eventjes aanraakt dan ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet wat ze nu probeert te zeggen
Hoi haagsiepaagsiequote:
Geen spelden meer tussen je lippen houden en per ongeluk doorslikkenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
ben ik morgen dan ook magnetischnooit meer schroefjes die naar beneden flikkeren
Vieze plakhuid verwarren met magnetisme.quote:
Shedding.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een pirkje ben je magnetisch en dat niet alleen, als je een gevaccineerde eventjes aanraakt dan ook.
klinkt als een goed verhaalquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen spelden meer tussen je lippen houden en per ongeluk doorslikken
Zal ze vast van een "professor" van Berkeley opgepikt hebben op het internetje.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shedding.
Echt, zo wonderlijk hoe mensen denken.
Een douche was waarschijnlijk een beter idee geweest, met dat geplak.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ze vast van een "professor" van Berkeley opgepikt hebben op het internetje.
Pil van Drion is ook een optie.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een douche was waarschijnlijk een beter idee geweest, met dat geplak.
Tussen die CherryLips van je raken ze vast soms zoek.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen spelden meer tussen je lippen houden en per ongeluk doorslikken
Lekkurquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
stop!
tijd voor een snack!
chocolade rozijnen, hazelnoten en amandelen
quote:
Maar snacks.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel maar een klein bakje genomen anders is het wel #viesdik
oh oh dat is niet zo handig.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar snacks.
Ik ben snacks vergeten.
ik ga het wel proberen als ik straks die prik heb gehad of ik magnetisch benquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Magnetisch wel jaStraks word je er nog communist van ook
![]()
Ik heb straks 'gewoon' lunch, vanmiddag nog even wat in de tuin doen denk ik. Planten staan nu nog een beetje te staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh oh dat is niet zo handig.
maar ja, nu even snacken dan zo weer een meeting. Dan lunch naar binnen schuiven. Nog een uurtje werken. Even langs de sportschool en weer verder werken
en als je het niet bent, gaan brallen over fake dit en fake datquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen als ik straks die prik heb gehad of ik magnetisch ben
Zou wel gaaf zijn.
ik denk dat ik als lunch yoghurt met zelfgemaakte granola neem. Beetje banaan en chocolade er door en smullen maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb straks 'gewoon' lunch, vanmiddag nog even wat in de tuin doen denk ik. Planten staan nu nog een beetje te staan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en als je het niet bent, gaan brallen over fake dit en fake dat
"Nog heel even geduld" dus ik heb hoop.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik als lunch yoghurt met zelfgemaakte granola neem. Beetje banaan en chocolade er door en smullen maar.
Mag je vandaag?
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit vaccin werkt niet! ik ben niet magnetisch!!
Eten.quote:
Zou ik te laat zijn voor #summerbody?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel maar een klein bakje genomen anders is het wel #viesdik
Dat ligt aan je definitie van #summerbodyquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zou ik te laat zijn voor #summerbody?
Ik mag geen snacks meer deze week.
Heb ik nog een vriezer vol snacks van 1.5 week terug. Waarom ben ik zo.
Ieder lichaam is een #summerbody.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zou ik te laat zijn voor #summerbody?
Ik mag geen snacks meer deze week.
Heb ik nog een vriezer vol snacks van 1.5 week terug. Waarom ben ik zo.
DUURT LANGquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Nog heel even geduld" dus ik heb hoop.
[..]
[..]
Eten.
het zijn geen vetrollen het zijn knuffelrollenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieder lichaam is een #summerbody.![]()
Streven naar een gezond lichaam, dikke prima. Maar in de tussentijd dingen laten omdat je nog wat vetrollen hebt, naaaaah.
Dat hele kleine beetje geduld was een half uur geleden al.quote:
Lang beetje geduld dusquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hele kleine beetje geduld was een half uur geleden al.
"Lekker zacht" hoor ik wel vaker ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
het zijn geen vetrollen het zijn knuffelrollen
ah ja dat is wel een nadeel ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Lekker zacht" hoor ik wel vaker ja.
Maar m'n broeken zitten krap, dus iets minder zacht mag wel weer.
MEEUWENquote:
Verder niets dan lof voor die twitteraar hoor, die is duidelijker dan het gros van de berichten van de overheid.quote:
Als die broeken weer goed zitten, zit het wat mij betreft ook weer prima.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah ja dat is wel een nadeel ja.
ik moet echt nieuwe broeken hebben, ze vallen ondertussen allemaal van m'n reet als ik geen riem draag
ja dat is waar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder niets dan lof voor die twitteraar hoor, die is duidelijker dan het gros van de berichten van de overheid.
Ik ben op zich ook wel tevreden. Wil nog af van het meest lastige stuk vet maar qua gewicht is het nu wel prima.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als die broeken weer goed zitten, zit het wat mij betreft ook weer prima.Ik grap wel vaak over #viesdik, maar realistisch gezien is het eigenlijk best prima.
Geen sixpack, maar wel strakker in het velletje, dus geen (bier)buikje. Nee, dat gaan we niet meer redden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt aan je definitie van #summerbody
ook een prima strevenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Geen sixpack, maar wel strakker in het velletje, dus geen (bier)buikje. Nee, dat gaan we niet meer redden.![]()
Zomer 2022 klinkt een stuk haalbaarder.
LEEUWENquote:
Luegens van de roverheid!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit vaccin werkt niet! ik ben niet magnetisch!!
lekker drijvenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik mijn zwembandjes donderdag naar het strand
Dat is ook m'n grootste kritiek op het moment.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is waar.
Toch apart dat er een aantal twitteraars zijn die duidelijkere info naar buiten kunnen brengen dan degene die het moeten doen
Heel netjes! Is vast een stuk prettiger je dagelijkse dingen doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben op zich ook wel tevreden. Wil nog af van het meest lastige stuk vet maar qua gewicht is het nu wel prima.
Mag ook wel met bijna 20 kilo lichter dan 3 jaar terug.
Lekkah.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik mijn zwembandjes donderdag naar het strand
yup. in 2 jaar tijd 14/15 kilo eraf. toen kwam de eerste lockdown, kwam ik weer 4 kilo aan. toen er weer op gaan letten en schommel nu een beetje rond hetzelfde gewicht al maanden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is ook m'n grootste kritiek op het moment.
[..]
Heel netjes! Is vast een stuk prettiger je dagelijkse dingen doen.
kan je glas snijden daarnaquote:
als die er zijnquote:
ZEEUWENquote:
mijn rijmwoorden zijn opquote:
Daar begonnen we mee.quote:
ook al gehadquote:
Dit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:53 schreef dud0r het volgende:
Gerrie gaat gewoon door. wat een woordenschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |