Ik mag hopen dat het een hangende cam met een goede zoom was of zo. Zou een beetje brutaal zijn iemand een handheld zo diep in de neusgaten te duwen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou me überhaupt al ongemakkelijk gaan gedragen als een camera zo op m'n snufferd zou gaan staan, denk ik
Hoe flexibeler je kan zijn, hoe beter het vliegticket dat je kan scorenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, staat nog wel genoeg op het lijstje. Amerika natuurlijk maar bijv Australië en Nieuw-Zeeland ook wel. Of Canada.
Het is alleen meteen zo duur zo ver weg.
Was een eigenwijze Hollander. Ik denk dat hij het eerst aan een native heeft gevraagd en dat die Kangoeroe antwoordde, waarna Willem dacht "Dat klinkt belachelijk, ik verzin zelf wel iets.".quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is best lang geleden, hoe wist hij dat het zo heette?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Maanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is best lang geleden, hoe wist hij dat het zo heette?
Ja fanatiek meezingen met álles en lekker meedansenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
HAHAHA vaker in beeld ook nogHeerlijk dit. En lekker fanatiek meezingen wel
Het waren cameramannen die recht voor je snufferd langs reden met die dingen om ondertussen te keuren wie ze op beeld wilden hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het een hangende cam met een goede zoom was of zo. Zou een beetje brutaal zijn iemand een handheld zo diep in de neusgaten te duwen.
Dan hebben ze de juiste keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het waren cameramannen die recht voor je snufferd langs reden met die dingen om ondertussen te keuren wie ze op beeld wilden hebben
Leuk!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:37 schreef Fascination het volgende:
Ik ga erover nadenken om naar het grote songfestivalfeest te gaan.Even kijken wie er tegen die tijd mee kan/wil en hoe ik het ga doen qua reizen.
Liefquote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan hebben ze de juiste keuze gemaakt.
Oh, ok. Lekker brutaal dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het waren cameramannen die recht voor je snufferd langs reden met die dingen om ondertussen te keuren wie ze op beeld wilden hebben
Ja en tegelijkertijd was de boel ook op schermen in de zaal te zienquote:
Ze is zo goed. De enige keer dat ik haar heb gezien was bij haar winnaars tour in Amsterdam.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Marija Serifovic- check, kaartjes gekocht
Klinkt best als een aantrekkelijke optiequote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk!De vorige keer bleven ze met heel veel tickets zitten en werden ze uiteindelijk verkocht via vakantieveilingen voor 2 euro ofzo
Dus ik gok dat je nog wel even nadenktijd hebt
Zeer goede zangeresquote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze is zo goed. De enige keer dat ik haar heb gezien was bij haar winnaars tour in Amsterdam.
Ja, een doordeweekse avond is sowieso logistiek niet echt handig voor reizigers van iets verder weg.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt best als een aantrekkelijke optieJammer dat Amsterdam voor mij zo onhandig is qua reizen.
Er zijn vast wel fokkers (in de Amsterdam / Utrecht omgeving) die je een slaapplaats willen aanbieden.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt best als een aantrekkelijke optieJammer dat Amsterdam voor mij zo onhandig is qua reizen.
Er ligt een vliegveldje niet zo ver van Amsterdam. Je kan daar je helikopter neerzetten en dan met de trein Amsterdam in.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah ja jij moet wel echt van ver komen... Hotelletje geen optie?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, of auto. Maar dat is voor zo'n feestje als dat natuurlijk wel onhandig, want dan vind ik een biertje toch wel leuk altijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja jij moet wel echt van ver komen... Hotelletje geen optie?
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeer goede zangeres![]()
Ik kan me deze intervalact in 2012 nog herinneren. Ik verdenk de organisatie ervan om Marija's microfoontje iets harder te hebben gezet, want je hoort haar op het eind veel harder dan de restCan't blame them
Ja dan wordt het lastigquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, of auto. Maar dat is voor zo'n feestje als dat natuurlijk wel onhandig, want dan vind ik een biertje toch wel leuk altijd.
In november met Bon Iver (mocht dat doorgaan) ga ik wel met de auto maar dat is ook minder een feestje-feestje
Jaa idd! Fijne behulpzame mensen hierquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan wordt het lastigMaar ik zie dat je bij @:usagi414 mag logeren, dus dat kan ook een optie zijn
Voor welk vak gaan we een kaart kopen ?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaa idd! Fijne behulpzame mensen hier![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:34 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Luctor.et.Emergo @:Luctor.et.Emergo @:Luctor.et.Emergo
Giga-fantastische update in de spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik verwacht wel minimaal een shot van jequote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik en mama staan weer in de Golden Circle, hopelijk zijn we ook weer zodanig vroeg binnen dat we weer bij die bobbel kunnen gaan staan
Topic gemaakt zodat we daar ook kunnen bijhouden wie er kaartjes hebben enzo!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geheel nieuwe line-up, dus apart topic misschien wel beter ja![]()
Ga jij ook denk je?
Ik zal mijn best doen de aandacht van de cameramannen te trekkenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik verwacht wel minimaal een shot van je
Snap ik goed hoor, en is helemaal niet erg natuurlijk! Is niet niets wat jullie mee hebben mogen maken!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Topic gemaakt zodat we daar ook kunnen bijhouden wie er kaartjes hebben enzo!
ESF / Het Grote Songfestivalfeest 2021 Ziggo Dome
Ik denk er nog heel even over na.Maar uiteindelijk waarschijnlijk wel denk ik. (Moet mezelf nog steeds een beetje los wrikken uit de Ahoy bubbel, erg eigenlijk...)
"bij die bobbel" klinkt heel... tjaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik en mama staan weer in de Golden Circle, hopelijk zijn we ook weer zodanig vroeg binnen dat we weer bij die bobbel kunnen gaan staan
Och hemel, ik heb jou ook al verpestquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
"bij die bobbel" klinkt heel... tja
En ze deden het zo goed ook voor het forumquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik goed hoor, en is helemaal niet erg natuurlijk! Is niet niets wat jullie mee hebben mogen maken!
Ik ga er nog even over nadenkenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor welk vak gaan we een kaart kopen ?
Ik woon trouwens in Zaandam , iets dichter bij Amsterdam dan omgeving Nijmegen
Ja!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ze deden het zo goed ook voor het forum
Nee hoor iedereen is welkom! Zou heel leuk zijn!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga er nog even over nadenkenIs nog niet niks
Schijnt dat ik daar nog wel even voor heb (behalve als het ESF ineens reuze populair is geworden).
Misschien binnenkort toch maar eens bij een Jitsi aansluiten om alvast wat gezichten te leren kennen.
Of kom je daar niet in als je lastige humor hebt die meestal niet goed overkomt op het forum?
Bij "onze" hoofden kon ik ook constant mijn aandacht houden, bij de buitenlandse volgde ik het toch met een half oog.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!Heb dat hele hoofden-gedoe echt veel intenser kunnen beleven en het kwam zo dichtbij allemaal
En ál die dagen lange uren gemaakt en gestoksnaveld
Ja het jammere is dat de stream van Matt normaal gesproken heel fijn te volgen is; hij heeft 1 sidehoofd en Matt legt duidelijk uit wat er op het podium gebeurt. En tussendoor wel gelul, maar ze moeten die uren toch volpratenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij "onze" hoofden kon ik ook constant mijn aandacht houden, bij de buitenlandse volgde ik het toch met een half oog.
En WiwiCyster
Om de twee weken op woensdagavond videobellen we via het platform Jitsiquote:
Ja stel je voor dat ze weten wat je 's avonds eetquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of gewoon sowieso tegen videogesprekken zijn, zeker op zo'n zwaar onderbeveiligd platform.![]()
Of hoe laat de AH bezorger voor de deur staatquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ze weten wat je 's avonds eet
Je bent in gedachten bij onsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of gewoon sowieso tegen videogesprekken zijn, zeker op zo'n zwaar onderbeveiligd platform.![]()
Leuk! Ik ga een keer aanschuivenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om de twee weken op woensdagavond videobellen we via het platform JitsiIs een soort Zoom/Teams/Skype/whatever
Gewoon om bij te kletsen met een gezicht erbij, aangezien we niet irl kunnen meeten nog. Zou gezellig zijn als je er een keer bij wilt zijn!Maar snap ook dat sommigen het wat eng vinden. Iedereen is in ieder geval welkom
We moeten bij @Strani zijn voor de link toch ?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om de twee weken op woensdagavond videobellen we via het platform JitsiIs een soort Zoom/Teams/Skype/whatever
Gewoon om bij te kletsen met een gezicht erbij, aangezien we niet irl kunnen meeten nog. Zou gezellig zijn als je er een keer bij wilt zijn!Maar snap ook dat sommigen het wat eng vinden. Iedereen is in ieder geval welkom
Fijn dat we met jou weer een beetje cultuur hebben in dit subforumquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou goed, verder met deel 1607
Het heugelijke jaar waarin de Staten van Holland en West-Friesland toestemming gaven het Beemstermeer droog te leggen. Een operatie die uiteindelijk tot 1612 zou duren.
(in 1610 waren ze bijna klaar, maar er brak een dijk door en de hele boel stroomde weer vol![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |