abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 juni 2021 @ 11:39:59 #51
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199741265
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:36 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Dat doorgestreepte of de rest?
Begin waar jij je het beste bij voelt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_199741312
Nah. Ik doe iets te dramatisch, maar toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Svp niet quoten :)

[ Bericht 39% gewijzigd door Meridiaan op 04-06-2021 11:58:15 ]
pi_199741321
Nah ik kan er niet meer tegen was iets te dramatisch hoor. Ik ben nog geen Carice van Houten op het toilet in Zwartboek.
pi_199741348
Bedankt voor uw lezend oog. Het opschrijven/vertellen helpt altijd al wel. Oh en reageren hoeft uiteraard niet, maar soms moet ik even mopperen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 11:47:30 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199741355
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:46 schreef Meridiaan het volgende:
Bedankt voor uw lezend oog. Het opschrijven/vertellen helpt altijd al wel. Oh en reageren hoeft uiteraard niet, maar soms moet ik even mopperen.
Pff lastige situatie. Hoe lang moet je nog?
pi_199741363
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:47 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Pff lastige situatie. Hoe lang moet je nog?
Eh, ben net een paar maanden begonnen haha :P. Duur is 1.5 jaar.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 4 juni 2021 @ 11:51:26 #57
39237 crew  H_T
2733
pi_199741388
@Meridiaan Genoeg mensen die uiteindelijk totaal wat anders doen dan waar ze voor zijn opgeleid :) Misschien is dat iets om in je achterhoofd te houden. Hoe ver ben je met de opleiding? Als je pas in het eerste of tweede jaar zit van minimaal vier jaar is het een andere situatie dan wanneer je nog maar een paar maanden te gaan hebt. Wie weet is er ook wel iets mogelijk qua werk dat er wel mee te maken heeft maar iets meer afstand heeft ten opzichte van de praktijk en dat je dat bijvoorbeeld wel trekt. Dan is het wellicht toch de moeite om die laatste maanden door te bijten, het papiertje te halen en daarna weer verder te zien.

Ik zou sowieso een gesprek aanvragen met een decaan of soortgelijk type van je opleiding. Ik heb ook een studie afgebroken omdat het niet bij me paste. Daar was ik eigenlijk al uit voor ik dat gesprek aan ging en het gesprek zelf heeft me weinig nieuwe inzichten opgeleverd in die zin, maar ik kan er nu in elk geval geen spijt van hebben dat ik zo'n gesprek niet ben aan gegaan :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 11:51:26 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199741389
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:48 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Eh, ben net een paar maanden begonnen haha :P
Ah, nog niet super veel geinvesteerd dus (qua tijd). Klonk alsof je al stuk verder was.

quote:
Blijft lastig hoor, maar als je vaak met stress naar werk gaat kan het nooit gezond zijn. Het is iets wat je nog jaren gaat doen en als je er niet echt gelukkig van wordt (wat de reden ook mag zijn) lijkt het mij niet verstandig om het te forceren. Als je denkt dat het na je opleiding anders zal zijn is het ook weer anders. Ik ben geen pyscholoog natuurlijk, maar je moet wel plezier hebben in je werk of in ieder geval niet vol stress zitten voor/na je werk.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 4 juni 2021 @ 11:53:20 #59
39237 crew  H_T
2733
pi_199741406
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:46 schreef Meridiaan het volgende:
Bedankt voor uw lezend oog. Het opschrijven/vertellen helpt altijd al wel. Oh en reageren hoeft uiteraard niet, maar soms moet ik even mopperen.
Dat hebben we allemaal wel eens :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:48 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Eh, ben net een paar maanden begonnen haha :P. Duur is 1.5 jaar.
Dat wist ik nog niet toen ik mijn reactie aan het typen was :P Heb je al een idee wat je eventueel in plaats van deze opleiding zou willen doen?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199741434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:53 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat hebben we allemaal wel eens :)
[..]

Dat wist ik nog niet toen ik mijn reactie aan het typen was :P Heb je al een idee wat je eventueel in plaats van deze opleiding zou willen doen?
Wel in de richting van wat jij zegt. Meer op afstand, maar toch in het werkveld werkzaam. Onderzoek heeft mij altijd wel getrokken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:51 schreef H_T het volgende:
@:Meridiaan Genoeg mensen die uiteindelijk totaal wat anders doen dan waar ze voor zijn opgeleid :) Misschien is dat iets om in je achterhoofd te houden. Hoe ver ben je met de opleiding? Als je pas in het eerste of tweede jaar zit van minimaal vier jaar is het een andere situatie dan wanneer je nog maar een paar maanden te gaan hebt. Wie weet is er ook wel iets mogelijk qua werk dat er wel mee te maken heeft maar iets meer afstand heeft ten opzichte van de praktijk en dat je dat bijvoorbeeld wel trekt. Dan is het wellicht toch de moeite om die laatste maanden door te bijten, het papiertje te halen en daarna weer verder te zien.

Ik zou sowieso een gesprek aanvragen met een decaan of soortgelijk type van je opleiding. Ik heb ook een studie afgebroken omdat het niet bij me paste. Daar was ik eigenlijk al uit voor ik dat gesprek aan ging en het gesprek zelf heeft me weinig nieuwe inzichten opgeleverd in die zin, maar ik kan er nu in elk geval geen spijt van hebben dat ik zo'n gesprek niet ben aan gegaan :)
Dat is dus mijn dilemma. Of nog even doorbijten, of voor de 'makkelijke' weg kiezen en nu stoppen en niet weten waar je terecht komt. Dat kost 6000 euro alleen helaas. Dat heb ik wel, maar voor mij is dat wel een hele grote hap uit mijn spaargeld. Anderzijds wist ik dat van tevoren. Stiekem wist ik ook al lang dat dit niet mijn werkveld zou zijn, maar de interesse in de theorie is te groot.

Dat gesprek aanvragen is wel een goed idee, daar had ik nog niet over nagedacht.

Bedankt heren :)

[ Bericht 24% gewijzigd door Meridiaan op 04-06-2021 12:01:56 ]
  vrijdag 4 juni 2021 @ 12:02:51 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199741498
Geen zin meer. Ik wil weekend....
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 12:03:29 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199741512
Ik heb ook twee studies afgebroken voordat ik mijn huidige had gevonden en afgemaakt _O-, maar wel heel blij dat ik het zo gedaan heb,
pi_199741517
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:51 schreef Evenstar het volgende:

Blijft lastig hoor, maar als je vaak met stress naar werk gaat kan het nooit gezond zijn. Het is iets wat je nog jaren gaat doen en als je er niet echt gelukkig van wordt (wat de reden ook mag zijn) lijkt het mij niet verstandig om het te forceren. Als je denkt dat het na je opleiding anders zal zijn is het ook weer anders. Ik ben geen pyscholoog natuurlijk, maar je moet wel plezier hebben in je werk of in ieder geval niet vol stress zitten voor/na je werk.
Nah dat is inderdaad wel de hoofdmoot. Ik ben de laatste jaren sowieso al meer bezig met dingen kiezen die mij minder stress opleveren, alleen wat betreft het onderdeel werk deed ik daar nog te weinig mee.
Plezier heb ik op zich wel op mijn werk, totdat er iets is wat mij uit balans brengt. En dat zijn niet per se de onverwachte situaties, maar meer dat ik zelf denk dat ik een inschattingsfout heb gemaakt of dat een collega mij 'opbouwende' feedback geeft.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 4 juni 2021 @ 12:18:17 #64
39237 crew  H_T
2733
pi_199741629
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:55 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Dat is dus mijn dilemma. Of nog even doorbijten, of voor de 'makkelijke' weg kiezen en nu stoppen en niet weten waar je terecht komt. Dat kost 6000 euro alleen helaas. Dat heb ik wel, maar voor mij is dat wel een hele grote hap uit mijn spaargeld. Anderzijds wist ik dat van tevoren. Stiekem wist ik ook al lang dat dit niet mijn werkveld zou zijn, maar de interesse in de theorie is te groot.

Dat gesprek aanvragen is wel een goed idee, daar had ik nog niet over nagedacht.

Bedankt heren :)
Over een jaar alsnog stoppen is nog duurder ;) Uit je posts maak ik op dat je iets wil doen in (min of meer) hetzelfde werkveld. Dan kan je de mazzel hebben dat je een paar vakken die je al wel gehaald hebt mee kan laten tellen voor die andere opleiding, wat die opleiding ook precies is. Dat scheelt weer tijd en je neemt dan toch nog mooi wat mee van deze opleiding :) Als dat toch niet kan is het jammer, maar ook niet meer dan dat :)

Je bent echt niet de eerste die twijfelt over de gekozen opleiding, en weten dat je iets niet wilt doen is ook nuttige informatie :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 12:20:39 #65
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  vrijdag 4 juni 2021 @ 12:28:01 #66
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199741703
@Meridiaan ik begrijp het wel. Kiezen voor minder stress is voor mij ook de reden geweest om uiteindelijk niet van werkgever te switchen maar bij mijn huidige werkgever te blijven. Wel in een nieuwe functie, maar blijven is een stuk veiliger en dus minder stressvol.

Inderdaad een gesprek aangaan met een decaan / vergelijkbaar persoon en kijken welke mogelijkheden er zijn waarbij je je wél goed voel. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Als je écht ongelukkig bent nu dan is het even slikken vanwege het geld maar voel je je uiteindelijk wel opgelucht en beter. :*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199741830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:28 schreef Arizona het volgende:
@:meridiaan ik begrijp het wel. Kiezen voor minder stress is voor mij ook de reden geweest om uiteindelijk niet van werkgever te switchen maar bij mijn huidige werkgever te blijven. Wel in een nieuwe functie, maar blijven is een stuk veiliger en dus minder stressvol.

Inderdaad een gesprek aangaan met een decaan / vergelijkbaar persoon en kijken welke mogelijkheden er zijn waarbij je je wél goed voel. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Als je écht ongelukkig bent nu dan is het even slikken vanwege het geld maar voel je je uiteindelijk wel opgelucht en beter. :*
Die stress is erg belangrijk ja. Ik heb jarenlang maar dingen gedaan omdat ik dacht het dat zo hoorde, pas sinds een jaar of drie weet ik hoe dat is gekomen zie ik dat anders.
Mijn werkgever heeft wel wat vacatures die - in theorie - meer aansluiten bij wat ik leuk vind, dus ik denk dat ik langzamerhand daar maar op ga reageren. Zo jammer dat die glazen bol nooit werkt en je niet weet waar je dan terecht komt :p

@molloot200 ik las een goed bericht, gefeliciteerd *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Meridiaan op 04-06-2021 13:15:13 ]
  vrijdag 4 juni 2021 @ 12:46:56 #68
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_199741982
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:20 schreef Momo het volgende:

Deze backstreet boys cover van Little Big
Lol, past wel bij ze :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199742031
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:20 schreef Momo het volgende:

Deze backstreet boys cover van Little Big
Zij kunnen echt de meeste televote punten ooit halen als ze het ooit nog een keer proberen
  vrijdag 4 juni 2021 @ 13:02:29 #71
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199742067
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:59 schreef Em31 het volgende:

[..]

Zij kunnen echt de meeste televote punten ooit halen als ze het ooit nog een keer proberen
Liever niet. Het enige echt positieve uit die hele pandemie is dat zij nooit op het ESF podium hebben gestaan imo. :7
En ik denk niet dat die Chinezen te porren zijn om me nog eens met zo iets groots te helpen. :+ :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_199742267
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 13:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Liever niet. Het enige echt positieve uit die hele pandemie is dat zij nooit op het ESF podium hebben gestaan imo. :7
En ik denk niet dat die Chinezen te porren zijn om me nog eens met zo iets groots te helpen. :+ :P
:D Rusland hoeft van mij dan niet zo nodig te winnen :P
  vrijdag 4 juni 2021 @ 13:29:45 #73
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199742317
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 13:22 schreef Em31 het volgende:

[..]

:D Rusland hoeft van mij dan niet zo nodig te winnen :P
Maar áls ze winnen, dan is het wel leuk als het met zo'n act is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 4 juni 2021 @ 13:32:24 #74
39237 crew  H_T
2733
pi_199742343
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 13:29 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar áls ze winnen, dan is het wel leuk als het met zo'n act is.
Leukere act dan Dima Bilan in elk geval
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199742357
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 13:29 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar áls ze winnen, dan is het wel leuk als het met zo'n act is.
Ja wel beter dan met een peace ballad ofzo :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')