quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:41 schreef Molo het volgende:
Speciaal voor @:lonaa
Omdat het kan deze ochtend
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:41 schreef Molo het volgende:
Speciaal voor @:lonaa
Omdat het kan deze ochtend
Ik.mag ze wel, na de kerstmedley zit Donnie sowieso in mijn hartquote:
Alles bestaat, waarde Muckquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:47 schreef Muck het volgende:
Wacht, wacht!
Er bestaat een febo drive?!
Nooit geweten
Ja, dat was ook mijn theorie:quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:34 schreef Isabeau het volgende:
Mijn theorie is dat de horrortulp het koste wat het kost langer vol wilde houden dan de diva. Gelukt!
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:07 schreef sigme het volgende:
Horrortulpupdate!
Ze heeft zich aan het leven vastgeklampt om Vanyel nog te kunnen begroeten.
Nu probeert ze haar bestaan nog lang genoeg te rekken om de diva éérst te zien sneven.
De diva lijkt kwijnende.
Nu is het ook echt waarquote:
Joepie helemaal ingeënt!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Bijna weekendMaar nu al enorm behoefte aan. Gisteren 2e prik gehad, geen last van m'n arm zoals vorige keer, maar ik voel me, na 8 uur slaap alsof ik geen oog dicht gedaan heb, ben total loss.
Straks even het vakantieverslag opzoeken en meegenieten
Ga je weer biertjes bezorgen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:49 schreef Sarabi het volgende:
Weekend![]()
Hele dagen in de auto zittengelukkig met airco
Lekker regelmatigquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:44 schreef marc0871 het volgende:
Voor mij begon het weekend gisteren al om 15:45.
Het werk was op, na een week waarin we geen volle dag hebben gewerkt.
En dat terwijl we de 2 weken daarvoor extra uren hebben moeten draaien om het werk af te krijgen.
Dat heb je weleens met levend spul.quote:
Lastig fotograferen hé, het verblindende rood.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:34 schreef Tuindier het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks de regen nu veel meer papavers in bloei! Hier bloeit de framboos inmiddels ook, en ook alle soorten boontjes staan in bloei. De courgettes zijn allemaal opgegeten, dus die ga ik binnen nog maar eens opnieuw zaaien.
Is uk al weer thuis van kamp? Wat zal zij het onbegrijpelijk vinden en verdrietig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:48 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen; hier dag twee van de rouw-klusserij.
Mezelf nuttig maken en ondertussen praat-punt zijn voor wie dat nodig heeft
Welke is dat dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:18 schreef AnneX het volgende:
En @:Vanyel ook de favo dunschiller aangeschaft en gebruikt. Gaat goed.![]()
Vlijmscherp.
Oh ja, jij zit in de paprika-business. Het zal nog best lastig zijn om met dit onregelmatige weer van de laatste maanden de temperaturen enzo in de kassen te regelen. Ik heb gisteren mijn allereerste peper van dit jaar gespot, een ancho.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat heb je weleens met levend spul.
Het is weleens hollen of stilstaan.
Maar dit was idioot.
Normaal gaat het geleidelijker.
Nu was het letterlijk niets-alles-niets.
Van iets meer dan een halve kilo paprika's per meter, naar twee en anderhalve kilo, naar minder dan een halve kilo deze week.
Dacht ik merkloos. Ga kijken en staat er ‘original Solingen’ .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door AnneX op 04-06-2021 11:32:05 ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dacht ik merkloos. Ga kijken en staat er ‘original Solingen’ .
Gekocht bij de aspergestal in Bunnik. En buiten jouw regio😂.
Het was even onderwerp in de SC en Vanyel stak de loftrompet. En vlak daarna zag ik hem daar.
Zelf gebruikte ik een ‘dwarse’ van brabantia.
Deze dusWelkom bij de club. Dat zijn de beste schillersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgestaan, gedouched. Toen de geest gekregen en een rondje tuin gedaan.
Weer gedouched. Ouders uitgenodigd voor lunch in nette tuin, dus boodschappen gedaan.
Ik plak weer
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat duurde bij vriend ook even, voor die bevestiging binnen was.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben jullie een bevestigingsmail over je vaccinatieafspraak gekregen? Ik helemaal nets. Ik wilde het in de agenda zetten maar ik heb geen idee waar ik moet zijn en hoe laatIk kon in een Whatsappgesprek wel de date terugvinden.
Even opnieuw inloggen, dan staat ie daar (of niet, en dan zul je de afspraak opnieuw moeten maken).quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben jullie een bevestigingsmail over je vaccinatieafspraak gekregen? Ik helemaal nets. Ik wilde het in de agenda zetten maar ik heb geen idee waar ik moet zijn en hoe laatIk kon in een Whatsappgesprek wel de date terugvinden.
Vergeet intussen jezelf nietquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:48 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen; hier dag twee van de rouw-klusserij.
Mezelf nuttig maken en ondertussen praat-punt zijn voor wie dat nodig heeft
Hierheen: https://coronatest.nl en dan klikken op [Mijn vaccinatiegegevens inzien]quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
ZITTEN DAAR SPIERENquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb spierpijn rond mijn sleutelbeen. Ik geloof niet dat ik dit eerder heb gehad.
Yep....moet je maar eens op krukken gaan lopen. Na een dag weet je niet meer hoe je vooruit moet van de spierpijnquote:
Er zitten op zoveel plaatsen spieren waar ik ze niet had verwacht.quote:
Ik heb net verse.quote:
Ja lekker, een slappe zwarte graagquote:
Weegschalen zijn ook gewoon eikels.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:55 schreef Blues het volgende:
In het kader van spierpijn is dit weer de eerste dag van gym/crossen/minder wijnen wijnen wijnen want de weegschaal was niet lief
Een venkelsalade? bijv. uit dit recept https://www.hellofresh.nl(...)7f4f5a85a8001052c1f1quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:36 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben weer aan het opbouwen met 'hard'lopen, dus net voor de derde keer deze week 8x1 minuut gejogd, met 1,5 minuut wandelpauze. Menselijke douche toen ik terugkwam, het is echt nog even wennen.
Nu boodschappen bestellen voor bij het groentepakket volgende week. Iemand nog een leuke vegan suggestie voor venkel, (alweer) spinazie of chinese kool? Beetje snel klaar, want werk-week-eten.
* DancingPhoebe proostquote:
* DancingPhoebe schuiftquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja lekker, een slappe zwarte graag
(dat is altijd mijn antwoord als coll vragen wat voor koffie)
Jij was net op vakantie dus de weegschaal moet even zn bek houden en je postvakantionele chill met rust laten jaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:55 schreef Blues het volgende:
In het kader van spierpijn is dit weer de eerste dag van gym/crossen/minder wijnen wijnen wijnen want de weegschaal was niet lief
Ziet er wel simpel en lekker uit. Ik dacht nu aan 'in de oven gooien met andere groente en krieltjes'.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een venkelsalade? bijv. uit dit recept https://www.hellofresh.nl(...)7f4f5a85a8001052c1f1
https://fysiekfit.nl/de-v(...)-en-het-sleutelbeen/quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb spierpijn rond mijn sleutelbeen. Ik geloof niet dat ik dit eerder heb gehad.
Logo kan dat ook beveiligd versturen maar zal wel te lastig/duurt zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:06 schreef AnneX het volgende:
Aan het werk. Eerst nog logo verslag bij huisarts bezorgen, want privacy en mag niet in de reguliere mail. Blijkt alsnog een verwijzing nodig, want kl88 zijn ouder dan 3 weken.![]()
Huis is aan kant voor de hulp. Kan zij doorwerken 😂
Ik hoor het graag als je het weet. Mijn waterkoker lektquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, als iemand die eigenlijk altijd dingen kocht omdat ze goedkoop waren, waar begin je met kijken of iets een beetje verantwoorder is allemaal?
In dit geval toaster (=broodrooster) en waterkoker nodig. Hoe ben ik een betere consument dan gewoon naar de hema lopen en ze daar uit het rek trekken?
Geen idee, maar ik zag laatst wat langskomen over dat alle apparaten die in Europa verkocht worden, gerepareerd moeten kunnen worden, dus dat helpt op zich al met verantwoorder bezig gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, als iemand die eigenlijk altijd dingen kocht omdat ze goedkoop waren, waar begin je met kijken of iets een beetje verantwoorder is allemaal?
In dit geval toaster (=broodrooster) en waterkoker nodig. Hoe ben ik een betere consument dan gewoon naar de hema lopen en ze daar uit het rek trekken?
Voor de spinazie: https://www.veggiesdontbi(...)k-vegan-spanakopita/quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:36 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben weer aan het opbouwen met 'hard'lopen, dus net voor de derde keer deze week 8x1 minuut gejogd, met 1,5 minuut wandelpauze. Menselijke douche toen ik terugkwam, het is echt nog even wennen.
Nu boodschappen bestellen voor bij het groentepakket volgende week. Iemand nog een leuke vegan suggestie voor venkel, (alweer) spinazie of chinese kool? Beetje snel klaar, want werk-week-eten.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij was net op vakantie dus de weegschaal moet even zn bek houden en je postvakantionele chill met rust laten ja
"U hebt geen afspraken gemaakt."quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hierheen: https://coronatest.nl en dan klikken op [Mijn vaccinatiegegevens inzien]
Daar staan je afspraken.
No worries, duurde paar uur bij mij.quote:
Ik heb maandag een afspraak gemaakt. Dacht ik. Ik heb net nieuwe gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
No worries, duurde paar uur bij mij.
Ik kreeg 24 uur van te voren een herinnerings-smsquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb maandag een afspraak gemaakt. Dacht ik. Ik heb net nieuwe gemaakt.
Je kent onze huisarts niet. 😉quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Logo kan dat ook beveiligd versturen maar zal wel te lastig/duurt zijn
Meer dan drie weken klachten hebben kan op serieuze shit duiden dus dat is niet zo gek dat je dan naar de huisarts moet. Toch fijn als het iets heftigers blijkt te zijn wat meer dan logopedie behoeft.
Is voor je eigen veiligheid, geen overbodige bureaucratie
Dat laatste zeik ik graag over, maar dat zie ik hier niet in terug
Ik weet niet of daar nou veel op te behalen valt, milieuwise. Wel op de verpakking, op de winkel waar je koopt, op de afstanden die het product af moet leggen en het energieverbruik.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, sinds Hello Fresh heb ik mn oven echt te vaak aanstaan voor onzin dingen als een broodje opwarmen jaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar nou veel op te behalen valt, milieuwise. Wel op de verpakking, op de winkel waar je koopt, op de afstanden die het product af moet leggen en het energieverbruik.
Vooral bij waterkokers kan het verbruik flink oplopen. Maar dat betekent ook weer dat je sneller warm water hebt. De hoeveelheid op te warmen water goed afpassen is mijn manier om zo zuinig mogelijk te verwarmen.
Ik gebruik de broodrooster trouwens altijd om pita's of naans in op te warmen. Dat is heel veel zuiniger dan daar de oven voor aan zetten en dus beter voor het milieu.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dacht ik merkloos. Ga kijken en staat er ‘original Solingen’ .
Gekocht bij de aspergestal in Bunnik. En buiten jouw regio😂.
Het was even onderwerp in de SC en Vanyel stak de loftrompet. En vlak daarna zag ik hem daar.
Zelf gebruikte ik een ‘dwarse’ van brabantia.
Deze dusThanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een Solingen zal ook in deze regio wel te koop zijn![]()
Al ben ik op zich prima tevreden met de mijne. Gekocht bij AH, rood en niet "dwars". Die "dwarse" vind ik niet fijn.
EDIT Mijn dunschiller ziet er precies zo uit als de rode van Solingen![]()
Ga eens kijken of er wat opstaat."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Qua waterkoker heb ik een RVS van Tefal. Reteduur (80 euro ofzo), maar 12 jaar geleden gekocht en werkt nog perfectquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is inderdaad een Solingenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
En een Solingen zal ook in deze regio wel te koop zijn![]()
Al ben ik op zich prima tevreden met de mijne. Gekocht bij AH, rood en niet "dwars". Die "dwarse" vind ik niet fijn.
EDIT Mijn dunschiller ziet er precies zo uit als de rode van Solingen![]()
Ga eens kijken of er wat opstaat.
Ik probeer daar echt op te letten tegenwoordig. Al is het alleen maar voor mijn eigen portemonnee en het opwarmen van mijn huis. Er is nog best veel te winnen ook. Ik heb gisteren samen met de eieren voor bij asperges alvast een ei gekookt voor de lunch van straks. En vanmiddag kook ik voor 3 dagen aardappels. Morgen pof ik op de barbecue de knoflook die ik zondag nodig heb.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, sinds Hello Fresh heb ik mn oven echt te vaak aanstaan voor onzin dingen als een broodje opwarmen ja
Uhu, herkenbaar wel. Ik heb allemaal geen tijd om mijn mooie hoofdje daar over te breken als er gewerkt wordt, maar nu heb ik de tijd aan mijzelf, dus kan er wel wat vooruitgedacht wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik probeer daar echt op te letten tegenwoordig. Al is het alleen maar voor mijn eigen portemonnee en het opwarmen van mijn huis. Er is nog best veel te winnen ook. Ik heb gisteren samen met de eieren voor bij asperges alvast een ei gekookt voor de lunch van straks. En vanmiddag kook ik voor 3 dagen aardappels. Morgen pof ik op de barbecue de knoflook die ik zondag nodig heb.
Hooikist ook geprobeerd? Vermindert energiegebruik ook, en extra pluspunt is dat je er niet naar om hoeft te kijken als het eenmaal ingepakt zit. Werkt voor aardappels en rijst en dingen als bieten heel goed. Wij deden de pan altijd gewoon in een handdoek en dan een oud dekbed.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik probeer daar echt op te letten tegenwoordig. Al is het alleen maar voor mijn eigen portemonnee en het opwarmen van mijn huis. Er is nog best veel te winnen ook. Ik heb gisteren samen met de eieren voor bij asperges alvast een ei gekookt voor de lunch van straks. En vanmiddag kook ik voor 3 dagen aardappels. Morgen pof ik op de barbecue de knoflook die ik zondag nodig heb.
Hoe gaat die hele operatie dan in zn werk?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hooikist ook geprobeerd? Vermindert energiegebruik ook, en extra pluspunt is dat je er niet naar om hoeft te kijken als het eenmaal ingepakt zit. Werkt voor aardappels en rijst en dingen als bieten heel goed. Wij deden de pan altijd gewoon in een handdoek en dan een oud dekbed.
Nog niet geprobeerd. Maar ik heb eigenlijk nooit iets dat daar geschikt voor is. Laatst met grote batches gedroogde bonen koken had ik het kunnen gebruiken. Maar voor dat kwartier dat aardappels koken duurt vind ik het te veel gedoe.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hooikist ook geprobeerd? Vermindert energiegebruik ook, en extra pluspunt is dat je er niet naar om hoeft te kijken als het eenmaal ingepakt zit. Werkt voor aardappels en rijst en dingen als bieten heel goed. Wij deden de pan altijd gewoon in een handdoek en dan een oud dekbed.
Je brengt iets aan de kook, zet je kooktoestel uit en laat de een paar uur tussen dekens staan. Na verloop van tijd is je eten gaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe gaat die hele operatie dan in zn werk?
Het moet wel je ding zijn inderdaad. Ik hou er ook niet actief rekening mee, soms komen dingen gewoon goed uit zoals met die aardappels vandaag.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Uhu, herkenbaar wel. Ik heb allemaal geen tijd om mijn mooie hoofdje daar over te breken als er gewerkt wordt, maar nu heb ik de tijd aan mijzelf, dus kan er wel wat vooruitgedacht worden
Ik kook ook vaak "voor een volgende keer". Maar mijn collega die gisteren mee at vond de zelfgemaakte pasta en de bolognese zo lekker dat ik 6 sliertjes pasta over hadquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het moet wel je ding zijn inderdaad. Ik hou er ook niet actief rekening mee, soms komen dingen gewoon goed uit zoals met die aardappels vandaag.
Dat heb ik al eerder verteld: als je denkt dat er zoiets is als 'de gezondheidsverklaring' dan lees je die opdracht anders, en dan lees je niet "een NIEUWE ZOJUIST VERS OPNIEUW INGEVULDE TELETUBBIE NOG EEN KEERTJE NOG EEN KEERTJE" -gezondheidsverklaring.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg 24 uur van te voren een herinnerings-sms
Moest wel "lachen" gisteren. Ik stond in de rij om het gebouw binnen te gaan. Eerst werd dan gevraagd is het uw eerste of tweede vaccinatie. De 3 mensen voor mij, alle 3 "tweede vaccinatie". Vraagt de mevrouw "heeft u ook de gezondheidsverklaring ingevuld? Alle 3 niet, dat heb ik de vorige keer toch gedaan? De mevrouw "ja, maar in de afgelopen weken kunnen er wel veranderingen zijn opgetreden.
Mevrouw was blij dat ik 'm bij me had en kon zo doorlopen. Je krijgt verdorie een lijstje wat je mee moet nemen.
Het officiele aanzeggesprek zal volgende week zijn. Maar heb echt niets meer te doen, dus zo blij dat ik thuis zit en niet op kantoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:29 schreef Blues het volgende:
@:Kaatje1 ben je nu eigenlijk ook nog aan het werk, afronden of klussen aan het doen?
Of ben je al vrijgesteld van werk in aanloop naar het 'exit' gesprek?
Het heeft zin gehad dat ik mijn account heb opgezegdquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit is mooi! Niet verwacht eigenlijk
https://www.gelderlander.(...)m-bonussen~acda097f/
Nee, ik betaal wel jaarlijks voor mijn vermogen aan de bank, dus een boot zou goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou @:kreator al een jacht hebben?
En hoe zou hij denken over dikke scullies in bikini op het dek?
Wat zou er op de achtergrond diplomatisch zijn overlegd? Want dit gaat niet alleen via de media, vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit is mooi! Niet verwacht eigenlijk
https://www.gelderlander.(...)m-bonussen~acda097f/
Denk aan de stap dat ze een ontslagvergunning moeten krijgen! Eerst dat afwachten, voordat je snel verder kijkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het officiele aanzeggesprek zal volgende week zijn. Maar heb echt niets meer te doen, dus zo blij dat ik thuis zit en niet op kantoor.
Vanochtend een tijd gebeld met een oud collega, gisteren eerder gestopt (want vaccinatie) en vandaag 2 uur opgenomen.
Collega bracht gisteren een paar doosjes met eigen spul mee die in mijn kast stonden. Het directielid waar ik aan "rapporteer" (maar waar ik sinds januari 2x contact mee heb gehad op mijn verzoek), vroeg aan die collega "maar komt Kaatje niet meer naar kantoor om afscheid te nemen?". Nou nee..ik breng tzt mijn laptop weg en dan is het klaar.
Ik ben nog niet vrijgesteld van werk maar hopelijk is dat na volgende week. Dan 2 maanden opzegtermijn en snel verder kijken.
Grgr.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik betaal wel jaarlijks voor mijn vermogen aan de bank, dus een boot zou goedkoper zijn.
Wel een fiets gekocht.
Dit was mijn jaarlijkse terugkeermomentje. Ik log nu weer uit en ga verder onder mijn kloon-account AnneX.
*klik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |