quote:Op zondag 6 juni 2021 14:43 schreef Remco2021 het volgende:
En toch heb ik een gevoel dat Hamilton door een SC wint.
Kan ik me wat bij voorstellen ja. Sneller rijden en grote kans een muur te raken versus een miljoen minder schadequote:Op zondag 6 juni 2021 14:43 schreef shiz het volgende:
[..]
Günther heeft hem helemaal verrotgescholden en durft nu niet meer. Dat is ook te zien aan z'n pace, racet als een omaatje.
Oldtimers. Zo lekker, het zou verboden moeten worden.quote:
Huh, de Mercedes is juist opvallend goed geweest in volgen dit seizoen met na rondenlang volgen nog meer leven in de band dan de voorganger.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:47 schreef wdn het volgende:
Die mercedes is echt niks als er verkeer voor de auto zit he
Hamilton heeft zijn banden opgerookt???? Want nu gaat het hard qua verschl
Maarja... welke opties op de grid zouden er dan nog zijn voor Bottas?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Bottas is ook een beetje zijn motivatie kwijt volgens mij
Die kan straks geen kopje thee meer drinken.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:49 schreef Sabata het volgende:
De Kolonisten van moeder Rusland op het balkon lachen Mazepin even uit. Geen wonder dat Poetin hem uit de F1 en in dienst wil
Een tank heeft gelukkig een kleinere draaicirkel.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:49 schreef Sabata het volgende:
De Kolonisten van moeder Rusland op het balkon lachen Mazepin even uit. Geen wonder dat Poetin hem uit de F1 en in dienst wil
Zeker AZ gekregen?quote:
Lijkt me wel.quote:
Ik weet niet wat de regels daar zijn, maar als je bijzondere sportieve diensten nodig hebt om onder de dienstplicht uit te kunnen komen dan mag hij binnenkort door de Siberische toendra tijgeren.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:49 schreef Sabata het volgende:
Stroll rijdt al bijna 30 ronden op de hard.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Nieuw setje mediums voor Max en Checo
in principe nietquote:Op zondag 6 juni 2021 14:53 schreef Schnitzels het volgende:
Ik hoor Olav de andere banden soorten opgenoemd worden.
Is het aannemelijk dat de top 3 nog een tweestopper zal doen?
VERPERGAS!quote:Op zondag 6 juni 2021 14:53 schreef VacaLoca het volgende:
Doe maar hele seizoen VERPERHAM
Of VERPERNOR, nog beter
Dat is aan hamiltonquote:Op zondag 6 juni 2021 14:53 schreef Schnitzels het volgende:
Ik hoor Olav de andere banden soorten opgenoemd worden.
Is het aannemelijk dat de top 3 nog een tweestopper zal doen?
Lijkt me geen zekerheidjequote:Op zondag 6 juni 2021 14:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is aan hamilton
Doet hij het dan Max en Checo ook (want fastest lap punt).
Voor Kvyat lijkt het idd nooit een probleem te zijn geweest, maar die stond dan ook op het podium. Markelov en Sirotkin kwamen via vriendjes van Poetin aan hun stoeltje in de opstapklassen en zetten iig zich niet voor schut (al is Markelov uit de gratie nu Papa betrapt is op stelen) Shwartzmann rijdt in de F2 af en toe om de podiums mee. Geen prestaties en geen politieke invloed. Dus Mazespin kan zijn tickets naar Amerika boeken om politiek asiel aan te vragen, een andere uitweg lijkt er nietquote:Op zondag 6 juni 2021 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de regels daar zijn, maar als je bijzondere sportieve diensten nodig hebt om onder de dienstplicht uit te kunnen komen dan mag hij binnenkort door de Siberische toendra tijgeren.
Vlag maar afquote:Op zondag 6 juni 2021 14:55 schreef franklop het volgende:
Er zijn wel eens leukere races in Baku geweest
Stroll heeft nog niet gepit, die hopen op een SCquote:
Stroll valt er sowieso nog tussen weg want moet nog pitsquote:
Moedertje Rusland dienen is natuurlijk ook een eer.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:55 schreef Sabata het volgende:
[..]
Voor Kvyat lijkt het idd nooit een probleem te zijn geweest, maar die stond dan ook op het podium. Markelov en Sirotkin kwamen via vriendjes van Poetin aan hun stoeltje in de opstapklassen en zetten iig zich niet voor schut (al is Markelov uit de gratie nu Papa betrapt is op stelen) Shwartzmann rijdt in de F2 af en toe om de podiums mee. Geen prestaties en geen politieke invloed. Dus Mazespin kan zijn tickets naar Amerika boeken om politiek asiel aan te vragen, een andere uitweg lijkt er niet
Perez houdt Ham in de vuile luchtquote:
In het eerste of tweede rondje toch?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:56 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Stroll heeft nog niet gepit, die hopen op een SC
Och voor deze ene keer mag het.quote:
Wasdah niet George?quote:
Ja dat is jammerquote:Op zondag 6 juni 2021 14:59 schreef quo_ het volgende:
Shit Shit Shit
Bijna 10 seconden voorsprong naar de knoppen.
Pit is dichtquote:
Kan niet, pit entry closedquote:
Pitlane entry closed he?quote:
Gewoon strafpunten geven.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:59 schreef quo_ het volgende:
Shit Shit Shit
Bijna 10 seconden voorsprong naar de knoppen.
Klapband kon hij niets aan doen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:00 schreef Refragmental het volgende:
Waarom wist ik dat stroll een sc zou veroorzaken met zn gekut?
Welk gekut? Hij krijgt een klapbandquote:Op zondag 6 juni 2021 15:00 schreef Refragmental het volgende:
Waarom wist ik dat stroll een sc zou veroorzaken met zn gekut?
Totdat ze de pits in rijden en Perez zijn pkak aan Hamilton verliest.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar wel Perez als buffer op de juiste plek.
Eerder wisselen..quote:
Lijkt me niet mogelijk achter de SCquote:Op zondag 6 juni 2021 15:02 schreef PzKpfw het volgende:
Je zult zien dat die pitlane op het meest gunstige moment open gaat voor Hamilton...
Te makkelijk inderdaad.quote:
Gaat niet. Hij verliest heel veel plekken.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:02 schreef PzKpfw het volgende:
Je zult zien dat die pitlane op het meest gunstige moment open gaat voor Hamilton...
Fout van team dan, niet van Strollquote:
Veel te lang doorrijden voor mijn gevoel.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk gekut? Hij krijgt een klapband
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:02 schreef PzKpfw het volgende:
30 rondjes op een band die "officieel" voor 40 laps goed is. Nou zijn Pirelli's schattingen meestal niet al te best. Maar op 3/4e van de gespecte laps zou hij geen plof moeten doen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Veel te lang doorrijden voor mijn gevoel.
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
Vrijwel iedereen gaat nu een stop maken lijkt me
Teamfout dan, niet van Strollquote:Op zondag 6 juni 2021 15:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:02 schreef PzKpfw het volgende:
Perez zal rest iets moeten ophouden wil hij voor HAM weer de baan op willen komen. Niet fijn voor Perez eigenlijk dit.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
Vrijwel iedereen gaat nu een stop maken lijkt me
Hmm.. zou prima moeten zijn dus.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
30 rondjes op een band die "officieel" voor 40 laps goed is.
Fout vh team dan hooguitquote:Op zondag 6 juni 2021 15:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Op zich doet hij het prima, hij heeft alleen soms rare acties.quote:
Die kijkt even van is het nog de moeite waard om hier geld in te steken.quote:
Klapband is altijd gewoon pech. Een band gaat niet zomaar.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:05 schreef Schnitzels het volgende:
Uitrijden op Hard is dus echt tricky als ik een klapband na 30 rondes zie.
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die kijkt even van is het nog de moeite waard om hier geld in te steken.
Ligt daar niet een hele bak rommel?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:06 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom is de pitstraat nu dicht? Dat snap ik niet helemaal.
In een eerdere Baku editie ook paar bandjes er aan toch? Toen ging Bottas geloof ik uit safety naar nieuwe band maar alsnog plof op debris. Kan ook races door elkaar halen hoorquote:Op zondag 6 juni 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klapband is altijd gewoon pech. Een band gaat niet zomaar.
Vanwege de auto van Stroll die daar aan het begin van de pitstraat staat.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:06 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom is de pitstraat nu dicht? Dat snap ik niet helemaal.
Crash was voor de pitentry. Dus dat moet eerst opgeruimd wordenquote:Op zondag 6 juni 2021 15:06 schreef Sunri5e het volgende:Waarom is de pitstraat nu dicht? Dat snap ik niet helemaal.
Klopt!quote:Op zondag 6 juni 2021 15:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In een eerdere Baku editie ook paar bandjes er aan toch? Toen ging Bottas geloof ik uit safety naar nieuwe band maar alsnog plof op debris. Kan ook races door elkaar halen hoor
Zat natuurlijk wel op een andere strategie, maar op zich reed hij prima ja. Heb wel het idee dat de AM aardig presteert de laatste twee races.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon botte pech voor Stroll.
Was verder een prima race aan het rijden.
Ze gaan niet hoor. RB zeker niet.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:07 schreef Fleischmeister het volgende:
Ze zijn nu even de pit opening aan het timen dat Max er net voorbij is
Heel de wereld is tegen Max en voor Lewis.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen... Verstappen had lekker 8-10 seconden op Hamilton opgebouwd. Dan komt er gele vlag en nu is die 8-10 seconden weer helemaal weg. Was paar races geleden ook: Hamilton op ronde achterstand. Bottas reed (expres?) de grindbak in en toen kwam er rode vlag en de rest is historie.
Is toch niet normaal dat het om 0,10 secondes allemaal gaat en er bij grindbak gedoe 'gewoon' maar even alle tijden gedelete worden?
waarom heeft de keeper een helm opquote:Op zondag 6 juni 2021 15:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen... Verstappen had lekker 8-10 seconden op Hamilton opgebouwd. Dan komt er gele vlag en nu is die 8-10 seconden weer helemaal weg. Was paar races geleden ook: Hamilton op ronde achterstand. Bottas reed (expres?) de grindbak in en toen kwam er rode vlag en de rest is historie.
Is toch niet normaal dat het om 0,10 secondes allemaal gaat en er bij grindbak gedoe 'gewoon' maar even alle tijden gedelete worden?
Als je band klapt heb je niets hé.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:08 schreef DKUp het volgende:
Een pitstop zou niet heel handig zijn als je weer van achter moet beginnen.
Zou prima moeten kunnenquote:
Ja lekker makkelijk antwoord pfff. Bij voetbal als het 4-0 staat en iemand raakt geblesseerd en moet van het veld zeggen ze ook niet oh we beginnen weer bij 0-0.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel de wereld is tegen Max en voor Lewis.
Deal with it.
Hamilton verliest megaveel plekken als ie gaat pitten. En op dit circuit zal het lastig worden om al die plaatsen weer goed te maken.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Stoppen is sowieso de race verliezen.quote:
Makkelijk, Leclerc moet nog pitten. Ferrari tactics heeft hem 2x op soft gezet,quote:Op zondag 6 juni 2021 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou wel leuk zijn als Vettel Leclerc nog kan pakken.
Jawel.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom pit Ver niet? Dit kan hij toch niet uitrijden?
Jawelquote:Op zondag 6 juni 2021 15:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit is geen voetbal eh?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:10 schreef meneertje1972 het volgende:
J
[..]
Ja lekker makkelijk antwoord pfff. Bij voetbal als het 4-0 staat en iemand raakt geblesseerd en moet van het veld zeggen ze ook niet oh we beginnen weer bij 0-0.
Er klopt gewoon geen klote van.
Nee Ze gaan alleen naar binnen als Hamilton dit EERST doet lijkt me.quote:
Ik dacht dat hij op hard stond. Vettel liep iig op hem in als was het niet hard.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Makkelijk, Leclerc moet nog pitten. Ferrari tactics heeft hem 2x op soft gezet,
Dus hij moet nog een medium of hard krijgen.
ALs hij nu pit terwijl het hele veld bij elkaar zit kom je ergens bij P13 weer naar buiten. Kan beter een rondje of 10 doortrappen straks en eventueel tegen het einde pitten. Maar hij heeft niet echt lopen pushen dus uitrijden kan ook prima.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Jawel. Zou prima moeten kunnenquote:Op zondag 6 juni 2021 15:10 schreef Stoorzendert het volgende:
NIEMAND die zich hier druk om maakt. Allemaal F1 fans die het normaal vinden dat je veel voorsprong weer kwijt raakt door een geel vlaggetje en alles weer in een harmonica in elkaar voegt.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |