quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ballie mag morgen waarschijnlijk pas een afspraak makenquote:
Oh ik dacht dat ze ondertussen wel begonnen waren aan de ninetees Pquote:
zou met ogen niet teveel risico's nemen hoorquote:Op zondag 6 juni 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil het nog een paar dagen aankijken
Wij hadden aan boord serieus ooglapjes inde medical outfit zitten voor oog aandoeningen.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou om een ooglapje en een papegaai vragen de volgende keer
Ze doet het in haar broek voor naalden, dacht ik..quote:
klinkt als een dildo ditquote:Op zondag 6 juni 2021 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, gewoon een stuk metaal dat tijdelijk je lichaam binnendringt joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja als al haar dates afhaken of teleurstellen wordt er niet gespoten...quote:Op zondag 6 juni 2021 12:50 schreef dud0r het volgende:
Ze wil wel volgespoten worden huehuehue. Maar niet met een naald
oke uitstralingquote:Op zondag 6 juni 2021 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ja als al haar dates afhaken of teleurstellen wordt er niet gespoten...
quote:Op zondag 6 juni 2021 12:52 schreef mschol het volgende:
Voor mijn beroerte was ik bloedplasma donor. Ik vond het ook na tig keer nog steeds spannend wanneer de naald in mijn lichaam werd gezet. Maar angstig niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |