#leaveballiealonequote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
we hebben het al duizend keer besproken nu toch :p
alsof iedereen terugleestquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ballie je moet ook niet zo happenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moet gewoon met LTVDK gaan daten
Check. Hooguit een stukje als ik toevallig in iets grappigs val, maar meer dan een pagina ga ik nooit terug.quote:
belangrijke dingen markeer je toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij wordt ieder topic uitgeprint.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moet gewoon met LTVDK gaan daten
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En gebonden in boekvorm?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En de echt belangrijke dingen hangen boven mijn bed.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
b
[..]
belangrijke dingen markeer je toch?
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En de echt belangrijke dingen hangen boven mijn bed.
Ik zie meer zo'n oude printer voor me, met van die afscheurrandjes aan de zijkant. Bij iedere post een nieuw stukje printen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie meer zo'n oude printer voor me, met van die afscheurrandjes aan de zijkant. Bij iedere post een nieuw stukje printen.
Brrbrr. Brrbrr.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie meer zo'n oude printer voor me, met van die afscheurrandjes aan de zijkant. Bij iedere post een nieuw stukje printen.
Eerste printer die we thuis hadden. Beste printer ooit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Topding was dat ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste printer die we thuis hadden. Beste printer ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |