SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Goeie tip!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon meer nodig. Ideaal.
Alleen nog even een hanekam laten groeien voor nog betere ontvangst.
Goh wat gaat dat snel. Zo halen we de nacht wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Hierna alweer de slotsong en daarna neemt MadMaster het stokje over.
Het was wel een heel kort bliksembezoek zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:25 schreef just me het volgende:
Ik denk dat knokkels nog in het vorige topic zit
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:25 schreef just me het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:25 schreef just me het volgende:
Ik was verdwaald.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:25 schreef just me het volgende:
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Mooie show, DJ11. Leuke insteek met het eerbetoon aan de DJ's. Dank je wel!
Kijkquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:27 schreef knokkels het volgende:
*pakt zwaard en klieft zich een weg door de struiken*
*hoort zingende stemmen*
Het was tof, dankjewelquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:28 schreef DJ11 het volgende:
De playlist voor mijn deel van deze marathon-show:
10 Years Of Radio 49
01 Ph.D. - Radio To On
02 The Beatmasters - Ska Train (12-inch version)
03 Donna Summer - I Feel Love (edit)
04 A-ha - Take On Me (Symphonic version)
05 Daði Freyr - 10 Years
06 New Order - Fine Time (7-inch version)
07 VNV Nation - Illusion
08 Wolfsheim - Kein Zurück
09 Stefan Raab - Hier Kommt Die Maus
10 Jam & Spoon feat. Rea - Set Me Free (Empty Rooms) (radio version)
11 Röyksopp - Only This Moment (radio edit)
12 Zingende Prins Ummenie dn 55e - Er Wordt Gepaard In De Gang
13 Talking Heads - Radio Head
14 C Duncan - Pulses & Rain
15 Rhys Lewis - Hold On To Happiness
16 Simply Red - We're in This Together (Universal Feeling mix)
Uiteindelijk komen velen terug bij R49quote:
Freestyler? Of dat nummer van Duran Duran?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:32 schreef just me het volgende:
Moet opeens denken aan dat nummer, ja welk nummer, dat bij GUP in een loop bleef hangen
Ik heb geen balkon meerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Sleutel van dit topic kwijt, zit op z'n balkon, opgesloten...
Ik was het net kwijtquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:32 schreef just me het volgende:
Moet opeens denken aan dat nummer, ja welk nummer, dat bij GUP in een loop bleef hangen
Pekerkut van Duran Duranquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:32 schreef just me het volgende:
Haddaway - What is love?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:32 schreef just me het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon meer![]()
Daar staat trouwens ook niets meer dus ben blij dat ik er weg ben
Je woont nu op een veel beter stekkiequote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon meer![]()
Daar staat trouwens ook niets meer dus ben blij dat ik er weg ben
Symph!quote:
*twitch*quote:
Nu met een leuke baan bij Unishorequote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je woont nu op een veel beter stekkie
Alt+squote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu met een leuke baan bij Unishore
en geen idee meer wat die instelling was om een bericht snel te versturen
Dat duurt nog ruim 12 uur. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef knokkels het volgende:
Uhm,
feesten jullie trouwens lekker verder, luister ik nog even mee voordat ik in slaap val![]()
Tien uur, bedtijd dit dat
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef knokkels het volgende:
Uhm,
feesten jullie trouwens lekker verder, luister ik nog even mee voordat ik in slaap val![]()
Kom je weer eens wat vaker buurten hier? (Of beter nog: draaien)quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef knokkels het volgende:
Uhm,
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef knokkels het volgende:
Uhm,
Don’t be a strangerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:41 schreef knokkels het volgende:
Uhm,
Je kitten doet leuk op de beat mee.quote:
Sowieso is het bijna een omgekeerde wereld met een paar jaar geleden. Toen had je veel nachtbrakers, op Melting na. Tegenwoordig stoppen de shows om een uurtje of 22:00, terwijl Melting stug tot 0:30 uur draait. Voorheen ondenkbaar.quote:
De laatste twee zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:44 schreef robdriessen het volgende:
Ik zal waarschijnlijk alles met eeuwigheidswaarde al hebben gemist?
The Pope of Dope, Fout Ventje, Focking Vet?
Je hebt enkele inderdaad gemist. Symph heeft de laatste 2 gedraaid. WT heeft het eerst verzocht, maar de eer is aan jou. Evenals Dschinghis Khan - Moskauquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:44 schreef robdriessen het volgende:
Ik zal waarschijnlijk alles met eeuwigheidswaarde al hebben gemist?
The Pope of Dope, Fout Ventje, Focking Vet?
Mad kan er wat vanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:45 schreef robdriessen het volgende:
Godsamme, Madmaster geeft Ben Liebrand effe het nakijken. Madmastermixer dat 'm is.
Ja, inderdaad. Had daar nooit zo bij stilgestaan, maar nu je het zegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso is het bijna een omgekeerde wereld met een paar jaar geleden. Toen had je veel nachtbrakers, op Melting na. Tegenwoordig stoppen de shows om een uurtje of 22:00, terwijl Melting stug tot 0:30 uur draait. Voorheen ondenkbaar.
That’s a factquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:45 schreef robdriessen het volgende:
Godsamme, Madmaster geeft Ben Liebrand effe het nakijken. Madmastermixer dat 'm is.
Vroeger werd er geknokt om de slots. Ik kan me zelfs Radio ONZ! nog herinneren, de voorloper van R49, toen waren het Monopoly en Koelkast die de lakens uitdeeldenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso is het bijna een omgekeerde wereld met een paar jaar geleden. Toen had je veel nachtbrakers, op Melting na. Tegenwoordig stoppen de shows om een uurtje of 22:00, terwijl Melting stug tot 0:30 uur draait. Voorheen ondenkbaar.
Daar hadden we het net nog over. We konden wel doorgaan tot 5:00quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vroeger werd er geknokt om de slots. Ik kan me zelfs Radio ONZ! nog herinneren, de voorloper van R49, toen waren het Monopoly en Koelkast die de lakens uitdeelden
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd live...
Noem een plaat rond de 135 BPM en ik gooi 'me er in...
Darude - Sandstormquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd live...
Noem een plaat rond de 135 BPM en ik gooi 'me er in...
ZOMG! FOGEL! <3 <3 <3quote:
u vraagt.. hij mixtquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:54 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin stond ineens te dansen toen ik net intunede
Daar is die vogel uit Noorwegen ook weerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:54 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin stond ineens te dansen toen ik net intunede
Ik heb nog steeds VDJ 7, net zoals 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Virtual DJ en een Denon MC6000MK2 Controller...
V2021 Summer Edition met een levenslange licentie...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds VDJ 7, net zoals 10 jaar geledenWelke versie heb jij?
Nee, daarvoor moet je bij Tailfox zijn...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Op dinsdag 1 juni 2021 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Maak.
Me.
Gek.
MM, geef je ook les?
In actie:quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:59 schreef ACT-F het volgende:
Dit is toch wel het ultieme DJ snoepgoed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je bij Tailfox zijn...
Het wordt tijd dat ik met de tijd mee gaquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V2021 Summer Edition met een levenslange licentie...
Draait het blikje ook?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In actie:
[ afbeelding ][quote][ afbeelding ]
\quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie Mad nu ook het publiek opzwepen enzo
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je bij Tailfox zijn...
Make some noisequote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie Mad nu ook het publiek opzwepen enzo
Mijn SAM weigert dienst, dus ik draai al een hele tijd met mixxx met de SAM encoderquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:03 schreef robdriessen het volgende:
Daar zit ik dan met mijn Sam Broadcaster Pro 2018.7
Is jouw jonkie nog niet zover ?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:04 schreef robdriessen het volgende:
Opa Driessen heeft eigenlijk een techneut nodig die alles voor 'm thuis kan instellen zodat ie gewoon kan inloggen en draaien en mp3tjes en Youtube en Spotify kan afspelen. Je weet wel, wat al die jonkies van tegenwoordig doen.
Beetje sfeer snuiven zeg maarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:06 schreef robdriessen het volgende:
Happy Hardcore, de Escape, de iT, de Danssalon, cocaine in de airco, manmanman de nineties waren ruig.
Wat dat betreft is het wel erg braaf geworden tegenwoordig. Ik kan niet wachten totdat de clubs weer open zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:06 schreef robdriessen het volgende:
Happy Hardcore, de Escape, de iT, de Danssalon, cocaine in de airco, manmanman de nineties waren ruig.
Die wil liever Joetjoeber worden net als zijn grote idolen Kwebbelkop, Jelly, Crainer, MrBeast en Slogo.quote:
Een troost; die fase ontgroeien ze ook weer vanzelf.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die wil liever Joetjoeber worden net als zijn grote idolen Kwebbelkop, Jelly, Crainer, MrBeast en Slogo.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die wil liever Joetjoeber worden net als zijn grote idolen Kwebbelkop, Jelly, Crainer, MrBeast en Slogo.
Is Sandstorm al geweest? Verzoek van vriendin. Evt ready or not zegt ze (is vast een goede mix van ergens gok ik).quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer wensen?
Ik heb niks gepland staan, dus roep maar...
Ja, maar ik heb meerdere versies...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is Sandstorm al geweest? Verzoek van vriendin. Evt ready or not zegt ze (is vast een goede mix van ergens gok ik).
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Madmaster mag NIET kijken.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Op verzoek van ACT-F: Body Motion (Mike D's Impression) - Sadomasy & DJ One
Relatieve rust, ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:09 schreef just me het volgende:
Huize livelink even in rust nu de examens klaar zijn ?
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:09 schreef robdriessen het volgende:
Nog op de bingokaart:Jaaaa. Dat zijn zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Madmaster mag NIET kijken.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:09 schreef robdriessen het volgende:
Nog op de bingokaart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Madmaster mag NIET kijken.![]()
mooi zo en dan kunnen jullie niets meer doen tot de uitslag binnen isquote:
Klopt. En dat niets doen heeft mijn zoon vandaag ook met overgave gedaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
mooi zo en dan kunnen jullie niets meer doen tot de uitslag binnen is
Een goede DJ voelt het publiek gewoon aanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:16 schreef robdriessen het volgende:
Iets zegt me dat de DJ toch stiekem heeft zitten loeren.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:16 schreef robdriessen het volgende:
Het is even werken, maar ik hou er wel van... :pquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt er al stoom uit je oren, meneer de DJ?
wij ook van jouquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is even werken, maar ik hou er wel van... :p
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:16 schreef robdriessen het volgende:
Deze tekst zou ik toch niet zo naar buiten durven schallen.quote:
Het is echt heel ergquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze tekst zou ik toch niet zo naar buiten durven schallen.
Weten ze gelijk hoe ik over ze denkquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze tekst zou ik toch niet zo naar buiten durven schallen.
The ultimate seduction als het ware.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover, mijn bed roept. Feest lekker verder allemaal
Welterusten DDMquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Jij hansworst, je doet ze ook gewoon alle vijf, he? Showoffquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij hansworst, je doet ze ook gewoon alle vijf, he? Showoff![]()
![]()
Skills. Pure skills. Ik doe het je niet na.
Rob?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Mijn tijd zit er bijna op, iemand anders die hierna nog wil?
Nee, mijn systeem is niet radioklaar, ik ben twee PC's verder, heb ergens nog een mengpaneeltje liggen, maar niets is standby voor onmiddelijk gebruik. Plus de hond kijkt me dreigend aan dat ze op het tapijt gaat pissen als we niet nu naar buiten gaan.quote:
Schop die hont naar buiten.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, mijn systeem is niet radioklaar, ik ben twee PC's verder, heb ergens nog een mengpaneeltje liggen, maar niets is standby voor onmiddelijk gebruik. Plus de hond kijkt me dreigend aan dat ze op het tapijt gaat pissen als we niet nu naar buiten gaan.
en het is een hele grote hond met een hele grote plas denk ik zoquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, mijn systeem is niet radioklaar, ik ben twee PC's verder, heb ergens nog een mengpaneeltje liggen, maar niets is standby voor onmiddelijk gebruik. Plus de hond kijkt me dreigend aan dat ze op het tapijt gaat pissen als we niet nu naar buiten gaan.
quote:
Zeker!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil nog wel even doordraaien, mits dat gewenst is...
Lekker. Ben je niet moe?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil nog wel even doordraaien, mits dat gewenst is...
Tot gauw!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:30 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet met spijt in mijn hart afhaken. MM, mijn oprechte oneindige dank voor deze trip down memory lane.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:31 schreef robdriessen het volgende:
Het was gezellie! Tot de volgende keer
Dank ook!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook richting bed. Met erg veel plezier geluisterd![]()
![]()
Trustuh Rob en de groetjes aan die knappe jonge man !quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:31 schreef robdriessen het volgende:
Het was gezellie! Tot de volgende keer
Gaarne.quote:
Na exact 10 jaar nog steeds springlevendquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:35 schreef Mijk het volgende:
Wat een godenik wist niet dat dit nog actief was
Welkom terug...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:35 schreef Mijk het volgende:
Daar is de GOA manquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:35 schreef Mijk het volgende:
Het festival dat nogal nat was toch ?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Dance Valley Theme 2001 - System F (a.k.a Ferry Corsten)
Gup moet echt een keer gefixt wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:42 schreef Mijk het volgende:
zo, ingetuned eindelijk, na 30 miljard keer die listen .pls te proberen zag ik later pas die andere url
maar het is idd wel jammerquote:
Haha, die actf, ook net weer terug ?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie beheert het eigenlijk? Rob nog steeds?
ik weet niet precies hoe het zit. Maar iets dat na het overlijden van Muis niet meer benaderbaar was. Volgens mij betaalde Muis voor de server waar GUP op draaide, maar ik weet het niet preciesquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie beheert het eigenlijk? Rob nog steeds?
Na lange afwezigheid moest ik natuurlijk wel op het 10-jarig jubileum zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:51 schreef Mijk het volgende:
[..]
Haha, die actf, ook net weer terug ?wat een god
Melting beheert de streamserver van GUP, maar de rest is elders in beheer en is stuk...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het zit. Maar iets met na het overlijden van Muis niet meer benaderbaar was. Volgens mij betaalde Muis voor de server waar GUP op draaide, maar ik weet het niet precies
en waar heb jij na de R49 periode rondgehangen, nog wel op Fok?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Na lange afwezigheid moest ik natuurlijk wel op het 10-jarig jubileum zijn
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Na lange afwezigheid moest ik natuurlijk wel op het 10-jarig jubileum zijn
Even Rob vragen want voordat Muis kwam was dit in beheer door een bekende van Rob die het in elkaar gezet heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het zit. Maar iets dat na het overlijden van Muis niet meer benaderbaar was. Volgens mij betaalde Muis voor de server waar GUP op draaide, maar ik weet het niet precies
Af en toe, maar op een gegeven was ik poepie druk met het opzetten van mijn eigen bedrijf. R49 is toen een beetje verwaterd.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
en waar heb jij na de R49 periode rondgehangen, nog wel op Fok?
de man met de moeilijke naam, daar is contact mee geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even Rob vragen want voordat Muis kwam was dit in beheer door een bekende van Rob die het in elkaar gezet heeft.
Je wordt ook een dagje ouder hè. Toen we nog dertigers waren konden we gewoon klokje rond draaien.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Hierna dan toch de laatste van mij, mijn dag was nogal lang...
Cool!! en het bedrijf loopt nog steeds ?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Af en toe, maar op een gegeven was ik poepie druk met het opzetten van mijn eigen bedrijf. R49 is toen een beetje verwaterd.
Ja hij ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
de man met de moeilijke naam, daar is contact mee geweest
Dan begon ik nu pas mijn platen uit te zoeken en zo...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je wordt ook een dagje ouder hè. Toen we nog dertigers waren konden we gewoon klokje rond draaien.
Nu met corona is het een beetje pet, maar ik ben nog overeindquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Cool!! en het bedrijf loopt nog steeds ?
Super dat je toch zo lang hebt weten te mixen!!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan begon ik nu pas mijn platen uit te zoeken en zo...
Precies. En later op de nacht zocht je het laatste biertje en vervolgens bij daglicht je bed.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan begon ik nu pas mijn platen uit te zoeken en zo...
Dat gaat bijna op de automatische piloot, maar ik kak nu wel in...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Super dat je toch zo lang hebt weten te mixen!!
Wodka jus was het toen, ik drink geen/nauwelijks bier...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Precies. En later op de nacht zocht je het laatste biertje en vervolgens bij daglicht je bed.
Dat magquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat bijna op de automatische piloot, maar ik kak nu wel in...
Dat hakt er wel inquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wodka jus was het toen, ik drink geen/nauwelijks bier...
De eerste van de maand is altijd druk voor mij en mijn collega had zich na z'n corona prikje ziek gemeld...quote:
Oh noes! Bijwerkingen!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste van de maand is altijd druk voor mij en mijn collega had zich na z'n corona prikje ziek gemeld...
Ik krijg vrijdag mijn 2e en hoop er geen last van te hebben want komend weekend heb ik golf kampioenschappenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste van de maand is altijd druk voor mij en mijn collega had zich na z'n corona prikje ziek gemeld...
of een party pooperquote:
Ik mag morgenavond de 1e halen...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag mijn 2e en hoop er geen last van te hebben want komend weekend heb ik golf kampioenschappen
Deze avond staat al 10 jaar in je agenda. Hoe kun je!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:05 schreef livelink het volgende:
Ik had vanavond eigenlijk wel zin in een wijntje of biertje gehad. Maar niet in huis. Had wel goed gepast bij de avond.
Het gekke is dat ik juist heel relaxed raak van deze muziek.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:05 schreef just me het volgende:
dank je wel Mad
![]()
ik blijf steeds verbaasd dat ik deze muziek goed kan hebben![]()
hoop geleerd hier
Ik kan niet stilzittenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik juist heel relaxed raak van deze muziek.
Tja, ik ben niet zo'n plannerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze avond staat al 10 jaar in je agenda. Hoe kun je!
livelink was de 1e in het topic die ons feliciteerde!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze avond staat al 10 jaar in je agenda. Hoe kun je!
Als iemand 6 jaar geleden had gezegd dat ik hiervan zou genietenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik juist heel relaxed raak van deze muziek.
Ja, zo zie je maar weer. Door Mijk heb ik ook GOA leren kennen hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
livelink was de 1e in het topic die ons feliciteerde!
[..]
Als iemand 6 jaar geleden had gezegd dat ik hiervan zou genieten
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo zie je maar weer. Door Mijk heb ik ook GOA leren kennen hier.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Mission succeeded.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:08 schreef MadMaster het volgende:
De absolute afsluiter, het moet een beetje knallen nog!
En die samples komen weer van een optreden ergens in 1996 als ik me niet vergis. Aan het eind wordt er nog één nummer verzocht en dat was Marshall Masters - Stereo Murder. Daarop is er een nummer van gemaakt door Hard Head - Tu Tu Tu. Daarop heeft hij dit nummer weer gemaakt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon samples van teksten van Steve, op een muziekje gezet...
quote:21:11 : Countdown (edit)
21:30 : Vengaboys - We Like To Party (The Vengabus) [extended]
21:36 : Kadoc - The Nighttrain (Original)
21:40 : 2 Unlimited - Get Ready For this (Rio + Le Jean Remix '92)
21:42 : The Sunclub - Fiesta (Jumpclub Extended Mix)
21:47 : Cappella - Move On Baby - Mars Plastic Remix
21:51 : La Bouche - Be My Lover (X·Mix remix)
21:55 : Darude - Sandstorm (JS16 Remix)
22:01 : D-Shake - Yaaah
22:05 : Human Resource - Dominator (Joey Beltram Mix)
22:07 : Sadomasy & DJ One - Body Motion (Mike D's Impression)
22:10 : Benny Benassi Feat. Public Enemy - Bring The Noise (Ferry Corsten Extended Remix)
22:14 : Armand van Helden - Witch Doctor
22:16 : Wildchild - Renegade Master (Fatboy Slim Old Skool Mix)
22:17 : Minty - Useless Man
22:21 : The Ultimate Seduction - The Ultimate Seduction
22:24 : The Prodigy - Out Of Space (Celestial Bodies Mix)
22:27 : A.T. Project - You're The One (Dub version)
22:30 : Michelle Gayle - Do You Know (Full Intention Mix)
22:34 : DJ Jean - The Launch (Instant Double Remix)
22:39 : System F - Dance Valley Theme 2001
22:46 : Darude - Sandstorm (Talla's Super Club Mix Edit)
22:49 : Delerium - Underwater (Ft. Rani Kamal) (Above & Beyond's 21St Century Mix)
22:51 : U.S.U.R.A. - Open Your Mind (Classic Mix)
22:55 : Donna Summer - I Feel Love 2005 (Almighty Mix)
23:01 : Colin Benders & Cato van Dijck - I Feel Love
23:04 : DJ Kicken vs. MC-Q feat. Joyce Tiggelovend - Ain't No Party (Like An Alcoholic Party) (Short Edit)
23:07 : Marc Acardipane feat. Dick Rules - I Like It Loud (Club Extended Original)
23:10 : Dj Norman Vs Darkraver - Komt Tie Dan He
Ik heb een paar keer met Steve mogen draaien, als voor-, voor-, voorprogramma, een tijdje terug al weer...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En die samples komen weer van een optreden ergens in 1996 als ik me niet vergis. Aan het eind wordt er nog één nummer verzocht en dat was Marshall Masters - Stereo Murder. Daarop is er een nummer van gemaakt door Hard Head - Tu Tu Tu. Daarop heeft hij dit nummer weer gemaakt.
Geweldige DJ is dat. Heb hem enkele keren live mogen meemaken. Is ook weer dik 25 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer met Steve mogen draaien, als voor-, voor-, voorprogramma, een tijdje terug al weer...
Haha, das ff geleden, en daar heb ik nu geen setup voor, maar ik luister graag als iemand anders draait ! Dus voel jezelf vrijquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je mag wel tot laat in de nacht GOA draaien
Ik heb geen loginquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:21 schreef Mijk het volgende:
[..]
Haha, das ff geleden, en daar heb ik nu geen setup voor, maar ik luister graag als iemand anders draait ! Dus voel jezelf vrij
Same.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:27 schreef ACT-F het volgende:
Ik moet weer eens oefenen met mixen. Het is alweer een tijdje geleden.
Ik vind van wel, maar dan SAM moeten gaan werken. Windows 10 dit datquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kom je weer eens wat vaker buurten hier? (Of beter nog: draaien)
Mijk, Goa God.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |