SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
Ik ook, als het afgelopen is...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik word altijd heel erg blij van dit nummer
Dit is niveautje Sieneke, Smurfen en Dennie Christian.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het had bijna in de 135 bpm mix gepast
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond het al zo rustig in het vorige topic
hebben we allemaal wel eens last vanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond het al zo rustig in het vorige topic
Goedenavondquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik luister nu mee!
Welk nummer draaide net dat je aan mij dacht?
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:05 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn project van vandaag. Nu kan de grasmaaier en de sneeuwfrees onder een afdak staan
En ja, ik heb een garage waar het ook in past maar ik heb geen zin om daar op te ruimen.
Bouwen>opruimen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:05 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn project van vandaag. Nu kan de grasmaaier en de sneeuwfrees onder een afdak staan
En ja, ik heb een garage waar het ook in past maar ik heb geen zin om daar op te ruimen.
Bouwen>opruimen.
Ook belangrijkquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was effe druk met wat monitorwerk...
Ik denk hetquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:01 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
je zat nog te denken aan dat mooie nummer van De Dijk
Nice!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:05 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Bouwen>opruimen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:08 schreef just me het volgende:
dood aan de slakken![]()
hebben ze 3 lieve lekkere kleine tomatenplantjes opgegeten
Ik heb er nog 3 over en morgen maar een anti slak spul kopen en bij de plantjes leggenquote:
Ik heb laatst onkruid in mijn voortuin compleet weggespoten. Nu is het dor en droog, moet ik er nog werk aan verzetten. Plan 2: de fik erinquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 over en morgen maar een anti slak spul kopen en bij de plantjes leggen
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:08 schreef just me het volgende:
dood aan de slakken![]()
hebben ze 3 lieve lekkere kleine tomatenplantjes opgegeten
Ik zou overstappen van tomatensla naar escargots...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 over en morgen maar een anti slak spul kopen en bij de plantjes leggen
ik zal wat van die naaktslakken bewaren voor jequote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou overstappen van tomatensla naar escargots...
Gegrild in kruidenboter smaakt alles...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal wat van die naaktslakken bewaren voor je
zout vinden ze meestal niet zo leukquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal wat van die naaktslakken bewaren voor je
zorg ik ook voor kruidenboterquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gegrild in kruidenboter smaakt alles...
MadMaster heeft altijd de beste culinaire ideeënquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou overstappen van tomatensla naar escargots...
Glibberen die dan zo naar binnen ?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik heb in Spanje ook naaktslakken gegeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |