Ik vraag me af of het het gezongen wordt door junior .... ik hoor senior ....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 01:38 schreef Majoraan het volgende:
Ik vind het vreemd dat wanneer je je ouderlijk huis verlaat, en dan ook nog voor je liefdesnest, je dat door je moeder laat inrichten. Voor veel jongvolwassenen zou dat een gruwel zijn.
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen, ik hoorde zojuist de Kruidvat commercial ....
Ineens had die talentloze Dré een warme stem, leek zomaar ineens veel op André.
Ik zou dat wel eens live willen horen, maar niet echt natuurlijk![]()
Maar zo gek is dat toch niet? Gezien het trackrecord van "me binky".quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:12 schreef Bumbabaloo het volgende:
Het onzekere spat er echt van af bij haar.
Dat staat in de nieuwe Story en dit zegt Sarah zelf.quote:
Bezitterigquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:39 schreef totebel het volgende:
[..]
We hoeven nu ook weer niet over elke scheet te vallen (behalve het gebruik van een persoonlijk voornaamwoord ipv een bezitterig voornaamwoord).
Staat in dat artikel van Story dat Sarah jaloers is en dat het steekt dat Dreetje een band met de moeder van zijn kind heeft? Wat een stel relnichten zijn het ookquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat staat in de nieuwe Story en dit zegt Sarah zelf.
Ik benoem het toch in de post.
Zou die ouwe nog leven? Wat is er dan in de vuurpijl de lucht in gegaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 06:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het het gezongen wordt door junior .... ik hoor senior ....
Dat zou pas een scoop zijn voor de bladenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou die ouwe nog leven? Wat is er dan in de vuurpijl de lucht in gegaan?
Krijgen we dit soort foto's in de Storyquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat zou pas een scoop zijn voor de bladen
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat in dat artikel van Story dat Sarah jaloers is en dat het steekt dat Dreetje een band met de moeder van zijn kind heeft? Wat een stel relnichten zijn het ook![]()
En blijkbaar heeft hij zich dat uithaaltje van zijn vader in coronatijd aangeleerd en hij niet veel te doen had, behalve een kilo kipfilet per dag eten en piemels kleien. Bij Streamers was die uithaal ook al duidelijk te horen en nu met die reclame weer.
Mijn posts over de uithalen was ook geen reactie op jou hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]hilarisch, ik zeg niets over dat Sr zingt. Maar goed het is weer duidelijk.
Is dat Elvis ? Jim Morrison ? Kurt Cobain ?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgen we dit soort foto's in de Story
[ afbeelding ]
De Kerstman toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:01 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Is dat Elvis ? Jim Morrison ? Kurt Cobain ?
Hazes Sr.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:01 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Waar schijndood niet allemaal goed voor isquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zit er goed uit, zeker al jaren van de drank af,
Ik heb gehoord Tol Hanssequote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:01 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Victor Reinier.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:01 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Het was voor Mo weer tijd voor een meelijwekkend artikel om weer wat aandacht te genereren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Hé shit, Mo gaat niet daten met Freek.
https://www.ad.nl/show/mo(...)andigheden~ab9bb348/
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Hé shit, Mo gaat niet daten met Freek.
https://www.ad.nl/show/mo(...)andigheden~ab9bb348/
Jeetje, ik wist al dat haar eigenwaarde niet hoog lag maar als je een relatie met zo'n belhamel nodig hebt om dat op te krikken, is dat niet best. Terwijl zij in het begin al wist hoe hij was, aangezien ze op de hoogte was van het slip(pert)je van/met Bridget.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was voor Mo weer tijd voor een meelijwekkend artikel om weer wat aandacht te genereren.
Mannen knappen doorgaans zeer op als ze uit de donkeroranje tentakels van de opper-Eucalypta van Nederland ontsnappen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zit er goed uit, zeker al jaren van de drank af,
Die heeft de afspraak dat ze in die villa mag blijven wonen als ze haar mond maar blijft houden, denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist al dat haar eigenwaarde niet hoog lag maar als je een relatie met zo'n belhamel nodig hebt om dat op te krikken, is dat niet best. Terwijl zij in het begin al wist hoe hij was, aangezien ze op de hoogte was van het slip(pert)je van/met Bridget.
Laten we wel wezen, ze waren pas een jaartje bij elkaar nadat hij haar publiekelijk vernederd heeft met neukertje B.
En ze kan wel zeggen dat ze zo'n interview niet over hem wil laten gaan, maar zonder hem had ze dat interview überhaupt niet gegeven. Het is de ex van een volkszanngertje, geen grote denker en zelfs niet de powervrouw waar mensen haar voor houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |