Oh nee maar was wel nog iets verder bijgelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Later dan dit zie ik je niet in deel 1600, of ik zit met mijn oren te kijken.
Teruglezenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meke zit nog in het vorige topic.
Ja ok, maar dat is voor ons niet altijd even makkelijk te herinneren natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nee maar was wel nog iets verder bijgelezen
Ik neem hier afstand van hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij wil ook niet deelnemen aan het festival zolang @:GeorgeM en @:Cyan9 meedoen natuurlijk
(een van hen is feitelijk nummer 17, afhankelijk van wie eerder optrad)
Jij bent van jezelf al hoog genoegquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ik hoger sta dan jou is wel opmerkelijk inderdaad.
Ja maar de hamvraag is wel wie van jullie Israël en wie van jullie Cyprus is.quote:
Ja ik denk dat ik het afgelopen jaar meer dan de helft op kantoor heb gewerkt eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh mooi zo!Inmiddels ook al wat meer collega's gezien? Lekker geïnstalleerd in je nieuwe huisje?
Ik dacht dat mijn likes wel duidelijk genoeg warenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is voor ons niet altijd even makkelijk te herinneren natuurlijk.
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het afgelopen jaar meer dan de helft op kantoor heb gewerkt hoor _O -En huis is ook al helemaal gewend
oorspronkelijk zou er rond midderdacht iets van 20mm vallen, da's nu nog maar 1.5mmquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoor wel gerommel, maar er komt nog meer aan!
Jaa komt goed, volgens mij ben ik er bijna altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed om te horen!![]()
Hopelijk ben je weer een keer op Jitsi ook
We missen je gewoon snel!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa komt goed, volgens mij ben ik er bijna altijd![]()
Krijg nu een beetje het gevoel alsof ik een jaar weg ben geweest, ik ben m'n stadsgenoot niet
Minder dan die knipoog, die onthoudt je wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn likes wel duidelijk genoeg waren
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ik hoger sta dan jou is wel opmerkelijk inderdaad.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Minder dan die knipoog, die onthoudt je wel.
En terecht wel!quote:
Hamvragen zijn voor @Hamlapjes .quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar de hamvraag is wel wie van jullie Israël en wie van jullie Cyprus is.
Wel een hele goede like voor @Meridiaanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben nog aan het bijlezen!! @:Meridiaan heeft de eerste zojuist al ontvangen, maar dat was buiten ESF
Ja is leuk!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel een hele goede like voor @:Meridiaan
Die podcast klinkt als iets wat ik zou willen volgen.
Ja he? Kwaliteitsuser die tenminste niet meedoet aan al die poppenkastquote:
Oh dit weet ik nog wel, wat een heks was dat!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het jaar waarin Mechteld ten Ham in 's-Heerenberg op de brandstapel ter dood gebracht werd.
Ja ik had dat een beetje gemistquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef AgnesGru het volgende:
Uitbuiken onder het genot van een cappuccino, ondertussen GBBO kijken.
Zo leuk, Matt Lucas als medepresentator
Ik heb haar gelukkig niet vaak gesproken, moet idd een echte kol geweest zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dit weet ik nog wel, wat een heks was dat!
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik had dat een beetje gemistEn toen dacht ik: wat leuk dat hij meedoet als Boris Johnson in die opening
En toen bleef hij
Zo saai zijn we toch niet?quote:
het ligt dan ook aan mijquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo saai zijn we toch niet?![]()
Ik dacht dat de kwaliteit best hoog lag vanavond.
Ik waardeer het zo dat je er weer bentquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en niet te vergeten, deel 1605
Het jaar waarin Mechteld ten Ham in 's-Heerenberg op de brandstapel ter dood gebracht werd.
Ook natuurlijk het jaar van de welbekende "Gunpowder Plot" in Londen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |