SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Wie weet alle overige DJ's nog bij naam te noemen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:47 schreef ACT-F het volgende:
Die bewuste 1 juni 2011 begon met een simpele jukebox achter mijn Ziggo verbinding. Omdat ik op het punt stond om te verhuizen heeft @:Outpost76 de jukebox op zijn pc geïnstalleerd en vanaf dat moment gestreamd. Uiteindelijk nam @:RobDriessen het stokje professioneler over met Gup en werd de naam veranderd naar Radio 49, verwijzend naar het forumnummer van ONZ. De rest is geschiedenis. Dus over enkele dagen woon ik hier 10 jaar, dus nog een feestje
De Top2000 shows van D.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie weet alle overige DJ's nog bij naam te noemen?
Mijn bijdrage is nu een jaar of 6, gok ik, de tijd van Melting, Symphonic, ToT, Spezza, Knokkels, Broertje, Muis, Mo, Piet Piraat, Lucky, 11 en dan vergeet ik er vast nog wel een paar...
Alleen Spezza zegt me niks. Je mist sowieso peaceman en brother52, die nu gelukkig nog steeds wel draaien.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn bijdrage is nu een jaar of 6, gok ik, de tijd van Melting, Symphonic, ToT, Spezza, Knokkels, Broertje, Muis, Mo, Piet Piraat, Lucky, 11 en dan vergeet ik er vast nog wel een paar...
Peacemanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peaceman had ik al toegevoegd, Brother52 hoort er uiteraard ook bij...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen Spezza zegt me niks. Je mist sowieso peaceman en brother52, die nu gelukkig nog steeds wel draaien.
Oh ja, zo ben ik hier terecht gekomen.quote:
Spezza is Oscar Mopperkontquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen Spezza zegt me niks. Je mist sowieso peaceman en brother52, die nu gelukkig nog steeds wel draaien.
Oscar Mopperkont ken je toch wel ?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, maar die heb ik nooit als Spezza herkent. Rafeiro vergeten we ook.quote:
Ik zei de gekquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die naam wil ik echt niet horenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Rafeiro natuurlijk ook nog en onze DJ instructeur wiens naam ik even vergeten ben...
Foxtail?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Rafeiro natuurlijk ook nog en onze DJ instructeur wiens naam ik even vergeten ben...
Van voor mijn tijd hier weet ik er maar weinig...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zei de gekEn natuurlijk @:RobDriessen, @:WebHawk, @:Monopoly, @:sinterklaaskapoentje, @:Samzz, @:knetterkrankjorum en zoveel anderen.
Oh ja, die bedoelde ik met Waterman.quote:
Samen met jouw grote vriend die spoorloos verdwenen is en die mij hierheen loktequote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:00 schreef just me het volgende:
DDM heeft Gup ook helemaal doorgedraaid met haar verzoekjes
Ja, die mij geblockt heeft en ik heb nog steeds geen idee waaromquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Samen met jouw grote vriend die spoorloos verdwenen is en die mij hierheen lokte
Toen zaten we nog in ONZ hè. Velen zijn niet meeverhuisd.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd hier weet ik er maar weinig...
Is dat tegenwoordig de DJ wiens naam niet genoemd mag worden? En ja, ik weet dat het andersom was.quote:
Wat was daar de reden van?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen zaten we nog in ONZ hè. Velen zijn niet meeverhuisd.
als er iemand onbetrouwbaar was dan was hij het wel, begon toch nooit op tijd of kwam helemaal niet opdagenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig de DJ wiens naam niet genoemd mag worden? En ja, ik weet dat het andersom was.
De nachtelijke uren waren goudquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:01 schreef just me het volgende:
En de keren dat Possie 's nachts met een bezopen kop aan het posten was dat het niet meer zoals vroeger was
![]()
Hou op...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:01 schreef just me het volgende:
En de keren dat Possie 's nachts met een bezopen kop aan het posten was dat het niet meer zoals vroeger was
![]()
Daar hoor jij ook bijquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:03 schreef ok01 het volgende:
Ik kom even langs om R49 te feliciteren![]()
Ik ben erg dankbaar voor dit forum, voor zowel de muziek die ik hier ontdekt heb, als de gezellige users
Dat is waar, ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
als er iemand onbetrouwbaar was dan was hij het wel, begon toch nooit op tijd of kwam helemaal niet opdagen
ik heb nog wel meer met hem meegemaakt maar ik zal ophoudenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:03 schreef ok01 het volgende:
Ik kom even langs om R49 te feliciteren![]()
Ik ben erg dankbaar voor dit forum, voor zowel de muziek die ik hier ontdekt heb, als de gezellige users
Het werd te serieus denk ik. In ONZ was het echt totale onzin gecombineerd met totale nachtbagger. Het was een heel andere sfeer dan nu.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was daar de reden van?
Het mocht niet te muzikaal zijn of zo?
Sorry manquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:05 schreef brother52 het volgende:
Ik zie allemaal namen voorbij komen die me helemaal niks zeggen.
Geef nooit je telefoonnummer, hij houdt je uren aan de praatquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog wel meer met hem meegemaakt maar ik zal ophouden
Je bent een n00biequote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:05 schreef brother52 het volgende:
Ik zie allemaal namen voorbij komen die me helemaal niks zeggen.
Als dit in ONZ was blijven hangen, had ik het waarschijnlijk nooit leren kennen...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het werd te serieus denk ik. In ONZ was het echt totale onzin gecombineerd met totale nachtbagger. Het was een heel andere sfeer dan nu.
Dus zo nu en dan moet je verhuizen om nieuw bloed aan te trekkenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dit in ONZ was blijven hangen, had ik het waarschijnlijk nooit leren kennen...
Ik mogelijk ook niet. Ik kom zelf amper in ONZ. Alleen mijn befaamde huisdier duikt daar soms nog op.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dit in ONZ was blijven hangen, had ik het waarschijnlijk nooit leren kennen...
Ben er een paar jaar tussenuit geweest. Ben weer terug sinds Peaceman hier begon te draaienquote:
Ik zag jouw naam opeens opdoemen, ik denk even keihard uitchecken alsof ik de bus uitstap.quote:
Same here. En dan was er geen Radio49huwelijk gekomenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
de man uit de sig van Meltingquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Same here. En dan was er geen Radio49huwelijk gekomen
quote:
Ik heb er nog wel een paarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we alle bewijsmateriaal gewist. Niemand was nuchter
Heloef (die is later bij de radio gaan werken)quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:08 schreef ACT-F het volgende:
Ik vergeet nog een paar zoals: @:WickedTunes @:dekatophetspek en natuurlijk @:Kally
En Naatje dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heloef (die is later bij de radio gaan werken)
Ik had me ook een keer voorgenomen om te draaien, maar ben het daarna een beetje vergetenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, WickedTunes in ieder geval ook...
Dat is een manquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, WickedTunes in ieder geval ook...
Je hebt nog wel eens als DJ Gup gedraaid toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had me ook een keer voorgenomen om te draaien, maar ben het daarna een beetje vergeten
Bij mij werkt het welquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat mag just me zeggen. Imgur werkt niet meer mee
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt nog wel eens als DJ Gup gedraaid toch?
Ik lig altijd op de bankquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
Zit ze niet eens knus naast je bij dit jubileum?
De laatste keer dat ik checkte wel.quote:
Geen idee? @Kally komt uit Schiedam.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps!
Wie was die dame uit rotterdam dan?
Uit Schiedam, dat was Kallyquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps!
Wie was die dame uit rotterdam dan?
Op sommige delen van FOK! hangt helaas een totaal verziekte sfeer. Gelukkig geldt dat amper voor MUZ en al zeker niet voor dit topicquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
De Radio49-rellen die ik hier heb meegemaakt stelden niks voor in vergelijking met de OUD-rellen. Die gingen echt op leven en dood.
Heeft Charmed Angel die ik in de pic boven zie, nooit gedraaid?quote:
Zo danquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
De Radio49-rellen die ik hier heb meegemaakt stelden niks voor in vergelijking met de OUD-rellen. Die gingen echt op leven en dood.
Toch heb ik al in geen jaren meer een echte rel meegemaakt op FoK!. Ik zit er ook niet op te wachten, hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op sommige delen van FOK! hangt helaas een totaal verziekte sfeer. Gelukkig geldt dat amper voor MUZ en al zeker niet voor dit topic
Ik heb alle doodsverwensingen per DM en PM bewaard...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
Een paar keer heeft ze gedraaid. Eigenlijk iedereen wel, want het was heel laagdrempelig om te draaien.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft Charmed Angel die ik in de pic boven zie, nooit gedraaid?
Die was/is voor die club aan de Maas toch?
beetje van mij en veel hulp vanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs just me heeft hier gedraaid, onze eigen Godmother
Samzz? Zij trouwen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Dan hadden we onze blonde Disney fan nog, die ging trouwen en vorig jaar volledig doordraaide...
Hoi Raf. Feest je een beetje mee? Laat alle dagelijkse ergernissen even achter je.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb net een ketting van een kettingslot meegenomen, Mafklappers van de bouw sluiten het hekwerk niet af. foto's gemaakt en opgestuurd, zo eerlijk ben ik wel maar die ketting zijn ze kwijt.
Die ja, die was echt van het padje af...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, die is gaan samenwonen
Maar hij bedoelt Sjarrel
Ja, dat was geen reclame voor een huwelijk. Volgens mij was het de stress.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja, die was echt van het padje af...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ze kwam vorig jaar terug en was extreem behoeftig, zeg maar, ondanks dat ze zwanger was.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was geen reclame voor een huwelijk. Volgens mij was het de stress.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze kwam vorig jaar terug en was extreem behoeftig, zeg maar, ondanks dat ze zwanger was.
Gelukkig hebben we de foto's nog...
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:27 schreef just me het volgende:
Gevonden DDMZe waren gewoon aan het bekvechten om jou knieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had spierpijn van het lachenJuin uit Eigen Tuin!
en toch heeft knokkels een hele rare knie daarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze waren gewoon aan het bekvechten om jou knie
Ik had spierpijn van het lachen
Over hoeveel jaar geleden praten we nu?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was de enige die nuchter was en ik moest elke keer zo hard lachen als er weer iemand van of over de hoge drempel viel. Nu kan knokkels zelfs nog over/van een zandkorrel vallen
Ik heb echt wat gemist, die behoeftige terugkeerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze kwam vorig jaar terug en was extreem behoeftig, zeg maar, ondanks dat ze zwanger was.
Gelukkig hebben we de foto's nog...
Bijna 6 jaarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Over hoeveel jaar geleden praten we nu?
Ik weet wel dat ze even terug was, maar de zwangerschap en het behoeftige heb ik niet echt meegekregen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb echt wat gemist, die behoeftige terugkeer
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:33 schreef ACT-F het volgende:
@:GewoonFaye en @:Heloef bij 3FM. Die zijn inmiddels ook weer 10 jaar ouder:
[ afbeelding ]
12 november 2011.
de nater kun je toch alleen lokken met een kazooquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Deze is voor @:De_NaterThe Beatmasters - Ska Train (12-inch version)
Die klonk dan ook voorafgaand aan dit nummerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
de nater kun je toch alleen lokken met een kazoo
Dat deed DJ11 ook. Maar hij laat zich niet echt lokken de laatste tijd.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ik toch eens een afspraak makenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die klonk dan ook voorafgaand aan dit nummer
Ook zo'n radiotalent. Ik zie allemaal namen voorbij komen in mijn archief, van die o ja momenten zoals DJ Lola, @Tchock @Tha_Erik.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Deze is voor @:De_NaterThe Beatmasters - Ska Train (12-inch version)
Vroeger misschien zelfs ook nog met de Pope of Dope, of BaBaBa.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het recht om over "vroeger" te sprekenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vroeger misschien zelfs ook nog met de Pope of Dope, of BaBaBa.
En daar gaat mijn eindplaat voor straks...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor MadMaster deze keer maar eens niet de Rollo remixDonna Summer - I Feel Love (edit)
Ja, daarvan heb ik er ook nog een stuk of wat meegekregen. Was leuk.quote:
Nee hoor, gewoon nog een keer draaien, straksquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar gaat mijn eindplaat voor straks...
Hij mag best nog wel een keer hoor. Heul niet ergquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze kan makkelijk 2x op een avond.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
had je heel mooi gemaaktquote:
Ja, ik heb een collega-DJ die er een hobby-project als orkestleider op nahoudtquote:
Blijft er indrukwekkend uit zien.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Toen ik nog met Mixxx draaide:
[ afbeelding ]
Ah die ga ik uitcheckenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een collega-DJ die er een hobby-project als orkestleider op nahoudt
Er is trouwens een heel album met dit soort uitvoeringen, voor de liefhebber. De uitvoering van "Drive" door The Cars kan ik zeker aanraden.
Vanaf 21:30 uur mag je doordraaien, zo lang je wiltquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
En zo kan ik nog wel even verder gaan, maar ik zal niet te veel doordraaien...
Wel leuk om te zien hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
En zo kan ik nog wel even verder gaan, maar ik zal niet te veel doordraaien...
Jaaaa Party Harders vs The Subs - The pope of dopequote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vroeger misschien zelfs ook nog met de Pope of Dope, of BaBaBa.
ik totaal niet hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal creatief trouwens.
Oh, ik dacht dat jij die Vout-survivor had gemaakt.quote:
Die ik dan vulde met baggerquote:
Ik zou niet weten wie die ooit gemaakt heeftquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij die Vout-survivor had gemaakt.
Ja, die is mooi. Net als de bijbehorende show.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Nog eentje dan, waar ik het meeste werk in heb gestoken:
[ afbeelding ]
Die was gaaf en de show ookquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Nog eentje dan, waar ik het meeste werk in heb gestoken:
[ afbeelding ]
Ik ben blanco.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Waar doet pionopingeltje me nou aan denken ( maar dan uptempo)
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die ik dan vulde met baggerThe Streamline Skiffle Group - Water,Water Brandweerman zal hij niet zo snel meer vergeten.
Ik heb nog wat Sinterklaas gedichten, gekregen toen de Sint hier was...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die is mooi. Net als de bijbehorende show.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Sinterklaas gedichten, gekregen toen de Sint hier was...
die heeft het te druk met vrouw en kindquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:57 schreef ACT-F het volgende:
Dit is ook zo'n R49-klassieker, een favoriet van @:ToT.
Ook niet onbelangrijkquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft het te druk met vrouw en kind
Zie daar een mede-verklaring voor de leegloop van DJ's van het eerste uurquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft het te druk met vrouw en kind
dat kanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie daar een mede-verklaring voor de leegloop van DJ's van het eerste uur
Heb jij ook gedraaid? Of was je vooral luisteraar?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie daar een mede-verklaring voor de leegloop van DJ's van het eerste uur
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Nog een Duitstalig nummer. Het moge duidelijk zijn voor wie deze is.Stefan Raab - Hier Kommt Die Maus
Zeker, vooral tot diep in de nacht.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb jij ook gedraaid? Of was je vooral luisteraar?
Het programma met de muis. Ik wil welquote:
zeker geen horloge ?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht?
Kan mer er niks van herinneren
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Mad, komt Sinterklaas nog bij jou op bezoek voor het jubileum?
oh dat was toch met lieve link ?quote:
Spaß am Dienstag was een onderdeel van de opvoeding. Ik vond het geweldig. En natuurlijk Zini wieeeeejquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Het programma met de muis. Ik wil weldoen, maar ik vond het echt niks aan.
Je lag al te slapen met de nodige flessen in je handquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht?
Kan mer er niks van herinneren
zijn daar nog foto's vanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je lag al te slapen met de nodige flessen in je hand
toen waren ze nog niet getrouwdquote:
Dat was knokkels die tijdens zijn show in slaap viel en ook niet meer wakker werdquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je lag al te slapen met de nodige flessen in je hand
Wat een figuur is dat ookquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was knokkels die tijdens zijn show in slaap viel en ook niet meer wakker werd
als het niet meer kon dan had hij echt veel gedronkenquote:
en zijn neus ophalenquote:
Neem je je post van daarnet weer terug?quote:
Ik wist dat ik het toen zou jinxenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Neem je je post van daarnet weer terug?
Ik heb theequote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:13 schreef ok01 het volgende:
Dit is meestal het moment dat ik naar een fles wijn grijp
Proost lieve mensen
hartstikke sneu, met dit weer ziek zijnquote:
Proost!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:13 schreef ok01 het volgende:
Dit is meestal het moment dat ik naar een fles wijn grijp
Proost lieve mensen
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Zonder deze band had Radiohead als de "Band Zonder Naam" door het leven gemoeten. Deze is voor onze opper-Radiohead @:PeacemanTalking Heads - Radio Head
Een housewarming film voor jullie nieuwe huis.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
En we hebben de film nog steeds niet gekeken
Daar ben ik gelukkig ook alweer 6 jaar vanaf inmiddels.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Proost!Voor de gelegenheid weer de asbak naast de pc wat ik mezelf heel lang verboden had, maar voor deze gelegenheid moest het even
Dat scheelt een hoop knaken tegenwoordig, maar iemand moet het begrotingstekort dichtenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik gelukkig ook alweer 6 jaar vanaf inmiddels.
Ik ben er nog iedere dag blij om
Ik heb geen telefoon meer nodig. Ideaal.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou brother al goed 5G ontvangst hebben?
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon meer nodig. Ideaal.
Alleen nog even een hanekam laten groeien voor nog betere ontvangst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |