Je hebt dan wel hamburgers.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook niet de beste baan van Mazepin, maar hamburgers flippen betaalt een stuk minder.
Gewoon net doen alsof je neus bloedt en uitrijdenquote:
Kan ie vast wennen aan het uitzichtquote:Op zondag 6 juni 2021 14:31 schreef Gezicht het volgende:
Lewis hint weer op de achtervleugel van RBR
Hebben ze al. Die doet gewoon zijn wedstrijden uitrijden en zal alleen zijn best doen als hij kan winnenquote:Op zondag 6 juni 2021 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar moet Mercedes gewoon afscheid van nemen.
Perez zit op de brommer dit weekend!quote:Op zondag 6 juni 2021 14:33 schreef Refragmental het volgende:
2e rijder bij rbr is eindelijk eens nuttig
wat een mooie zinquote:Op zondag 6 juni 2021 14:33 schreef Schnitzels het volgende:
Als Perez en Verstappen maar niet hun banden op aan het roken zijn
Tuurlijk niet, die zijn veel beter voor de banden.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:33 schreef Schnitzels het volgende:
Als Perez en Verstappen maar niet hun banden op aan het roken zijn
Middelvinger voor Toto, dit seizoen nog miljoenen binnen harken en dan met vervroegd pensioen.quote:
Ja en dit zou de norm moeten zijnquote:Op zondag 6 juni 2021 14:33 schreef Refragmental het volgende:
2e rijder bij rbr is eindelijk eens nuttig
komt hij straks voor yuki terechtquote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef franklop het volgende:
Vettel houdt het zeer goed voel op zijn softs.
Hij gaat winnen.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Perez zit op de brommer dit weekend!
nee dit moet niet de norm zijnquote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en dit zou de norm moeten zijn
Ik hoop nu toch op 0 safety cars tenzij het Lewis is die het veroorzaakt
Lewis door eigen frustratie in de muur zou geweldig zijn.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en dit zou de norm moeten zijn
Ik hoop nu toch op 0 safety cars tenzij het Lewis is die het veroorzaakt
Zou wat zijn.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Middelvinger voor Toto, dit seizoen nog miljoenen binnen harken en dan met vervroegd pensioen.
Kan echt niet inderdaad.quote:
Man kap toch met dat debiel getroll of ga terug naar vbl.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dit moet niet de norm zijn
jij bent echt dom he
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 6 juni 2021 14:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Pas als de velg door het rubber heen komt
Mercedes heeft Bottas tijdens de quali zelf gebruikt om Hamilton op P3 te krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kan echt niet inderdaad.
Mooi voorschot op de beslissing die deze zomer gaat vallen over het tweede stoeltje bij Merc.
hoezoquote:Op zondag 6 juni 2021 14:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Man kap toch met dat debiel getroll of ga terug naar vbl.
Sorry? Waar heb ik dit aan te danken?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dit moet niet de norm zijn
jij bent echt dom he
Zag je ook in zijn tijd, sector 2 verloor hij 5 tienden.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:38 schreef wdn het volgende:
Hamilton is nu wel zijn banden aan het verknallen lijkt me.
Dat heen en weer gaan kan nooit
Waarom zou dat moeten?quote:
Managing gap & tyres.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 14:40 schreef wdn het volgende:
Mazespin houdt er wel de spanning in zo he
Kan niet lang meer duren.
Ja.quote:
Günther heeft hem helemaal verrotgescholden en durft nu niet meer. Dat is ook te zien aan z'n pace, racet als een omaatje.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:40 schreef wdn het volgende:
Mazespin houdt er wel de spanning in zo he
Kan niet lang meer duren.
Beter voor mijn gemoedquote:
Kreeg via de board radio te horen dat hij op rechtsachter temp moest letten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |