quote:Op zondag 6 juni 2021 15:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die kijkt even van is het nog de moeite waard om hier geld in te steken.
Ligt daar niet een hele bak rommel?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:06 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom is de pitstraat nu dicht? Dat snap ik niet helemaal.
In een eerdere Baku editie ook paar bandjes er aan toch? Toen ging Bottas geloof ik uit safety naar nieuwe band maar alsnog plof op debris. Kan ook races door elkaar halen hoorquote:Op zondag 6 juni 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klapband is altijd gewoon pech. Een band gaat niet zomaar.
Vanwege de auto van Stroll die daar aan het begin van de pitstraat staat.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:06 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom is de pitstraat nu dicht? Dat snap ik niet helemaal.
Crash was voor de pitentry. Dus dat moet eerst opgeruimd wordenquote:Op zondag 6 juni 2021 15:06 schreef Sunri5e het volgende:Waarom is de pitstraat nu dicht? Dat snap ik niet helemaal.
Klopt!quote:Op zondag 6 juni 2021 15:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In een eerdere Baku editie ook paar bandjes er aan toch? Toen ging Bottas geloof ik uit safety naar nieuwe band maar alsnog plof op debris. Kan ook races door elkaar halen hoor
Zat natuurlijk wel op een andere strategie, maar op zich reed hij prima ja. Heb wel het idee dat de AM aardig presteert de laatste twee races.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon botte pech voor Stroll.
Was verder een prima race aan het rijden.
Ze gaan niet hoor. RB zeker niet.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:07 schreef Fleischmeister het volgende:
Ze zijn nu even de pit opening aan het timen dat Max er net voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |