lekker gegerried?quote:
goede opluchtingquote:
Hadden we al gehad!quote:
oh die zijn vetquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:06 schreef koffief1lter het volgende:
Theetje zetten in m'n nieuwe "gadget"
[ afbeelding ]
Ja, letterlijk water zien koken.quote:
met ledquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:08 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, letterlijk water zien koken.
2 tientjes bij Bol.com, dus valt reuze mee.
https://www.bol.com/nl/p/(...)4_74.83.ProductImage
Jong blaadje, die is ook helemaal van het padjequote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin en de prioriteiten zijn meteen anders.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi jij staat straks bij de spoedeisende hulp met je piemel in een waterkoker
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-prik-inplannen.html
godverquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
US ken je; en The Jane zou je kunnen kennen aangezien het een van de bekendste restaurants van België is voor ons Nederlanders.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The Jane ken ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US ken je; en The Jane zou je kunnen kennen aangezien het een van de bekendste restaurants van België is voor ons Nederlanders.
Ik ken toch helemaal geen restaurants in België. Da's veel te ver rijden voor een avondje.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US ken je; en The Jane zou je kunnen kennen aangezien het een van de bekendste restaurants van België is voor ons Nederlanders.
ZO groot geschapen ben ik ook niet dat 'ie vast blijft zitten. Tenzij die door de hitte vastgeplakt blijft zitten aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brandblaren.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:18 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
ZO groot geschapen ben ik ook niet dat 'ie vast blijft zitten. Tenzij die door de hitte vastgeplakt blijft zitten aan de binnenkant.
kookt het uit z'n velletjequote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:18 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
ZO groot geschapen ben ik ook niet dat 'ie vast blijft zitten. Tenzij die door de hitte vastgeplakt blijft zitten aan de binnenkant.
voor haar plezierquote:
Capuchon en zonnebril op doen. Heb ik ook wel eens gezien bij Opsporing Verzocht dat ze dat zo doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
k moet de helft pinnen voor de badkamerman.
Nu durf ik dat niet zo bij een pin automaat te doen. zit er 1 kantoor in rotterdam.ook helemaal in de stad
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Capuchon en zonnebril op doen. Heb ik ook wel eens gezien bij Opsporing Verzocht dat ze dat zo doen.
Gewoon binnen bij de bank doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Nu durf ik dat niet zo bij een pin automaat te doen. zit er 1 kantoor in rotterdam.ook helemaal in de stad
Dan kom je "gratis" geld halen toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Capuchon en zonnebril op doen. Heb ik ook wel eens gezien bij Opsporing Verzocht dat ze dat zo doen.
Kwam dat na de lingerie pagina's?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger had je de Wehkamp en zag je vrouwen altijd met een vibrator in de nek als “massagestaaf”
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:22 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dan kom je "gratis" geld halen toch?
zoveel verdien ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon binnen bij de bank doen.
Of aan werk vragen of ze je contant kunnen uitbetalen.
Bal, wel even kijken of je je daglimiet moet verhogen.quote:
aangepastquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bal, wel even kijken of je je daglimiet moet verhogen.
Dan kun je beter badkamers gaan verbouwenquote:
Meerdere tripjes is een goeie tip inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je beter badkamers gaan verbouwen![]()
Maar je hoeft toch niet alles in één keer te pinnen als je het niet prettig vind om met grote bedragen te lopen.
Kan de badkamerman niet meegaan? Je moet hem toch dat geld overhandigen..quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Haha ik zie @bitterbal hardop tellent voor mij. "DAT IS 100, 200, 300, 400.."quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan de badkamerman niet meegaan? Je moet hem toch dat geld overhandigen..
Oh briljant.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Er zitten wat meisjes achter me in de bus met een turkse achtergrond ofzo, en het valt me ineens op dat die zwitserduits spreken met zo'n zelfde accent als turkse/marokkaanse nederlanders
Dat lijkt me raar klinken.....quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Er zitten wat meisjes achter me in de bus met een turkse achtergrond ofzo, en het valt me ineens op dat die zwitserduits spreken met zo'n zelfde accent als turkse/marokkaanse nederlanders
kan niet .ik zit nog in een meetingquote:
Nog altijd lekker vrij toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Yup mosselsquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin en de prioriteiten zijn meteen anders.
Goede ondertitel ook bij die foto.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Yup mossels![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/brugge(...)-zeebrugge~ab75373c/
3x opnieuw beginnen met tellen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:44 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Haha ik zie @:bitterbal hardop tellent voor mij. "DAT IS 100, 200, 300, 400.."
Viel me ook al opquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede ondertitel ook bij die foto.
Dat er dan van die ongure figuren erbij komen kijken en die badkamer-meneer 3 kleuren stront poept. Mooi beeld wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3x opnieuw beginnen met tellen?
Pssst, hey mädchen!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Je dacht meteen aan een mossel?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Yup mossels![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/brugge(...)-zeebrugge~ab75373c/
Niet tijdens meeting eten klappenquote:
Nope. Maar er is een hoop stuk, Twitch, Reddit, Youtube, allemaal stuk.quote:
Einde der tijden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Maar er is een hoop stuk, Twitch, Reddit, Youtube, allemaal stuk.
Hmm Reddit zag ik al, maar imgur staat niet in die downdetector app en die doet het ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Maar er is een hoop stuk, Twitch, Reddit, Youtube, allemaal stuk.
Zouden dat die datacenters zijn in Noord-Holland?quote:
Oh, die nu wel? Hoorde net van een vriendin dat die ook plat lagen.quote:
Gaat weer lekker dan.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |