Nee heb nu bijna de helft. donderdag ochtend afgesproken in den haagquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je beter badkamers gaan verbouwen![]()
Maar je hoeft toch niet alles in één keer te pinnen als je het niet prettig vind om met grote bedragen te lopen.
Ik mag tegelijk met m'n zus en zwager.quote:
Ik las "ik ben tegelijk met zus zwanger".quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag tegelijk met m'n zus en zwager.Sterker nog, m'n eerste pirk is eerder op de dag gepland.
zal ook wel met de dichtheid van de bevolking in het gebied te maken hebben enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag tegelijk met m'n zus en zwager.Sterker nog, m'n eerste pirk is eerder op de dag gepland.
Oh, zullen inderdaad wel meer beroepen zijn waarmee geschoven is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal ook wel met de dichtheid van de bevolking in het gebied te maken hebben enzo.
zei het tegen m'n broertje dat hij vandaag ook mocht, roept hij ik krijg donderdag m'n 2e al.
heeft hij eerder z'n spul gehad vanwege z'n werk. en hij werkt niet eens in de zorg
Kan 'ie beter bellen, online kan je niet kiezen immers.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
blondie is ook uit 85 blijkbaar, hij gaat nu afspraak maken voor vaccinatie. HIj wist nog niet dat die kon. hij wil ook jansen
krijgt die nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
blondie is ook uit 85 blijkbaar, hij gaat nu afspraak maken voor vaccinatie. HIj wist nog niet dat die kon. hij wil ook jansen
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan 'ie beter bellen, online kan je niet kiezen immers.
Waarschijnlijk niet, ze hebben dat voor zover ik weet niet opengesteld.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had ik telefonisch jansen kunnen krijgen?
Waarom ging het niet door dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarmee zou ik die date hebben afgelopen weekend.
hij was "moe" en mocht niet gelijk in het bitterbed duiken om uit te rustenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij was "moe" en mocht niet gelijk in het bitterbed duiken om uit te rusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |