SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mad!quote:
Drukte? Wacht maar tot ik weer kan draaienquote:Op woensdag 2 juni 2021 06:41 schreef livelink het volgende:
Wat een drukte op de vroege morgen hier.
Goedemorgen Melting, Knokkels en MadMaster
Hi man!quote:
Ik kom weer vaker langs, echt! Ik mis draaien, en jullie! Nog echt serieus gefeliciteerd 10 jaar, binnenkort maar dunnetjes overdoen. Kijken of ik nog oude streams hebquote:Op woensdag 2 juni 2021 06:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi man!
Was gisteren even druk met plaatjes draaien en kon daardoor niet veel reageren, maar goed om weer wat van je te horen. Het was sowieso leuk om gisteren weer een aantal oud gedienden hier te zien...
Goed plan!quote:Op woensdag 2 juni 2021 07:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kom weer vaker langs, echt! Ik mis draaien, en jullie! Nog echt serieus gefeliciteerd 10 jaar, binnenkort maar dunnetjes overdoen. Kijken of ik nog oude streams heb
broeder!quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net het trieste nieuws door dat mijn al geruime tijd zieke collega vannacht is overleden...![]()
Rust in vrede, Paul...
Hmmmm Sterke Madquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net het trieste nieuws door dat mijn al geruime tijd zieke collega vannacht is overleden...![]()
Rust in vrede, Paul...
Damn…quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Rust in vrede, Paul...
Veel sterkte Mad.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Rust in vrede, Paul...
Och nee, wat een verdrietig nieuws. Jullie hadden toch nog iets voor hem georganiseerd een tijdje geleden?quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Rust in vrede, Paul...
Yep, een helikoptervlucht boven zijn woonplaats rotterdam...quote:Op woensdag 2 juni 2021 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Och nee, wat een verdrietig nieuws. Jullie hadden toch nog iets voor hem georganiseerd een tijdje geleden?
Ach, wat een verdrietig nieuwsquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Rust in vrede, Paul...
Och jeetje. Heel veel sterkte!quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Rust in vrede, Paul...
Dat is heel verdrietig.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Rust in vrede, Paul...
Yep, ik loop al de hele ochtend met een spreekwoordelijke knoop in mijn maag.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik loop al de hele ochtend met een spreekwoordelijke knoop in mijn maag.
Ik gooi zo dan ook mijn werkcomputer uit, ik kan mijn hoofd nu even niet bij het werk houden.
Het is wel even goed zo...
Je hebt volledig gelijk joh.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gooi zo dan ook mijn werkcomputer uit, ik kan mijn hoofd nu even niet bij het werk houden.
oeh, definieer een stukkie meer?quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo knokkels, we gaan een stukje meer jouw richting op verhuizen. Duurt nog wel anderhalf jaar ofzo, er zitten nog niet eens heipalen in de grond
Als je het te weten komt, hoor ik het graag.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
en ik weet vrij zeker dat ik vroeger met een handige toetsencombinatie mijn bericht kon versturen maar hoe ging dat ook alweer?
alt-squote:Op woensdag 2 juni 2021 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het te weten komt, hoor ik het graag.
Ken die optie niet...
A P, tussen de bollenveldenquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh, definieer een stukkie meer?![]()
Rijmelarij op de vrije mid...dei?
Maar toch wel tof, zeg maar![]()
Hey knokkelsquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:37 schreef knokkels het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oude stream aan het terugluisteren I need your heeeeeelp, Barry Manilow![]()
toen ik nog een acceptable aantal novelty mp3s had
puzziepie!quote:
Loopt hier allemaal stabiel, dus goed moment om weer veel vaker hier te komen, draaien enzoquote:
Leuk dat je weer wat vaker hier komt!!quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Loopt hier allemaal stabiel, dus goed moment om weer veel vaker hier te komen, draaien enzo![]()
Oeh, goeie overgang knok
Had wel eerder gewild, maar pas om half 1 thuis, eerder vind mijn baas vast niet goedquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk dat je weer wat vaker hier komt!!![]()
Maar je hebt het wel naar je zin?quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Had wel eerder gewild, maar pas om half 1 thuis, eerder vind mijn baas vast niet goed![]()
werk nu sinds 2 maart 2020 bij Unishore, plotjes voorbereiden zodat ze als logo op kleding (van hesjes tot heavy duty offshore overalls en alles daartussen.)
Nou ben ik voornamelijk bezig met hesjes drukken, had meteen een vuurdoop met corona. Veel hesjes gedraaid in de eerste twee weken
In de grote nieuwbouwwijk daar, richting de sportvelden, dus we zijn zo de bebouwde kom uit met de auto. Nu druk bezig met het plannen van de badkamer, daar moeten we binnenkort definitieve keuzes voor doorgeven en ook voor het electra, dus goed nadenken waar we wandcontactdozen, tv, internet en loze leidingen enzo willen hebben. Het is allemaal wat, zo’n nieuwbouwhuisquote:
schweet!quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In de grote nieuwbouwwijk daar, richting de sportvelden, dus we zijn zo de bebouwde kom uit met de auto. Nu druk bezig met het plannen van de badkamer, daar moeten we binnenkort definitieve keuzes voor doorgeven en ook voor het electra, dus goed nadenken waar we wandcontactdozen, tv, internet en loze leidingen enzo willen hebben. Het is allemaal wat, zo’n nieuwbouwhuis
Ik hoef er noooooit meer aan te denkenquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Verhuizen, ik wil er nog niet aan denken *lalalala*
Ik zit buiten, dus geen muziek aanquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:10 schreef knokkels het volgende:
zal ik even wat oude streams erin gooien?
Op zich heb je wel een punt, lekker weer buienquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zit buiten, dus geen muziek aan
Precies dat, die knoop zit er niet voor niets, geef eraan toe, misschien kan n wandelingetje wat afleiding geven.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zenden al een tijdje niet via radio49.nl uit. Heb je überhaupt de inloggegevens?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef knokkels het volgende:
Not my proudest moment, niet eens meer weten hoe je moet inloggen :p
Niet dat ik meteen ga draaien, want ik wil niet een misdaad begaan door op deze fantastische mix in te brekenquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We zenden al een tijdje niet via radio49.nl uit. Heb je überhaupt de inloggegevens?
Klopt, net als de R49-website. Al zouden we er maar een link naar de huidige uitzendlocatie plaatsen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:25 schreef robdriessen het volgende:
Het wordt tijd om de OP eens even grondig onder handen te nemen. Links aanpassen, afbeeldingen aanpassen, zodat er niet meer verwezen wordt naar sites of streams die (hersen)dood zijn.
De R49 website is niet in beheer bij iemand van de regelmatige bezoekers hier, dus die mogelijkheid hebben we niet zelf.quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt, net als de R49-website. Al zouden we er maar een link naar de huidige uitzendlocatie plaatsen.
en is daar iets aan te doen, hoe belangrijk is het? Ik ben een nieuwsgierige leekquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:48 schreef MadMaster het volgende:
Zie nu dat er een dubbele (!!) Captcha controle op de R49 website zit.
Geen idee hoe/wanneer die er gekomen is (wellicht door hoster Cloudflare zelf geplaatst na de diverse DDoS aanvallen e.d.), maar dat is sowieso niet bevorderlijk voor de toegangelijkheid...
Ligt dat aan de plaatjes of aan je ogen ?quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik haat die dingen zo waar je alle plaatjes met bus moet aanklikken.
Zijn soms echt bijna niet te zien.
Ik was Blondiequote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zei de gekEn natuurlijk @:RobDriessen, @:WebHawk, @:Monopoly, @:sinterklaaskapoentje, @:Samzz, @:knetterkrankjorum en zoveel anderen.
Het doel daarvan is dat je niet als bot (geautomatiseerde gebruiker, zeg maar) een website via de voorkant zo maar kan benaderen en op die manier kan beïnvloeden met bijv. massale aanvragen e.e.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
en is daar iets aan te doen, hoe belangrijk is het? Ik ben een nieuwsgierige leek
Welkom terug!quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was Blondie! DJ Blondie, mijn eerste set was een AC/DC special.
Samzziequote:Op woensdag 2 juni 2021 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
When oude streams terug?quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:25 schreef robdriessen het volgende:
Het wordt tijd om de OP eens even grondig onder handen te nemen. Links aanpassen, afbeeldingen aanpassen, zodat er niet meer verwezen wordt naar sites of streams die (hersen)dood zijn.
Als varkens vliegen en Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen. Ik kan niets beloven, maar ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Ik had je avatar gemaaktquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het enige wat er wat mij betreft vanavond ingeknald is, is mijn vaccinatie... 👍🏻
Nee, geheel niet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 06:22 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen MadMaster. Heb je last van de vaccinatie dat je 's nachts op bent?
Het moet geen gewoonte worden, maar het bevalt me wel zo voor een keertje.quote:Op donderdag 3 juni 2021 06:30 schreef livelink het volgende:
De uren zijn dus goed besteed, hoor ik. Dan hoop ik wel dat je vanmiddag nog wat rust kunt pakken en van de zon kunt genieten.
Ik ben ook niet echt een zonaanbidder, maar nu het in huis nog koel is en buiten warm kan ik er wel van genieten. Als het me dan te warm wordt ga ik gewoon weer naar binnen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 06:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het moet geen gewoonte worden, maar het bevalt me wel zo voor een keertje.
Ik ben zonder vakantie(bestemming) sowieso geen echte zonaanbidder en vanmiddag staat er het nodige op de planning, dus het zal wel weer een lange werkdag worden...
Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Heb je al plannen om de verbouwing te overleven?quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Gisterenavond de laatste puntjes op de i gezet voor de keuken, hij kan nu besteld worden.
Week 40 ja dat duurt nog even wordt de keuken geïnstalleerd. In de weken 37 en 38 tegels en keuken verwijderen, nieuwe elektriciteitsgroepen aanleggen, toilet installeren, vloerverwarming aanleggen en weer tegelen. Zo fijn om nu data te hebben!
Ja dat is zeker fijn. Nee en ik maak me er ook niet zo druk om. Er moet in ieder geval iemand thuis zijn. Ik denk dat we dat afwisselen en de deur naar de keuken dicht doen of vrij nemen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Heb je al plannen om de verbouwing te overleven?
Tip, ik slaap elke nacht met die dingen in:quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
De baby van de nieuwe buren is niet happy, hij heeft de halve nacht liggen huilen, we werden er allebei wakker van en nu is hij weer niet te stoppen.
^^ gevondenquote:Op woensdag 2 juni 2021 07:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kom weer vaker langs, echt! Ik mis draaien, en jullie! Nog echt serieus gefeliciteerd 10 jaar, binnenkort maar dunnetjes overdoen. Kijken of ik nog oude streams heb
Het gaat je lukkenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:03 schreef robdriessen het volgende:
Naar sportschool geweest, hond uitgelaten, gewerkt, wasje gedraaid, vaatwasser uitgeruimd en weer gevuld met vuile vaat (en aangezet), gekookt, gegeten, kind aandacht gegeven, VvE offertes doorgenomen, online bestellingen gechecked op leverdatum....
Ik begin dat volwassen zijn bijna door te krijgen!
quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:03 schreef robdriessen het volgende:
Naar sportschool geweest, hond uitgelaten, gewerkt, wasje gedraaid, vaatwasser uitgeruimd en weer gevuld met vuile vaat (en aangezet), gekookt, gegeten, kind aandacht gegeven, VvE offertes doorgenomen, online bestellingen gechecked op leverdatum....
Goed bezigquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:03 schreef robdriessen het volgende:
*Poke*quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
En veel sterkte de komende periode MadMaster.
Lekker bezig!quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:03 schreef robdriessen het volgende:
Klinkt goed. Maar wel eerst nog een lange dag te gaan.quote:
Vandaag 2 uur werken en dan klaar...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar wel eerst nog een lange dag te gaan.
Mooi vooruitzichtquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:18 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Vandaag 2 uur werken en dan klaar...
Dat kende gij wel aan toch, zo'n plaagstootjequote:
quote:
Middag, Melting! Hoe is u dan?quote:
Ha, Raf!quote:
Ik vermoed dat ik licht ga geven in het donker en dat mijn mobiel niet meer opgeladen hoeft te wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]krijg je daarmee ook nog nieuwe features?
16 juni mag ik, 21 juli mag ik nog eensquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik licht ga geven in het donker en dat mijn mobiel niet meer opgeladen hoeft te worden
Ik 17 juni en 22 juli. Het was eerst 5 juni (één Janssen-prik), maar ik heb die veranderd naar een RNA-vaccin (Pfizer of Moderna dus).quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
16 juni mag ik, 21 juli mag ik nog eens
Handigquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik licht ga geven in het donker en dat mijn mobiel niet meer opgeladen hoeft te worden
Wat zijn we verantwoordelijk bezig met zijn allen zegquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik 17 juni en 22 juli. Het was eerst 5 juni (één Janssen-prik), maar ik heb die veranderd naar een RNA-vaccin (Pfizer of Moderna dus).
Daar kijk je vast erg naar uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Op 3 juli zijn wij aan de beurt voor ons 1e diner buiten de deur...
Absoluut, ik wil al 4 jaar naar Rue de la Plume in Alkmaar en dat gaat nu dus gebeuren...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar kijk je vast erg naar uit.
Ergens eind van de zomer wil ik vast ook wel, nu nog geen behoefte aan
Oh ja, daar heb je het vaker over gehadquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, ik wil al 4 jaar naar Rue de la Plume in Alkmaar en dat gaat nu dus gebeuren...
quote:16:33 : Company B - Fascinated (Barry Harris 2k15 Club Mix)
16:39 : Sabrina - Boys (Summertime Love) (12 Inch)
16:44 : Fun Fun - Happy Station (Original 12'' Version)
16:50 : Freeez - I.O.U. (Wicked Mix by Edwin Bautista)
16:53 : Yazoo - Don't Go (Class X Remix)
Pak wat koels te drinken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook ik heb nu geluid, het wilde hier ff niet
Dat dus, het is hier op mijn kamer nu 30 graden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier hetzelfde weer als de afgelopen dagen: erg zomers
Die optie had ik helaas niet, vanmiddag wel even een uurtje gefietst...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb twee dagen bijna alleen maar buiten gezeten. Met gezellige vogeltjes erbij, de musjes en meesjes vliegen af en aan
Ja, sorry. Mijn dochter was vandaag weer eens thuis (de vorige twee weekenden was ze niet thuis geweest), dus ik moest even bijkletsen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de rust hier, ga ik zo zelf ook maar even wat rustiger aan doen...
Was ze weer door bed gezakt?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, sorry. Mijn dochter was vandaag weer eens thuis (de vorige twee weekenden was ze niet thuis geweest), dus ik moest even bijkletsen.
Ze scharrelt nu met een jongen met een cabrio. Heb nog niks gehoord over doorgezakte bedden, gelukkig.quote:
Slimme meid dan gelukkig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:16 schreef livelink het volgende:
Ze kreeg laatst trouwens op haar instagram een berichtje van een oudere man die graag haar sugardaddy wilde worden![]()
Ze liet het me zien: "ik wil alles voor je betalen en ik verwacht er echt niks voor terug". Ze heeft hem meteen maar geblokkeerd. Eigenlijk wel erg; gelukkig ben ik niet bang dat ze op zoiets in zal gaan.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik 17 juni en 22 juli. Het was eerst 5 juni (één Janssen-prik), maar ik heb die veranderd naar een RNA-vaccin (Pfizer of Moderna dus).
Omdat er het bij het Janssen-vaccin een risico bestaat op bepaalde bijwerkingen die sterk lijken op het ziektebeeld van een nabij familielid. Gesteld voor keuze tussen een vaccin met weinig risico en een vaccin met nog veel minder risico kies ik dat laatste.quote:
quote:
Het is al dagen ‘s nachts niet fijn. Nu alles even goed wijd open, even goed luchten. Het voelt buiten nu wel fijnquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:25 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen livelink en DDM. Goed dat je in de gaten had dat het zolderraam nog openstond DDM!
Het is hier erg benauwd geweest vannacht, bah!
Ik heb zo een golfwedstrijd en zodra ik weer thuis ben gaat alles openquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is al dagen ‘s nachts niet fijn. Nu alles even goed wijd open, even goed luchten. Het voelt buiten nu wel fijn
Bij jou geen stortregens geweest?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb zo een golfwedstrijd en zodra ik weer thuis ben gaat alles open
Hier ook geen stortregens geweest. Wel heeft het gisteren de hele avond veel en gestaag geregend.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij jou geen stortregens geweest?
Leuk. Ik ga eens nadenken.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de volledigheid nog maar eens:
Van 19 tot 21 uur vanavond draait DJ Symphonic verzoekjes.
Kom maar door met de verzoekjes via dm
Môgge just mequote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:25 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen livelink en DDM. Goed dat je in de gaten had dat het zolderraam nog openstond DDM!
Het is hier erg benauwd geweest vannacht, bah!
Bedoel je nou een ventilator?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Môgge just me![]()
Gisteren toch maar zo'n apparaat bij de Action gehaald wat de temperatuur wat stabiel houdt, werkt best lekker.
Nu nog een draaiprogramma, wat extra muziek ( kom ik gisteren bij Stingray en hoop muziek tegen die ik was vergeten) goede tijden.
Die je natuurlijk glansrijk gaat winnen, beker,quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb zo een golfwedstrijd en zodra ik weer thuis ben gaat alles open
quote:
Moggequote:
En je kon daar geen tweedehands toiletpot krijgen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Geslaagd rondje kringloop, vooral nuttige dingen gescoord. Maar na 2 winkels moest ik toch echt naar huis om te plassen. Zo onhandig dat de toiletten nergens open zijn.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En je kon daar geen tweedehands toiletpot krijgen?
Middagquote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Geslaagd rondje kringloop, vooral nuttige dingen gescoord. Maar na 2 winkels moest ik toch echt naar huis om te plassen. Zo onhandig dat de toiletten nergens open zijn.
Ja hoiquote:
Moggequote:
Ik had vanavond moeten oefenen en had dus niet kunnen luisteren. Maar de oefenavond vervalt, dus ik kan wél inschakelenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Denken jullie allemaal aan de verzoekjes?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik laat m'n gedachten erover gaan. Ik moet zelf ook nog een (mogelijke) uitzending in elkaar draaien.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Denken jullie allemaal aan de verzoekjes?
Ik zou wel willen maar ik heb nog geen draaiprogramma of correcte login lolquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had vanavond moeten oefenen en had dus niet kunnen luisteren. Maar de oefenavond vervalt, dus ik kan wél inschakelen
Draait er vanaf 21:00 uur al iemand? Melting? MadMaster? Iemand anders? Zo nee, dan wil ik dat wel doen.
Je kunt het beste even een PM naar Melting sturen, denk ik. En dan even de tijd nemen om alles goed in te stellen (codecs, etc.). Waar draaide je destijds mee? Ik werk met Mixxx en dat laat me bijna nooit in de steek.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb nog geen draaiprogramma of correcte login lol
Nou ja misschien wel maar ik kan fantastisch faLen
Zouden we toch niet durven?quote:
Planning was SAM, conservatief als ik ben qua draaien. Alleen heeft SAM geen zinquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt het beste even een PM naar Melting sturen, denk ik. En dan even de tijd nemen om alles goed in te stellen (codecs, etc.). Waar draaide je destijds mee? Ik werk met Mixxx en dat laat me bijna nooit in de steek.
Melting is (veelal) niet beschikbaar/online en ik voorlopig ook even niet...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt het beste even een PM naar Melting sturen, denk ik. En dan even de tijd nemen om alles goed in te stellen (codecs, etc.). Waar draaide je destijds mee? Ik werk met Mixxx en dat laat me bijna nooit in de steek.
Ga je gang, zie het bericht hierboven...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Draait er vanaf 21:00 uur al iemand? Melting? MadMaster? Iemand anders? Zo nee, dan wil ik dat wel doen.
Geeft niet, technisch gezien heb ik de goede info nuquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting is (veelal) niet beschikbaar/online en ik voorlopig ook even niet...
Het gaat weer compleet dramatisch wordenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb zojuist uit heel betrouwbare bron vernomen dat DJ Knokkels vanavond na Symph zijn nu al legendarische comeback-show gaat doen.
Ik ben het maar, komt goedquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:50 schreef knokkels het volgende:
Da
[..]
Het gaat weer compleet dramatisch worden
Niemand is ooit klaar voor een show van DJ Knokkels. Zelfs ondergetekende nietquote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:24 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of ik hier klaar voor ben...
Komt echt wel goed. Cherry-infuusje aansluiten en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:24 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of ik hier klaar voor ben...
Dat klinkt goed. Nieuwe groepen? Gaan jullie over op inductie? If so, kookt lekker!quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Gisterenavond de laatste puntjes op de i gezet voor de keuken, hij kan nu besteld worden.
Week 40 ja dat duurt nog even wordt de keuken geïnstalleerd. In de weken 37 en 38 tegels en keuken verwijderen, nieuwe elektriciteitsgroepen aanleggen, toilet installeren, vloerverwarming aanleggen en weer tegelen. Zo fijn om nu data te hebben!
Zeker wel. Met plezier naar werk enzo.quote:
quote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ Symph (o.a. met verzoekjes)
21:00 - ???? uur: DJ Knokkels
quote:
Ik was het niet, vet onschuldigquote:
eeeeeeeeeeveningquote:
Restaurants zijn weer open en jij gaat naar de snackbar?quote:
Wat moet ik in mn eentje in een restaurant? Niets voor mijquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Restaurants zijn weer open en jij gaat naar de snackbar?
Rustig aan beginnenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
niequote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:16 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Geïnspireerd door mijn dochter die een cover van dit nummer was aan het luisteren vanochtend. Een cover van die Italiaanse band die het songfestival heeft gewonnen. Klonk trouwens ook niet slecht.
Niets mis met MadConquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:16 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Geïnspireerd door mijn dochter die een cover van dit nummer was aan het luisteren vanochtend. Een cover van die Italiaanse band die het songfestival heeft gewonnen. Klonk trouwens ook niet slecht.
lekkere mannen om naar te luisterenquote:
Dat wordt echt dramatisch vanavond.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:20 schreef knokkels het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk quoten![]()
kutnewbie
Ja, nou weet ik wat ik af en toe hoorde.quote:
Ik ken ze ook. Zo irritantquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Het heeft wel iets bekends, maar ik kan het niet plaatsen.
Awww je miste me, hequote:
En hoe fan ik ook van hem ben. Zijn versie deed het niet voor mijquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Dusty Springfield zong dit ook. En onlangs heeft Tom Jones er een fraaie versie van uitgebracht
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En hoe fan ik ook van hem ben. Zijn versie deed het niet voor mij
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende keer de versie van Herman van Veen, speciaal voor livelink
eensquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Jongens, ik ben in de 2,5 weken dat ik aan het afvallen ben al 2 kg kwijt. Nog 13 te gaan, maar bij nog 8 ga ik ook al juichen, dan passen er weer meer kleren (en hopelijk ook weer laarzen)
Dit is vreemd verslavend om naar te kijken.quote:
Dat is echt veel (en sneu). Merk je het zelf wel aan je kleding?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik ben sinds ik ben gaan lopen 10 kilo afgevallen. Maar niemand die het ziet
Ja, ik heb twee broeken weggedaan die echt te groot waren nu. Maar als ik heel eerlijk ben zie ik het ook niet. Ik ben het gaan doen vanwege die hoge bloeddruk. Ik had geen zin om daar iets medisch van te maken, dus ben ik gaan lopen en ben gestopt met alcohol en let op mijn eten. Het afvallen was niet het hoofddoel, maar wel een bijproduct dus. Mijn dochter zegt dat ze het ziet, maar ik weet niet of ze dat zegt om aardig te zijn of dat ze het echt ziet.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is echt veel (en sneu). Merk je het zelf wel aan je kleding?
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb twee broeken weggedaan die echt te groot waren nu. Maar als ik heel eerlijk ben zie ik het ook niet. Ik ben het gaan doen vanwege die hoge bloeddruk. Ik had geen zin om daar iets medisch van te maken, dus ben ik gaan lopen en ben gestopt met alcohol en let op mijn eten. Het afvallen was niet het hoofddoel, maar wel een bijproduct dus. Mijn dochter zegt dat ze het ziet, maar ik weet niet of ze dat zegt om aardig te zijn of dat ze het echt ziet.
Ik vond het wel een bijzondere ervaringquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:47 schreef livelink het volgende:
New York. Daar wil ik nog wel een keer naar toe.
NYC rooooooooooocks!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:47 schreef livelink het volgende:
New York. Daar wil ik nog wel een keer naar toe.
Ik ben er een dagje geweest. We logeerden bij een vriend in Boston en we hebben een dagje New York gedaan. Maar dat is echt veel te kort voor New York.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond het wel een bijzondere ervaring
Zelf een week is eigenlijk tekort, maar ik had wel afgesleten pootjesquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er een dagje geweest. We logeerden bij een vriend in Boston en we hebben een dagje New York gedaan. Maar dat is echt veel te kort voor New York.
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelf een week is eigenlijk tekort, maar ik had wel afgesleten pootjes
Ook niet van Jacques Brel?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende dit nummer niet, maar het klinkt goed
een weekje ook, nou ja 10 dagen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er een dagje geweest. We logeerden bij een vriend in Boston en we hebben een dagje New York gedaan. Maar dat is echt veel te kort voor New York.
Vast zo'n Japanse cartoon met van die grote ogen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:53 schreef knokkels het volgende:
dit doet me denken aan de intro van een zaterdagochtendcartoon uit de 80s.Whyyyyyyyy
Geen idee eigenlijk. Het had zo'n cartoon vibe op de een of andere manierquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast zo'n Japanse cartoon met van die grote ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |