Ja je weet perfect wie ik bedoel ja.quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie? Degene die met haar tieten zit te schudden op de buis en ex van die onderwereld advocaat?
Daar ben ik nog niet achter.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En wat is hieruit de conclusie?
Oké hihi ben wel benieuwd. Mij lijkt het vrij normaal om een foto van de zus van je vriend te liken. Maar ik hoor graag verdere analyses die dieper gaan dan mijn simpele ziel.quote:
Nou, er is geen contact met in elk geval Roggel en Rox. Weet niet hoe het nu zit tussen broer en zus, maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat ze de GROTE verzoener probeert te zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Oké hihi ben wel benieuwd. Mij lijkt het vrij normaal om een foto van de zus van je vriend te liken. Maar ik hoor graag verdere analyses die dieper gaan dan mijn simpele ziel.
Ze zijn goed met elkaar maar lopen de deur niet plat. Voor nu is dit zo prima vind André. Dat met zijn moeder en Rox is echt een dingetje daar gaat hij niet tussen zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:33 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, er is geen contact met in elk geval Roggel en Rox. Weet niet hoe het nu zit tussen broer en zus, maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat ze de GROTE verzoener probeert te zijn.
Maar ze kan het ook gewoon echt menen natuurlijk
Dan had Saar en die flutwinkel het bericht van Raggel niet moeten liken met die sneer naar Rox op insta.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:33 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, er is geen contact met in elk geval Roggel en Rox. Weet niet hoe het nu zit tussen broer en zus, maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat ze de GROTE verzoener probeert te zijn.
Maar ze kan het ook gewoon echt menen natuurlijk
Gelukkig heeft ie van die leuke wijven om hem heen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.showbizz24.be(...)-meer-dan-dit-126838
Die jongen heeft wat mooiste maanden van zijn leven. Die gast praat zoveel en zegt net niets.
Mooi man, over 15 jaar slaat Dreetje die vieze ouwe gek zelf de tent uit. Dat vergeten die kerels altijd even, ook hoe de rest van Nederland hierover denkt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
André met kleine Dre naar Drievliet ,slak djar ook mee. Staan ze een manneke van 4 voor de gek te houden. Kleine Dre moet de veter van Djar strikken maar zijn voet staat op een water straal . En hop ineens die voet van de straal af recht in kleine Dré zin gezicht. En lachen die 2 lamzakken.
Weer wijf. En hij knijpt ook in haar gezichtquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Die jongen heeft wat mooiste maanden van zijn leven. Die gast praat zoveel en zegt net niets.
'Er is niemand op de wereld die mij zo goed kent als mijn eigen moeder'.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nare geintjes zijn dat.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
André met kleine Dre naar Drievliet ,slak djar ook mee. Staan ze een manneke van 4 voor de gek te houden. Kleine Dre moet de veter van Djar strikken maar zijn voet staat op een water straal . En hop ineens die voet van de straal af recht in kleine Dré zin gezicht. En lachen die 2 lamzakken.
Ik dacht "jeetje wat ziet Raggel er daar al uit" maar dit is dus haar moeder? Ze lijken welquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet schrikken hč, op eigen risico klikken.
https://www.google.com/se(...)imgrc=fE3dU6mSluOfbM
Dat zijn de ouders van Rachel Hazes, allebei overleden.
Ik wil die linker graag als usericoon, maar dat lukt me niet.
Nog geen twee maanden geleden zat hij is de mooiste tijd van zijn leven. Ik vermoed dat zijn korte en lange termijn geheugen stuk is.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:38 schreef Straadthont het volgende:
[..]
'Er is niemand op de wereld die mij zo goed kent als mijn eigen moeder'.
Nog geen jaar geleden:
“Er is geen vrouw, geen méns, die mij zo goed kent als Monique.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:49 schreef totebel het volgende:
Zijn geheugen is slechter dan van mijn moeder... en die is dik in de 80 en dement...
Zou de familie van Monique niet op hun handen zitten? Ik vind de foto en tekst al zum kotzen, het filmpje kijk ik maar niet.En dit allemaal om de lachers op hun hand te krijgen. Dit valt natuurlijk verkeerd.Hopelijk volgt die derde Dré het goede voorbeeld van Melvin. Ik schat zo in dat de derde Dré wel een warme familie heeft aan moeders kant.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Misselijk lachje ook van die twee debielenquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nee kijk maar niet, het is heel triest. Jochie doet zo zijn best. Knap hoor zo vroeg veters strikken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:11 schreef wizzer het volgende:
[..]
Zou de familie van Monique niet op hun handen zitten? Ik vind de foto en tekst al zum kotzen, het filmpje kijk ik maar niet.En dit allemaal om de lachers op hun hand te krijgen. Dit valt natuurlijk verkeerd.Hopelijk volgt die derde Dré het goede voorbeeld van Melvin. Ik schat zo in dat de derde Dré wel een warme familie heeft aan moeders kant.
Dit en heel Nederland moet meegenieten. Wie is die aap? Die neef?quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Arm kind. Kan zijn eigen vader niet vertrouwen.
Wat heb je precies last van?quote:Op donderdag 3 juni 2021 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
André twee is geestelijk gehandicapt en zijn neef ook. Ga je leuk met je pa maar een pretpark....
Ach te triest dit, fff heb hier echt last van nu. Dacht afgelopen weekend nog ff tijdens de streamers oké het kwartje is gevallen. Maar nee, wat een gek.
Een filmpje met André twee en drie op de leuke paardjes daar was helemaal lief geweest. Nee die kutachtbaan, daar was die veel te klein voor. En dan watergrapje..
Monique heeft heel wat de handelen met die gasten. En ik wens Saartje succes, en haar ouders, en hun “Vrienden” en Edwin Smulders en Patty en Rachel.
Man man man wat een debielen,
Ik denk na deze beelden dat er wel gesproken zal worden met André maar ja gaat hij dat begrijpen. That's the question.quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:11 schreef wizzer het volgende:
[..]
Zou de familie van Monique niet op hun handen zitten? Ik vind de foto en tekst al zum kotzen, het filmpje kijk ik maar niet.En dit allemaal om de lachers op hun hand te krijgen. Dit valt natuurlijk verkeerd.Hopelijk volgt die derde Dré het goede voorbeeld van Melvin. Ik schat zo in dat de derde Dré wel een warme familie heeft aan moeders kant.
Dat wil je niet weten Ootje. Die neef is de grootste kontenkruiper die er bestaat samen met Edwin Smuldersquote:Op donderdag 3 juni 2021 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit en heel Nederland moet meegenieten. Wie is die aap? Die neef?
Ok ik ben vanaf nu een “hater” wat een eikels.
Nou, preciesquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bahahaahaha, veels te flauwe (poging tot) grapje, maar er wordt gereageerd of er een kind in de brand gestoken wordt
Meeeeehaaaaaartjooooongesmehaaaaaart!
* DancingPhoebe clutcht dr parels
Hij hem die mouw in een plooi vouwen om zijn armen, de sukkelquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:50 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas weer de nieuwe rits fotos van Sarah. Waarom lijkt het of zij 24/7 een professionele fotograaf bij de hand hebben?
[poll=2517]
Eerlijk is eerlijk, ik vind dit een mooie fotoquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:50 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas weer de nieuwe rits fotos van Sarah. Waarom lijkt het of zij 24/7 een professionele fotograaf bij de hand hebben?
[poll=2517]
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet schrikken hč, op eigen risico klikken.
https://www.google.com/se(...)imgrc=fE3dU6mSluOfbM
Dat zijn de ouders van Rachel Hazes, allebei overleden.
Ik wil die linker graag als usericoon, maar dat lukt me niet.
Menig horrorfilm kan hier nog wat van leren.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Of als de 'ik maak je straks dood'-blik juist de bedoeling is:
[ link | afbeelding ]
Dwars door je heen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:32 schreef goldback het volgende:
Zelfde enge manier van kijken als die Rochel, vreselijke figuren.
tenzij dit een begrafenis was... dan vind ik hem iets minder gepast..quote:
Nee, het was geen begrafenis. Er werd een standbeeld van André Hazes Sr geplaatst.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tenzij dit een begrafenis was... dan vind ik hem iets minder gepast..
Ze kijkt eerder erg verdrietig
Ah, dan zou ik ook zo kijken ja....quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nee, het was geen begrafenis. Er werd een standbeeld van André Hazes Sr geplaatst.
https://edwinjanssen.photoshelter.com/image/I0000BB9GtLYL9bk
ontevreden zure smoel.. altijdquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tenzij dit een begrafenis was... dan vind ik hem iets minder gepast..
Ze kijkt eerder erg verdrietig
quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ah, dan zou ik ook zo kijken ja....
"mijn inkomstenbron is dood en all i got is this lousy statue"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |