Zijn allemaal 10 jaar ouder geworden in de tussentijd.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat laatst wat topics uit 2011 te checken, dag na dag zelfs op werkdagen was het ruk tot een uur of 2, 3 minimaal
Wat is vroeger?quote:Op zondag 6 juni 2021 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken ik jou eigenlijk ook van vroeger
van de vaste KSC bezetting van 10 jaar terug is niet veel meer overquote:Op zondag 6 juni 2021 02:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn allemaal 10 jaar ouder geworden in de tussentijd.
Toen zat ik hier nog niet. Pas 10 jaar geregistreerd en in het begin was ik ook meer een lurker dan poster.quote:Op zondag 6 juni 2021 02:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De glorietijden van FOK! zo rond 2005
10 jaar geleden zat ik een stuk minder op FOK!quote:Op zondag 6 juni 2021 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van de vaste KSC bezetting van 10 jaar terug is niet veel meer over
Gezellig.quote:Op zondag 6 juni 2021 02:45 schreef Flory het volgende:
Mij lief opeens wakker en heeft honger![]()
Dus we doen nog wat in de airfryer en drinken nog een wijntje
Hmm ik zit hier ( andere username) sinds 2002quote:Op zondag 6 juni 2021 02:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
10 jaar geleden zat ik een stuk minder op FOK!
Ian_Nick?quote:Op zondag 6 juni 2021 02:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm ik zit hier ( andere username) sinds 2002
Heb hilarische avonden en nachten meegemaakt met o.a. @:Ian, @:Liesje1979, @:Leandra en een hoop andere leuke mensen die Fok (denk ik?) hebben verlaten.
Ja die ken ik ook nog. Moest altijd wel met hem lachen. Jammer dat hij niet meer post.quote:
Ik ben er nog, Liesje ook, Ian_Nick vrijwel niet meer.quote:Op zondag 6 juni 2021 02:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm ik zit hier ( andere username) sinds 2002
Heb hilarische avonden en nachten meegemaakt met o.a. @:Ian, @:Liesje1979, @:Leandra en een hoop andere leuke mensen die Fok (denk ik?) hebben verlaten.
gelukkig ben je er nogquote:Op zondag 6 juni 2021 05:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er nog, Liesje ook, Ian_Nick vrijwel niet meer.
Lekker prikkenquote:
Balliequote:
Jaquote:
Jij mag morgenquote:
Jammer alleen dat het precies gisteren van dat matige weer was want nu schijnt de zon alweer lekkerquote:
ik kan nog geen zon ontdekken buitenquote:Op zondag 6 juni 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het precies gisteren van dat matige weer was want nu schijnt de zon alweer lekker
Het is geen verplichting hèquote:
Oh hier is het gewoon strakblauwquote:
Ik heb gisteren hele grote boten gezien in IJmuidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |