abonnement Unibet Coolblue
pi_199813557
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 00:03 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Als Manchin met deze stunt voor elkaar krijgt dat de John Lewis Act er met Republikeinse steun door komt dan krijgt hij nog wel wat kudos. Ik verwacht het net als jij verder niet, maar enfin.
Ja je weet maar nooit, er zijn ook nog andere mogelijkheden en de vraag is natuurlijk wat Manchin gaat doen als het allemaal niet werkt.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 10 juni 2021 @ 14:10:43 #102
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199818463
Voor McConnell hoeft de filibuster ook niet meer volgens mij.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 10 juni 2021 @ 16:08:18 #103
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199819523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 23:03 schreef MoreDakka het volgende:
Je kunt natuurlijk ook Bernie Sanders zijn en tegen een zeer populaire bipartisan bill stemmen omdat heel misschien Jeff Bezos er in de toekomst van zou kunnen profiteren. Ook heel constructief.
Weet je pas wat constructief is? Een volksvertegenwoordiger (Gohmert-R) die van plan is om de baan van de maan te veranderen om klimaatveranderingen tegen te gaan.... Daar kan Greenpeace niet tegenop. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199819592
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 16:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Weet je pas wat constructief is? Een volksvertegenwoordiger (Gohmert-R) die van plan is om de baan van de maan te veranderen om klimaatveranderingen tegen te gaan.... Daar kan Greenpeace niet tegenop. :')
Hij geniet vast heel veel support voor dat plan.

Niet? Oh. Waarom post je er dan over?
pi_199819809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 16:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Omdat het grappig is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 donderdag 10 juni 2021 @ 17:24:11 #106
3928 Ulx
pi_199820570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 16:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En het is ook niet zo gevaarlijk voor de burgers als die vaccins van Gates en Soros.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 juni 2021 @ 17:28:47 #107
3928 Ulx
pi_199820625
quote:

[..]

Ik denk omdat je tegenwoordig niet de indruk wilt wekken dat je dit soort nieuw cancelt voordat het besproken is. Wat vind jij van dit plan van de Trump-partij?
  donderdag 10 juni 2021 @ 21:28:46 #108
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199823857
quote:

[..]

Support vissen uit de krochten van flat earth wappies en gasten die denken dat we niet op de maan zijn geland. Idiocracy in optima forma.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199826091
twitter

But what about....

Wray vandaag bij de Oversight hearing:

twitter

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 10-06-2021 23:57:38 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 11 juni 2021 @ 04:05:41 #110
323401 Kijkertje
met filter
pi_199826763
Adam Schiff, zijn familie en medewerkers zijn ook onderzocht door Trump :')

twitter

quote:
As the Justice Department investigated who was behind leaks of classified information early in the Trump administration, it took a highly unusual step: Prosecutors subpoenaed Apple for data from the accounts of at least two Democrats on the House Intelligence Committee, aides and family members. One was a minor.

All told, the records of at least a dozen people tied to the committee were seized in 2017 and early 2018, including those of Representative Adam B. Schiff of California, then the panel’s top Democrat and now its chairman, according to committee officials and two other people briefed on the inquiry.

Prosecutors, under the beleaguered attorney general, Jeff Sessions, were hunting for the sources behind news media reports about contacts between Trump associates and Russia. Ultimately, the data and other evidence did not tie the committee to the leaks, and investigators debated whether they had hit a dead end and some even discussed closing the inquiry.

But William P. Barr revived languishing leak investigations after he became attorney general a year later. He moved a trusted prosecutor from New Jersey with little relevant experience to the main Justice Department to work on the Schiff-related case and about a half-dozen others, according to three people with knowledge of his work who did not want to be identified discussing federal investigations.

The zeal in the Trump administration’s efforts to hunt leakers led to the extraordinary step of subpoenaing communications metadata from members of Congress — a nearly unheard-of move outside of corruption investigations. While Justice Department leak investigations are routine, current and former congressional officials familiar with the inquiry said they could not recall an instance in which the records of lawmakers had been seized as part of one.

Moreover, just as it did in investigating news organizations, the Justice Department secured a gag order on Apple that expired this year, according to a person familiar with the inquiry, so lawmakers did not know they were being investigated until Apple informed them last month.

Prosecutors also eventually secured subpoenas for reporters’ records to try to identify their confidential sources, a move that department policy allows only after all other avenues of inquiry are exhausted.

The subpoenas remained secret until the Justice Department disclosed them in recent weeks to the news organizations — The Washington Post, The New York Times and CNN — revelations that set off criticism that the government was intruding on press freedoms.

The gag orders and records seizures show how aggressively the Trump administration pursued the inquiries while Mr. Trump declared war on the news media and perceived enemies whom he routinely accused of disclosing damaging information about him, including Mr. Schiff and James B. Comey, the former F.B.I. director whom prosecutors focused on in the leak inquiry involving Times records.
De stand van leak hunts van Trump tot nu toe:

twitter

En een reminder hoe Barr de vraag van Kamala Harris ontweek:

twitter

Commentaar Schiff:

twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 11-06-2021 04:54:11 ]
pi_199827915
Machtsmisbruik van de vorige administratie hierboven. En al die mensen, die eraan hebben meegewerkt? En nog doen.

En dit bericht is over ‘spinning’ in Rusland:

twitter
  vrijdag 11 juni 2021 @ 16:16:31 #112
323401 Kijkertje
met filter
pi_199833000
Ook Swalwell moest natuurlijk onderzocht worden, de andere luis in de pels van Trump die in de House Intelligence Committee zat:

twitter

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 11-06-2021 16:31:58 ]
  vrijdag 11 juni 2021 @ 16:44:53 #113
323401 Kijkertje
met filter
pi_199833418
En Kurt Volker heeft dus idd onder ede gelogen om Trump (en zichzelf) te beschermen:

twitter

twitter
  vrijdag 11 juni 2021 @ 22:48:04 #114
323401 Kijkertje
met filter
pi_199841076
  vrijdag 11 juni 2021 @ 22:53:26 #115
323401 Kijkertje
met filter
pi_199841226
En Horowitz gaat eens kijken naar Trump's DOJ gebruik van subpoena power om zijn tegenstanders door te lichten:

twitter

twitter

DOJ inspector general to review Trump Justice Department's seizure of Democrats' phone data
pi_199843034
Achtergrondartikel over de tweedeling bij de GOP Arizona:

twitter
pi_199843169
quote:
Weet je ook weer waar de prioriteiten liggen daar. Omtzigt zou er allang een autobom hebben gekregen.
What Would Goku Do
pi_199843279
Barr weet natuurlijk weer van niks ....

twitter

.... en Sessions had ook géééén idee!

twitter

mss is er binnen het DOJ een geheime Trump-minnende club die dat op eigen houtje deed. Soort 'deep state' zeg maar :+

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 12-06-2021 06:12:38 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 juni 2021 @ 14:32:27 #120
3928 Ulx
pi_199847281
quote:
Dat zou het in de EU ook wel zijn denk ik. Ik betwijfel of je dit soort gegevens openbaar mag maken. Het blijven prive-personen.
pi_199847315
quote:
Tja, het lijkt me nog steeds strafbaar om de fiscale gegevens van Jan en alleman te openbaren, ook als de linkervleugel dat allemaal prachtig vindt om stukjes over te typen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 juni 2021 @ 15:28:14 #122
3928 Ulx
pi_199848108
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 14:35 schreef nostra het volgende:

[..]

Tja, het lijkt me nog steeds strafbaar om de fiscale gegevens van Jan en alleman te openbaren, ook als de linkervleugel dat allemaal prachtig vindt om stukjes over te typen.
Die gestaalde kaders met het rabiaat marxistische idee dat miljardairs ook inkomstenbelasting moeten betalen? Die linkervleugel?
pi_199848157
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 15:28 schreef Ulx het volgende:
Die gestaalde kaders met het rabiaat marxistische idee dat miljardairs ook inkomstenbelasting moeten betalen? Die linkervleugel?
Nee hoor, de linkervleugel die afgedragen belasting deelt door vermogen en daar dan stukjes over publiceert als "this has never been done before". Ja, dat klopt, met een reden. Dat doet verder niets af aan het basale feit dat je iemands privégegevens niet zomaar kan publiceren, ook als je die niet aanstaan.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199848237
Terecht natuurlijk dat het lek onderzocht wordt. Ik kan me echter voorstellen dat andere dingen een hogere prioriteit zouden hebben op het moment, whatever dat te betekenen heeft.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 16:17:54 #125
54278 crew  Tijger_m
pi_199848854
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 15:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
Terecht natuurlijk dat het lek onderzocht wordt. Ik kan me echter voorstellen dat andere dingen een hogere prioriteit zouden hebben op het moment, whatever dat te betekenen heeft.
Bijvoorbeeld het verwerken van belasting aangiftes van een jaar of 10 geleden van Dhr Trump of zo waar de IRS nog steeds niet aan toegekomen is? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')