Wacht eens even, Nederland ligt dus gewoon ín Australië?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
En het blijkt ook nog eens een stuk kleiner te zijn, zo te zien.![]()
[ afbeelding ]
En België wordt kampioenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zag m al voorbij komen op InstagramEat that, Jumbo met je megavrolijke Nederland-is-onverslaanbaar-zuigcape
Geheel nieuwe line-up, dus apart topic misschien wel beter jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik maak na rondje hondje wel ff een verse! Dankjewel voor het kijken, was bang dat ik anders een dubbele zou maken.
Waar kan ik de line-up vinden?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geheel nieuwe line-up, dus apart topic misschien wel beter ja![]()
Ga jij ook denk je?
En als je goed kijkt, Engeland erin en Schotland niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wacht eens even, Nederland ligt dus gewoon ín Australië?We worden beduveld!
Dit is de site van het concert, met bovenin de namen die al bevestigd zijn:quote:
Verrekquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je goed kijkt, Engeland erin en Schotland niet.![]()
Helemaal niet raar dus dat ik Schotland al als eigen land beschouw.
Thanksquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is de site van het concert, met bovenin de namen die al bevestigd zijn:
https://hetgrotesongfestivalfeest.nl
Maar er komen er nog meer bij
Marija Serifovic- check, kaartjes gekochtquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is de site van het concert, met bovenin de namen die al bevestigd zijn:
https://hetgrotesongfestivalfeest.nl
Maar er komen er nog meer bij
Deze is er ook nog:quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:46 schreef usagi414 het volgende:
Ik zit even wat YouTube dingen te bekijken maar wat zijn de esf nummers met het langste intro ?
Drie komen er bij mij meteen in gedachten.
Azucar Moreno - Bandido
´eljko Joksimović - Nije Ljubav Stvar
Deepzone & Balthazar - DJ, Take Me Away
Ook met een minder leuke line-up is het wel echt heerlijk dat feest hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Thanks
Op het eerste oog wat leuke namen welIk vond toch de line-up van de vorige keer niet zo heel leuk
(voor mijn smaak dan)
Keiino moet het wel hebben van de Songfestivalschnabbels hè
Jaaaa echt superblij dat zij ook aan de line-up is toegevoegd, de vorige keer was ze er nietquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Marija Serifovic- check, kaartjes gekocht
Ik zat net even naar de running order te kijken van het vorige concert maar Serhat lijkt me echt een feestje inderdaadquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook met een minder leuke line-up is het wel echt heerlijk dat feest hoorZóveel ESF deelnemers gewoon live zien en horen! En ik vond het ook leuk om allemaal mensen van heel vroeger te zien in de line-up
Bij Serhat ging de vorige keer echt het dak erafHopelijk komt hij ook weer terug
[..]
Jaaaa echt superblij dat zij ook aan de line-up is toegevoegd, de vorige keer was ze er niet
Running Scared was wel een mogelijke plaspauze voor mij jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat net even naar de running order te kijken van het vorige concert maar Serhat lijkt me echt een feestje inderdaadEn daarna de ultieme inkakker met Running Scared zeg
Wie dat heeft bedacht... vast dezelfde als die Tusse op de plek van de running order zette in de ESF GF middenin een fantastisch leuk blokje
Oh god heb je een meme hoofd?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu al zin om te raven op Go_A en te zien wat nu mijn nieuwe meme-hoofd gaat worden
Ja je-weet-wel dat WHY MEEEE momentquote:
Hahaha nicequote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je-weet-wel dat WHY MEEEE momentDaar was een keer een gifje van gemaakt
Jazeker!quote:
HAHAHA vaker in beeld ook nogquote:
Gespot. Maar ik weet nu ook waar ik op moet letten.quote:
Dat is best lang geleden, hoe wist hij dat het zo heette?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Behoorlijk, nu zal nooit iemand weten dat in 1606 de Nederlander Willem Jansz met de Duyfken Australië ontdekte.![]()
(ontdekte vanuit Europees perspectief natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |