Lekker bezig! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:11 schreef molloot200 het volgende:
Scriptie update: toeters, ik heb het gehaaldNu is het een kwestie van stage halen en dan is mijn bachelorpapiertje binnen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:11 schreef molloot200 het volgende:
Scriptie update: toeters, ik heb het gehaaldNu is het een kwestie van stage halen en dan is mijn bachelorpapiertje binnen
Ik denk dat er over twee jaar nog steeds dinsdagen zullen zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je weet dat dinsdag over minder dan twee jaar is?
Boude bewering wel, we zullen zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat er over twee jaar nog steeds dinsdagen zullen zijn.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat er over twee jaar nog steeds dinsdagen zullen zijn.
Ja, ik neem aan van wel. Laatst op tussentijds gesprek was alles heel positief, dus ik moet gekke dingen gaan doen wil ik dit niet halenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:37 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd mollootMet die stage moet het ook wel goed komen toch?
Misschien was dat wel een voordeel en was de docent ook afgeleid.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik had echt twijfels over of m’n scriptie goed genoeg wasDat kwam omdat ik het in moest leveren in dé ESF-week. Daardoor was ik zo af en toe wat afgeleid
Gelukkig was het goed genoeg
Staan er nog leuke ESF verwijzingen in.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik had echt twijfels over of m’n scriptie goed genoeg wasDat kwam omdat ik het in moest leveren in dé ESF-week. Daardoor was ik zo af en toe wat afgeleid
Gelukkig was het goed genoeg
HA, pirkafspraak!quote:
Terwijl, zover ik weet, CDA en CU daar ook niet onwelwillend tegenover staan, maar vooral de laatste zal misschien nog wat meer moeten masseren bij de achterban voordat ze er enthousiast over kunnen gaan doen. Is dan toch wat makkelijker als ze niet meer meedoen inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop het wel.
Anders gaan ze dit nog langer proberen uit te stellen:
https://nos.nl/artikel/23(...)enezing-te-verbieden
Ik ga er iig even vanuit dat dit vooral CDA en CU zijn die dit niet willen. Aangezien "het kabinet" er nog niks voor voelt en eerst meer onderzoek wil, maar de overige partijen van datzelfde kabinet niet willen wachten en meedoen aan deze wet.
En stiekem de vingerdans van The Roop doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:57 schreef Strani het volgende:
Nou het nieuws van gisteren hier is dat de avondklok en ook de limiet op het aantal mensen dat samen mag komen worden verwijderd.
Tevens mogen zaken als nachtclubs en disco's weer open tot 2 uur, maar er mag niet gedanst worden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:57 schreef Strani het volgende:
Nou het nieuws van gisteren hier is dat de avondklok en ook de limiet op het aantal mensen dat samen mag komen worden verwijderd.
Tevens mogen zaken als nachtclubs en disco's weer open tot 2 uur, maar er mag niet gedanst worden.
Nee dan worden je vingers door de Guardia Civil ter plaatse gebroken, dat kan echt niet!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:59 schreef Momo het volgende:
[..]
En stiekem de vingerdans van The Roop doen?
Want dat laatste gaat werken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:57 schreef Strani het volgende:
Nou moet er wel bijgezegd worden dat 2 uur voor Spaanse begrippen ook wel echt heel vroeg is dus er zal rond die tijd sowieso weinig gedanst worden.quote:
Ik kan hem links een beetje, rechts maar matig. Echt makkelijk gaat het sowieso niet en ik heb idee dat ik er te veel bij na moet denken om het voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
Ik kan die vingerdans zelf trouwens echt niet. Jullie? Als ik die V open tussen middelvinger en ringvinger dan wil m'n ringvinger met geen mogelijkheid naar m'n pink.
Ja het is dan ook gelijk niet ontspannend en gezellig hè.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan hem links een beetje, rechts maar matig. Echt makkelijk gaat het sowieso niet en ik heb idee dat ik er te veel bij na moet denken om het voor elkaar te krijgen
Zo lang daar dit soort gifjes van in omloop zijn moeten die maar niet klagen over andere dansende mensenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dan worden je vingers door de Guardia Civil ter plaatse gebroken, dat kan echt niet!
Zo V maken kan lang niet iedereen inderdaad. Mijn vrouw lukte het ook niet, dus dat zal wel genetisch bepaald zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
Ik kan die vingerdans zelf trouwens echt niet. Jullie? Als ik die V open tussen middelvinger en ringvinger dan wil m'n ringvinger met geen mogelijkheid naar m'n pink.
Als ik net heb gegeten, ben ik ook niet meteen in de stemming om te dansen en springen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou moet er wel bijgezegd worden dat 2 uur voor Spaanse begrippen ook wel echt heel vroeg is dus er zal rond die tijd sowieso weinig gedanst worden.
Eigenlijk is het dus een hele fascistische en buitensluitende dansquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo V maken kan lang niet iedereen inderdaad. Mijn vrouw lukte het ook niet, dus dat zal wel genetisch bepaald zijn.
Ja, maar het is dan ook gewoon sterk gebaseerd op The Vulcan salute, dus als jeugdige Trekkie heb ik daar wel wat oefening in gehad.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
Voor deze mening moet je op Twitter toch wel wat immer ziedende ESF-fans als medestander kunnen vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus een hele fascistische en buitensluitende dans
Gezellig allemaal met je mondkapje op sjansen in de disco. Straks heeft iemand een heel lelijke mond als het kapje af gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:57 schreef Strani het volgende:
Wacht even, sjansen in de disco? Vrouwen gaan toch allemaal alleen maar om lol te hebben met hun vriendinnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezellig allemaal met je mondkapje op sjansen in de disco. Straks heeft iemand een heel lelijke mond als het kapje af gaat.
Oh sweet summer childquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, sjansen in de disco? Vrouwen gaan toch allemaal alleen maar om lol te hebben met hun vriendinnen?
Jouw vrouw wel, die is altijd erg netjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, sjansen in de disco? Vrouwen gaan toch allemaal alleen maar om lol te hebben met hun vriendinnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja nee nu geloof ik helemaal niks meerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh sweet summer child![]()
Als we lol willen hebben met onze vriendinnen gaan we wel high tea-en of high-winen ofzo. Of winkelen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jouw vrouw wel, die is altijd erg netjes.
Nou ja, ze doet maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu bijna niet meer voor te stellen (nou ja oké eigenlijk best wel) maar destijds konden we nog amper communiceren met de Twentenaren. Voor de meesten van hen was het überhaupt de eerste keer dat ze buitenstaanders zagenquote:
Volgens een documentaire die ik gezien heb hadden ze rond het jaar nul al wel contact met Chinezenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nu bijna niet meer voor te stellen (nou ja oké eigenlijk best wel) maar destijds konden we nog amper communiceren met de Twentenaren. Voor de meesten van hen was het überhaupt de eerste keer dat ze buitenstaanders zagen
En nog altijd is de band tussen China en Twente bijzonder warm. Onder andere, natuurlijk, vanwege de taalkundige overeenkomsten.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens een documentaire die ik gezien heb hadden ze rond het jaar nul al wel contact met ChinezenEentje was er zelfs zo vriendelijk om door het hondenweer heen een babi pangang te brengen naar een kraambezoek! Dat is nog eens noaberschap!
Dit.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
Wie heeft buitenstaanders nodig als je inquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is nu bijna niet meer voor te stellen (nou ja oké eigenlijk best wel) maar destijds konden we nog amper communiceren met de Twentenaren. Voor de meesten van hen was het überhaupt de eerste keer dat ze buitenstaanders zagen
Ja dat lijkt een veel voorkomende mening inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wie heeft buitenstaanders nodig als je inTwente
woont
Zelfs vanuit Georgië komt men rechtstreeks naar Twente!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wie heeft buitenstaanders nodig als je inTwente
woont
Ohh wacht wat? Leg uit? Wat gaat er allemaal om in je hoofd?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:34 schreef Meridiaan het volgende:
Ik wilde iets typen als 'ik kan het vingeren ook niet', maar ik bedacht mij.
Hallo![]()
Ik ga denk ik stoppen met de opleiding. Ik kan er niet meer tegen. Wordt een duur geintje, maar soit.
* Meridiaan doet dramatisch
Dat doorgestreepte of de rest?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh wacht wat? Leg uit? Wat gaat er allemaal om in je hoofd?
Serieus?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:34 schreef Meridiaan het volgende:
Hallo![]()
Ik ga denk ik stoppen met de opleiding. Ik kan er niet meer tegen. Wordt een duur geintje, maar soit.
Welke opleiding? En waar loop je tegenaan? Heb je het er al met iemand over gehad van de opleiding?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:34 schreef Meridiaan het volgende:
Hallo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Svp niet quoten
[ Bericht 39% gewijzigd door Meridiaan op 04-06-2021 11:58:15 ]
Pff lastige situatie. Hoe lang moet je nog?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:46 schreef Meridiaan het volgende:
Bedankt voor uw lezend oog. Het opschrijven/vertellen helpt altijd al wel. Oh en reageren hoeft uiteraard niet, maar soms moet ik even mopperen.
Eh, ben net een paar maanden begonnen hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Pff lastige situatie. Hoe lang moet je nog?
Ah, nog niet super veel geinvesteerd dus (qua tijd). Klonk alsof je al stuk verder was.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Eh, ben net een paar maanden begonnen haha
quote:Blijft lastig hoor, maar als je vaak met stress naar werk gaat kan het nooit gezond zijn. Het is iets wat je nog jaren gaat doen en als je er niet echt gelukkig van wordt (wat de reden ook mag zijn) lijkt het mij niet verstandig om het te forceren. Als je denkt dat het na je opleiding anders zal zijn is het ook weer anders. Ik ben geen pyscholoog natuurlijk, maar je moet wel plezier hebben in je werk of in ieder geval niet vol stress zitten voor/na je werk.
Dat hebben we allemaal wel eensquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:46 schreef Meridiaan het volgende:
Bedankt voor uw lezend oog. Het opschrijven/vertellen helpt altijd al wel. Oh en reageren hoeft uiteraard niet, maar soms moet ik even mopperen.
Dat wist ik nog niet toen ik mijn reactie aan het typen wasquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Eh, ben net een paar maanden begonnen haha. Duur is 1.5 jaar.
Wel in de richting van wat jij zegt. Meer op afstand, maar toch in het werkveld werkzaam. Onderzoek heeft mij altijd wel getrokken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal wel eens
[..]
Dat wist ik nog niet toen ik mijn reactie aan het typen wasHeb je al een idee wat je eventueel in plaats van deze opleiding zou willen doen?
Dat is dus mijn dilemma. Of nog even doorbijten, of voor de 'makkelijke' weg kiezen en nu stoppen en niet weten waar je terecht komt. Dat kost 6000 euro alleen helaas. Dat heb ik wel, maar voor mij is dat wel een hele grote hap uit mijn spaargeld. Anderzijds wist ik dat van tevoren. Stiekem wist ik ook al lang dat dit niet mijn werkveld zou zijn, maar de interesse in de theorie is te groot.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:51 schreef H_T het volgende:
@:Meridiaan Genoeg mensen die uiteindelijk totaal wat anders doen dan waar ze voor zijn opgeleidMisschien is dat iets om in je achterhoofd te houden. Hoe ver ben je met de opleiding? Als je pas in het eerste of tweede jaar zit van minimaal vier jaar is het een andere situatie dan wanneer je nog maar een paar maanden te gaan hebt. Wie weet is er ook wel iets mogelijk qua werk dat er wel mee te maken heeft maar iets meer afstand heeft ten opzichte van de praktijk en dat je dat bijvoorbeeld wel trekt. Dan is het wellicht toch de moeite om die laatste maanden door te bijten, het papiertje te halen en daarna weer verder te zien.
Ik zou sowieso een gesprek aanvragen met een decaan of soortgelijk type van je opleiding. Ik heb ook een studie afgebroken omdat het niet bij me paste. Daar was ik eigenlijk al uit voor ik dat gesprek aan ging en het gesprek zelf heeft me weinig nieuwe inzichten opgeleverd in die zin, maar ik kan er nu in elk geval geen spijt van hebben dat ik zo'n gesprek niet ben aan gegaan
Nah dat is inderdaad wel de hoofdmoot. Ik ben de laatste jaren sowieso al meer bezig met dingen kiezen die mij minder stress opleveren, alleen wat betreft het onderdeel werk deed ik daar nog te weinig mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:51 schreef Evenstar het volgende:
Blijft lastig hoor, maar als je vaak met stress naar werk gaat kan het nooit gezond zijn. Het is iets wat je nog jaren gaat doen en als je er niet echt gelukkig van wordt (wat de reden ook mag zijn) lijkt het mij niet verstandig om het te forceren. Als je denkt dat het na je opleiding anders zal zijn is het ook weer anders. Ik ben geen pyscholoog natuurlijk, maar je moet wel plezier hebben in je werk of in ieder geval niet vol stress zitten voor/na je werk.
Over een jaar alsnog stoppen is nog duurderquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is dus mijn dilemma. Of nog even doorbijten, of voor de 'makkelijke' weg kiezen en nu stoppen en niet weten waar je terecht komt. Dat kost 6000 euro alleen helaas. Dat heb ik wel, maar voor mij is dat wel een hele grote hap uit mijn spaargeld. Anderzijds wist ik dat van tevoren. Stiekem wist ik ook al lang dat dit niet mijn werkveld zou zijn, maar de interesse in de theorie is te groot.
Dat gesprek aanvragen is wel een goed idee, daar had ik nog niet over nagedacht.
Bedankt heren
Die stress is erg belangrijk ja. Ik heb jarenlang maar dingen gedaan omdat ik dacht het dat zo hoorde, pas sinds een jaar of drie weet ik hoe dat is gekomen zie ik dat anders.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:28 schreef Arizona het volgende:
@:meridiaan ik begrijp het wel. Kiezen voor minder stress is voor mij ook de reden geweest om uiteindelijk niet van werkgever te switchen maar bij mijn huidige werkgever te blijven. Wel in een nieuwe functie, maar blijven is een stuk veiliger en dus minder stressvol.
Inderdaad een gesprek aangaan met een decaan / vergelijkbaar persoon en kijken welke mogelijkheden er zijn waarbij je je wél goed voel. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Als je écht ongelukkig bent nu dan is het even slikken vanwege het geld maar voel je je uiteindelijk wel opgelucht en beter.
Lol, past wel bij zequote:
Zij kunnen echt de meeste televote punten ooit halen als ze het ooit nog een keer proberenquote:
Liever niet. Het enige echt positieve uit die hele pandemie is dat zij nooit op het ESF podium hebben gestaan imo.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zij kunnen echt de meeste televote punten ooit halen als ze het ooit nog een keer proberen
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Liever niet. Het enige echt positieve uit die hele pandemie is dat zij nooit op het ESF podium hebben gestaan imo.![]()
En ik denk niet dat die Chinezen te porren zijn om me nog eens met zo iets groots te helpen.![]()
![]()
Maar áls ze winnen, dan is het wel leuk als het met zo'n act is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:22 schreef Em31 het volgende:
[..]Rusland hoeft van mij dan niet zo nodig te winnen
Leukere act dan Dima Bilan in elk gevalquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar áls ze winnen, dan is het wel leuk als het met zo'n act is.
Ja wel beter dan met een peace ballad ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar áls ze winnen, dan is het wel leuk als het met zo'n act is.
Kan je van 't weekend dus weer lekker gaan feestenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:56 schreef Aoibhin het volgende:
Een dutje heeft me goed gedaan. Heb wat thee gedronken en een beschuitje, en beide lijkt mijn maag nu binnen te houden
Moet ik hem eerst goed gaan zoeken, want de mol is weer ondergrondsquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je van 't weekend dus weer lekker gaan feesten, samen met @:molloot200
Ik sluit me aan bij meh. En ik weet dat t vast snel komt nu, maar toch.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:20 schreef Mandy040986 het volgende:
Had gehoopt dit weekend een prikafspraak te kunnen maken, maar het zit er niet in vrees ik, als de AZ weigeraars morgen een afspraak mogen maken.
Meh.
* Aoibhin Italië here I comequote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:22 schreef Em31 het volgende:
Iedereen kan weer met een gerust hart boeken bij Booking
wow zie nu pas dat dit trage mosterd wasquote:
Ik ga uit van halverwege tot eind volgende weekquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij meh. En ik weet dat t vast snel komt nu, maar toch.
Op een bepaalde leeftijd moet je dit ook niet meer willenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
Dan ben ik die leeftijd blijkbaar ook al gepasseerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd moet je dit ook niet meer willen
Blijkbaarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben ik die leeftijd blijkbaar ook al gepasseerd.
Ja die was er! Even zoeken of die er nog isquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Er was toch ooit zo'n topic waar je banners kon aanvragen en dan maken mensen met skills die?
Ja ik ben aan t zoeken als een malle maar kan m niet vinden. Ik dacht in fhf of dig ofzo. Ik wilde een banner vragen voor t nec-topic, dat ziet er namelijk heel triest uit met allemaal kapotte links.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die was er! Even zoeken of die er nog is
Ik zoek even met je meequote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik ben aan t zoeken als een malle maar kan m niet vinden. Ik dacht in fhf of dig ofzo. Ik wilde een banner vragen voor t nec-topic, dat ziet er namelijk heel triest uit met allemaal kapotte links.
Wowquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:51 schreef egeltje1985 het volgende:
VBL / NEC #75: teamspirit gezocht
Kijk dit is gewoon sneu.
Het is dan ook een VBL topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Kijk dit is gewoon sneu.
Al die plaatjes in de OP doen het niet meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Kijk dit is gewoon sneu.
ja precies, chanant toch.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al die plaatjes in de OP doen het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |