quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:41 schreef Molo het volgende:
Speciaal voor @:lonaa
Omdat het kan deze ochtend
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:41 schreef Molo het volgende:
Speciaal voor @:lonaa
Omdat het kan deze ochtend
Ik.mag ze wel, na de kerstmedley zit Donnie sowieso in mijn hartquote:
Alles bestaat, waarde Muckquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:47 schreef Muck het volgende:
Wacht, wacht!
Er bestaat een febo drive?!
Nooit geweten
Ja, dat was ook mijn theorie:quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:34 schreef Isabeau het volgende:
Mijn theorie is dat de horrortulp het koste wat het kost langer vol wilde houden dan de diva. Gelukt!
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:07 schreef sigme het volgende:
Horrortulpupdate!
Ze heeft zich aan het leven vastgeklampt om Vanyel nog te kunnen begroeten.
Nu probeert ze haar bestaan nog lang genoeg te rekken om de diva éérst te zien sneven.
De diva lijkt kwijnende.
Nu is het ook echt waarquote:
Joepie helemaal ingeënt!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Bijna weekendMaar nu al enorm behoefte aan. Gisteren 2e prik gehad, geen last van m'n arm zoals vorige keer, maar ik voel me, na 8 uur slaap alsof ik geen oog dicht gedaan heb, ben total loss.
Straks even het vakantieverslag opzoeken en meegenieten
Ga je weer biertjes bezorgen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:49 schreef Sarabi het volgende:
Weekend![]()
Hele dagen in de auto zittengelukkig met airco
Lekker regelmatigquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:44 schreef marc0871 het volgende:
Voor mij begon het weekend gisteren al om 15:45.
Het werk was op, na een week waarin we geen volle dag hebben gewerkt.
En dat terwijl we de 2 weken daarvoor extra uren hebben moeten draaien om het werk af te krijgen.
Dat heb je weleens met levend spul.quote:
Lastig fotograferen hé, het verblindende rood.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:34 schreef Tuindier het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks de regen nu veel meer papavers in bloei! Hier bloeit de framboos inmiddels ook, en ook alle soorten boontjes staan in bloei. De courgettes zijn allemaal opgegeten, dus die ga ik binnen nog maar eens opnieuw zaaien.
Is uk al weer thuis van kamp? Wat zal zij het onbegrijpelijk vinden en verdrietig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:48 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen; hier dag twee van de rouw-klusserij.
Mezelf nuttig maken en ondertussen praat-punt zijn voor wie dat nodig heeft
Welke is dat dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:18 schreef AnneX het volgende:
En @:Vanyel ook de favo dunschiller aangeschaft en gebruikt. Gaat goed.![]()
Vlijmscherp.
Oh ja, jij zit in de paprika-business. Het zal nog best lastig zijn om met dit onregelmatige weer van de laatste maanden de temperaturen enzo in de kassen te regelen. Ik heb gisteren mijn allereerste peper van dit jaar gespot, een ancho.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat heb je weleens met levend spul.
Het is weleens hollen of stilstaan.
Maar dit was idioot.
Normaal gaat het geleidelijker.
Nu was het letterlijk niets-alles-niets.
Van iets meer dan een halve kilo paprika's per meter, naar twee en anderhalve kilo, naar minder dan een halve kilo deze week.
Dacht ik merkloos. Ga kijken en staat er ‘original Solingen’ .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door AnneX op 04-06-2021 11:32:05 ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dacht ik merkloos. Ga kijken en staat er ‘original Solingen’ .
Gekocht bij de aspergestal in Bunnik. En buiten jouw regio😂.
Het was even onderwerp in de SC en Vanyel stak de loftrompet. En vlak daarna zag ik hem daar.
Zelf gebruikte ik een ‘dwarse’ van brabantia.
Deze dusWelkom bij de club. Dat zijn de beste schillersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgestaan, gedouched. Toen de geest gekregen en een rondje tuin gedaan.
Weer gedouched. Ouders uitgenodigd voor lunch in nette tuin, dus boodschappen gedaan.
Ik plak weer
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat duurde bij vriend ook even, voor die bevestiging binnen was.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben jullie een bevestigingsmail over je vaccinatieafspraak gekregen? Ik helemaal nets. Ik wilde het in de agenda zetten maar ik heb geen idee waar ik moet zijn en hoe laatIk kon in een Whatsappgesprek wel de date terugvinden.
Even opnieuw inloggen, dan staat ie daar (of niet, en dan zul je de afspraak opnieuw moeten maken).quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben jullie een bevestigingsmail over je vaccinatieafspraak gekregen? Ik helemaal nets. Ik wilde het in de agenda zetten maar ik heb geen idee waar ik moet zijn en hoe laatIk kon in een Whatsappgesprek wel de date terugvinden.
Vergeet intussen jezelf nietquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:48 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen; hier dag twee van de rouw-klusserij.
Mezelf nuttig maken en ondertussen praat-punt zijn voor wie dat nodig heeft
Hierheen: https://coronatest.nl en dan klikken op [Mijn vaccinatiegegevens inzien]quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
ZITTEN DAAR SPIERENquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb spierpijn rond mijn sleutelbeen. Ik geloof niet dat ik dit eerder heb gehad.
Yep....moet je maar eens op krukken gaan lopen. Na een dag weet je niet meer hoe je vooruit moet van de spierpijnquote:
Er zitten op zoveel plaatsen spieren waar ik ze niet had verwacht.quote:
Ik heb net verse.quote:
Ja lekker, een slappe zwarte graagquote:
Weegschalen zijn ook gewoon eikels.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:55 schreef Blues het volgende:
In het kader van spierpijn is dit weer de eerste dag van gym/crossen/minder wijnen wijnen wijnen want de weegschaal was niet lief
Een venkelsalade? bijv. uit dit recept https://www.hellofresh.nl(...)7f4f5a85a8001052c1f1quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:36 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben weer aan het opbouwen met 'hard'lopen, dus net voor de derde keer deze week 8x1 minuut gejogd, met 1,5 minuut wandelpauze. Menselijke douche toen ik terugkwam, het is echt nog even wennen.
Nu boodschappen bestellen voor bij het groentepakket volgende week. Iemand nog een leuke vegan suggestie voor venkel, (alweer) spinazie of chinese kool? Beetje snel klaar, want werk-week-eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |