Nee heb nu bijna de helft. donderdag ochtend afgesproken in den haagquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je beter badkamers gaan verbouwen![]()
Maar je hoeft toch niet alles in één keer te pinnen als je het niet prettig vind om met grote bedragen te lopen.
Ik mag tegelijk met m'n zus en zwager.quote:
Ik las "ik ben tegelijk met zus zwanger".quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag tegelijk met m'n zus en zwager.Sterker nog, m'n eerste pirk is eerder op de dag gepland.
zal ook wel met de dichtheid van de bevolking in het gebied te maken hebben enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag tegelijk met m'n zus en zwager.Sterker nog, m'n eerste pirk is eerder op de dag gepland.
Oh, zullen inderdaad wel meer beroepen zijn waarmee geschoven is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal ook wel met de dichtheid van de bevolking in het gebied te maken hebben enzo.
zei het tegen m'n broertje dat hij vandaag ook mocht, roept hij ik krijg donderdag m'n 2e al.
heeft hij eerder z'n spul gehad vanwege z'n werk. en hij werkt niet eens in de zorg
Kan 'ie beter bellen, online kan je niet kiezen immers.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
blondie is ook uit 85 blijkbaar, hij gaat nu afspraak maken voor vaccinatie. HIj wist nog niet dat die kon. hij wil ook jansen
krijgt die nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
blondie is ook uit 85 blijkbaar, hij gaat nu afspraak maken voor vaccinatie. HIj wist nog niet dat die kon. hij wil ook jansen
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan 'ie beter bellen, online kan je niet kiezen immers.
Waarschijnlijk niet, ze hebben dat voor zover ik weet niet opengesteld.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had ik telefonisch jansen kunnen krijgen?
Waarom ging het niet door dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarmee zou ik die date hebben afgelopen weekend.
hij was "moe" en mocht niet gelijk in het bitterbed duiken om uit te rustenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij was "moe" en mocht niet gelijk in het bitterbed duiken om uit te rusten
nee dat mocht niet van je. dat zeg ik netquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft helemaal niet in mijn bed gelegen
Met een andere partysnack afgesproken en Bitterbal nog even in de airfryer laten zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij was "moe" en mocht niet gelijk in het bitterbed duiken om uit te rusten
las er overheenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat mocht niet van je. dat zeg ik net
Iemand werkt zo lang op een dag. is het toch niet heel vreemdquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal is te goed voor deze wereld. Dus er komen nog nieuwe pogingen.
Maar een 1ste date afzeggen met het excuus te moe is echt wel een heel slecht begin.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand werkt zo lang op een dag. is het toch niet heel vreemd
zitten er kruimels je ogen ofzoquote:
ja eens maar geheel onbegrijpelijk is het ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar een 1ste date afzeggen met het excuus te moe is echt wel een heel slecht begin.
Dan spreek je iets op een andere dag af op een tijd dat je wel kunt in plaats van “misschien na min werk als ik niet te moe ben en ik weet niet hoe laat en weet ook nog niet waar”quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand werkt zo lang op een dag. is het toch niet heel vreemd
Wel eerlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar een 1ste date afzeggen met het excuus te moe is echt wel een heel slecht begin.
Of eigenlijke excuus was nog zwakker en daarom maar met moe gekomen?quote:
#leaveballiealonequote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
we hebben het al duizend keer besproken nu toch :p
alsof iedereen terugleestquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ballie je moet ook niet zo happenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moet gewoon met LTVDK gaan daten
Check. Hooguit een stukje als ik toevallig in iets grappigs val, maar meer dan een pagina ga ik nooit terug.quote:
belangrijke dingen markeer je toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij wordt ieder topic uitgeprint.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En gebonden in boekvorm?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En de echt belangrijke dingen hangen boven mijn bed.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
b
[..]
belangrijke dingen markeer je toch?
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En de echt belangrijke dingen hangen boven mijn bed.
Ik zie meer zo'n oude printer voor me, met van die afscheurrandjes aan de zijkant. Bij iedere post een nieuw stukje printen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie meer zo'n oude printer voor me, met van die afscheurrandjes aan de zijkant. Bij iedere post een nieuw stukje printen.
Brrbrr. Brrbrr.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie meer zo'n oude printer voor me, met van die afscheurrandjes aan de zijkant. Bij iedere post een nieuw stukje printen.
Eerste printer die we thuis hadden. Beste printer ooit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Topding was dat ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste printer die we thuis hadden. Beste printer ooit.
Ja dan zit ik hier toe te kijken hoe mensen hun morele vingertje wijzen :pquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaja, ik bedoel ik zou er al lang klaar mee zijn om het telkens uit te leggen
Lol, op van dat hele brede papier, blauw witte lijntjes waren het geloof ikquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van die gevouwen bladzijdes die aan elkaar zaten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Lol, op van dat hele brede papier, blauw witte lijntjes waren het geloof ik
Ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die gevouwen bladzijdes die aan elkaar zaten.
Ja daar tekenden we als kind vroeger op.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Lol, op van dat hele brede papier, blauw witte lijntjes waren het geloof ik
Precies. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
kijk je kent iemand niet. duskan je er voor kiezen je principes blabla niet netjes blabla doen of je denkt oke ik ken iemand niet misschien is het een leuk iemand dus laten we het nog een proberen.
zo simpel is het.
hij is zondag vrij, de rest weet ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer staat de volgende date op de planning dan?
Is geen hippe boi of. Mocro.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haha dat zegt lief ook netquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja daar tekenden we als kind vroeger op.
Ik heb nog wel, ik heb ze niet meer nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:budapestenaar Ik wil je eaugdruppels lenen
Liefquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel, ik heb ze niet meer nodig.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:budapestenaar Ik wil je eaugdruppels lenen
Doe maar allemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Welke wil je? Ik heb druppels, gel en zalf, met ontstekingsremmende stoffen en zonder, met vitamine A?
Ik ben een verslagje aan het tikken en mijn ogen branden een beetjequote:
Die date komt er welquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
ah i kmoet zondag werken. heb rooster van volgende week ook nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, daar heb ik nog wel een flesje standaarddruppeltjes voorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een verslagje aan het tikken en mijn ogen branden een beetje
Ik las gisteren nog een verhaal over vitamine A overdosis. Dat zijn geen leuke verschijnselen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Welke wil je? Ik heb druppels, gel en zalf, met ontstekingsremmende stoffen en zonder, met vitamine A?
Voorbeschouwingquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, we zijn nog bezig met de voorbeschouwing.![]()
Blondie kan zondag, maar dan werkt ballie.
Dat tubetje bevat een paar mg aan zalf dus ik denk dat ik veilig benquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog een verhaal over vitamine A overdosis. Dat zijn geen leuke verschijnselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |