SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
Ik ook, als het afgelopen is...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik word altijd heel erg blij van dit nummer
Dit is niveautje Sieneke, Smurfen en Dennie Christian.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het had bijna in de 135 bpm mix gepast
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond het al zo rustig in het vorige topic
hebben we allemaal wel eens last vanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond het al zo rustig in het vorige topic
Goedenavondquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik luister nu mee!
Welk nummer draaide net dat je aan mij dacht?
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:05 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn project van vandaag. Nu kan de grasmaaier en de sneeuwfrees onder een afdak staan
En ja, ik heb een garage waar het ook in past maar ik heb geen zin om daar op te ruimen.
Bouwen>opruimen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:05 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn project van vandaag. Nu kan de grasmaaier en de sneeuwfrees onder een afdak staan
En ja, ik heb een garage waar het ook in past maar ik heb geen zin om daar op te ruimen.
Bouwen>opruimen.
Ook belangrijkquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was effe druk met wat monitorwerk...
Ik denk hetquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:01 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
je zat nog te denken aan dat mooie nummer van De Dijk
Nice!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:05 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Bouwen>opruimen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:08 schreef just me het volgende:
dood aan de slakken![]()
hebben ze 3 lieve lekkere kleine tomatenplantjes opgegeten
Ik heb er nog 3 over en morgen maar een anti slak spul kopen en bij de plantjes leggenquote:
Ik heb laatst onkruid in mijn voortuin compleet weggespoten. Nu is het dor en droog, moet ik er nog werk aan verzetten. Plan 2: de fik erinquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 over en morgen maar een anti slak spul kopen en bij de plantjes leggen
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:08 schreef just me het volgende:
dood aan de slakken![]()
hebben ze 3 lieve lekkere kleine tomatenplantjes opgegeten
Ik zou overstappen van tomatensla naar escargots...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 over en morgen maar een anti slak spul kopen en bij de plantjes leggen
ik zal wat van die naaktslakken bewaren voor jequote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou overstappen van tomatensla naar escargots...
Gegrild in kruidenboter smaakt alles...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal wat van die naaktslakken bewaren voor je
zout vinden ze meestal niet zo leukquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal wat van die naaktslakken bewaren voor je
zorg ik ook voor kruidenboterquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gegrild in kruidenboter smaakt alles...
MadMaster heeft altijd de beste culinaire ideeënquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou overstappen van tomatensla naar escargots...
Glibberen die dan zo naar binnen ?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik heb in Spanje ook naaktslakken gegeten...
maar maar slakken zijn vervelend.quote:
Ze mogen ook wel dood (en gegeten), maar niet op die manier.quote:
proost, allememaggiesquote:
Niet vanzelf, je moet ze wel aan een vorkje prikken en die naar je mond brengen.quote:
Nou ja, beetje voorkruidenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel dood (en gegeten), maar niet op die manier.
nee daar heb je dan weer gelijk inquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet vanzelf, je moet ze wel aan een vorkje prikken en die naar je mond brengen.
De bekende escargot eet je ook niet met huisje en al op...
Briljante naam sowiesoquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Blauwgroene korrels, Escar-go, da’s het enige dat werkt
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet vanzelf, je moet ze wel aan een vorkje prikken en die naar je mond brengen.
De bekende escargot eet je ook niet met huisje en al op...
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Portugal hadden de overburen van mijn vader en moeder een escargot kwekerij.
Duurde een week, toen waren ze allemaal weggelopen![]()
No joke, echt gebeurd
[..]
No joke, echt gebeurd
Dat waren dan ook echt niet de snuggerste mensen. Lijmsnuiversquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
No joke, echt gebeurd
[..]
No joke, echt gebeurd
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Het zijn ook van die snelle rakkers.
slakken lopen toch niet zo snel?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
No joke, echt gebeurd
Die escargot kwekerij was dus de dekmantel voor een ander soort kwekerij...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat waren dan ook echt niet de snuggerste mensen. Lijmsnuivers
Symph heeft je meteen een goede oplossing aan de hand gedaan. Zet een bordje in je tuin met Slakkenkwekerij en ze vertrekken binnen een week.quote:
Nee niet die, de mensen daarnaast.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat waren dan ook echt niet de snuggerste mensen. Lijmsnuivers
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph heeft je meteen een goede oplossing aan de hand gedaan. Zet een bordje in je tuin met Slakkenkwekerij en ze vertrekken binnen een week.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh god, het was besmettelijk, die domheid
Over kwekerijen gesproken, kom ik laatst van mijn werk, zie ik 2 politiemannen, 1 marechaussee, een groepje mannen in pak lopen. Later 2 politiemotoren. Zijn ze een wietkwekerij bij mij in de buurt aan het leeghalen geweestquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die escargot kwekerij was dus de dekmantel voor een ander soort kwekerij...
Die kelders bij jullie zijn er ruim genoeg voorquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Over kwekerijen gesproken, kom ik laatst van mijn werk, zie ik 2 politiemannen, 1 marechaussee, een groepje mannen in pak lopen. Later 2 politiemotoren. Zijn ze een wietkwekerij bij mij in de buurt aan het leeghalen geweest
Nou ja, mijn keldertje?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die kelders bij jullie zijn er ruim genoeg voor
volgens mij was dat mijn vluchtnummerquote:
Oh, die had mijn overbuurman ook, bleek vorig jaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Over kwekerijen gesproken, kom ik laatst van mijn werk, zie ik 2 politiemannen, 1 marechaussee, een groepje mannen in pak lopen. Later 2 politiemotoren. Zijn ze een wietkwekerij bij mij in de buurt aan het leeghalen geweest
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, die had mijn overbuurman ook, bleek vorig jaar.
Twee van die grote afvalbakken aan apparatuur en 1 met planten werden er afgevoerd.
Plus de buurman door de politie...
ouchquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, die had mijn overbuurman ook, bleek vorig jaar.
Twee van die grote afvalbakken aan apparatuur en 1 met planten werden er afgevoerd.
Plus de buurman door de politie...
Triest.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:32 schreef BasEnAad het volgende:
Die zanger had ook nog zelfmoord gepleegd een aantal jaren geleden
Wordt het nog wel donker ‘s nachts nu bij jou?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:33 schreef Fogel het volgende:
Prima muziek dit om onder het genot van bier rustig nabij de tuin te zitten en mijn bouwwerk aanschouwen
That's just whishful thinking....quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
In wat voor buurten wonen jullie joh? Hier loopt er alleen maar een getraumatiseerde asielzoeker ‘s nachts schreeuwend over straat
Zit je in de finale?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:32 schreef just me het volgende:
Ik heb zo goed gespeeld vandaag dat ik morgen om 10.00 uur mag beginnen en gelukkig niet om 09.00 uur
nee hoor, maar dat had ik ook niet verwacht, ben tevreden zoals ik vandaag gespeeld heb en morgen zie ik wel weer verderquote:
Ik woon op zich best wel op stand, maar vlakbij een industrieterrein waar huizen aan grenzen. Blijkbaar gaan er daar aparte dingen langs die het daglicht soms niet kunnen verdragen. Of zoietsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
In wat voor buurten wonen jullie joh? Hier loopt er alleen maar een getraumatiseerde asielzoeker ‘s nachts schreeuwend over straat
Aww, je weet het nogquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Ja, inderdaad. Maak ook loszittende kabels vast. Het kan nu nog.
quote:
Hmmmm 7 minuten, ik schenk er nog eentje inquote:
Hij zet ze nooit dicht.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Place your bets, ladies and gentlemen:
Hoe vaak zet knokkels de schuif van de mic niet dicht?
Hoe vaak roept hij Aux bevolken?
Ik ga voor 4x neus ophalenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe vaak roept hij Aux bevolken?
Uhmmmmm..... dat moeten we nog gaan uitvindenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Nul keerquote:Hoe vaak roept hij Aux bevolken?
huh wacht wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Vliegveld de Kooij is al uit voorzorg gesloten.
Leeuwarden staat onder water
Dat is een voorbode...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:57 schreef knokkels het volgende:
*twitch*
uitgeschoten met mnelkpoeder, dat was een kopje koffie compleet verkeerd
Gadverdammequote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:57 schreef knokkels het volgende:
*twitch*
uitgeschoten met mnelkpoeder, dat was een kopje koffie compleet verkeerd
Niet mijn meest memorabele moment inderdaadquote:
Ik ben sowieso geschokt dat je je koffie niet zwart drinkt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet mijn meest memorabele moment inderdaad
Schemer, niet donker.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wordt het nog wel donker ‘s nachts nu bij jou?
Nee, dat is (gelukkig alleen maar) als hij over de muziek heen praatquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symphonic. Jouw microfoon is het ook aan het begeven lijkt het.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Dank Henk en succes Knokkels.
Ik luister alleen even niet meer mee...
n in Den Helder hequote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/287506/(...)-zware-regenval.html
even refreshenquote:
Nog immer niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie dat Knokkels z'n tune afspeelt, maar die is niet hoorbaar
Inmiddels wel. Trojka hier, Trojka daar.quote:
waarom zou het ook meteen goed gaan de 1e keer weerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:04 schreef knokkels het volgende:
*zucht* begin ging weer lekker![]()
crasht winamp, complete playlist kwijt
Speelt geen viool, leert niet goed, zingt niet goed. Logische keuze.quote:
Stel je voor. Zou te makkelijk zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
waarom zou het ook meteen goed gaan de 1e keer weer
Voer voor de wolvenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Speelt geen viool, leert niet goed, zingt niet goed. Logische keuze.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Binnenkort dus Radio 49-bedrijfskleding voor alle DJ's en luisteraars
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Gaan we fixenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:09 schreef BasEnAad het volgende:
De stem is heel zacht vergeleken met de muziek
Radio 49 sokkenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Jij bent dan ook veel slimmer dan ik. Of zoquote:
Bedrijfskleding voor de radio; ik weet niet of dat sponsors trekt.quote:
Wat dacht je van knokkelsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedrijfskleding voor de radio; ik weet niet of dat sponsors trekt.
Als het goed is zou het nu beter moeten zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, met het volume verdrievoudigd ten opzichte van de muziek
Ik heb al wel eens op de auto van de directeur van Leaseweb mogen passenquote:
Kán dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Anders gewoon maar wat minder pratenDoet Melting immers ook niet
Melting gebruikt nog maar zelden zijn micquote:
Bij mij bedoelde ikquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Melting gebruikt nog maar zelden zijn mic
Chaos has returnedquote:
even het eea veranderd zodat het geluid nu wat dichter bij elkaar komtquote:
Kylie Minogue - Slow (Chemical Brothers remix)quote:
nopequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kylie Minogue - Slow (Chemical Brothers remix)
Hmmmm worden de tags niet weergegeven?
Eendagsvlieg, hoewel de latere single "All The Money's Gone" eigenlijk ook best leuk was. Beetje ondergewaardeerd liedje. Vermoedelijk wel met een hoog waarheidsgehalte.quote:
Ja, ik zie het nu. Ik zie de tagsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hier welquote:
Jawelquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
woohooooooquote:
Ben er nog mee bezig. Ik heb nu alweer 15 gb. Moet dus nog een goede 970 gbquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
Heb je je muziekcollectie weer kunnen opbouwen, Knokkels? Na de crash toen?
Jawelquote:
Het is weer een goed begin in ieder geval. Dit is een mooi nummerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben er nog mee bezig. Ik heb nu alweer 15 gb. Moet dus nog een goede 970 gb![]()
Ik heb VNV Nation vorige week nog gedraaidquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar ik ben wel ALLES van VNV Nation kwijt!
Etta James of Bread?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is weer een goed begin in ieder geval. Dit is een mooi nummer![]()
Blij dat het in je collectie zit.
Van Etta James krijg ik vlinders in mijn buikquote:
Goed zo, blij mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb VNV Nation vorige week nog gedraaid
Krijg er honger vanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Als je Bread draait, krijg je de andere kant van de boterham
Het kwam bij mij goed toen ik nogmaals op play drukte.quote:
gaspquote:
44, min 5 dagenquote:
die had ik ironisch genoeg dus nog welquote:
Dat komt vast omdat je in Den Helder woont.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
die had ik ironisch genoeg dus nog wel
scherp +1quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat komt vast omdat je in Den Helder woont.
was ook niet geheel de bedoelingquote:
YOU MAKE US Q!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
En spreek je nog wel eens professioneel jingles in?
professioneel?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
En spreek je nog wel eens professioneel jingles in?
Nee, helaas. Het ontbreekt mij vanavond aan inspiratie.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
professioneel?Nou ja ik weet niet of het heel professioneel is.
Wil je een jingle dan?Dan fix ik er wel eentje
Ik kan mijn huis zienquote:
Dat winamp net crashte zou het eea kunnen verklarenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb steeds uitval van geluid. En F5 helpt nu ook niet meer.
konbanwa shiitakequote:
Ik blijf aanpassenquote:
Ik ben in Ahoy naar de musical geweest.quote:
Volgens mij is MadMaster daar ook geweest.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben in Ahoy naar de musical geweest.
Awesome! Zeker met Liam Neeson's hologram
Ja volgens mij ookquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is MadMaster daar ook geweest.
Zoooo, dat moet wel indrukwekkend zijn geweest. Zo sfeervol die muziek. Tikkeltje kitsch, maar ontzettend goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben in Ahoy naar de musical geweest.
Awesome! Zeker met Liam Neeson's hologram
Kitsch hoeft niet verkeerd te zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zoooo, dat moet wel indrukwekkend zijn geweest. Zo sfeervol die muziek. Tikkeltje kitsch, maar ontzettend goed.
Héél goedquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zoooo, dat moet wel indrukwekkend zijn geweest. Zo sfeervol die muziek. Tikkeltje kitsch, maar ontzettend goed.
ik heb meer dan ik dachtquote:
je bent het verleerdquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Als mijn pa wat gedronken heeft komt hij altijd aan met: hoe gaat dat nummer ook alweer met die trompetten en die vrouw die zingt over bed ofzo
Klinkt als een geschikt persoon welquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Als mijn pa wat gedronken heeft komt hij altijd aan met: hoe gaat dat nummer ook alweer met die trompetten en die vrouw die zingt over bed ofzo
Dit wil hij altijd horen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |