Jong blaadje, die is ook helemaal van het padjequote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin en de prioriteiten zijn meteen anders.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi jij staat straks bij de spoedeisende hulp met je piemel in een waterkoker
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-prik-inplannen.html
godverquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
US ken je; en The Jane zou je kunnen kennen aangezien het een van de bekendste restaurants van België is voor ons Nederlanders.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The Jane ken ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US ken je; en The Jane zou je kunnen kennen aangezien het een van de bekendste restaurants van België is voor ons Nederlanders.
Ik ken toch helemaal geen restaurants in België. Da's veel te ver rijden voor een avondje.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US ken je; en The Jane zou je kunnen kennen aangezien het een van de bekendste restaurants van België is voor ons Nederlanders.
ZO groot geschapen ben ik ook niet dat 'ie vast blijft zitten. Tenzij die door de hitte vastgeplakt blijft zitten aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brandblaren.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:18 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
ZO groot geschapen ben ik ook niet dat 'ie vast blijft zitten. Tenzij die door de hitte vastgeplakt blijft zitten aan de binnenkant.
kookt het uit z'n velletjequote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:18 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
ZO groot geschapen ben ik ook niet dat 'ie vast blijft zitten. Tenzij die door de hitte vastgeplakt blijft zitten aan de binnenkant.
voor haar plezierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |