abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199693806
Ze gaan toch niet trouwen dus!

April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'

SPOILER
SPOILER
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
SPOILER

12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:

10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:

SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique

Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:

De covers eerste week
SPOILER
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER

Biografie Adreen;
SPOILER
Twinning = boring
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 13:19:57 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 13:22:53 #3
197773 crew  maily
pi_199694021
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:30 schreef Phoebster het volgende:
Ik zag op Rox haar Instagram dat ze tattoo's op haar benen heeft met de tekst Abuela Frieda *O*
Waarom is dat *O* ?
pi_199694297
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
En eeuh... ACHTIEN MAANDEN IN EEN KLINIEK?
Geloof ik niks van. Dat kan tegenwoordig niet meer.
Afgelopen zomer zat ik 8 weken in een kliniek voor mijn eetstoornis en voor onze buren (drugs/alcohol) gold dezelfde tijdsduur. Niemand wordt meer zo lang opgenomen. Zelfs celebs zoals Ben Affleck verblijven zo'n 30 dagen in een kliniek.
Zou wat zijn zeg, iedereen 18 maanden opnemen. Mogelijk dat het langer duurt als er psychiatrische problematiek meespeelt zoals persoonlijkheidsstoornissen. Ik denk dat Sarah de boel wat aandikt.
pi_199694326
En als je het zelf betaalt?
  maandag 31 mei 2021 @ 13:52:44 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199694328
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Afgelopen zomer zat ik 8 weken in een kliniek voor mijn eetstoornis en voor onze buren (drugs/alcohol) gold dezelfde tijdsduur. Niemand wordt meer zo lang opgenomen. Zelfs celebs zoals Ben Affleck verblijven zo'n 30 dagen in een kliniek.
Zou wat zijn zeg, iedereen 18 maanden opnemen. Mogelijk dat het langer duurt als er psychiatrische problematiek meespeelt zoals persoonlijkheidsstoornissen. Ik denk dat Sarah de boel wat aandikt.
Alles kan natuurlijk als je maar betaalt, en dan is het waarschijnlijk een andere kliniek dan waar wij gewoon volk terechtkomen, want die doen niet aan 18 maanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199694429
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik denk ook dat jij misschien aan "ziekenfonds" hulp refereert en Saar familie heeft die daar niet door beperkt wordt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199694493
Ziekenfonds bestaat al heel lang niet meer!

Anyhowz; Kruidvat ligt onder vuur vanwege Hazes. Staat op Mediacourant en op de Social Mediakanalen van 't Kruidvat. Iedereen gaat los! :')
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 14:10:22 #10
197773 crew  maily
pi_199694582
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:04 schreef Straadthont het volgende:

Anyhowz; Kruidvat ligt onder vuur vanwege Hazes. Staat op Mediacourant en op de Social Mediakanalen van 't Kruidvat. Iedereen gaat los! :')
Ik ga ook wel naar de Etos _O-
pi_199694593
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:04 schreef Straadthont het volgende:

Ho, stop w/ die sites daar komen alleen maar haters. Die sites liegen. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199694608
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:10 schreef maily het volgende:

[..]

De Etos gaf in 2019 AH cd's weg!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199694616
quote:
19s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:43 schreef Straadthont het volgende:
2 uur geleden in premičre gegaan.

Dat oranje lied van Sr was wel sjiek. Die bagger van Hazes is niets aan. Waarom moet hij nou alles doen wat zijn pa heeft gedaan. Doe normaal.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199694624
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:10 schreef maily het volgende:

[..]

Trekpleister voor mij. _O_

Maar dat deed ik al voor Faalhazes. Kruidvat is mij te rommelig, kan me niet heugen wanneer ik in een opgeruimd filiaal kon winkelen. Kan niet zo goed tegen rommel. :@
pi_199694641
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat oranje lied van Sr was wel sjiek. Die bagger van Hazes is niets aan. Waarom moet hij nou alles doen wat zijn pa heeft gedaan. Doe normaal.
Ik heb klein stukje geluisterd, niet afgekeken. :{w
Wat slecht en gewoon echt geen feestnummer. De zoveelste faal. :')
pi_199694666
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:14 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ik heb klein stukje geluisterd, niet afgekeken. :{w
Wat slecht en gewoon echt geen feestnummer. De zoveelste faal. :')
Dat commentaar, de mensen zijn hem echt kots zat. Hij kan niets meer goed doen.
:P
pi_199694703
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Eigen schuld. En dat van zijn moeder.
Hij dacht echt dattie werkelijk overal mee weg kon komen. Ha! Nou, dat zien we. Hoogmoed komt voor de val. :W
pi_199694733
Dr zal vast een hoop mis geweest zijn met Sr., maar die zong toch gewoon voor zn geld? Die is toch gewoon door hard werken opgeklommen tot waar hij ooit was? Met vallen en opstaan steeds groter worden? Geen naam of iets waar hij door gekatapulteerd was? Schreef hij zelf enzo? Of had hij een Ewbank?

Hoe dan ook stond ie niet op zn 13e in een vol ahoy waar tout bekendadjacentNL er omheen zoemde om een graantje van de centen die kunnen komen kijken bij die naamsbekendheid.

Schrijft Jr. eigenlijk zelf? Tekst of muziek?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199694774
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dr zal vast een hoop mis geweest zijn met Sr., maar die zong toch gewoon voor zn geld? Die is toch gewoon door hard werken opgeklommen tot waar hij ooit was? Met vallen en opstaan steeds groter worden? Geen naam of iets waar hij door gekatapulteerd was? Schreef hij zelf enzo? Of had hij een Ewbank?

Hoe dan ook stond ie niet op zn 13e in een vol ahoy waar tout bekendadjacentNL er omheen zoemde om een graantje van de centen die kunnen komen kijken bij die naamsbekendheid.

Hij is bij het schrijven aanwezig . Thats it. :D
pi_199694794
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alles kan natuurlijk als je maar betaalt, en dan is het waarschijnlijk een andere kliniek dan waar wij gewoon volk terechtkomen, want die doen niet aan 18 maanden.
Dat moet haast wel.
Toch jammer dat ze vervolgens zo'n junk als Dré als partner kiest. Snap ook niet dat haar familie zo blij is met schoonzoon lief, terwijl hij haar nuchterheid in gevaar brengt.
pi_199694832
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

Bram Koning schrijft de nummers. Of anders wel Ieuwwbank. Hazes lijkt idd vrij weinig zelf te doen.

https://www.destentor.nl/(...)g%20op%20de%20agenda.
pi_199694845
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij is bij het schrijven aanwezig . Thats it. :D
Dan moet je dus wel als een circusaapje blijven dansen, anders staan de inkomsten stil... Sneu.
  maandag 31 mei 2021 @ 14:31:45 #23
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199694849
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Die Belgen wel, die vinden het prachtig. Zie de reacties op YouTube.

Zullen we hem inpakken en aan België schenken?
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 14:34:55 #24
197773 crew  maily
pi_199694889
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die Belgen wel, die vinden het prachtig. Zie de reacties op YouTube.

Zullen we hem inpakken en aan België schenken?
@praadje _O_
  maandag 31 mei 2021 @ 14:35:13 #25
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199694891
https://www.viva.nl/stijl(...)ik-wel-naar-de-etos/

De reactie van de Kruidvat is wel heel erg slecht. Wij bepalen wat een hit gaat worden en wij bepalen wat jullie leuk gaan vinden. Nou doei.
  maandag 31 mei 2021 @ 14:36:18 #26
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199694900
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:34 schreef maily het volgende:

[..]

@:praadje _O_
We ruilen Praadje tegen Hazes!
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 14:37:26 #27
197773 crew  maily
pi_199694912
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:30 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Bram Koning schrijft de nummers. Of anders wel Ieuwwbank. Hazes lijkt idd vrij weinig zelf te doen.

https://www.destentor.nl/(...)g%20op%20de%20agenda.
quote:
De ideeën voor liedjes beginnen al wanneer Koning bij Hazes in de auto stapt op weg naar Espelo. Als goede vriend hoort Koning alles aan. ,,Over wat ik heb meegemaakt en hoe ik het beleefd heb. Dat is wel lekker. Bram zoekt daar dan woorden bij als we met z’n vieren aan het werk zijn. Ik hoef hem niks meer uit te leggen’’, gaat Hazes verder. Koning kijkt even op van zijn laptop. ,,Die input is fijn ja. Wat vinden jullie van dit?’’, vraagt hij tussendoor en zegt de eerste twee coupletten op. Een lied over de liefde. Waarin de hoofdpersoon het niet kan aanzien dat zijn grote liefde met een ander is.

We hebben nogal wat meegemaakt de laatste maanden

André Hazes jr., Nederlandstalige volkszanger
Marcel Fisser slaat meteen akkoorden aan. Koning zingt de woorden. Van Hoevelaak en Hazes luisteren in doodse stilte. De pijn die in het lied voorkomt is voelbaar. ,,Ja, dat gaat over, stel dat het niet goed was gekomen met Monique. En ik haar met een ander had moeten zien. Dat had ik niet overleefd!’’, legt Hazes uit. ,,Zo hebben we gisteren een mooi liedje gemaakt en vandaag ook. Zonder die druk. En dat is echt heerlijk.’’
Wie had mijn emmertje gepikt? :r
pi_199694965
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:28 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dat moet haast wel.
Toch jammer dat ze vervolgens zo'n junk als Dré als partner kiest. Snap ook niet dat haar familie zo blij is met schoonzoon lief, terwijl hij haar nuchterheid in gevaar brengt.
Waar komt dat toch vandaan dat zij zo nuchter is? Dat is een keer geroepen door Hazes omdat hij een excuus zocht dat hij haar nodig had en zij als [zogenaamd] ex verslaafde snapt hem natuurlijk als geen ander. Duhhh.
Hou toch op. :')

De familie van Soelen zijn drinkers. De koelkast staat vol en op de foto's prijkt altijd alcohol. Als Sarah het zo zwaar heeft zouden ze daar toch wel rekening mee houden als familie zijnde, lijkt me?
Op vakantie zit ze tussen allemaal drinkers, en werd gezegd dat ze zelf ook drinkt toen de roddel op gang kwam dat ze zwanger zou zijn.
Dus, doen alsof ze een ontzettend zwak en zielig slachtoffer is van haar eigen verslavingen en daardoor in groot gevaar is, is de grootste kul die je maar kan verzinnen. Ze is 25!! Geen 15!
pi_199695094
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:28 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dat moet haast wel.
Die familie vind dit allemaal prachtig. Aandacht aandacht. Zo anders is hun andere dochter. Dag en nacht verschil.
  maandag 31 mei 2021 @ 15:24:01 #30
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199695399
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:41 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Waar komt dat toch vandaan dat zij zo nuchter is? Dat is een keer geroepen door Hazes omdat hij een excuus zocht dat hij haar nodig had en zij als [zogenaamd] ex verslaafde snapt hem natuurlijk als geen ander. Duhhh.

De familie van Soelen zijn drinkers. De koelkast staat vol en op de foto's prijkt altijd alcohol. Als Sarah het zo zwaar heeft zouden ze daar toch wel rekening mee houden als familie zijnde, lijkt me?
Op vakantie zit ze tussen allemaal drinkers, en werd gezegd dat ze zelf ook drinkt toen de roddel op gang kwam dat ze zwanger zou zijn.
Dus, doen alsof ze een ontzettend zwak en zielig slachtoffer is van haar eigen verslavingen en daardoor in groot gevaar is, is de grootste kul die je maar kan verzinnen. Ze is 25!! Geen 15!
Die bullshit komt van André
pi_199695437
Was het ook niet Hazes die zei naar de fles te grijpen als het even niet lekker gaat met hem? Nou, dan gaat het ontzettend slecht sinds hij met de fam. van Soelens Galen 2.0 een relatie is aangegaan. Er is nog geen dag geweest dat hij niet drinkt. Maar wel met zijn moeder om het hardst roeptoeren dat hij eindelijk het geluk heeft gevonden. Die sporen echt voor geen meter als ze trots en gelukkig zijn dat ze fulltime alcoholist mogen spelen. |:(
pi_199695443
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die bullshit komt van André
Duh, van wie anders. :')
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 15:38:21 #33
197773 crew  maily
pi_199695528
quote:
12s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:27 schreef Straadthont het volgende:
Was het ook niet Hazes die zei naar de fles te grijpen als het even niet lekker gaat met hem? Nou, dan gaat het ontzettend slecht sinds hij met de fam. van Soelens Galen 2.0 = Gall&Gall? een relatie is aangegaan. Er is nog geen dag geweest dat hij niet drinkt. Maar wel met zijn moeder om het hardst roeptoeren dat hij eindelijk het geluk heeft gevonden. Die sporen echt voor geen meter als ze trots en gelukkig zijn dat ze fulltime alcoholist mogen spelen. |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 31-05-2021 15:48:34 ]
  maandag 31 mei 2021 @ 15:47:38 #34
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199695615
Rachel van Gall & Gall _O-

Hoe lang zou het duren voor Kruidvat de reclame terugtrekt? Kun je de Reclame Code Comissie hiervoor inschakelen i.v.m. het promoten van alcoholmisbruik? })

[edit] net gedaan, dat is bijzonder makkelijk klagen bij de RCC . Heb iets genoemd over pafferige alcoholkop van een verslaafde, dat hoort toch niet op tv althans voor 21:00 B-)

[ Bericht 31% gewijzigd door Andromache op 31-05-2021 15:57:21 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199696438
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:41 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Daar zeg je me wat.
Ja, ik geloof het ook niet dat ze nuchter is en al helemaal niet als het van Dré afkomt die dat beweert.
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 18:27:17 #36
184769 crew  Deisyy
pi_199697273
Wachten op een mooie aanrijding, hopen dat door dit topic met zijn negatieve posts de carričre van Antwee ten einde is, ja dat is haat en het is niet fraai.

Werkelijk elke bericht in de media van hen en over hen wordt hier breeduit negatief uitgemeten, dat is ook niet fraai en zo zonde van dit topic. Zoals ik gisteren al zei is dit geen gate meer, maar een Hazes-SC, een haat Hazse-SC en misschien moet het gewoon maar een tijdje dicht totdat er echt weer iets te melden is, zodat het weer een gate kan zijn.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199697466
André zo op rtl4.
Dre is het gezeik beu.
Dat schijnt nieuws te zijn.
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 18:47:52 #38
184769 crew  Deisyy
pi_199697597
Het is wel even mooi zo, dit topic gaat voor nu dicht.
  Moderator dinsdag 1 juni 2021 @ 13:35:10 #39
184769 crew  Deisyy
pi_199705424
Zo, ik heb even een beetje opgeruimd en het topic weer open gegooid.

Probeer het een beetje gatewaardig te houden, als er niets te melden is is hier de SC SHO / ShowChat #1254: Waar we gezellig over Show posten.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:26:29 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_199706116
"Kruidvat laat zich trouwens niet uit het voetbalveld slaan: ‘Hij is een volkszanger en als geen ander in staat om Nederland in de stemming te brengen "

precies, geef het volk iets waar iedereen een hekel aan heeft. Dat verenigt ze...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:02:19 #41
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_199706657
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 15:08:57 #42
197773 crew  maily
pi_199706776
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

We ruilen Praadje tegen Hazes!
_O- _O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 1 juni 2021 @ 15:12:41 #44
22592 crew  Ole
pi_199706787
iemand al beelden van Dreetje bij de streamers..heb hem nog niet kunnen ontdekken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199706827
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:08 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Welke fans _O-
Klinkt beter dan: we willen die verlopen zuipschuit van een plebejer met zn del-van-de-dag niet hebben hier.

Echt prettige buren heb je er niet aan gok ik...laat staan dat die leren lap door dezelfde hal loopt.als ze op.bezoek komt als jij (en zeg nou zelf, die laatste wil je al niet in het daglicht tegenkomen, laat staan in het donker, bij je eigen huid, in de buurt).
pi_199706885

[ Bericht 100% gewijzigd door praadje op 01-06-2021 16:22:42 ]
pi_199706952
quote:
Hij vond het wel tijd om samen te gaan wonen. 8)7
pi_199707004
quote:

[..]

[..]

Welke fans _O-
Ja dit vroeg ik me ook af en ik be niet eens zo'n "hater". Denk dat potentiële buren eerder moeten vrezen voor "spontane" fotomomenten met Edwin enzo.
Ik denk dat het in Nederland sowieso wel echt meevalt met het fanatisme van fans.
pi_199707033
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:15 schreef totebel het volgende:

[..]

Klinkt beter dan: we willen die verlopen zuipschuit van een plebejer met zn del-van-de-dag niet hebben hier.

Echt prettige buren heb je er niet aan gok ik...laat staan dat die leren lap door dezelfde hal loopt.als ze op.bezoek komt als jij (en zeg nou zelf, die laatste wil je al niet in het daglicht tegenkomen, laat staan in het donker, bij je eigen huid, in de buurt).
Ik vermoed ook dat ze een beetje zon aangebrande lucht verspreidt.

Verder denk ik dat het wel meevalt hoor. Zijn rocksterleven :') leidt hij vooral buitenshuis.
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 15:33:52 #50
197773 crew  maily
pi_199707069
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:18 schreef praadje het volgende:
Raggel op insta
Fred van Leer :D
Geen wonder dat hij fan is :D

[ Bericht 8% gewijzigd door maily op 01-06-2021 16:33:55 ]
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 15:34:58 #51
197773 crew  maily
pi_199707086
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:12 schreef Ole het volgende:
iemand al beelden van Dreetje bij de streamers..heb hem nog niet kunnen ontdekken
Volgens de commentaren hier zat hij vooral aan de bar :+
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:36:25 #52
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:44:39 #53
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199707241
quote:
Hij was nauwelijks in beeld en hield zich vooral op de achtergrond.. Gelukkig jmaar ook :+ Denk dat ie 2 nummers gedaan heeft met deze of gene en Maan, want die zong de hele avond maar door natuurlijk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:45:57 #54
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199707260
quote:
Hier wel wat beelden:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:48:14 #55
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199707284
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:33 schreef maily het volgende:

[..]

Fred van Leer :D
Geen wonder dat hij fan is :D
:D
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:50:31 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199707318
quote:
Het gros van die "Ik ga wel naar de Etos" figuren staat volgende week gewoon weer bij Kruidvat.
Nederlanders zijn veel te knieperig om bij de concurrent meer te betalen als iets wat ze nodig hebben in de aanbieding is.

Al dat "Ik ga nooit meer naar de Hema want roetveegpieten, fijne feestdagen en vrolijk voorjaar" volk ook, bij iedere rel riepen ze weer opnieuw dat ze er niet meer naartoe zouden gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:55:02 #57
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_199707375
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Hier wel wat beelden:

:'(
Ecosia
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:57:27 #58
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_199707412
quote:

[..]

[..]

Welke fans _O-
_O- Ik weet het ook niet meer.
-Scorpion_17
pi_199707420
quote:
Dat met die ketting moet hij zelf weten . Kom amper daar. En moet ik er wel heen ga ik het halen. Die ketting krijg je bij bepaalde artikelen.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:59:58 #60
482080 AgnesGru
pi_199707441
quote:
Advies van Rachel: ‘Verdiep je’
En tot slot heeft ze nog een stukje advies voor De Jong: „Probeer je eens te verdiepen in de medemens voordat je dingen gaat tikken. Of iemand nou dik of dun, opgespoten lippen heeft, LGBTI is, of als iemand af en toe onder de zonnebank gaat”, schrijft Hazes. „Leven en laten leven.”
Volgens de onderneemster heeft Angela de Jong niet door wat voor een effect haar uitspraken kunnen hebben. „Wij kunnen wel tegen een stootje, maar besef je wel dat sommige mensen door pestgedrag en bepaalde uitspraken zelfmoord plegen?” Angela is van harte welkom in haar theewinkel voor een goed gesprek, schrijft Rachel aan het einde van haar bericht. „De thee staat voor je klaar.”
https://www.metronieuws.n(...)lumn-angela-de-jong/

De ironie _O-
pi_199707454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind de bn-ers beetje hypocriet die Raggel en hartje sturen. Raggel houd zelf nooit haar mond zijn haar eigen woorden. Hoezo moet een ander het dan wel doen.
pi_199707466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind de bn-ers beetje hypocriet die Raggel en hartje sturen. Raggel houd zelf nooit haar mond zijn haar eigen woorden. Hoezo moet een ander het dan wel doen.
quote:
Iets met een bord voor haar kop.
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 16:03:14 #63
197773 crew  maily
pi_199707476
Zit er een Kruidvat bij haar Yoyo-winkel in de buurt?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 16:06:02 #64
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_199707505
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:24 schreef shomila het volgende:

[..]

Hij vond het wel tijd om samen te gaan wonen. 8)7
:D jij niet dan? Ze zijn al weeeeeeeken samen hoor.
-Scorpion_17
pi_199707506
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:03 schreef maily het volgende:
Zit er een Kruidvat bij haar Yoyo-winkel in de buurt?
Leuk SHO-uitje
pi_199707511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Die BN'ers plaatsen dat niet eens zelf. Grootste gedeelte heeft dat uitbesteed aan bureaus die overal op andere bn'ers hun accounts reageren. Doordat mensen hun namen zien langskomen op die accounts krijgen ze weer veel nieuwe volgers. Businessmodelletje. Vooral bij Hazes etc. levert het veel op omdat 'normale mensen' hun accounts niet kunnen reageren dus als bn'er val je dan snel op tussen de 14 reacties. Een hartje of vlammetje levert je toch telkens weer paar honderd nieuwe op.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199707550
quote:
nou indd.
serpent over pesten ..
koekoek
pi_199707554
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:06 schreef RipCity het volgende:

[..]

Die BN'ers plaatsen dat niet eens zelf. Grootste gedeelte heeft dat uitbesteed aan bureaus die overal op andere bn'ers hun accounts reageren. Doordat mensen hun namen zien langskomen op die accounts krijgen ze weer veel nieuwe volgers. Businessmodelletje. Vooral bij Hazes etc. levert het veel op omdat 'normale mensen' hun accounts niet kunnen reageren dus als bn'er val je dan snel op tussen de 14 reacties. Een hartje of vlammetje levert je toch telkens weer paar honderd nieuwe op.
:D dit wist ik dus niet.
pi_199708361
Dus Hazes zit met schoonpa -die hij officieel net een baby blue maandag kent- vast aan een hypotheek. Wie doet nou toch zoiets doms? Schoonma komt de boel inrichten.
Meer dan een kwart eeuw op de wereld en nog steeds moet surrogaatpappie en mammie de boel komen bestieren omdat ze zelf niet veel kunnen dan de hele dag selfies maken voor de spiegel.. :')
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 17:25:00 #70
197773 crew  maily
pi_199708372
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:23 schreef Straadthont het volgende:
Dus Hazes zit met schoonpa -die hij officieel net een baby blue maandag kent- vast aan een hypotheek. Wie doet nou toch zoiets doms? Schoonma komt de boel inrichten.
Meer dan een kwart eeuw op de wereld en nog steeds moet surrogaatpappie en mammie de boel komen bestieren omdat ze zelf niet veel kunnen dan de hele dag selfies maken voor de spiegel.. :')
Huh? 8)7
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:28:25 #71
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199708400
quote:
Ach die ma zal het wel leuk vinden, thuis wisselen ook regelmatig van interieur.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:31:04 #73
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199708418
quote:

[..]

Had je gezien wie dat zijn? Familie kluivert en Fred van Leer.
pi_199708572
quote:
Wat ontzettend dom om dat met je schoonpa die je net kent samen te doen. Daar komt geheid gedonder van. Met familie moet je wandelen, niet handelen.
pi_199708603
quote:
Dit stuk:

Als jochie droomde ik ervan in een chique wijk te wonen. Wat zullen ze er opschrikken als onze verhuiswagen komt aanrijden en die volkszanger en het meisje met de zogenaamde opgespoten lippen uitstappen, haha!

8)7 8)7 8)7
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:54:39 #76
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_199708617
Z
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:52 schreef -river- het volgende:

[..]

Dit stuk:

Als jochie droomde ik ervan in een chique wijk te wonen. Wat zullen ze er opschrikken als onze verhuiswagen komt aanrijden en die volkszanger en het meisje met de zogenaamde opgespoten lippen uitstappen, haha!

8)7 8)7 8)7
zogenaamd opgespoten? _O- _O- _O-
pi_199708640
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:54 schreef Fietsertje70 het volgende:
Z
[..]

Deze gast heeft al zo zo veel te veel gelogen dat deze leugen er ook nog wel bij kan. :|W
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:00:06 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199708681
quote:
Z
[..]

Hij denkt nog dat ze echt zijn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199708702
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:52 schreef -river- het volgende:

[..]

Dit stuk:

8)7 8)7 8)7
Tja. Het is wel zo dat ze in het echt heel wat minder opgespoten lijkt. Met nadruk op lijkt! De selfies zijn extreem bewerkt tot iets dat niet bestaat.

Over de chique droomwijk gesproken. Als kind hierin opgroeien en dan net doen alsof hij op 5hoog achter in een sloppenwijk zijn jeugd heeft moeten doorbrengen. :{w Na dit huis was het ook echt geen achterbuurt waar ze hebben gewoond.

pi_199708729
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zal hij ook denken/beweren dat haar tieten echt zijn?
pi_199708754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach ja, zo hoog is zijn IQ dan ook niet he? Middelbare school niet eens af kunnen maken wegens te dom....en dat laat ie elke dag weer opnieuw zien. Hij heeft mazzel dat ie uit het heilige hazeszaad voortkomt. Scheelt m in echt iets moeten kunnen. Haaibaai smother harkt het al lijkenpikkend wel voor m binnen.
pi_199708758
Kortom, Hazes is gewoon echt niet goed bij zijn hoofd. Dat wanstaltige column opstelletje is daar weer het zoveelste bewijs van.
pi_199708956
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:56 schreef -river- het volgende:

[..]

Deze gast heeft al zo zo veel te veel gelogen dat deze leugen er ook nog wel bij kan. :|W
Hij draait de hele tijd alles om . Dan krijg je dit dus.
pi_199708981
quote:
Z
[..]

Ik heb vandaag een selfie gezien van haar. Eerlijk daar zaten wel 100 filters over. Had ze een parel kroontje op. Niet normaal hoe gaat bewerkt was.
pi_199709003
Hij blijft volhouden dat het een chique buurt is . Terwijl hier al gezegd is dat dit niet het geval is.
pi_199709025
quote:
Verbaasd jou dat?
Die kan niets alleen moet overal hulp bij van pa of ma. Nou daar zit je dan straks. 8)7
pi_199709052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Had je gezien wie dat zijn? Familie kluivert en Fred van Leer.
Die tellen niet mee, die zijn niet objectief. :D
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:44:22 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199709104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Verbaasd jou dat?
Die kan niets alleen moet overal hulp bij van pa of ma. Nou daar zit je dan straks. 8)7
Het grappige is dat stiefschoonpapa van Soelen het vooral interessant lijkt te vinden een BN'er in zijn kring te hebben, en met het grootste gemak koopt hij er een huis mee....
Dat staat zo ongeveer gelijk aan een huwelijk qua verbintenis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:45:42 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199709118
Als de van Galens dit soort geld hadden gehad dan hadden ze ook probleemloos een huis met An1 gekocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199709207
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het grappige is dat stiefschoonpapa van Soelen het vooral interessant lijkt te vinden een BN'er in zijn kring te hebben, en met het grootste gemak koopt hij er een huis mee....
Als je het mij vraagt vind ik het nogal snel. Het gaat niet om een pak suiker.

Had dan gaan huren o.i.d. er zal toch wel meer zijn als dat ene appartement. Heeft hij straks misschien weer niets.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:58:42 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199709234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt vind ik het nogal snel. Het gaat niet om een pak suiker.

Had dan gaan huren o.i.d. er zal toch wel meer zijn als dat ene appartement. Heeft hij straks misschien weer niets.
Tuurlijk is het snel, binnenhengelen en afhankelijk maken.

De gemiddelde gold digger kan nog een lesje leren van stiefschoonpapa van Soelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199709357
Zou Angela bij Raggel op de thee komen?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:26:25 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199709488
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:11 schreef quirina het volgende:
Zou Angela bij Raggel op de thee komen?
Alsof ze er zelf is.
Zou wel humor zijn als Angela op 3 verschillende momenten thee gaat halen en Rachel daar dan (uiteraard) niet is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199709633
Natuurlijk is ze er niet; ze gaat in Barcelona het volgende YoYo! filiaal openen. En allemaal dankzij haar dat het zo goed gaat he, die oude filialen zijn er voor spek en bonen.
pi_199709640
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:43 schreef Phoebster het volgende:
Natuurlijk is ze er niet; ze gaat in Barcelona het volgende YoYo! filiaal openen. En allemaal dankzij haar dat het zo goed gaat he, die oude filialen zijn er voor spek en bonen.
Gelukkig is ze ook zo bescheiden gebleven he? 🙈
  Moderator dinsdag 1 juni 2021 @ 20:25:18 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199710180
Wie is toch die familie Van Galen waar jullie het steeds over hebben :?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 1 juni 2021 @ 20:31:02 #97
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199710265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:25 schreef MaJo het volgende:
Wie is toch die familie Van Galen waar jullie het steeds over hebben :?
Niet schrikken hč, op eigen risico klikken.

https://www.google.com/se(...)imgrc=fE3dU6mSluOfbM

Dat zijn de ouders van Rachel Hazes, allebei overleden.

Ik wil die linker graag als usericoon, maar dat lukt me niet.
pi_199710345
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
Hier wil iemand dat wel voor je fixen!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199710359
Denk die bril weg en dat pipo-kapsel en je ziet waar Roggel haar genen vandaan heeft. Bah, wat een groezelige familie.
pi_199710369
quote:

[..]

Friedel als usericon is wel echt next level ja :D _O-
Alius aliud dicit
  dinsdag 1 juni 2021 @ 20:42:28 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199710434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:38 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Friedel als usericon is wel echt next level ja :D _O-
Ja, en dan vooral die foto. Ik vind hem geweldig O+
pi_199710833
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, en dan vooral die foto. Ik vind hem geweldig O+
Waarom had die vrouw zo een grote zonnebril op :o
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:24:24 #103
58711 soapie
Zeeperd
pi_199710993
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Waarom had die vrouw zo een grote zonnebril op :o
Was mode toen....
pi_199711194
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Schoonpapa hoopt waarschijnlijk ook dat zijn dochter zo snel mogelijk een nieuwe Hazes telg gaat uitpoepen. Kassa 👍
pi_199711239
quote:

[..]

[..]

Iets met een bord voor haar kop.
Zelfreflectie is niet een veel voorkomende eigenschap van mensen die te dom zijn om te schijten. Vreselijk wijf, echt om te braken.. dat pedante toontje ook. Brr
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:50:56 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199711356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:24 schreef soapie het volgende:

[..]

Was mode toen....
Nou... Friedel droeg altijd bizar grote brillen, ook toen het niet meer in de mode was, en wat zij droeg is nooit in de mode geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199711733
quote:

[..]

Wanneer zijn ze eigenlijk overleden? Kan het zo snel niet vinden op Google
pi_199712025
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 22:19 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wanneer zijn ze eigenlijk overleden? Kan het zo snel niet vinden op Google
Vader leeft toch nog ?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 23:15:08 #109
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199712462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 22:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Vader leeft toch nog ?
O echt? :D

Ik zat gisteren te neuzen in wiki over Gert en Hermien, ik dacht dat ze allemaal al dood waren.
Ik hoor André nooit over zijn opa.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 23:21:26 #110
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199712529
Ik ben prachtig geworden, maar hoe verander ik mijn avatar?
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 23:31:05 #111
197773 crew  maily
pi_199712607
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben prachtig geworden, maar hoe verander ik mijn avatar?
Ga naar profiel rechtsboven.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 23:36:17 #112
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199712655
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:31 schreef maily het volgende:

[..]

Ga naar profiel rechtsboven.
Ja daar ben ik
pi_199713106
quote:

Gevonden. _O-
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_199713503
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik zat gisteren te neuzen in wiki over Gert en Hermien, ik dacht dat ze allemaal al dood waren.
Zijn gebrouilleerd geraakt toen Rachel mot met hem kreeg.
Hebben elkaar toen nog 1 keer ontmoet maar André voelde geen klik meer.
pi_199713505
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Schoonpapa hoopt waarschijnlijk ook dat zijn dochter zo snel mogelijk een nieuwe Hazes telg gaat uitpoepen. Kassa 👍
Ja, de beste man zit echt om geld verlegen :D
pi_199713535
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik meen dat ze een jaar geleden met vaderdag samen met haar zuster bij haar vader was geweest. Heb dat 1x gezien op een foto daarna niet meer.
pi_199713666
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 06:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik meen dat ze een jaar geleden met vaderdag samen met haar zuster bij haar vader was geweest. Heb dat 1x gezien op een foto daarna niet meer.
Pa van Galen had een boek geschreven maar Roggel verbood het om het uit te geven. En toen kwam er bonje van.
pi_199713823
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou... Friedel droeg altijd bizar grote brillen, ook toen het niet meer in de mode was, en wat zij droeg is nooit in de mode geweest.
Ik was niet serieus.... :D
pi_199714087
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juni 2021 07:20 schreef praadje het volgende:

[..]

Pa van Galen had een boek geschreven maar Roggel verbood het om het uit te geven. En toen kwam er bonje van.
Is ook nooit uitgebracht toch? Ben wel benieuwd wat er in stond
  woensdag 2 juni 2021 @ 10:10:16 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199714852
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 08:04 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik was niet serieus.... :D
Nee, maar er zit hier een hele groep die jong genoeg is om het niet te kunnen weten ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199715184
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar er zit hier een hele groep die jong genoeg is om het niet te kunnen weten ;)
Dat is waar! Die brillen zijn ooit wel een poosje in de mode geweest, maar Friedel vond ze gewoon mooi :% denk ik....
pi_199715272
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:40 schreef soapie het volgende:

[..]

Dat is waar! Die brillen zijn ooit wel een poosje in de mode geweest, maar Friedel vond ze gewoon mooi :% denk ik....
Net zoals raggel het mooi vindt om als een half verbrande tostie erbij te lopen. 8-)
pi_199715316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Net zoals raggel het mooi vindt om als een half verbrande tostie erbij te lopen. 8-)
:Y
  woensdag 2 juni 2021 @ 11:18:20 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199715638
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:40 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik vind d’r uiterlijk fascinerend 🧐
  Miss 200.000.000! woensdag 2 juni 2021 @ 11:39:05 #125
367000 roos94
pi_199715887
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Met de halve Douglas op haar gespoten. Ben je daar wel eens langs gelopen. Die parfum lucht. God allemachtig
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 12:40:43 #126
184769 crew  Deisyy
pi_199716615
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:39 schreef roos94 het volgende:

[..]

Met de halve Douglas op haar gespoten. Ben je daar wel eens langs gelopen. Die parfum lucht. God allemachtig
Dat is natuurlijk om die verbrande tosti-lucht te verdoezelen.
pi_199716649
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind d’r uiterlijk fascinerend 🧐
:o Why?
pi_199716668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:39 schreef roos94 het volgende:

[..]

By Douglas? Ik vind het daar juist lekker ruiken. :D
pi_199717405
Net ff de bladen in gedoken. Groot artikel over dat Monique nog steeds de verlovingsring draagt. Dit zou een signaal naar Sarah.

Ze lijkt ontzettend op Sonja Bakker zonder al die filters. Bij haar waren het namelijk geen geensceneerde foto's :')
Raar eigenlijk dat je eerste instantie denkt "Wat ziet ze er oud uit zo" omdat we bij zulke types zo zijn gewend aan al die bewerkte shizzle.
  Miss 200.000.000! woensdag 2 juni 2021 @ 14:02:25 #130
367000 roos94
pi_199717555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 13:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

Ze lijkt ontzettend op Sonja Bakker zonder al die filters. Bij haar waren het namelijk geen geensceneerde foto's :')

Wie Mo?
pi_199717601
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:02 schreef roos94 het volgende:

[..]

Wie Mo?
Ja Mo. Sarah en André hebben deals met de fotografen dus die zullen wel de beste foto's uitkiezen. Dit was echt paparazzi-werk.

Ik vond het op deze foto ook al:

https://www.instagram.com/p/COGZ0M8gT-Q/
pi_199717643
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 13:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
Net ff de bladen in gedoken. Groot artikel over dat Monique nog steeds de verlovingsring draagt. Dit zou een signaal naar Sarah.
Waarom? Zou Mo hopen dat Dré toch weer bij haar terugkeert? :?
pi_199717682
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:09 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Om uit te dragen dat Sarah niet moet vergeten dat André haar redelijk recent (Al zijn voor hen 6 maanden gelijk aan 6 gewone-mensen-jaren natuurlijk) ten huwelijk vroeg. Zegt het artikel dan hč.

Zelf heeft ze er een sentimenteel verhaaltje van gemaakt, dat Andrie haar elke dag ten huwelijk vroeg met die ring.

Want dat kun je natuurlijk alleen met die ring.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 02-06-2021 14:18:27 ]
pi_199717698
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:09 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Als ze slim is doet ze dat niet.
pi_199717712
Je zou toch denken dat die magie een keer eindigt ofzo... En dat je als ruim volwassen vrouw inziet dat je je hebt laten ringeloren door een over het paard getilde postpuber... En dat je dan je ogen uit je kop schaamt en alle bewijs vernietigt..

Nog niet zo ver blijkbaar :D
  woensdag 2 juni 2021 @ 14:17:07 #136
482080 AgnesGru
pi_199717728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je zou toch denken dat die magie een keer eindigt ofzo... En dat je als ruim volwassen vrouw inziet dat je je hebt laten ringeloren door een over het paard getilde postpuber... En dat je dan je ogen uit je kop schaamt en alle bewijs vernietigt..

Nog niet zo ver blijkbaar :D
Daar zorgt Freek Vonk vast wel voor :D

pi_199717755
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Daar zorgt Freek Vonk vast wel voor :D
Ik gok dat die op iets intelligenter en welbespraakter valt, gezien die ene bekende ex van hem.
  woensdag 2 juni 2021 @ 14:52:22 #138
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199718143
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:06 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja Mo. Sarah en André hebben deals met de fotografen dus die zullen wel de beste foto's uitkiezen. Dit was echt paparazzi-werk.

Ik vond het op deze foto ook al:

https://www.instagram.com/p/COGZ0M8gT-Q/

Het glazuur spat van mijn tanden af...

Die heeft een wasknijper op haar rug te hoogte van haar boezem.
pi_199718487
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het glazuur spat van mijn tanden af...

Die heeft een wasknijper op haar rug te hoogte van haar boezem.
Ik vind dat wel een hele mooie foto.
  woensdag 2 juni 2021 @ 16:00:29 #140
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199719084
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 15:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een hele mooie foto.
Nee, ik vind haar puur veel leuker. Gewoon buiten op de fiets of aan de wandel.

Zo’n railing pak ik alleen vast als ik teveel gezopen heb.
  woensdag 2 juni 2021 @ 16:01:34 #141
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199719096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik gok dat die op iets intelligenter en welbespraakter valt, gezien die ene bekende ex van hem.
Wie? Degene die met haar tieten zit te schudden op de buis en ex van die onderwereld advocaat?
pi_199719538
Zo Story even door gelezen . Volgende stap na het samenwonen is een baby en een huwelijk. Sarah geloofd de blauwe ogen van Andre voor 100% . Waar heeft zij al die tijd gezeten. Ze weet toch hoe wispelturig hij is.
pi_199719640

Met kleine Dré in Drievliet. Blijft een leuk park voor de kids. :)
  woensdag 2 juni 2021 @ 17:01:44 #144
482080 AgnesGru
pi_199719728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Die reactie van Djarno :D _O-
  woensdag 2 juni 2021 @ 17:07:37 #145
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199719797
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zo Story even door gelezen . Volgende stap na het samenwonen is een baby en een huwelijk. Sarah geloofd de blauwe ogen van Andre voor 100% . Waar heeft zij al die tijd gezeten. Ze weet toch hoe wispelturig hij is.
In een Gesloten afdeling? :+
  woensdag 2 juni 2021 @ 17:08:35 #146
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199719813
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ja, een van de favorieten hier.
  woensdag 2 juni 2021 @ 17:09:06 #147
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199719820
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 17:01 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
pi_199719845
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 17:01 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Djarrr zit compleet in het achterwerk van Andre.
pi_199720533
Ik zit net even bij Rox te kijken en die heeft een foto geplaatst met prachtige make up. Guess wie dat geliket heeft. Saartje :X
pi_199720723
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
Ik zit net even bij Rox te kijken en die heeft een foto geplaatst met prachtige make up. Guess wie dat geliket heeft. Saartje :X
En wat is hieruit de conclusie?
pi_199720730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wie? Degene die met haar tieten zit te schudden op de buis en ex van die onderwereld advocaat?
Ja je weet perfect wie ik bedoel ja.
pi_199720956
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:31 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En wat is hieruit de conclusie?
Daar ben ik nog niet achter.
pi_199721071
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:56 schreef praadje het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet achter.
Oké hihi ben wel benieuwd. Mij lijkt het vrij normaal om een foto van de zus van je vriend te liken. Maar ik hoor graag verdere analyses die dieper gaan dan mijn simpele ziel.
pi_199721332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Oké hihi ben wel benieuwd. Mij lijkt het vrij normaal om een foto van de zus van je vriend te liken. Maar ik hoor graag verdere analyses die dieper gaan dan mijn simpele ziel.
Nou, er is geen contact met in elk geval Roggel en Rox. Weet niet hoe het nu zit tussen broer en zus, maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat ze de GROTE verzoener probeert te zijn.

Maar ze kan het ook gewoon echt menen natuurlijk
pi_199721393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:33 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou, er is geen contact met in elk geval Roggel en Rox. Weet niet hoe het nu zit tussen broer en zus, maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat ze de GROTE verzoener probeert te zijn.

Ze zijn goed met elkaar maar lopen de deur niet plat. Voor nu is dit zo prima vind André. Dat met zijn moeder en Rox is echt een dingetje daar gaat hij niet tussen zitten.
pi_199721413
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:33 schreef totebel het volgende:

[..]

Dan had Saar en die flutwinkel het bericht van Raggel niet moeten liken met die sneer naar Rox op insta.
pi_199721494
https://www.showbizz24.be(...)-meer-dan-dit-126838

Die jongen heeft wat mooiste maanden van zijn leven. Die gast praat zoveel en zegt net niets.
pi_199721531

André met kleine Dre naar Drievliet ,slak djar ook mee. Staan ze een manneke van 4 voor de gek te houden. Kleine Dre moet de veter van Djar strikken maar zijn voet staat op een water straal . En hop ineens die voet van de straal af recht in kleine Dré zin gezicht. En lachen die 2 lamzakken. :')
  woensdag 2 juni 2021 @ 19:53:08 #159
482080 AgnesGru
pi_199721536
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

Die jongen heeft wat mooiste maanden van zijn leven. Die gast praat zoveel en zegt net niets.
Gelukkig heeft ie van die leuke wijven om hem heen.
  woensdag 2 juni 2021 @ 20:00:11 #160
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199721605
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 19:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

André met kleine Dre naar Drievliet ,slak djar ook mee. Staan ze een manneke van 4 voor de gek te houden. Kleine Dre moet de veter van Djar strikken maar zijn voet staat op een water straal . En hop ineens die voet van de straal af recht in kleine Dré zin gezicht. En lachen die 2 lamzakken. :')
Mooi man, over 15 jaar slaat Dreetje die vieze ouwe gek zelf de tent uit. Dat vergeten die kerels altijd even, ook hoe de rest van Nederland hierover denkt.
Wat een debielen.
  Spellchecker woensdag 2 juni 2021 @ 20:15:18 #161
197773 crew  maily
pi_199721758
quote:

Weer wijf. En hij knijpt ook in haar gezicht :r
pi_199722056
quote:

'Er is niemand op de wereld die mij zo goed kent als mijn eigen moeder'.

Nog geen jaar geleden:
“Er is geen vrouw, geen méns, die mij zo goed kent als Monique.
:')
pi_199722079
quote:
[ link | afbeelding ]

Nare geintjes zijn dat.
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 21:06:52 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199722708
quote:

[..]

Ik dacht "jeetje wat ziet Raggel er daar al uit" maar dit is dus haar moeder? Ze lijken wel _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199723006
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juni 2021 20:38 schreef Straadthont het volgende:

[..]

'Er is niemand op de wereld die mij zo goed kent als mijn eigen moeder'.

Nog geen jaar geleden:
“Er is geen vrouw, geen méns, die mij zo goed kent als Monique.
:')
Nog geen twee maanden geleden zat hij is de mooiste tijd van zijn leven. Ik vermoed dat zijn korte en lange termijn geheugen stuk is. :')
pi_199723605
Zijn geheugen is slechter dan van mijn moeder... en die is dik in de 80 en dement...
pi_199724018
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nare geintjes zijn dat.
Arm kind. Kan zijn eigen vader niet vertrouwen.
pi_199724397
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 21:49 schreef totebel het volgende:

Zijn geheugen is slechter dan van mijn moeder... en die is dik in de 80 en dement...
_O-
pi_199725372
quote:
[ link | afbeelding ]

Zou de familie van Monique niet op hun handen zitten? Ik vind de foto en tekst al zum kotzen, het filmpje kijk ik maar niet.En dit allemaal om de lachers op hun hand te krijgen. Dit valt natuurlijk verkeerd.Hopelijk volgt die derde Dré het goede voorbeeld van Melvin. Ik schat zo in dat de derde Dré wel een warme familie heeft aan moeders kant.
pi_199725623
quote:
[ link | afbeelding ]

Misselijk lachje ook van die twee debielen
Twinning = boring
  donderdag 3 juni 2021 @ 00:06:17 #171
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199725837
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:11 schreef wizzer het volgende:

[..]

Zou de familie van Monique niet op hun handen zitten? Ik vind de foto en tekst al zum kotzen, het filmpje kijk ik maar niet.En dit allemaal om de lachers op hun hand te krijgen. Dit valt natuurlijk verkeerd.Hopelijk volgt die derde Dré het goede voorbeeld van Melvin. Ik schat zo in dat de derde Dré wel een warme familie heeft aan moeders kant.
Nee kijk maar niet, het is heel triest. Jochie doet zo zijn best. Knap hoor zo vroeg veters strikken.
En dan zo’n kutgeintje.

Ik vond André twee best ok, even teveel en overal en tot vandaag beetje medelijden met die gast.

Maar dit, ik ben een moeder en kan hier echt niet om lachen. Die neef kwam er hier niet meer in.
Zo triest, hij strikt die veters en dat dit. Kind is vier.... lol man |:)

Waar woont die klootzak? Ik vraag het voor een vriend trouwens.
  donderdag 3 juni 2021 @ 00:08:17 #172
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199725855
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 22:09 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Arm kind. Kan zijn eigen vader niet vertrouwen.
Dit en heel Nederland moet meegenieten. Wie is die aap? Die neef?

Ok ik ben vanaf nu een “hater” wat een eikels.
  donderdag 3 juni 2021 @ 00:22:29 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199725916
André twee is geestelijk gehandicapt en zijn neef ook. Ga je leuk met je pa maar een pretpark....
Ach te triest dit, fff heb hier echt last van nu. Dacht afgelopen weekend nog ff tijdens de streamers oké het kwartje is gevallen. Maar nee, wat een gek.

Een filmpje met André twee en drie op de leuke paardjes daar was helemaal lief geweest. Nee die kutachtbaan, daar was die veel te klein voor. En dan watergrapje..

Monique heeft heel wat de handelen met die gasten. En ik wens Saartje succes, en haar ouders, en hun “Vrienden” en Edwin Smulders en Patty en Rachel.

Man man man wat een debielen,
  donderdag 3 juni 2021 @ 00:48:26 #174
138876 Andromache
pi_199725991
Waarom houdt dat pretpark geen toezicht op een te klein kind in de achtbaan? |:(
pi_199726590
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
André twee is geestelijk gehandicapt en zijn neef ook. Ga je leuk met je pa maar een pretpark....
Ach te triest dit, fff heb hier echt last van nu. Dacht afgelopen weekend nog ff tijdens de streamers oké het kwartje is gevallen. Maar nee, wat een gek.

Een filmpje met André twee en drie op de leuke paardjes daar was helemaal lief geweest. Nee die kutachtbaan, daar was die veel te klein voor. En dan watergrapje..

Monique heeft heel wat de handelen met die gasten. En ik wens Saartje succes, en haar ouders, en hun “Vrienden” en Edwin Smulders en Patty en Rachel.

Man man man wat een debielen,
Wat heb je precies last van?
pi_199726612
Bahahaahaha, veels te flauwe (poging tot) grapje, maar er wordt gereageerd of er een kind in de brand gestoken wordt :D

Meeeeehaaaaaartjooooongesmehaaaaaart!

* DancingPhoebe clutcht dr parels :o

[ Bericht % gewijzigd door Deisyy op 03-06-2021 12:32:36 ]
pi_199726767
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:11 schreef wizzer het volgende:

[..]

Ik denk na deze beelden dat er wel gesproken zal worden met André maar ja gaat hij dat begrijpen. That's the question.
pi_199726788
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit en heel Nederland moet meegenieten. Wie is die aap? Die neef?

Ok ik ben vanaf nu een “hater” wat een eikels.
Dat wil je niet weten Ootje. Die neef is de grootste kontenkruiper die er bestaat samen met Edwin Smulders
pi_199726833
Mensen mensen, het is een straal water, geen accuzuur! En het was een snikhete dag. Hij zal er echt niet doodziek van worden of er een gigantisch trauma aan overhouden.

Hazes had wel het fatsoen moeten hebben om het niet te plaatsen om de lachers op zijn hand te krijgen over de rug van zijn kind. Want het is en blijft een walgelijke kwal! :r
  Miss 200.000.000! donderdag 3 juni 2021 @ 08:50:36 #180
367000 roos94
pi_199726848

Ik zie nu pas weer de nieuwe rits fotos van Sarah. Waarom lijkt het of zij 24/7 een professionele fotograaf bij de hand hebben? :P

POLL
pi_199726860
Aangenaam verrast dat ze mijn gebruikt!
pi_199726876
Als deze mensen mijn buurtje verder met rust zouden kunnen laten... thatd be great :@
pi_199726917
Echt rock & roll, in de kleren van zijn schoonpa..... :') _____!!!!
pi_199727002
Mannetje is dan wel een kotswoord, maar er staat in ieder geval niet me mannetjuh :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 juni 2021 @ 09:22:13 #185
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199727093
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bahahaahaha, veels te flauwe (poging tot) grapje, maar er wordt gereageerd of er een kind in de brand gestoken wordt :D

Meeeeehaaaaaartjooooongesmehaaaaaart!

* DancingPhoebe clutcht dr parels :o
Nou, precies :D. Ik vroeg me al af of we hetzelfde zagen, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 3 juni 2021 @ 09:24:26 #186
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199727115
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:50 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie nu pas weer de nieuwe rits fotos van Sarah. Waarom lijkt het of zij 24/7 een professionele fotograaf bij de hand hebben? :P

[poll=2517]
Hij hem die mouw in een plooi vouwen om zijn armen, de sukkel
pi_199727147
quote:
[ afbeelding ]

[poll=2517]
Eerlijk is eerlijk, ik vind dit een mooie foto :)
  donderdag 3 juni 2021 @ 11:19:42 #188
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199728421
quote:

[..]

Of als de 'ik maak je straks dood'-blik juist de bedoeling is:

Miss 200.000.000! donderdag 3 juni 2021 @ 11:26:18 #189
367000 roos94
pi_199728488
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:19 schreef Eightyone het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Of als de 'ik maak je straks dood'-blik juist de bedoeling is:

[ link | afbeelding ]
Menig horrorfilm kan hier nog wat van leren.

Dood. Eng.
pi_199728556
Zelfde enge manier van kijken als die Rochel, vreselijke figuren.
  donderdag 3 juni 2021 @ 11:33:26 #191
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199728570
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:32 schreef goldback het volgende:
Zelfde enge manier van kijken als die Rochel, vreselijke figuren.
Dwars door je heen.

donderdag 3 juni 2021 @ 11:49:00 #192
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_199728754
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:33 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dwars door je heen.

[ afbeelding ]
tenzij dit een begrafenis was... dan vind ik hem iets minder gepast..
Ze kijkt eerder erg verdrietig ;(
Ecosia
  donderdag 3 juni 2021 @ 11:52:11 #193
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199728797
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Nee, het was geen begrafenis. Er werd een standbeeld van André Hazes Sr geplaatst.

https://edwinjanssen.photoshelter.com/image/I0000BB9GtLYL9bk
  donderdag 3 juni 2021 @ 11:59:54 #194
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_199728879
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:52 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Nee, het was geen begrafenis. Er werd een standbeeld van André Hazes Sr geplaatst.

https://edwinjanssen.photoshelter.com/image/I0000BB9GtLYL9bk
Ah, dan zou ik ook zo kijken ja....
"mijn inkomstenbron is dood en all i got is this lousy statue"
Ecosia
pi_199729002
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ontevreden zure smoel.. altijd
opdatwijnooitvergeten
  Miss 200.000.000! donderdag 3 juni 2021 @ 12:23:48 #196
367000 roos94
pi_199729172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:59 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ah, dan zou ik ook zo kijken ja....
"mijn inkomstenbron is dood en all i got is this lousy statue"
  donderdag 3 juni 2021 @ 12:24:57 #197
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199729184
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:23 schreef roos94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geweldig, dat haar :D
Welke haarlak is zo sterk?
pi_199729222
Ik vind de foto van Friedel (Griezel volgens mijn telefoon) wel een goede bij een waarschuwingsbericht van de mods. Als het weer eens verzandt in slowchatten bijvoorbeeld zoals nu.
pi_199729255
Hoe meer ellende, drama en narigheid er is bij deze figuren, des te groter de amusementswaarde. Laat het dus maar gebeuren allemaal.nog nieuws over de glamour familie overigens ?
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 12:37:58 #200
184769 crew  Deisyy
pi_199729342
Ik heb weer even het e.e.a. aan op de man posts en offtopic geneuzel (incl mijn eigen post) verwijderd.

Houd het een beetje ontopic lieve mensen en wees lief voor elkaar, voor het geval jullie de SC kwijt zijn die is hier SHO / ShowChat #1254: Waar we gezellig over Show posten.

Spellchecker donderdag 3 juni 2021 @ 12:47:00 #201
197773 crew  maily
pi_199729444
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geweldig, dat haar :D
Welke haarlak is zo sterk?
Zelfde merk als Bea; betonspray _O-
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 13:19:04 #202
184769 crew  Deisyy
pi_199729803
quote:
[ afbeelding ]

[poll=2517]
Het liefdespaar is gezellig bij Jet geweest >:O
pi_199729848
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:31 schreef goldback het volgende:
Hoe meer ellende, drama en narigheid er is bij deze figuren, des te groter de amusementswaarde. Laat het dus maar gebeuren allemaal.nog nieuws over de glamour familie overigens ?
Wat versta je onder nieuws?
In mijn beleving niet iig, sinds zijn transfer van het kamp naar de patjepeërs.
  Spellchecker donderdag 3 juni 2021 @ 13:25:10 #204
197773 crew  maily
pi_199729855
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het liefdespaar is gezellig bij Jet geweest >:O
Bij Jet? Bij Raggel toch?
  Spellchecker donderdag 3 juni 2021 @ 13:26:45 #205
197773 crew  maily
pi_199729862
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:23 schreef roos94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
pi_199729871
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:26 schreef maily het volgende:

[..]

SPOILER
Heftig :o :+
pi_199729927
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:26 schreef maily het volgende:

[..]

SPOILER
Daar past wel een sappig knakworstje in.
pi_199731506
Ik heb echt het idee dat het helemaal niet zo lekker gaat bij Sarah en Dre en dat Monique daar deels mee te maken heeft.
Dat Dre toch nog te leuk met Monique omgaat of er nog dingen gezegd worden of gedaan, en Sarah hier heel slecht tegen kan.

Die sneren van haar continu op instagram.
Nu ook weer die nieuwe post.
Gister is hij natuurlijk bij Monique geweest voor kleine Dre en Sarah weet niet hoe snel ze de wereld en Monique duidelijk moet maken dat hij haar “mannetje” is..

Ik herken echt het gedrag van mijn ex zijn nieuwe vriendin.
Ik ben de moeder van zijn kinderen en dan hou je altijd een speciale band.
Mijn ex is ook een beetje een losbol als André ( vandaar ook ex ). Maar wij gaan nog vrij amicaal met elkaar om.
Zijn nieuwe vriendin toont hetzelfde bewijsdrang gedrag als Sarah doet.
En dan vooral die sneren als het voor haar weer iets teveel contact is of het te “gezellig” was in haar ogen 🤓
Dan gaat ze ook echt ruzie met hem maken.
Sarah lijkt me echt ook ziekelijk jaloers.
pi_199731581
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:04 schreef Bumbabaloo het volgende:
Ik heb echt het idee dat het helemaal niet zo lekker gaat bij Sarah en Dre en dat Monique daar deels mee te maken heeft.
Dat Dre toch nog te leuk met Monique omgaat of er nog dingen gezegd worden of gedaan, en Sarah hier heel slecht tegen kan.

Gister is hij natuurlijk bij Monique geweest voor kleine Dre en Sarah weet niet hoe snel ze de wereld en Monique duidelijk moet maken dat hij haar “mannetje” is..

Mijn ex is ook een beetje een losbol als André ( vandaar ook ex ). Maar wij gaan nog vrij amicaal met elkaar om.
En dan vooral die sneren als het voor haar weer iets teveel contact is of het te “gezellig” was in haar ogen 🤓
Waar heb je dat gelezen?
pi_199731652
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen?
Waar heb ik wat gelezen ?
Dit is hoe ik het zie, hoe het op mij overkomt.
pi_199731668
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:16 schreef Bumbabaloo het volgende:

[..]

Waar heb ik wat gelezen ?
Dit is hoe ik het zie, hoe het op mij overkomt.
Ahja, nieuwe aflevering van fantaseren over de "sterren" dus.
pi_199731705
Sarah heeft trouwens de quote die ze als laatste op insta post.
Nagedaan van Jaimie Vaes die vriendin van Lil kleine.
Die had hem een uur ervoor op haar verhaal gezet 😅
pi_199731712
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ahja, nieuwe aflevering van fantaseren over de "sterren" dus.
Hoe jij het noemen wilt 😉
pi_199731771
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:22 schreef Bumbabaloo het volgende:
Zoals het een goede copycat betaamt.
Ze heeft al net zo weinig karakter en geen eigen identiteit als haar hubby.
  Spellchecker donderdag 3 juni 2021 @ 16:32:14 #215
197773 crew  maily
pi_199731811

Iets misgegaan met bijkleuren/fotoshoppen?
Zie linkerbeen bovenaan ;)

Niet alleen bij haar been trouwens; haar armen zijn veel lichter dan haar gezicht .....
pi_199731896
Overigens, de tattoo's van beide junkies dames zijn vrijwel identiek. Die lelijke lijnen dat een bloem moet voorstellen, bij Sarah in de binnenkant van bovenarm, bij Jaimie op de hand. Wat ze ook gemeen hebben is het neuken met dat agressieve kereltje. Agressie zal -naast drank en drugs- weleens de rode draad kunnen zijn tussen deze losers.
pi_199731968
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:40 schreef Straadthont het volgende:
Overigens, de tattoo's van beide junkies dames zijn vrijwel identiek. Die lelijke lijnen dat een bloem moet voorstellen, bij Sarah in de binnenkant van bovenarm, bij Jaimie op de hand. Wat ze ook gemeen hebben is het neuken met dat agressieve kereltje. Agressie zal -naast drank en drugs- weleens de rode draad kunnen zijn tussen deze losers.
Ja klopt.
Die tattoo bij Sarah viel me vandaag pas op en ik vroeg me al af waar ik die eerder gezien had.
Wel weer typisch.
Sarah loopt blijkbaar eerst een tijdje met Lil kleine en kopieert nu een quote die zijn huidige vriendin erop zet 😂
pi_199731983
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:32 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]

Niet alleen bij haar been trouwens; haar armen zijn veel lichter dan haar gezicht .....
Zo te zien aan haar dikke ogen ook weer een paar glaasjes teveel op gehad de dag ervoor.
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 16:59:52 #219
184769 crew  Deisyy
pi_199732096
quote:
[ afbeelding ]

Ik denk dat het een straktrekbroekje is.

Niet te verwarren met Startreck.
  Miss 200.000.000! donderdag 3 juni 2021 @ 17:00:46 #220
367000 roos94
pi_199732102
quote:
En beide een wekelijks abonnement bij de lipfiller kliniek
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 17:04:41 #221
184769 crew  Deisyy
pi_199732139
quote:
Ho maar met je nare beschuldigingen meid.
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 17:05:21 #222
184769 crew  Deisyy
pi_199732143
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:00 schreef roos94 het volgende:

[..]

En beide een wekelijks abonnement bij de lipfiller kliniek
Misschien wel dezelfde, al die lippen lijken op elkaar.
pi_199732178
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ho maar met je nare beschuldigingen meid.
Ho maar? Duidelijk dat je 1 iemand moet hebben aangezien ik nog wel veel ergere dingen lees maar dan hoor en zie ik je nergens. Beschuldigingen zijn gewoon feiten!!!!! Meid!
pi_199732184
quote:
Sarah is inderdaad van het benoemen mijn mannetje is niet de eerste keer dat zij André zo claimt.
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 17:11:25 #225
184769 crew  Deisyy
pi_199732185
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:09 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ho maar? Duidelijk dat je 1 iemand moet hebben aangezien ik nog wel veel ergere dingen lees maar dan hoor en zie ik je nergens. Beschuldigingen zijn gewoon feiten!!!!! Meid!
Op- en aanmerkingen over moderatie kunnen in FB.
pi_199732204
Tuttut Tiny, tuttut.
pi_199732210
quote:
Sarah is inderdaad van het benoemen mijn mannetje is niet de eerste keer dat zij André zo claimt.
quote:
Toen wilde ze al een bn-er.
pi_199732228
quote:
quote:
Toen wilde ze al een bn-er.
quote:
[ afbeelding ]

Over die snuit zullen wel tig filters zitten.
pi_199732269
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:04 schreef Bumbabaloo het volgende:

Saar zal moeten leven met Monique zij is de moeder van zijn zoon.
pi_199732301
Op de YOLO foto vind ik haar er uitzien meer als 35 dan midden 20.
pi_199732506
Daa
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Saar zal moeten leven met Monique zij is de moeder van zijn zoon.
Daar denken meisjes van 25 heel anders over.
De nieuwe vriendin van mijn ex is ook 25 en die vind ook dat ik volledig uit zijn leven moet verdwijnen en we alle contact moeten verbreken met elkaar ( hoe dan met twee kinderen ? 🙄 ).

Die hebben een toekomst voor zichzelf met hem voor zich. Daar past geen kind en al helemaal niet de moeder van het kind in..
  donderdag 3 juni 2021 @ 17:49:42 #232
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199732569
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:23 schreef goldback het volgende:
Op de YOLO foto vind ik haar er uitzien meer als 35 dan midden 20.
Normale mensen van midden twintig verbouwen hun gezicht niet zoals wat oudere vrouwen doen.
Idem bij Jaimie.
pi_199732689
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aangenaam verrast dat ze mijn gebruikt!
Ik ook, maar nu zegt ze in een story toch "me binky". Ik vind bink wel een heerlijk woord overigens.
Ja ik was toch even gaan kijken naar alle controversiële foto's met dikke ogen, dito lippen en bijbehorende stoornissen.
pi_199733017
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:43 schreef Bumbabaloo het volgende:
Daa
[..]

De nieuwe vriendin van mijn ex is ook 25 en die vind ook dat ik volledig uit zijn leven moet verdwijnen en we alle contact moeten verbreken met elkaar ( hoe dan met twee kinderen ? 🙄 ).

Die hebben een toekomst voor zichzelf met hem voor zich. Daar past geen kind en al helemaal niet de moeder van het kind in..
Ik hoop dat jou ex er niet in mee gaat. Saar zal ook wel snel een kind willen .
  donderdag 3 juni 2021 @ 19:04:35 #235
138876 Andromache
pi_199733330
Ach welnee, er is gewoon met Mo contact over An3 ophalen e.d. In haar met fillers kapotgespoten koppie kan Saartje Soeloe dat helemaal niet begrijpen en ze is vast ziekelijk jaloers idd.

En wat betreft die sexy foto's van Mo, die wil gewoon rebounden en er weer een piemel in. Niks mis mee. Had ze afgelopen zondag tijdens Drievliet tijd voor, ik gun het haar!

Goed plan van die Friedel-gif trouwens als toverstafje voor de mods, kan niet wachten _O_
pi_199733420
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:04 schreef Andromache het volgende:
Ach welnee, er is gewoon met Mo contact over An3 ophalen e.d. In haar met fillers kapotgespoten koppie kan Saartje Soeloe dat helemaal niet begrijpen en ze is vast ziekelijk jaloers idd.

En wat betreft die sexy foto's van Mo, die wil gewoon rebounden en er weer een piemel in. Niks mis mee. Had ze afgelopen zondag tijdens Drievliet tijd voor, ik gun het haar!

Goed plan van die Friedel-gif trouwens als toverstafje voor de mods, kan niet wachten _O_
Klopt ook.
En als ik An2 zo inschat is hij echt niet keihard tegen Monique en loopt hij met Monique ook gewoon te dollen en te lachen.
En dat valt Sarah sowieso niet goed want An2 is haar mannetje en Hubby en Binky 🤓.

Het onzekere spat er echt van af bij haar.
pi_199733487
Ik moet altijd lachen als de reclame van de kruidvat voorbij komt. Dan zingt hij weer "wij zijn oranje" .

Fijn dat ie het nu zelf ook ziet.
pi_199733986
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:04 schreef Andromache het volgende:

Saar is zeker jaloers Monique zal altijd de band houden met André ivm kleine Dré. Reken maar dat het steekt. In de Story stond eerst verhuizen dan een baby en zeer zeker trouwen.
pi_199734038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Saar is zeker jaloers Monique zal altijd de band houden met André ivm kleine Dré. Reken maar dat het steekt. In de Story stond eerst verhuizen dan een baby en zeer zeker trouwen.
Ik denk dat je misschien hoopt dat het steekt.
Verder zal de band wellicht niet zo sterk zijn. Het is geen co-ouderschap waarbij de ouders zowat dagelijks contact (moeten) hebben.
pi_199734069
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik denk dat je misschien hoopt dat het steekt.
Verder zal de band wellicht niet zo sterk zijn. Het is geen co-ouderschap waarbij de ouders zowat dagelijks contact (moeten) hebben.
Hij wil niet voor niets zo dicht bij kleine Dré wonen. Hooguit 5 min afstand hij wilde er zo snel mogelijk zijn mocht dat nodig zijn.
pi_199734462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:43 schreef Bumbabaloo het volgende:
Daa
[..]

Tuurlijk.
Ben heel benieuwd naar het andere kant van het verhaal :')
pi_199735142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 17:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

En toen Monique sprak van mijn "heerlijke man", vond je dat ook claimend?
pi_199735203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij wil niet voor niets zo dicht bij kleine Dré wonen. Hooguit 5 min afstand hij wilde er zo snel mogelijk zijn mocht dat nodig zijn.
Ja dat zei André. Hij zegt wel meer natuurlijk. Ze hebben in elk geval geen huis gekocht dat nou zoveel ruimte biedt aan een kind of meerdere kinderen.
  donderdag 3 juni 2021 @ 21:21:30 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199735314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja dat zei André. Hij zegt wel meer natuurlijk. Ze hebben in elk geval geen huis gekocht dat nou zoveel ruimte biedt aan een kind of meerdere kinderen.
Ik geloof dat dat financieel niet mogelijk was. Ik zie Sarah nu niet in een rijtjeshuis in Zevenkamp of Nesselande wonen.
pi_199737235
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat financieel niet mogelijk was. Ik zie Sarah nu niet in een rijtjeshuis in Zevenkamp of Nesselande wonen.
Nee ze moest een zou en bn-er strikken. Een bouwvakker kan niet aan haar levensstijl voldoen. :')
pi_199737270
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:14 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En toen Monique sprak van mijn "heerlijke man", vond je dat ook claimend?
Ook dom, ik ben geen Monique fan hoor. Maar 6 jaar en relatie of 2 maanden . Is wel een verschilletje
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 00:00:03 #247
184769 crew  Deisyy
pi_199738116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hoe weet je dit allemaal?
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:48:03 #248
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199738289
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Welke stiefvader koopt een appartement samen met een klapjosti na officieel zes weken?
Mijn dochter is zes weken en bij de bevalling waren ze officieel geen stel. Dat tijdsbestek is toch idioot?
Toen begonnen ze elkaar toevallig leuk te vinden...

Nu gaan ze die hut deze week al inrichten volgens de berichten.

WTF?

Is toch een heel vreemd verhaal of niet? Moet die stiefvader van Sarah af? Logisch, het kind is 25 en geen 15 al lijkt dat op ig wel zo. Al is 25 een mooie leeftijd om na een drugs en drankverslaving, drie lichamelijke overbodige (mijn mening) verbouwingen en een opname eens op jezelf te gaan wonen.

En waar is die eigenwaarde van Sarah? Begrijp me niet verkeerd maar welk mens wil nu niet zelfstandig zijn, zelf doen en zelf kopen. Haar liefde van haar “leven” haar cookie en stiefvader kopen een hut voor haar, ma richt hem in..

En vraag jij hoe weet jij dit allemaal?
Dat staat in de drie aflopen topics.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 04-06-2021 01:33:58 ]
  vrijdag 4 juni 2021 @ 01:35:38 #249
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199738389

[ Bericht 100% gewijzigd door ootjekatootje op 04-06-2021 01:37:22 ]
pi_199738393
Ik vind het vreemd dat wanneer je je ouderlijk huis verlaat, en dan ook nog voor je liefdesnest, je dat door je moeder laat inrichten. Voor veel jongvolwassenen zou dat een gruwel zijn.

Maar wat ik eigenlijk wou zeggen, ik hoorde zojuist de Kruidvat commercial ....
Ineens had die talentloze Dré een warme stem, leek zomaar ineens veel op André.

Ik zou dat wel eens live willen horen, maar niet echt natuurlijk :O

[ Bericht 19% gewijzigd door Majoraan op 04-06-2021 01:45:53 ]
pi_199738532
Dré doet teveel zijn vader na. Die had ook van die zeurderige uithalen. Dat hoor je wel wanneer hij 'Oranje' zingt.
  Spellchecker vrijdag 4 juni 2021 @ 06:49:18 #252
197773 crew  maily
pi_199738572
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 01:38 schreef Majoraan het volgende:
Ik vind het vreemd dat wanneer je je ouderlijk huis verlaat, en dan ook nog voor je liefdesnest, je dat door je moeder laat inrichten. Voor veel jongvolwassenen zou dat een gruwel zijn.

Maar wat ik eigenlijk wou zeggen, ik hoorde zojuist de Kruidvat commercial ....
Ineens had die talentloze Dré een warme stem, leek zomaar ineens veel op André.

Ik zou dat wel eens live willen horen, maar niet echt natuurlijk :O
Ik vraag me af of het het gezongen wordt door junior .... ik hoor senior ....
pi_199738741
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:12 schreef Bumbabaloo het volgende:

Het onzekere spat er echt van af bij haar.
Maar zo gek is dat toch niet? Gezien het trackrecord van "me binky".

We hoeven nu ook weer niet over elke scheet te vallen (behalve het gebruik van een persoonlijk voornaamwoord ipv een bezitterig voornaamwoord).

Dat kind is nu weer niet de duivel in eigen persoon he? Ze heeft een hele foute smaak in mannen, net als haar moeder... en ze weet hoe ze hem "gekregen" heeft en hoe betrouwbaar zijn uitspraken mbt liefde en houden van zijn
pi_199738787
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat staat in de nieuwe Story en dit zegt Sarah zelf. :)
Ik benoem het toch in de post.

[ Bericht 2% gewijzigd door LagerthaQueenOfKatte op 04-06-2021 07:54:24 ]
  vrijdag 4 juni 2021 @ 07:55:54 #255
138876 Andromache
pi_199738812
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 07:39 schreef totebel het volgende:

[..]

We hoeven nu ook weer niet over elke scheet te vallen (behalve het gebruik van een persoonlijk voornaamwoord ipv een bezitterig voornaamwoord).

Bezitterig _O- het is bezittelijk :D . Toepasselijk in dit topic!

Maar is er nog nieuws over de breuk? Is Mo al gesignaleerd bij een goede advocaat?
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 08:13:05 #256
184769 crew  Deisyy
pi_199738892
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 07:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat staat in de nieuwe Story en dit zegt Sarah zelf. :)
Ik benoem het toch in de post.

Staat in dat artikel van Story dat Sarah jaloers is en dat het steekt dat Dreetje een band met de moeder van zijn kind heeft? Wat een stel relnichten zijn het ook _O-

En blijkbaar heeft hij zich dat uithaaltje van zijn vader in coronatijd aangeleerd en hij niet veel te doen had, behalve een kilo kipfilet per dag eten en piemels kleien. Bij Streamers was die uithaal ook al duidelijk te horen en nu met die reclame weer.
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 08:13:44 #257
184769 crew  Deisyy
pi_199738898
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 06:49 schreef maily het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het het gezongen wordt door junior .... ik hoor senior ....
Zou die ouwe nog leven? Wat is er dan in de vuurpijl de lucht in gegaan? :o
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 juni 2021 @ 08:21:15 #258
367000 roos94
pi_199738960
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat zou pas een scoop zijn voor de bladen _O_
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 08:29:26 #259
184769 crew  Deisyy
pi_199738998
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:21 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dat zou pas een scoop zijn voor de bladen _O_
Krijgen we dit soort foto's in de Story

pi_199739058
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Staat in dat artikel van Story dat Sarah jaloers is en dat het steekt dat Dreetje een band met de moeder van zijn kind heeft? Wat een stel relnichten zijn het ook _O-

En blijkbaar heeft hij zich dat uithaaltje van zijn vader in coronatijd aangeleerd en hij niet veel te doen had, behalve een kilo kipfilet per dag eten en piemels kleien. Bij Streamers was die uithaal ook al duidelijk te horen en nu met die reclame weer.
_O- hilarisch, ik zeg niets over dat Sr zingt. Maar goed het is weer duidelijk. 8-)
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 08:41:57 #261
184769 crew  Deisyy
pi_199739099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

_O- hilarisch, ik zeg niets over dat Sr zingt. Maar goed het is weer duidelijk. 8-)
Mijn posts over de uithalen was ook geen reactie op jou hoor :D

Ik zal mijn posts de volgende keer scheiden :@
  vrijdag 4 juni 2021 @ 09:01:20 #262
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199739233
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Krijgen we dit soort foto's in de Story

[ afbeelding ]
Is dat Elvis ? Jim Morrison ? Kurt Cobain ?
W
Z
E
  vrijdag 4 juni 2021 @ 09:03:57 #263
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199739251
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:01 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

De Kerstman toch?
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 09:08:24 #264
184769 crew  Deisyy
pi_199739282
quote:

[..]

Hazes Sr. O-)
  vrijdag 4 juni 2021 @ 09:09:48 #265
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199739295
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hazes Sr. O-)
Die zit er goed uit, zeker al jaren van de drank af, :@
  vrijdag 4 juni 2021 @ 09:14:37 #266
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199739335
Hé shit, Mo gaat niet daten met Freek.

https://www.ad.nl/show/mo(...)andigheden~ab9bb348/
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 09:14:44 #267
184769 crew  Deisyy
pi_199739337
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waar schijndood niet allemaal goed voor is :D
pi_199739429
quote:

[..]

Ik heb gehoord Tol Hansse
  Spellchecker vrijdag 4 juni 2021 @ 09:25:10 #269
197773 crew  maily
pi_199739443
quote:

[..]

Victor Reinier.
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 09:25:13 #270
184769 crew  Deisyy
pi_199739445
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:

Het was voor Mo weer tijd voor een meelijwekkend artikel om weer wat aandacht te genereren.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 09:45:41 #271
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199739659
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:

-O-
W
Z
E
pi_199739670
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het was voor Mo weer tijd voor een meelijwekkend artikel om weer wat aandacht te genereren.
Jeetje, ik wist al dat haar eigenwaarde niet hoog lag maar als je een relatie met zo'n belhamel nodig hebt om dat op te krikken, is dat niet best. Terwijl zij in het begin al wist hoe hij was, aangezien ze op de hoogte was van het slip(pert)je van/met Bridget.

Laten we wel wezen, ze waren pas een jaartje bij elkaar nadat hij haar publiekelijk vernederd heeft met neukertje B.
En ze kan wel zeggen dat ze zo'n interview niet over hem wil laten gaan, maar zonder hem had ze dat interview überhaupt niet gegeven. Het is de ex van een volkszanngertje, geen grote denker en zelfs niet de powervrouw waar mensen haar voor houden.
pi_199739704
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mannen knappen doorgaans zeer op als ze uit de donkeroranje tentakels van de opper-Eucalypta van Nederland ontsnappen.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 09:59:40 #274
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199739854
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Jeetje, ik wist al dat haar eigenwaarde niet hoog lag maar als je een relatie met zo'n belhamel nodig hebt om dat op te krikken, is dat niet best. Terwijl zij in het begin al wist hoe hij was, aangezien ze op de hoogte was van het slip(pert)je van/met Bridget.

Laten we wel wezen, ze waren pas een jaartje bij elkaar nadat hij haar publiekelijk vernederd heeft met neukertje B.
En ze kan wel zeggen dat ze zo'n interview niet over hem wil laten gaan, maar zonder hem had ze dat interview überhaupt niet gegeven. Het is de ex van een volkszanngertje, geen grote denker en zelfs niet de powervrouw waar mensen haar voor houden.
Die heeft de afspraak dat ze in die villa mag blijven wonen als ze haar mond maar blijft houden, denk ik.

Edit: en dreetje verwacht dat ze bij een nieuwe vent intrekt binnenkort. Vandaar die sneer dat ze voorlopig geen ander wil. :7
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 juni 2021 @ 10:56:52 #275
367000 roos94
pi_199740614

Mo begeeft zich op glad terrein. Ik ken Gerda persoonlijk zeer goed en ze is volledig koekwaus. Ik zou haar zelf als gevaarlijk bestempelen.

SPOILER
pi_199741401
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:25 schreef maily het volgende:

[..]

Victor Reinier.
Nee dat is die ernaast.
pi_199741544
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:o

Rachel, maar die is lichtelijk verbrand weer terug beland.
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 12:08:49 #278
184769 crew  Deisyy
pi_199741555
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:07 schreef -river- het volgende:

[..]

Rachel, maar die is lichtelijk verbrand weer terug beland.
pi_199741826
Mo helpt ons niet echt he -O- Ze wil Mark R, niet en Freek V. ook al niet -O-
  vrijdag 4 juni 2021 @ 13:47:13 #280
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199742480
https://www.telegraaf.nl/(...)is-niets-aan-de-hand

Prima reactie van André, kan zijn moeder wat van leren.
pi_199744750
Mo is vroeger mishandeld:
https://www.weekend-onlin(...)-mentaal-mishandeld/

Gaat lekker :|W
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 juni 2021 @ 17:31:01 #282
367000 roos94
pi_199744922
Wat is talkies nou weer voor blad. Nooit van gehoord
pi_199745419
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:22:04 #284
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199745474
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:15 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Staat d’r goed, deze make-up stijl. Lijkt een beetje op Anouk.
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 juni 2021 @ 18:22:50 #285
367000 roos94
pi_199745481
Je kan veel zeggen maar het blijft een prima milf met goeie kwarktassen :9~
pi_199745637
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja vind ik ook dat ze daar op lijkt Idd
pi_199746060
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hele mooie shoot.mooi interview niets geen modder ofzo kan Raggel een voorbeeld aannemen.
pi_199746078
Druk eens op de claxon.
Toettoet, hahahahaha. :')
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 19:15:53 #289
184769 crew  Deisyy
pi_199746086
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:22 schreef roos94 het volgende:
Je kan veel zeggen maar het blijft een prima milf met goeie kwarktassen :9~
Ze zijn net zo nep als die van Sarah :D
pi_199746345
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:31 schreef roos94 het volgende:
Wat is talkies nou weer voor blad. Nooit van gehoord
Je moet eens voor de grap op hun insta kijken en dan die laatste foto. De bekende en onbekende vrouwen buiten over elkaar heen om te zeggen hoe wonderschoon Monique is op die megabewerkte coverfoto. Ze is zeker niet lelijk, maar zonder die gekochte tieten en make-up is ze erg Hema, beige, nietszeggend in mijn ogen.

Ook geinig hoe haar "fans" onder de foto nog even uithalen naar Sarah die zo nep is :')
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:45:35 #291
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199746443
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Je moet eens voor de grap op hun insta kijken en dan die laatste foto. De bekende en onbekende vrouwen buiten over elkaar heen om te zeggen hoe wonderschoon Monique is op die megabewerkte coverfoto. Ze is zeker niet lelijk, maar zonder die gekochte tieten en make-up is ze erg Hema, beige, nietszeggend in mijn ogen.

Ook geinig hoe haar "fans" onder de foto nog even uithalen naar Sarah die zo nep is :')
Hema, _O-

Maar klopt wat je zegt. Al vind ik het doorgeslagen bij Sarah en onnodig want die was mooi zonder die verbouwingen. Monique heeft wat minder fillers.
pi_199746652
Andre is de Leukste🤣

pi_199746723
The spray tan is strong in this one...
  Spellchecker vrijdag 4 juni 2021 @ 20:13:30 #294
197773 crew  maily
pi_199746821
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
The spray tan is strong in this one...
Aka Oranje Snus :P
pi_199746851
Dré verliest steeds meer z’n wenkbrauwen. Hij lijkt wel ziek
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Spellchecker vrijdag 4 juni 2021 @ 20:16:31 #296
197773 crew  maily
pi_199746858
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:15 schreef Fascination het volgende:
Dré verliest steeds meer z’n wenkbrauwen. Hij lijkt wel ziek
Die kleuren blond van de zon denk ik.
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 juni 2021 @ 20:25:44 #297
367000 roos94
pi_199746958
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze zijn net zo nep als die van Sarah :D
Serieus ;(
pi_199747130
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:15 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze doet me op die foto denken aan Forsyth. Die van Grant.
  Spellchecker vrijdag 4 juni 2021 @ 20:44:35 #299
197773 crew  maily
pi_199747194
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze doet me op die foto denken aan Forsyth. Die van Grant.
pi_199747207
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:44 schreef maily het volgende:

[..]

Bedoeld als een compliment :) Vind dat een mooie vrouw.
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 20:46:25 #301
184769 crew  Deisyy
pi_199747220
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:25 schreef roos94 het volgende:

[..]

Serieus ;(
Sorry heb ik je ballonnen leeg geprikt? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')