Wie weetquote:Op zondag 6 juni 2021 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien komt die schnitzel nog wel een keer buurten.
Denk nog hetzelfde als de laatste keer dat we elkaar spraken. Alleen mis het reizen enorm. Woon je nog in Duitsland?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar even koffie ga zetten, aangezien ik nu toch wakker ben.
En met jou?
Ik heb zoveel mogelijk Duitse euro’s ingeslagen en heb het (rechtmatig) mee terug naar Nederland genomen om in onze economie te investeren.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk nog hetzelfde als de laatste keer dat we elkaar spraken. Alleen mis het reizen enorm. Woon je nog in Duitsland?
Whaha ik schrik er gewoon vanquote:Op zondag 6 juni 2021 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had hem geappt.Heb wel verraden wat je oude username was.
En wat fietsen mee teruggenomen?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zoveel mogelijk Duitse euro’s ingeslagen en heb het (rechtmatig) mee terug naar Nederland genomen om in onze economie te investeren.
Nee, het is nog veel erger, ik bezit momenteel überhaupt geen fiets. Wat eigenlijk niet kan als Hollander.quote:
Hoe verplaats je je dan?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het is nog veel erger, ik bezit momenteel überhaupt geen fiets. Wat eigenlijk niet kan als Hollander.
Niet doorvertellen
Ik migreer mee op de verschuivingen van tektonische platen. Tevens heb ik natuurlijk een auto, maar voornamelijk dat eerste.quote:
Dat klinkt wel hip. En in welke provincie schuif je nu rond?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik migreer mee op de verschuivingen van tektonische platen. Tevens heb ik natuurlijk een auto, maar voornamelijk dat eerste.
Ja, van zo'n 1,5 jaar geleden toen we weleens in hetzelfde topic zaten te nachtbraken. Maar ik weet niet of hij mij ook nog kent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |