SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 6 juni 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hele grote boten gezien in IJmuiden
deden ze ook toeteren?quote:Op zondag 6 juni 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hele grote boten gezien in IJmuiden
Stuur eens deze kant op, dan kan ik gaan fietsenquote:
Nee ik houd het lekker hier, plus met die wolken kun je sneller fietsenquote:Op zondag 6 juni 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stuur eens deze kant op, dan kan ik gaan fietsen
Nee dat is boze slang, dit is blije slangquote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is boze slang, dit is blije slang
[ afbeelding ]
Kijk zijn kop. Behoorlijk kwaadaardigquote:Op zondag 6 juni 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij ziet er helemaal niet boos uit, eerder juichend
Soort pacmanslangquote:Op zondag 6 juni 2021 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is boze slang, dit is blije slang
[ afbeelding ]
Hmmquote:Op zondag 6 juni 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk zijn kop. Behoorlijk kwaadaardig
Als de zon erop staat moet dat wel prima zijn toch.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Eens kijken of het buiten een beetje opgewarmd is, dan ga ik een uurtje lezen op het bubalkon.
Vanmorgen om 7 uur was het een tikje frisquote:Op zondag 6 juni 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als de zon erop staat moet dat wel prima zijn toch.
Hoe is het met je oog?
Ga je weer terug naar de arts?quote:Op zondag 6 juni 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen om 7 uur was het een tikje fris
Mja, kut eigenlijkNog steeds veel irritatie ‘s nachts.
Dr Bibberbalquote:Op zondag 6 juni 2021 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doorverwijzing naar Dr. Bitterbal.
Idemquote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen om 7 uur was het een tikje fris
Mja, kut eigenlijkNog steeds veel irritatie ‘s nachts.
Kun je een spel van maken: Dr. Bibberbal.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doorverwijzing naar Dr. Bitterbal.
had ze gezegd dat het nog kan gaan werken?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil het nog een paar dagen aankijken
quote:Op zondag 6 juni 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil het nog een paar dagen aankijken
Ze had gezegd dat het nog gevoelig zou blijven. Maar daar heb ik een zalf voor die ‘s nachts mijn oog moet beschermen. En dat lijkt toch niet helemaal te werken. Maar als dat nu niet werkt, dan werkt dat na die laserbehandeling ook niet. Daar maak ik me een beetje zorgen omquote:Op zondag 6 juni 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ze gezegd dat het nog kan gaan werken?
Ik zou om een ooglapje en een papegaai vragen de volgende keerquote:Op zondag 6 juni 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat het nog gevoelig zou blijven. Maar daar heb ik een zalf voor die ‘s nachts mijn oog moet beschermen. En dat lijkt toch niet helemaal te werken. Maar als dat nu niet werkt, dan werkt dat na die laserbehandeling ook niet. Daar maak ik me een beetje zorgen om
En moet je die papegaai dan oraal innemen met een glaasje water?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou om een ooglapje en een papagaai vragen de volgende keer
Ja of na de laserbehandeling is het gevoelige gedeelte weg gehaald?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat het nog gevoelig zou blijven. Maar daar heb ik een zalf voor die ‘s nachts mijn oog moet beschermen. En dat lijkt toch niet helemaal te werken. Maar als dat nu niet werkt, dan werkt dat na die laserbehandeling ook niet. Daar maak ik me een beetje zorgen om
quote:Op zondag 6 juni 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En moet je die papegaai dan oraal innemen met een glaasje water?
Die zegt steeds kijk naar links! komt een auto aan!quote:Op zondag 6 juni 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nu ook gedaan en er was een nieuw laagje gegroeid. Maar dat raakt ‘s nachts toch weer geïrriteerd. Bij het laseren gaan ze alleen nog wat dieper.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of na de laserbehandeling is het gevoelige gedeelte weg gehaald?
quote:Op zondag 6 juni 2021 10:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zegt steeds kijk naar links! komt een auto aan!
quote:Op zondag 6 juni 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat lijkt me ook heel vervelend. Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:24 schreef Karzai het volgende:
Ik ga mijn poliepen weg laten halen neusschot recht laten zetten, zie ik ook wel tegenop. Maar ik krijg nu gewoon te weinig adem
Hier is er ooit voor gekozen dat niet (meer) te doen tenzij bepaalde klachten erger gaan worden.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:24 schreef Karzai het volgende:
Ik ga mijn poliepen weg laten halen neusschot recht laten zetten, zie ik ook wel tegenop. Maar ik krijg nu gewoon te weinig adem
18 augustus, ingreep van een dag, maar mag twee weken daarna niets doenquote:Op zondag 6 juni 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat lijkt me ook heel vervelend. Wanneer gaat dat gebeuren?
Twee weken zomervakantie op kosten van de baasquote:Op zondag 6 juni 2021 10:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
18 augustus, ingreep van een dag, maar mag twee weken daarna niets doen
Gewoon online al afspraak maken.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
Schiet eens op met die tijd bekend maken![]()
Kom Hugo even je Twitter aan slingeren en gaan met 84
Kan nog nietquote:Op zondag 6 juni 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon online al afspraak maken.
Leaquote:Op zondag 6 juni 2021 05:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er nog, Liesje ook, Ian_Nick vrijwel niet meer.
Doe het niet! Blijf leven!quote:Op zondag 6 juni 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens het dak op klimmen. Een van de dakgoten zit verstopt. Die vond de bui van vrijdagavond toch niet zo leuk.
Misschien komt die schnitzel nog wel een keer buurten.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:15 schreef Flory het volgende:
Morning
[..]
Lea![]()
I know, ik lurk wel eens in je topics.
Hopelijk gaat het met die schnitzel ook goed
Ik ben tegenwoordig FOK!Babequote:Op zondag 6 juni 2021 11:15 schreef Flory het volgende:
Morning
[..]
Lea![]()
I know, ik lurk wel eens in je topics.
Hopelijk gaat het met die schnitzel ook goed
Zo'n hele grote die over je bord valtquote:
Wie weetquote:Op zondag 6 juni 2021 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien komt die schnitzel nog wel een keer buurten.
Denk nog hetzelfde als de laatste keer dat we elkaar spraken. Alleen mis het reizen enorm. Woon je nog in Duitsland?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar even koffie ga zetten, aangezien ik nu toch wakker ben.
En met jou?
Ik heb zoveel mogelijk Duitse euro’s ingeslagen en heb het (rechtmatig) mee terug naar Nederland genomen om in onze economie te investeren.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk nog hetzelfde als de laatste keer dat we elkaar spraken. Alleen mis het reizen enorm. Woon je nog in Duitsland?
Whaha ik schrik er gewoon vanquote:Op zondag 6 juni 2021 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had hem geappt.Heb wel verraden wat je oude username was.
En wat fietsen mee teruggenomen?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zoveel mogelijk Duitse euro’s ingeslagen en heb het (rechtmatig) mee terug naar Nederland genomen om in onze economie te investeren.
Nee, het is nog veel erger, ik bezit momenteel überhaupt geen fiets. Wat eigenlijk niet kan als Hollander.quote:
Hoe verplaats je je dan?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het is nog veel erger, ik bezit momenteel überhaupt geen fiets. Wat eigenlijk niet kan als Hollander.
Niet doorvertellen
Ik migreer mee op de verschuivingen van tektonische platen. Tevens heb ik natuurlijk een auto, maar voornamelijk dat eerste.quote:
Dat klinkt wel hip. En in welke provincie schuif je nu rond?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik migreer mee op de verschuivingen van tektonische platen. Tevens heb ik natuurlijk een auto, maar voornamelijk dat eerste.
Ja, van zo'n 1,5 jaar geleden toen we weleens in hetzelfde topic zaten te nachtbraken. Maar ik weet niet of hij mij ook nog kent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |