quote:Op zondag 6 juni 2021 14:43 schreef Remco2021 het volgende:
En toch heb ik een gevoel dat Hamilton door een SC wint.
Kan ik me wat bij voorstellen ja. Sneller rijden en grote kans een muur te raken versus een miljoen minder schadequote:Op zondag 6 juni 2021 14:43 schreef shiz het volgende:
[..]
Günther heeft hem helemaal verrotgescholden en durft nu niet meer. Dat is ook te zien aan z'n pace, racet als een omaatje.
Oldtimers. Zo lekker, het zou verboden moeten worden.quote:
Huh, de Mercedes is juist opvallend goed geweest in volgen dit seizoen met na rondenlang volgen nog meer leven in de band dan de voorganger.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:47 schreef wdn het volgende:
Die mercedes is echt niks als er verkeer voor de auto zit he
Hamilton heeft zijn banden opgerookt???? Want nu gaat het hard qua verschl
Maarja... welke opties op de grid zouden er dan nog zijn voor Bottas?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Bottas is ook een beetje zijn motivatie kwijt volgens mij
Die kan straks geen kopje thee meer drinken.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:49 schreef Sabata het volgende:
De Kolonisten van moeder Rusland op het balkon lachen Mazepin even uit. Geen wonder dat Poetin hem uit de F1 en in dienst wil
Een tank heeft gelukkig een kleinere draaicirkel.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:49 schreef Sabata het volgende:
De Kolonisten van moeder Rusland op het balkon lachen Mazepin even uit. Geen wonder dat Poetin hem uit de F1 en in dienst wil
Zeker AZ gekregen?quote:
Lijkt me wel.quote:
Ik weet niet wat de regels daar zijn, maar als je bijzondere sportieve diensten nodig hebt om onder de dienstplicht uit te kunnen komen dan mag hij binnenkort door de Siberische toendra tijgeren.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:49 schreef Sabata het volgende:
Stroll rijdt al bijna 30 ronden op de hard.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Nieuw setje mediums voor Max en Checo
in principe nietquote:Op zondag 6 juni 2021 14:53 schreef Schnitzels het volgende:
Ik hoor Olav de andere banden soorten opgenoemd worden.
Is het aannemelijk dat de top 3 nog een tweestopper zal doen?
VERPERGAS!quote:Op zondag 6 juni 2021 14:53 schreef VacaLoca het volgende:
Doe maar hele seizoen VERPERHAM
Of VERPERNOR, nog beter
Dat is aan hamiltonquote:Op zondag 6 juni 2021 14:53 schreef Schnitzels het volgende:
Ik hoor Olav de andere banden soorten opgenoemd worden.
Is het aannemelijk dat de top 3 nog een tweestopper zal doen?
Lijkt me geen zekerheidjequote:Op zondag 6 juni 2021 14:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is aan hamilton
Doet hij het dan Max en Checo ook (want fastest lap punt).
Voor Kvyat lijkt het idd nooit een probleem te zijn geweest, maar die stond dan ook op het podium. Markelov en Sirotkin kwamen via vriendjes van Poetin aan hun stoeltje in de opstapklassen en zetten iig zich niet voor schut (al is Markelov uit de gratie nu Papa betrapt is op stelen) Shwartzmann rijdt in de F2 af en toe om de podiums mee. Geen prestaties en geen politieke invloed. Dus Mazespin kan zijn tickets naar Amerika boeken om politiek asiel aan te vragen, een andere uitweg lijkt er nietquote:Op zondag 6 juni 2021 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de regels daar zijn, maar als je bijzondere sportieve diensten nodig hebt om onder de dienstplicht uit te kunnen komen dan mag hij binnenkort door de Siberische toendra tijgeren.
Vlag maar afquote:Op zondag 6 juni 2021 14:55 schreef franklop het volgende:
Er zijn wel eens leukere races in Baku geweest
Stroll heeft nog niet gepit, die hopen op een SCquote:
Stroll valt er sowieso nog tussen weg want moet nog pitsquote:
Moedertje Rusland dienen is natuurlijk ook een eer.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:55 schreef Sabata het volgende:
[..]
Voor Kvyat lijkt het idd nooit een probleem te zijn geweest, maar die stond dan ook op het podium. Markelov en Sirotkin kwamen via vriendjes van Poetin aan hun stoeltje in de opstapklassen en zetten iig zich niet voor schut (al is Markelov uit de gratie nu Papa betrapt is op stelen) Shwartzmann rijdt in de F2 af en toe om de podiums mee. Geen prestaties en geen politieke invloed. Dus Mazespin kan zijn tickets naar Amerika boeken om politiek asiel aan te vragen, een andere uitweg lijkt er niet
Perez houdt Ham in de vuile luchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |