SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Goeie tip!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon meer nodig. Ideaal.
Alleen nog even een hanekam laten groeien voor nog betere ontvangst.
Goh wat gaat dat snel. Zo halen we de nacht wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Hierna alweer de slotsong en daarna neemt MadMaster het stokje over.
Het was wel een heel kort bliksembezoek zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:25 schreef just me het volgende:
Ik denk dat knokkels nog in het vorige topic zit
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:25 schreef just me het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:25 schreef just me het volgende:
Ik was verdwaald.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:25 schreef just me het volgende:
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Mooie show, DJ11. Leuke insteek met het eerbetoon aan de DJ's. Dank je wel!
Kijkquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:27 schreef knokkels het volgende:
*pakt zwaard en klieft zich een weg door de struiken*
*hoort zingende stemmen*
Het was tof, dankjewelquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:28 schreef DJ11 het volgende:
De playlist voor mijn deel van deze marathon-show:
10 Years Of Radio 49
01 Ph.D. - Radio To On
02 The Beatmasters - Ska Train (12-inch version)
03 Donna Summer - I Feel Love (edit)
04 A-ha - Take On Me (Symphonic version)
05 Daði Freyr - 10 Years
06 New Order - Fine Time (7-inch version)
07 VNV Nation - Illusion
08 Wolfsheim - Kein Zurück
09 Stefan Raab - Hier Kommt Die Maus
10 Jam & Spoon feat. Rea - Set Me Free (Empty Rooms) (radio version)
11 Röyksopp - Only This Moment (radio edit)
12 Zingende Prins Ummenie dn 55e - Er Wordt Gepaard In De Gang
13 Talking Heads - Radio Head
14 C Duncan - Pulses & Rain
15 Rhys Lewis - Hold On To Happiness
16 Simply Red - We're in This Together (Universal Feeling mix)
Uiteindelijk komen velen terug bij R49quote:
Freestyler? Of dat nummer van Duran Duran?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:32 schreef just me het volgende:
Moet opeens denken aan dat nummer, ja welk nummer, dat bij GUP in een loop bleef hangen
Ik heb geen balkon meerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Sleutel van dit topic kwijt, zit op z'n balkon, opgesloten...
Ik was het net kwijtquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:32 schreef just me het volgende:
Moet opeens denken aan dat nummer, ja welk nummer, dat bij GUP in een loop bleef hangen
Pekerkut van Duran Duranquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:32 schreef just me het volgende:
Haddaway - What is love?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:32 schreef just me het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon meer![]()
Daar staat trouwens ook niets meer dus ben blij dat ik er weg ben
Je woont nu op een veel beter stekkiequote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon meer![]()
Daar staat trouwens ook niets meer dus ben blij dat ik er weg ben
Symph!quote:
*twitch*quote:
Nu met een leuke baan bij Unishorequote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je woont nu op een veel beter stekkie
Alt+squote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu met een leuke baan bij Unishore
en geen idee meer wat die instelling was om een bericht snel te versturen
Dat duurt nog ruim 12 uur. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef knokkels het volgende:
Uhm,
feesten jullie trouwens lekker verder, luister ik nog even mee voordat ik in slaap val![]()
Tien uur, bedtijd dit dat
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef knokkels het volgende:
Uhm,
feesten jullie trouwens lekker verder, luister ik nog even mee voordat ik in slaap val![]()
Kom je weer eens wat vaker buurten hier? (Of beter nog: draaien)quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef knokkels het volgende:
Uhm,
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef knokkels het volgende:
Uhm,
Don’t be a strangerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef knokkels het volgende:
Uhm,
Je kitten doet leuk op de beat mee.quote:
Sowieso is het bijna een omgekeerde wereld met een paar jaar geleden. Toen had je veel nachtbrakers, op Melting na. Tegenwoordig stoppen de shows om een uurtje of 22:00, terwijl Melting stug tot 0:30 uur draait. Voorheen ondenkbaar.quote:
De laatste twee zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:44 schreef robdriessen het volgende:
Ik zal waarschijnlijk alles met eeuwigheidswaarde al hebben gemist?
The Pope of Dope, Fout Ventje, Focking Vet?
Je hebt enkele inderdaad gemist. Symph heeft de laatste 2 gedraaid. WT heeft het eerst verzocht, maar de eer is aan jou. Evenals Dschinghis Khan - Moskauquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:44 schreef robdriessen het volgende:
Ik zal waarschijnlijk alles met eeuwigheidswaarde al hebben gemist?
The Pope of Dope, Fout Ventje, Focking Vet?
Mad kan er wat vanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:45 schreef robdriessen het volgende:
Godsamme, Madmaster geeft Ben Liebrand effe het nakijken. Madmastermixer dat 'm is.
Ja, inderdaad. Had daar nooit zo bij stilgestaan, maar nu je het zegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso is het bijna een omgekeerde wereld met een paar jaar geleden. Toen had je veel nachtbrakers, op Melting na. Tegenwoordig stoppen de shows om een uurtje of 22:00, terwijl Melting stug tot 0:30 uur draait. Voorheen ondenkbaar.
That’s a factquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:45 schreef robdriessen het volgende:
Godsamme, Madmaster geeft Ben Liebrand effe het nakijken. Madmastermixer dat 'm is.
Vroeger werd er geknokt om de slots. Ik kan me zelfs Radio ONZ! nog herinneren, de voorloper van R49, toen waren het Monopoly en Koelkast die de lakens uitdeeldenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso is het bijna een omgekeerde wereld met een paar jaar geleden. Toen had je veel nachtbrakers, op Melting na. Tegenwoordig stoppen de shows om een uurtje of 22:00, terwijl Melting stug tot 0:30 uur draait. Voorheen ondenkbaar.
Daar hadden we het net nog over. We konden wel doorgaan tot 5:00quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vroeger werd er geknokt om de slots. Ik kan me zelfs Radio ONZ! nog herinneren, de voorloper van R49, toen waren het Monopoly en Koelkast die de lakens uitdeelden
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd live...
Noem een plaat rond de 135 BPM en ik gooi 'me er in...
Darude - Sandstormquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd live...
Noem een plaat rond de 135 BPM en ik gooi 'me er in...
ZOMG! FOGEL! <3 <3 <3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |