Ja, en dan vooral die foto. Ik vind hem geweldigquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:38 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Friedel als usericon is wel echt next level ja![]()
Waarom had die vrouw zo een grote zonnebril opquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral die foto. Ik vind hem geweldig
Was mode toen....quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom had die vrouw zo een grote zonnebril op
Schoonpapa hoopt waarschijnlijk ook dat zijn dochter zo snel mogelijk een nieuwe Hazes telg gaat uitpoepen. Kassa 👍quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het grappige is dat stiefschoonpapa van Soelen het vooral interessant lijkt te vinden een BN'er in zijn kring te hebben, en met het grootste gemak koopt hij er een huis mee....
Dat staat zo ongeveer gelijk aan een huwelijk qua verbintenis.
Zelfreflectie is niet een veel voorkomende eigenschap van mensen die te dom zijn om te schijten. Vreselijk wijf, echt om te braken.. dat pedante toontje ook. Brrquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind de bn-ers beetje hypocriet die Raggel en hartje sturen. Raggel houd zelf nooit haar mond zijn haar eigen woorden. Hoezo moet een ander het dan wel doen.
[..]
Iets met een bord voor haar kop.
Nou... Friedel droeg altijd bizar grote brillen, ook toen het niet meer in de mode was, en wat zij droeg is nooit in de mode geweest.quote:
Wanneer zijn ze eigenlijk overleden? Kan het zo snel niet vinden op Googlequote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet schrikken hè, op eigen risico klikken.
https://www.google.com/se(...)imgrc=fE3dU6mSluOfbM
Dat zijn de ouders van Rachel Hazes, allebei overleden.
Ik wil die linker graag als usericoon, maar dat lukt me niet.
Vader leeft toch nog ?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze eigenlijk overleden? Kan het zo snel niet vinden op Google
O echt?quote:
Ga naar profiel rechtsboven.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben prachtig geworden, maar hoe verander ik mijn avatar?
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:12 schreef Ole het volgende:
iemand al beelden van Dreetje bij de streamers..heb hem nog niet kunnen ontdekken
Zijn gebrouilleerd geraakt toen Rachel mot met hem kreeg.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O echt?
Ik zat gisteren te neuzen in wiki over Gert en Hermien, ik dacht dat ze allemaal al dood waren.
Ik hoor André nooit over zijn opa.
Ja, de beste man zit echt om geld verlegenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Schoonpapa hoopt waarschijnlijk ook dat zijn dochter zo snel mogelijk een nieuwe Hazes telg gaat uitpoepen. Kassa 👍
Ik meen dat ze een jaar geleden met vaderdag samen met haar zuster bij haar vader was geweest. Heb dat 1x gezien op een foto daarna niet meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O echt?
Ik zat gisteren te neuzen in wiki over Gert en Hermien, ik dacht dat ze allemaal al dood waren.
Ik hoor André nooit over zijn opa.
Pa van Galen had een boek geschreven maar Roggel verbood het om het uit te geven. En toen kwam er bonje van.quote:Op woensdag 2 juni 2021 06:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik meen dat ze een jaar geleden met vaderdag samen met haar zuster bij haar vader was geweest. Heb dat 1x gezien op een foto daarna niet meer.
Ik was niet serieus....quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... Friedel droeg altijd bizar grote brillen, ook toen het niet meer in de mode was, en wat zij droeg is nooit in de mode geweest.
Is ook nooit uitgebracht toch? Ben wel benieuwd wat er in stondquote:Op woensdag 2 juni 2021 07:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Pa van Galen had een boek geschreven maar Roggel verbood het om het uit te geven. En toen kwam er bonje van.
Dat is waar! Die brillen zijn ooit wel een poosje in de mode geweest, maar Friedel vond ze gewoon mooiquote:Op woensdag 2 juni 2021 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar er zit hier een hele groep die jong genoeg is om het niet te kunnen weten
Net zoals raggel het mooi vindt om als een half verbrande tostie erbij te lopen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is waar! Die brillen zijn ooit wel een poosje in de mode geweest, maar Friedel vond ze gewoon mooidenk ik....
quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals raggel het mooi vindt om als een half verbrande tostie erbij te lopen.
Ik vind d’r uiterlijk fascinerend 🧐quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is waar! Die brillen zijn ooit wel een poosje in de mode geweest, maar Friedel vond ze gewoon mooidenk ik....
Met de halve Douglas op haar gespoten. Ben je daar wel eens langs gelopen. Die parfum lucht. God allemachtigquote:Op woensdag 2 juni 2021 10:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals raggel het mooi vindt om als een half verbrande tostie erbij te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |