O, dat lijkt me ook heel vervelend. Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:24 schreef Karzai het volgende:
Ik ga mijn poliepen weg laten halen neusschot recht laten zetten, zie ik ook wel tegenop. Maar ik krijg nu gewoon te weinig adem
Hier is er ooit voor gekozen dat niet (meer) te doen tenzij bepaalde klachten erger gaan worden.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:24 schreef Karzai het volgende:
Ik ga mijn poliepen weg laten halen neusschot recht laten zetten, zie ik ook wel tegenop. Maar ik krijg nu gewoon te weinig adem
18 augustus, ingreep van een dag, maar mag twee weken daarna niets doenquote:Op zondag 6 juni 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat lijkt me ook heel vervelend. Wanneer gaat dat gebeuren?
Twee weken zomervakantie op kosten van de baasquote:Op zondag 6 juni 2021 10:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
18 augustus, ingreep van een dag, maar mag twee weken daarna niets doen
Gewoon online al afspraak maken.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
Schiet eens op met die tijd bekend maken![]()
Kom Hugo even je Twitter aan slingeren en gaan met 84
Kan nog nietquote:Op zondag 6 juni 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon online al afspraak maken.
Leaquote:Op zondag 6 juni 2021 05:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er nog, Liesje ook, Ian_Nick vrijwel niet meer.
Doe het niet! Blijf leven!quote:Op zondag 6 juni 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens het dak op klimmen. Een van de dakgoten zit verstopt. Die vond de bui van vrijdagavond toch niet zo leuk.
Misschien komt die schnitzel nog wel een keer buurten.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:15 schreef Flory het volgende:
Morning
[..]
Lea![]()
I know, ik lurk wel eens in je topics.
Hopelijk gaat het met die schnitzel ook goed
Ik ben tegenwoordig FOK!Babequote:Op zondag 6 juni 2021 11:15 schreef Flory het volgende:
Morning
[..]
Lea![]()
I know, ik lurk wel eens in je topics.
Hopelijk gaat het met die schnitzel ook goed
Zo'n hele grote die over je bord valtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |