SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 6 juni 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hele grote boten gezien in IJmuiden
deden ze ook toeteren?quote:Op zondag 6 juni 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hele grote boten gezien in IJmuiden
Stuur eens deze kant op, dan kan ik gaan fietsenquote:
Nee ik houd het lekker hier, plus met die wolken kun je sneller fietsenquote:Op zondag 6 juni 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stuur eens deze kant op, dan kan ik gaan fietsen
Nee dat is boze slang, dit is blije slangquote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is boze slang, dit is blije slang
[ afbeelding ]
Kijk zijn kop. Behoorlijk kwaadaardigquote:Op zondag 6 juni 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij ziet er helemaal niet boos uit, eerder juichend
Soort pacmanslangquote:Op zondag 6 juni 2021 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is boze slang, dit is blije slang
[ afbeelding ]
Hmmquote:Op zondag 6 juni 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk zijn kop. Behoorlijk kwaadaardig
Als de zon erop staat moet dat wel prima zijn toch.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Eens kijken of het buiten een beetje opgewarmd is, dan ga ik een uurtje lezen op het bubalkon.
Vanmorgen om 7 uur was het een tikje frisquote:Op zondag 6 juni 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als de zon erop staat moet dat wel prima zijn toch.
Hoe is het met je oog?
Ga je weer terug naar de arts?quote:Op zondag 6 juni 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen om 7 uur was het een tikje fris
Mja, kut eigenlijkNog steeds veel irritatie ‘s nachts.
Dr Bibberbalquote:Op zondag 6 juni 2021 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doorverwijzing naar Dr. Bitterbal.
Idemquote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen om 7 uur was het een tikje fris
Mja, kut eigenlijkNog steeds veel irritatie ‘s nachts.
Kun je een spel van maken: Dr. Bibberbal.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doorverwijzing naar Dr. Bitterbal.
had ze gezegd dat het nog kan gaan werken?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil het nog een paar dagen aankijken
quote:Op zondag 6 juni 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat het nog gevoelig zou blijven. Maar daar heb ik een zalf voor die ‘s nachts mijn oog moet beschermen. En dat lijkt toch niet helemaal te werken. Maar als dat nu niet werkt, dan werkt dat na die laserbehandeling ook niet. Daar maak ik me een beetje zorgen omquote:Op zondag 6 juni 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ze gezegd dat het nog kan gaan werken?
Ik zou om een ooglapje en een papegaai vragen de volgende keerquote:Op zondag 6 juni 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat het nog gevoelig zou blijven. Maar daar heb ik een zalf voor die ‘s nachts mijn oog moet beschermen. En dat lijkt toch niet helemaal te werken. Maar als dat nu niet werkt, dan werkt dat na die laserbehandeling ook niet. Daar maak ik me een beetje zorgen om
En moet je die papegaai dan oraal innemen met een glaasje water?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou om een ooglapje en een papagaai vragen de volgende keer
Ja of na de laserbehandeling is het gevoelige gedeelte weg gehaald?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat het nog gevoelig zou blijven. Maar daar heb ik een zalf voor die ‘s nachts mijn oog moet beschermen. En dat lijkt toch niet helemaal te werken. Maar als dat nu niet werkt, dan werkt dat na die laserbehandeling ook niet. Daar maak ik me een beetje zorgen om
quote:Op zondag 6 juni 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En moet je die papegaai dan oraal innemen met een glaasje water?
Die zegt steeds kijk naar links! komt een auto aan!quote:Op zondag 6 juni 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nu ook gedaan en er was een nieuw laagje gegroeid. Maar dat raakt ‘s nachts toch weer geīrriteerd. Bij het laseren gaan ze alleen nog wat dieper.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of na de laserbehandeling is het gevoelige gedeelte weg gehaald?
quote:Op zondag 6 juni 2021 10:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zegt steeds kijk naar links! komt een auto aan!
quote:Op zondag 6 juni 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat lijkt me ook heel vervelend. Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:24 schreef Karzai het volgende:
Ik ga mijn poliepen weg laten halen neusschot recht laten zetten, zie ik ook wel tegenop. Maar ik krijg nu gewoon te weinig adem
Hier is er ooit voor gekozen dat niet (meer) te doen tenzij bepaalde klachten erger gaan worden.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:24 schreef Karzai het volgende:
Ik ga mijn poliepen weg laten halen neusschot recht laten zetten, zie ik ook wel tegenop. Maar ik krijg nu gewoon te weinig adem
18 augustus, ingreep van een dag, maar mag twee weken daarna niets doenquote:Op zondag 6 juni 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat lijkt me ook heel vervelend. Wanneer gaat dat gebeuren?
Twee weken zomervakantie op kosten van de baasquote:Op zondag 6 juni 2021 10:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
18 augustus, ingreep van een dag, maar mag twee weken daarna niets doen
Gewoon online al afspraak maken.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
Schiet eens op met die tijd bekend maken![]()
Kom Hugo even je Twitter aan slingeren en gaan met 84
Kan nog nietquote:Op zondag 6 juni 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon online al afspraak maken.
Leaquote:Op zondag 6 juni 2021 05:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er nog, Liesje ook, Ian_Nick vrijwel niet meer.
Doe het niet! Blijf leven!quote:Op zondag 6 juni 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens het dak op klimmen. Een van de dakgoten zit verstopt. Die vond de bui van vrijdagavond toch niet zo leuk.
Misschien komt die schnitzel nog wel een keer buurten.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:15 schreef Flory het volgende:
Morning
[..]
Lea![]()
I know, ik lurk wel eens in je topics.
Hopelijk gaat het met die schnitzel ook goed
Ik ben tegenwoordig FOK!Babequote:Op zondag 6 juni 2021 11:15 schreef Flory het volgende:
Morning
[..]
Lea![]()
I know, ik lurk wel eens in je topics.
Hopelijk gaat het met die schnitzel ook goed
Zo'n hele grote die over je bord valtquote:
Wie weetquote:Op zondag 6 juni 2021 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien komt die schnitzel nog wel een keer buurten.
Denk nog hetzelfde als de laatste keer dat we elkaar spraken. Alleen mis het reizen enorm. Woon je nog in Duitsland?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar even koffie ga zetten, aangezien ik nu toch wakker ben.
En met jou?
Ik heb zoveel mogelijk Duitse euro’s ingeslagen en heb het (rechtmatig) mee terug naar Nederland genomen om in onze economie te investeren.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk nog hetzelfde als de laatste keer dat we elkaar spraken. Alleen mis het reizen enorm. Woon je nog in Duitsland?
Whaha ik schrik er gewoon vanquote:Op zondag 6 juni 2021 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had hem geappt.Heb wel verraden wat je oude username was.
En wat fietsen mee teruggenomen?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zoveel mogelijk Duitse euro’s ingeslagen en heb het (rechtmatig) mee terug naar Nederland genomen om in onze economie te investeren.
Nee, het is nog veel erger, ik bezit momenteel überhaupt geen fiets. Wat eigenlijk niet kan als Hollander.quote:
Hoe verplaats je je dan?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het is nog veel erger, ik bezit momenteel überhaupt geen fiets. Wat eigenlijk niet kan als Hollander.
Niet doorvertellen
Ik migreer mee op de verschuivingen van tektonische platen. Tevens heb ik natuurlijk een auto, maar voornamelijk dat eerste.quote:
Dat klinkt wel hip. En in welke provincie schuif je nu rond?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik migreer mee op de verschuivingen van tektonische platen. Tevens heb ik natuurlijk een auto, maar voornamelijk dat eerste.
Ja, van zo'n 1,5 jaar geleden toen we weleens in hetzelfde topic zaten te nachtbraken. Maar ik weet niet of hij mij ook nog kent.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ballie mag morgen waarschijnlijk pas een afspraak makenquote:
Oh ik dacht dat ze ondertussen wel begonnen waren aan de ninetees Pquote:
zou met ogen niet teveel risico's nemen hoorquote:Op zondag 6 juni 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden aan boord serieus ooglapjes inde medical outfit zitten voor oog aandoeningen.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou om een ooglapje en een papegaai vragen de volgende keer
Ze doet het in haar broek voor naalden, dacht ik..quote:
klinkt als een dildo ditquote:Op zondag 6 juni 2021 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, gewoon een stuk metaal dat tijdelijk je lichaam binnendringt joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja als al haar dates afhaken of teleurstellen wordt er niet gespoten...quote:Op zondag 6 juni 2021 12:50 schreef dud0r het volgende:
Ze wil wel volgespoten worden huehuehue. Maar niet met een naald
oke uitstralingquote:Op zondag 6 juni 2021 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ja als al haar dates afhaken of teleurstellen wordt er niet gespoten...
quote:Op zondag 6 juni 2021 12:52 schreef mschol het volgende:
Voor mijn beroerte was ik bloedplasma donor. Ik vond het ook na tig keer nog steeds spannend wanneer de naald in mijn lichaam werd gezet. Maar angstig niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dan krijg je melk met slaapmiddel.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt dus als je aangeeft bang te zijn voor naalden, dat je dan even mag liggen of dat ze je afleiden. Ik weet niet waarmee, ballondieren ofzo, maar dan houden ze er rekening mee.
Lekkerquote:Op zondag 6 juni 2021 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan krijg je melk met slaapmiddel.
You crazy cool!
oh graag jaquote:Op zondag 6 juni 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal je volgende week stapsgewijs vertellen hoe het gaat. Als ik dan nog leef.
extra bereik is wel fijn..quote:Op zondag 6 juni 2021 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen die telefoontjes van Bill Gates zijn irritant..
Heeft m'n moeder gister ook bij mij gedaanquote:
Ja ik ga daar gewoon keihard van m'n stokje bij 30 graden, van de zenuwen, met een hartslag van 200, even alles onder kotsen.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
het is meer dat onbekende . Wat ger laatst vertelde. Eigenlijk gewoon zo. Dus ger die gaat gewoon uitgebreid vertellen hoe et gaat
ah doe je dat toch? Niet helemaal alleenquote:Op zondag 6 juni 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wilde op zich wel even buiten in de auto op me wachten.
*zoekt snel besmet iemand*quote:Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
I
[..]
ik krijg er maar een ivm eerde besmetting.
Strippenkaart in een keer vol.
iik wacht nog op de aankondiging dat we jaarlijks moeten prikkenquote:Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
I
[..]
ik krijg er maar een ivm eerde besmetting.
Strippenkaart in een keer vol.
Knijpen ze heel hard in je andere arm. Dan merk je de prik nietquote:Op zondag 6 juni 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt dus als je aangeeft bang te zijn voor naalden, dat je dan even mag liggen of dat ze je afleiden. Ik weet niet waarmee, ballondieren ofzo, maar dan houden ze er rekening mee.
Ik kan het ook wel precies uitleggen. Volgens mij is er ook nog ergens een filmpje hoe het precies gaat.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
het is meer dat onbekende . Wat ger laatst vertelde. Eigenlijk gewoon zo. Dus ger die gaat gewoon uitgebreid vertellen hoe et gaat
Meteen aangeven dat je ook bang bent voor clowns in dat geval.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen aangeven dat je ook bang bent voor clowns in dat geval.
Heeft die klaphark zijn excuses aangeboden?quote:
Stomp tegen de tiet erachteraan.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Knijpen ze heel hard in je andere arm. Dan merk je de prik niet
ja en gaat de winst aan goede doelen geven.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die klaphark zijn excuses aangeboden?
Geschoten?quote:Op zondag 6 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Liep net over het industrieterrein op een stuk waar het redelijk uitgestorven was dus lekker in gedachten verzonken, vliegt er opeens een fazant op omdat die schrok van mij. Ik schrok me ook gelijk de tering
Nu alleen nog zeker weten dat die het ook daadwerkelijk doet en niet alleen maar zegtquote:Op zondag 6 juni 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en gaat de winst aan goede doelen geven.
Wat zal die balen
Als jij dat lekker vindtquote:
Ik ga me even registreren als goed doel, zie ik.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zal die balen
Wat een sukkelquote:Op zondag 6 juni 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zal die balen
Stichting 'Help Gerrie uit de derrie'quote:Op zondag 6 juni 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga me even registreren als goed doel, zie ik.
Had die net eventjes wat beter zijn best moeten doen.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:42 schreef bitterbal het volgende:
hij had blijkbaar wel zijn best gedaan om het te proberen te verstoppen
Baku.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn beelden opgedoken van UShttps://9gag.com/gag/a3EWvZv
Kan het dus toch gewoon US zijn?quote:Op zondag 6 juni 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zijn gewoon allemaal mensen in pakken hoor
Het rechte stuk; saaie banen dit.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Genoeg inhaalmogelijkheden in Baku.
Kikker gekust?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Er sprong net een kikker op mijn blote voet.
Kusje gegeven?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2021 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik kikker was dan zou ik op je tieten gesprongen zijn.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Gemiste kansquote:Op zondag 6 juni 2021 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
Nee ik gilde de hele buurt bij elkaar en ben toen naar binnen gerend. Natuurlijk.
Wel een prins hčquote:Op zondag 6 juni 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn echt vreemd, beetje een kikker kussen om aan een vent te komen.
Gadver zou alles bij elkaar gillen.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Wouldn't say no... hypothetisch gezien dan he...quote:Op zondag 6 juni 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn meestal niet zo heel erg knap.
In DH hebben ze gifkikkers?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
Nee ik gilde de hele buurt bij elkaar en ben toen naar binnen gerend. Natuurlijk.
Ja. Die heet @Haagsquote:
Ik weet niet, in mijn beleving ruikt hij nog steeds naar puberzweetquote:Op zondag 6 juni 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Droomman voor veel vrouwen hier.
Cougar.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet, in mijn beleving ruikt hij nog steeds naar puberzweet
Lekkere vleeslippen.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Droomman voor veel vrouwen hier.
quote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft een carnavals accent... ook niet ok![]()
hoiiiii US en CE
quote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft een carnavals accent... ook niet ok![]()
hoiiiii US en CE
Goed bezig Flesje Grolsch, waar ben je geweest?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Vier uur onderweg, 19.885 stappen op de teller en ik ben weer aangeland aan de rand van Deventer. Nou nog een kilometer naar de boot, ijsseltje over en door het centrum naar huis. Weer een mooie dag.
Je kunt pech hebben.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt prins Bernhard jr ineens opfloepen.
Hellendoorn? Slagharen?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij zijn nu in een of ander pretpark waar het gemiddelde
IQ onder de 60 ligt. Tis dat ik hem weer compenseer.
BMI's zullen wel hoger liggen dan.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Is van die halve gek die vroeger met Paul de Leeuw zo’n gek typetje speelde.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BMI's zullen wel hoger liggen dan.
quote:Op zondag 6 juni 2021 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is van die halve gek die vroeger met Paul de Leeuw zo’n gek typetje speelde.
Echt iedereen heeft de ogen veel dicht bij elkaar hier.
Bij Andrew geen last van puberzweet; die kan niet zweten.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Albert, Andrew, Alex.... als je er een prins uitpoept nooit vernoemen met een A
Te ver is ook niet goedquote:Op zondag 6 juni 2021 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is van die halve gek die vroeger met Paul de Leeuw zo’n gek typetje speelde.
Echt iedereen heeft de ogen veel dicht bij elkaar hier.
de lokale speeltuin?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Lebuīnuspad. Twello Posterenk Wilp en terug naar Deventer.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed bezig Flesje Grolsch, waar ben je geweest?
quote:
Ja doei.... ik ben helemaal akkoord met Max op 1 en Checo op 2.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:54 schreef mschol het volgende:
wanneer parkeert de top 5 van de F1 zich in een bocht? wordt het misschien intressant
Nee joh, na gisteren durven ze niet meer.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:54 schreef mschol het volgende:
wanneer parkeert de top 5 van de F1 zich in een bocht? wordt het misschien intressant
Jawel hoor, alleen geen lange.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:57 schreef Ygritte het volgende:
Wel bijzonder overigens, nog geen gele vlag oid
jammer..quote:Op zondag 6 juni 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, na gisteren durven ze niet meer.
vergeet wat ik zei....quote:Op zondag 6 juni 2021 14:57 schreef Ygritte het volgende:
Wel bijzonder overigens, nog geen gele vlag oid
nicequote:
Waardenburg vind ik wel soort van tof, bijna fairy met een tikje alienquote:
Zitten gewoon een paar do-ables bij.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waardenburg vind ik wel soort van tof, bijna fairy met een tikje alien
Paris heeft freaking mooie ogenquote:Op zondag 6 juni 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten gewoon een paar do-ables bij.
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Paris heeft freaking mooie ogenVraag mij af of die Waardenburg heeft....
Als je zo'n vette white streak door je haar heen hebt vind ik ook tof
En terug. 23.175 inmiddels. Nu douchen, strakje de pootjes omhoog en een radlertjequote:
Dat is 17km ofzo? Goed bezig!quote:Op zondag 6 juni 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En terug. 23.175 inmiddels. Nu douchen, strakje de pootjes omhoog en een radlertje
Zal zo eens op de kaart kijken. Nu eerst voetjes ingesmeerd met een zalfjequote:
inb4 sinds altijd al.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds wanneer zijn vrouwen trouwens zo massaal wild van autosport??
omdat maxje verstappen meedoet?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaar of 25 I guess?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds 96 ofzoquote:Op zondag 6 juni 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan Vettel naar p1quote:Op zondag 6 juni 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als Perez Hamilton er nog even aftikt is er niets aan de hand toch?
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vooral voor minder punten voor Lewisquote:Op zondag 6 juni 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het boeit me werkelijk geen fuck, ik wil gewoon mooie races zien.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben vooral voor minder punten voor Lewis![]()
Nog een rode vlag erbij.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het boeit me werkelijk geen fuck, ik wil gewoon mooie races zien.
Daar valt deze dan weer niet onder.
Staande start.
Nog ff 2 rondjes kegelenquote:Op zondag 6 juni 2021 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het boeit me werkelijk geen fuck, ik wil gewoon mooie races zien.
Daar valt deze dan weer niet onder.
Staande start.
Die rijdt echt als een dweil ja.quote:
Best kans dat dat al besloten en getekend is ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die gaat het zo niet redden voor volgend jaar. Ken George mooi doorschuiven
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iedereen die er staat gun ik het gewoon echt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |