abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199693806
Ze gaan toch niet trouwen dus!

April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'

SPOILER
SPOILER
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
SPOILER

12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:

10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:

SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique

Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:

De covers eerste week
SPOILER
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER

Biografie Adreen;
SPOILER
Twinning = boring
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 13:19:57 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 13:22:53 #3
197773 crew  maily
pi_199694021
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:30 schreef Phoebster het volgende:
Ik zag op Rox haar Instagram dat ze tattoo's op haar benen heeft met de tekst Abuela Frieda *O*
Waarom is dat *O* ?
pi_199694297
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
En eeuh... ACHTIEN MAANDEN IN EEN KLINIEK?
Geloof ik niks van. Dat kan tegenwoordig niet meer.
Afgelopen zomer zat ik 8 weken in een kliniek voor mijn eetstoornis en voor onze buren (drugs/alcohol) gold dezelfde tijdsduur. Niemand wordt meer zo lang opgenomen. Zelfs celebs zoals Ben Affleck verblijven zo'n 30 dagen in een kliniek.
Zou wat zijn zeg, iedereen 18 maanden opnemen. Mogelijk dat het langer duurt als er psychiatrische problematiek meespeelt zoals persoonlijkheidsstoornissen. Ik denk dat Sarah de boel wat aandikt.
pi_199694326
En als je het zelf betaalt?
  maandag 31 mei 2021 @ 13:52:44 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199694328
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Afgelopen zomer zat ik 8 weken in een kliniek voor mijn eetstoornis en voor onze buren (drugs/alcohol) gold dezelfde tijdsduur. Niemand wordt meer zo lang opgenomen. Zelfs celebs zoals Ben Affleck verblijven zo'n 30 dagen in een kliniek.
Zou wat zijn zeg, iedereen 18 maanden opnemen. Mogelijk dat het langer duurt als er psychiatrische problematiek meespeelt zoals persoonlijkheidsstoornissen. Ik denk dat Sarah de boel wat aandikt.
Alles kan natuurlijk als je maar betaalt, en dan is het waarschijnlijk een andere kliniek dan waar wij gewoon volk terechtkomen, want die doen niet aan 18 maanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199694429
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik denk ook dat jij misschien aan "ziekenfonds" hulp refereert en Saar familie heeft die daar niet door beperkt wordt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199694493
Ziekenfonds bestaat al heel lang niet meer!

Anyhowz; Kruidvat ligt onder vuur vanwege Hazes. Staat op Mediacourant en op de Social Mediakanalen van 't Kruidvat. Iedereen gaat los! :')
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 14:10:22 #10
197773 crew  maily
pi_199694582
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:04 schreef Straadthont het volgende:

Anyhowz; Kruidvat ligt onder vuur vanwege Hazes. Staat op Mediacourant en op de Social Mediakanalen van 't Kruidvat. Iedereen gaat los! :')
Ik ga ook wel naar de Etos _O-
pi_199694593
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:04 schreef Straadthont het volgende:

Ho, stop w/ die sites daar komen alleen maar haters. Die sites liegen. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199694608
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:10 schreef maily het volgende:

[..]

De Etos gaf in 2019 AH cd's weg!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199694616
quote:
19s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:43 schreef Straadthont het volgende:
2 uur geleden in première gegaan.

Dat oranje lied van Sr was wel sjiek. Die bagger van Hazes is niets aan. Waarom moet hij nou alles doen wat zijn pa heeft gedaan. Doe normaal.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199694624
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:10 schreef maily het volgende:

[..]

Trekpleister voor mij. _O_

Maar dat deed ik al voor Faalhazes. Kruidvat is mij te rommelig, kan me niet heugen wanneer ik in een opgeruimd filiaal kon winkelen. Kan niet zo goed tegen rommel. :@
pi_199694641
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat oranje lied van Sr was wel sjiek. Die bagger van Hazes is niets aan. Waarom moet hij nou alles doen wat zijn pa heeft gedaan. Doe normaal.
Ik heb klein stukje geluisterd, niet afgekeken. :{w
Wat slecht en gewoon echt geen feestnummer. De zoveelste faal. :')
pi_199694666
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:14 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ik heb klein stukje geluisterd, niet afgekeken. :{w
Wat slecht en gewoon echt geen feestnummer. De zoveelste faal. :')
Dat commentaar, de mensen zijn hem echt kots zat. Hij kan niets meer goed doen.
:P
pi_199694703
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Eigen schuld. En dat van zijn moeder.
Hij dacht echt dattie werkelijk overal mee weg kon komen. Ha! Nou, dat zien we. Hoogmoed komt voor de val. :W
pi_199694733
Dr zal vast een hoop mis geweest zijn met Sr., maar die zong toch gewoon voor zn geld? Die is toch gewoon door hard werken opgeklommen tot waar hij ooit was? Met vallen en opstaan steeds groter worden? Geen naam of iets waar hij door gekatapulteerd was? Schreef hij zelf enzo? Of had hij een Ewbank?

Hoe dan ook stond ie niet op zn 13e in een vol ahoy waar tout bekendadjacentNL er omheen zoemde om een graantje van de centen die kunnen komen kijken bij die naamsbekendheid.

Schrijft Jr. eigenlijk zelf? Tekst of muziek?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199694774
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dr zal vast een hoop mis geweest zijn met Sr., maar die zong toch gewoon voor zn geld? Die is toch gewoon door hard werken opgeklommen tot waar hij ooit was? Met vallen en opstaan steeds groter worden? Geen naam of iets waar hij door gekatapulteerd was? Schreef hij zelf enzo? Of had hij een Ewbank?

Hoe dan ook stond ie niet op zn 13e in een vol ahoy waar tout bekendadjacentNL er omheen zoemde om een graantje van de centen die kunnen komen kijken bij die naamsbekendheid.

Hij is bij het schrijven aanwezig . Thats it. :D
pi_199694794
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alles kan natuurlijk als je maar betaalt, en dan is het waarschijnlijk een andere kliniek dan waar wij gewoon volk terechtkomen, want die doen niet aan 18 maanden.
Dat moet haast wel.
Toch jammer dat ze vervolgens zo'n junk als Dré als partner kiest. Snap ook niet dat haar familie zo blij is met schoonzoon lief, terwijl hij haar nuchterheid in gevaar brengt.
pi_199694832
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

Bram Koning schrijft de nummers. Of anders wel Ieuwwbank. Hazes lijkt idd vrij weinig zelf te doen.

https://www.destentor.nl/(...)g%20op%20de%20agenda.
pi_199694845
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij is bij het schrijven aanwezig . Thats it. :D
Dan moet je dus wel als een circusaapje blijven dansen, anders staan de inkomsten stil... Sneu.
  maandag 31 mei 2021 @ 14:31:45 #23
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199694849
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Die Belgen wel, die vinden het prachtig. Zie de reacties op YouTube.

Zullen we hem inpakken en aan België schenken?
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 14:34:55 #24
197773 crew  maily
pi_199694889
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die Belgen wel, die vinden het prachtig. Zie de reacties op YouTube.

Zullen we hem inpakken en aan België schenken?
@praadje _O_
  maandag 31 mei 2021 @ 14:35:13 #25
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199694891
https://www.viva.nl/stijl(...)ik-wel-naar-de-etos/

De reactie van de Kruidvat is wel heel erg slecht. Wij bepalen wat een hit gaat worden en wij bepalen wat jullie leuk gaan vinden. Nou doei.
  maandag 31 mei 2021 @ 14:36:18 #26
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199694900
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:34 schreef maily het volgende:

[..]

@:praadje _O_
We ruilen Praadje tegen Hazes!
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 14:37:26 #27
197773 crew  maily
pi_199694912
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:30 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Bram Koning schrijft de nummers. Of anders wel Ieuwwbank. Hazes lijkt idd vrij weinig zelf te doen.

https://www.destentor.nl/(...)g%20op%20de%20agenda.
quote:
De ideeën voor liedjes beginnen al wanneer Koning bij Hazes in de auto stapt op weg naar Espelo. Als goede vriend hoort Koning alles aan. ,,Over wat ik heb meegemaakt en hoe ik het beleefd heb. Dat is wel lekker. Bram zoekt daar dan woorden bij als we met z’n vieren aan het werk zijn. Ik hoef hem niks meer uit te leggen’’, gaat Hazes verder. Koning kijkt even op van zijn laptop. ,,Die input is fijn ja. Wat vinden jullie van dit?’’, vraagt hij tussendoor en zegt de eerste twee coupletten op. Een lied over de liefde. Waarin de hoofdpersoon het niet kan aanzien dat zijn grote liefde met een ander is.

We hebben nogal wat meegemaakt de laatste maanden

André Hazes jr., Nederlandstalige volkszanger
Marcel Fisser slaat meteen akkoorden aan. Koning zingt de woorden. Van Hoevelaak en Hazes luisteren in doodse stilte. De pijn die in het lied voorkomt is voelbaar. ,,Ja, dat gaat over, stel dat het niet goed was gekomen met Monique. En ik haar met een ander had moeten zien. Dat had ik niet overleefd!’’, legt Hazes uit. ,,Zo hebben we gisteren een mooi liedje gemaakt en vandaag ook. Zonder die druk. En dat is echt heerlijk.’’
Wie had mijn emmertje gepikt? :r
pi_199694965
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:28 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dat moet haast wel.
Toch jammer dat ze vervolgens zo'n junk als Dré als partner kiest. Snap ook niet dat haar familie zo blij is met schoonzoon lief, terwijl hij haar nuchterheid in gevaar brengt.
Waar komt dat toch vandaan dat zij zo nuchter is? Dat is een keer geroepen door Hazes omdat hij een excuus zocht dat hij haar nodig had en zij als [zogenaamd] ex verslaafde snapt hem natuurlijk als geen ander. Duhhh.
Hou toch op. :')

De familie van Soelen zijn drinkers. De koelkast staat vol en op de foto's prijkt altijd alcohol. Als Sarah het zo zwaar heeft zouden ze daar toch wel rekening mee houden als familie zijnde, lijkt me?
Op vakantie zit ze tussen allemaal drinkers, en werd gezegd dat ze zelf ook drinkt toen de roddel op gang kwam dat ze zwanger zou zijn.
Dus, doen alsof ze een ontzettend zwak en zielig slachtoffer is van haar eigen verslavingen en daardoor in groot gevaar is, is de grootste kul die je maar kan verzinnen. Ze is 25!! Geen 15!
pi_199695094
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:28 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dat moet haast wel.
Die familie vind dit allemaal prachtig. Aandacht aandacht. Zo anders is hun andere dochter. Dag en nacht verschil.
  maandag 31 mei 2021 @ 15:24:01 #30
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199695399
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:41 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Waar komt dat toch vandaan dat zij zo nuchter is? Dat is een keer geroepen door Hazes omdat hij een excuus zocht dat hij haar nodig had en zij als [zogenaamd] ex verslaafde snapt hem natuurlijk als geen ander. Duhhh.

De familie van Soelen zijn drinkers. De koelkast staat vol en op de foto's prijkt altijd alcohol. Als Sarah het zo zwaar heeft zouden ze daar toch wel rekening mee houden als familie zijnde, lijkt me?
Op vakantie zit ze tussen allemaal drinkers, en werd gezegd dat ze zelf ook drinkt toen de roddel op gang kwam dat ze zwanger zou zijn.
Dus, doen alsof ze een ontzettend zwak en zielig slachtoffer is van haar eigen verslavingen en daardoor in groot gevaar is, is de grootste kul die je maar kan verzinnen. Ze is 25!! Geen 15!
Die bullshit komt van André
pi_199695437
Was het ook niet Hazes die zei naar de fles te grijpen als het even niet lekker gaat met hem? Nou, dan gaat het ontzettend slecht sinds hij met de fam. van Soelens Galen 2.0 een relatie is aangegaan. Er is nog geen dag geweest dat hij niet drinkt. Maar wel met zijn moeder om het hardst roeptoeren dat hij eindelijk het geluk heeft gevonden. Die sporen echt voor geen meter als ze trots en gelukkig zijn dat ze fulltime alcoholist mogen spelen. |:(
pi_199695443
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die bullshit komt van André
Duh, van wie anders. :')
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 15:38:21 #33
197773 crew  maily
pi_199695528
quote:
12s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:27 schreef Straadthont het volgende:
Was het ook niet Hazes die zei naar de fles te grijpen als het even niet lekker gaat met hem? Nou, dan gaat het ontzettend slecht sinds hij met de fam. van Soelens Galen 2.0 = Gall&Gall? een relatie is aangegaan. Er is nog geen dag geweest dat hij niet drinkt. Maar wel met zijn moeder om het hardst roeptoeren dat hij eindelijk het geluk heeft gevonden. Die sporen echt voor geen meter als ze trots en gelukkig zijn dat ze fulltime alcoholist mogen spelen. |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 31-05-2021 15:48:34 ]
  maandag 31 mei 2021 @ 15:47:38 #34
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199695615
Rachel van Gall & Gall _O-

Hoe lang zou het duren voor Kruidvat de reclame terugtrekt? Kun je de Reclame Code Comissie hiervoor inschakelen i.v.m. het promoten van alcoholmisbruik? })

[edit] net gedaan, dat is bijzonder makkelijk klagen bij de RCC . Heb iets genoemd over pafferige alcoholkop van een verslaafde, dat hoort toch niet op tv althans voor 21:00 B-)

[ Bericht 31% gewijzigd door Andromache op 31-05-2021 15:57:21 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199696438
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:41 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Daar zeg je me wat.
Ja, ik geloof het ook niet dat ze nuchter is en al helemaal niet als het van Dré afkomt die dat beweert.
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 18:27:17 #36
184769 crew  Deisyy
pi_199697273
Wachten op een mooie aanrijding, hopen dat door dit topic met zijn negatieve posts de carrière van Antwee ten einde is, ja dat is haat en het is niet fraai.

Werkelijk elke bericht in de media van hen en over hen wordt hier breeduit negatief uitgemeten, dat is ook niet fraai en zo zonde van dit topic. Zoals ik gisteren al zei is dit geen gate meer, maar een Hazes-SC, een haat Hazse-SC en misschien moet het gewoon maar een tijdje dicht totdat er echt weer iets te melden is, zodat het weer een gate kan zijn.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199697466
André zo op rtl4.
Dre is het gezeik beu.
Dat schijnt nieuws te zijn.
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 18:47:52 #38
184769 crew  Deisyy
pi_199697597
Het is wel even mooi zo, dit topic gaat voor nu dicht.
  Moderator dinsdag 1 juni 2021 @ 13:35:10 #39
184769 crew  Deisyy
pi_199705424
Zo, ik heb even een beetje opgeruimd en het topic weer open gegooid.

Probeer het een beetje gatewaardig te houden, als er niets te melden is is hier de SC SHO / ShowChat #1254: Waar we gezellig over Show posten.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:26:29 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_199706116
"Kruidvat laat zich trouwens niet uit het voetbalveld slaan: ‘Hij is een volkszanger en als geen ander in staat om Nederland in de stemming te brengen "

precies, geef het volk iets waar iedereen een hekel aan heeft. Dat verenigt ze...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:02:19 #41
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_199706657
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 15:08:57 #42
197773 crew  maily
pi_199706748
quote:
quote:
fans voor de deur
Welke fans _O-
pi_199706776
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

We ruilen Praadje tegen Hazes!
_O- _O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 1 juni 2021 @ 15:12:41 #44
22592 crew  Ole
pi_199706787
iemand al beelden van Dreetje bij de streamers..heb hem nog niet kunnen ontdekken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199706827
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:08 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Welke fans _O-
Klinkt beter dan: we willen die verlopen zuipschuit van een plebejer met zn del-van-de-dag niet hebben hier.

Echt prettige buren heb je er niet aan gok ik...laat staan dat die leren lap door dezelfde hal loopt.als ze op.bezoek komt als jij (en zeg nou zelf, die laatste wil je al niet in het daglicht tegenkomen, laat staan in het donker, bij je eigen huid, in de buurt).
pi_199706885

[ Bericht 100% gewijzigd door praadje op 01-06-2021 16:22:42 ]
pi_199706952
quote:
Hij vond het wel tijd om samen te gaan wonen. 8)7
pi_199707004
quote:

[..]

[..]

Welke fans _O-
Ja dit vroeg ik me ook af en ik be niet eens zo'n "hater". Denk dat potentiële buren eerder moeten vrezen voor "spontane" fotomomenten met Edwin enzo.
Ik denk dat het in Nederland sowieso wel echt meevalt met het fanatisme van fans.
pi_199707033
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:15 schreef totebel het volgende:

[..]

Klinkt beter dan: we willen die verlopen zuipschuit van een plebejer met zn del-van-de-dag niet hebben hier.

Echt prettige buren heb je er niet aan gok ik...laat staan dat die leren lap door dezelfde hal loopt.als ze op.bezoek komt als jij (en zeg nou zelf, die laatste wil je al niet in het daglicht tegenkomen, laat staan in het donker, bij je eigen huid, in de buurt).
Ik vermoed ook dat ze een beetje zon aangebrande lucht verspreidt.

Verder denk ik dat het wel meevalt hoor. Zijn rocksterleven :') leidt hij vooral buitenshuis.
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 15:33:52 #50
197773 crew  maily
pi_199707069
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:18 schreef praadje het volgende:
Raggel op insta
Fred van Leer :D
Geen wonder dat hij fan is :D

[ Bericht 8% gewijzigd door maily op 01-06-2021 16:33:55 ]
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 15:34:58 #51
197773 crew  maily
pi_199707086
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:12 schreef Ole het volgende:
iemand al beelden van Dreetje bij de streamers..heb hem nog niet kunnen ontdekken
Volgens de commentaren hier zat hij vooral aan de bar :+
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:36:25 #52
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:44:39 #53
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199707241
quote:
Hij was nauwelijks in beeld en hield zich vooral op de achtergrond.. Gelukkig jmaar ook :+ Denk dat ie 2 nummers gedaan heeft met deze of gene en Maan, want die zong de hele avond maar door natuurlijk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:45:57 #54
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199707260
quote:
Hier wel wat beelden:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:48:14 #55
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199707284
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:33 schreef maily het volgende:

[..]

Fred van Leer :D
Geen wonder dat hij fan is :D
:D
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:50:31 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199707318
quote:
Het gros van die "Ik ga wel naar de Etos" figuren staat volgende week gewoon weer bij Kruidvat.
Nederlanders zijn veel te knieperig om bij de concurrent meer te betalen als iets wat ze nodig hebben in de aanbieding is.

Al dat "Ik ga nooit meer naar de Hema want roetveegpieten, fijne feestdagen en vrolijk voorjaar" volk ook, bij iedere rel riepen ze weer opnieuw dat ze er niet meer naartoe zouden gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:55:02 #57
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_199707375
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Hier wel wat beelden:

:'(
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:57:27 #58
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_199707412
quote:

[..]

[..]

Welke fans _O-
_O- Ik weet het ook niet meer.
-Scorpion_17
pi_199707420
quote:
Dat met die ketting moet hij zelf weten . Kom amper daar. En moet ik er wel heen ga ik het halen. Die ketting krijg je bij bepaalde artikelen.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:59:58 #60
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199707441
quote:
Advies van Rachel: ‘Verdiep je’
En tot slot heeft ze nog een stukje advies voor De Jong: „Probeer je eens te verdiepen in de medemens voordat je dingen gaat tikken. Of iemand nou dik of dun, opgespoten lippen heeft, LGBTI is, of als iemand af en toe onder de zonnebank gaat”, schrijft Hazes. „Leven en laten leven.”
Volgens de onderneemster heeft Angela de Jong niet door wat voor een effect haar uitspraken kunnen hebben. „Wij kunnen wel tegen een stootje, maar besef je wel dat sommige mensen door pestgedrag en bepaalde uitspraken zelfmoord plegen?” Angela is van harte welkom in haar theewinkel voor een goed gesprek, schrijft Rachel aan het einde van haar bericht. „De thee staat voor je klaar.”
https://www.metronieuws.n(...)lumn-angela-de-jong/

De ironie _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199707454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind de bn-ers beetje hypocriet die Raggel en hartje sturen. Raggel houd zelf nooit haar mond zijn haar eigen woorden. Hoezo moet een ander het dan wel doen.
pi_199707466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind de bn-ers beetje hypocriet die Raggel en hartje sturen. Raggel houd zelf nooit haar mond zijn haar eigen woorden. Hoezo moet een ander het dan wel doen.
quote:
Iets met een bord voor haar kop.
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 16:03:14 #63
197773 crew  maily
pi_199707476
Zit er een Kruidvat bij haar Yoyo-winkel in de buurt?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 16:06:02 #64
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_199707505
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:24 schreef shomila het volgende:

[..]

Hij vond het wel tijd om samen te gaan wonen. 8)7
:D jij niet dan? Ze zijn al weeeeeeeken samen hoor.
-Scorpion_17
pi_199707506
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:03 schreef maily het volgende:
Zit er een Kruidvat bij haar Yoyo-winkel in de buurt?
Leuk SHO-uitje
pi_199707511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Die BN'ers plaatsen dat niet eens zelf. Grootste gedeelte heeft dat uitbesteed aan bureaus die overal op andere bn'ers hun accounts reageren. Doordat mensen hun namen zien langskomen op die accounts krijgen ze weer veel nieuwe volgers. Businessmodelletje. Vooral bij Hazes etc. levert het veel op omdat 'normale mensen' hun accounts niet kunnen reageren dus als bn'er val je dan snel op tussen de 14 reacties. Een hartje of vlammetje levert je toch telkens weer paar honderd nieuwe op.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199707550
quote:
nou indd.
serpent over pesten ..
koekoek
pi_199707554
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 16:06 schreef RipCity het volgende:

[..]

Die BN'ers plaatsen dat niet eens zelf. Grootste gedeelte heeft dat uitbesteed aan bureaus die overal op andere bn'ers hun accounts reageren. Doordat mensen hun namen zien langskomen op die accounts krijgen ze weer veel nieuwe volgers. Businessmodelletje. Vooral bij Hazes etc. levert het veel op omdat 'normale mensen' hun accounts niet kunnen reageren dus als bn'er val je dan snel op tussen de 14 reacties. Een hartje of vlammetje levert je toch telkens weer paar honderd nieuwe op.
:D dit wist ik dus niet.
pi_199708361
Dus Hazes zit met schoonpa -die hij officieel net een baby blue maandag kent- vast aan een hypotheek. Wie doet nou toch zoiets doms? Schoonma komt de boel inrichten.
Meer dan een kwart eeuw op de wereld en nog steeds moet surrogaatpappie en mammie de boel komen bestieren omdat ze zelf niet veel kunnen dan de hele dag selfies maken voor de spiegel.. :')
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 17:25:00 #70
197773 crew  maily
pi_199708372
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:23 schreef Straadthont het volgende:
Dus Hazes zit met schoonpa -die hij officieel net een baby blue maandag kent- vast aan een hypotheek. Wie doet nou toch zoiets doms? Schoonma komt de boel inrichten.
Meer dan een kwart eeuw op de wereld en nog steeds moet surrogaatpappie en mammie de boel komen bestieren omdat ze zelf niet veel kunnen dan de hele dag selfies maken voor de spiegel.. :')
Huh? 8)7
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:28:25 #71
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199708400
quote:
Ach die ma zal het wel leuk vinden, thuis wisselen ook regelmatig van interieur.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:31:04 #73
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199708418
quote:

[..]

Had je gezien wie dat zijn? Familie kluivert en Fred van Leer.
pi_199708572
quote:
Wat ontzettend dom om dat met je schoonpa die je net kent samen te doen. Daar komt geheid gedonder van. Met familie moet je wandelen, niet handelen.
pi_199708603
quote:
Dit stuk:

Als jochie droomde ik ervan in een chique wijk te wonen. Wat zullen ze er opschrikken als onze verhuiswagen komt aanrijden en die volkszanger en het meisje met de zogenaamde opgespoten lippen uitstappen, haha!

8)7 8)7 8)7
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:54:39 #76
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_199708617
Z
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:52 schreef -river- het volgende:

[..]

Dit stuk:

Als jochie droomde ik ervan in een chique wijk te wonen. Wat zullen ze er opschrikken als onze verhuiswagen komt aanrijden en die volkszanger en het meisje met de zogenaamde opgespoten lippen uitstappen, haha!

8)7 8)7 8)7
zogenaamd opgespoten? _O- _O- _O-
pi_199708640
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:54 schreef Fietsertje70 het volgende:
Z
[..]

Deze gast heeft al zo zo veel te veel gelogen dat deze leugen er ook nog wel bij kan. :|W
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:00:06 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199708681
quote:
Z
[..]

Hij denkt nog dat ze echt zijn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199708702
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:52 schreef -river- het volgende:

[..]

Dit stuk:

8)7 8)7 8)7
Tja. Het is wel zo dat ze in het echt heel wat minder opgespoten lijkt. Met nadruk op lijkt! De selfies zijn extreem bewerkt tot iets dat niet bestaat.

Over de chique droomwijk gesproken. Als kind hierin opgroeien en dan net doen alsof hij op 5hoog achter in een sloppenwijk zijn jeugd heeft moeten doorbrengen. :{w Na dit huis was het ook echt geen achterbuurt waar ze hebben gewoond.

pi_199708729
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zal hij ook denken/beweren dat haar tieten echt zijn?
pi_199708754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach ja, zo hoog is zijn IQ dan ook niet he? Middelbare school niet eens af kunnen maken wegens te dom....en dat laat ie elke dag weer opnieuw zien. Hij heeft mazzel dat ie uit het heilige hazeszaad voortkomt. Scheelt m in echt iets moeten kunnen. Haaibaai smother harkt het al lijkenpikkend wel voor m binnen.
pi_199708758
Kortom, Hazes is gewoon echt niet goed bij zijn hoofd. Dat wanstaltige column opstelletje is daar weer het zoveelste bewijs van.
pi_199708956
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:56 schreef -river- het volgende:

[..]

Deze gast heeft al zo zo veel te veel gelogen dat deze leugen er ook nog wel bij kan. :|W
Hij draait de hele tijd alles om . Dan krijg je dit dus.
pi_199708981
quote:
Z
[..]

Ik heb vandaag een selfie gezien van haar. Eerlijk daar zaten wel 100 filters over. Had ze een parel kroontje op. Niet normaal hoe gaat bewerkt was.
pi_199709003
Hij blijft volhouden dat het een chique buurt is . Terwijl hier al gezegd is dat dit niet het geval is.
pi_199709025
quote:
Verbaasd jou dat?
Die kan niets alleen moet overal hulp bij van pa of ma. Nou daar zit je dan straks. 8)7
pi_199709052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Had je gezien wie dat zijn? Familie kluivert en Fred van Leer.
Die tellen niet mee, die zijn niet objectief. :D
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:44:22 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199709104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Verbaasd jou dat?
Die kan niets alleen moet overal hulp bij van pa of ma. Nou daar zit je dan straks. 8)7
Het grappige is dat stiefschoonpapa van Soelen het vooral interessant lijkt te vinden een BN'er in zijn kring te hebben, en met het grootste gemak koopt hij er een huis mee....
Dat staat zo ongeveer gelijk aan een huwelijk qua verbintenis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:45:42 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199709118
Als de van Galens dit soort geld hadden gehad dan hadden ze ook probleemloos een huis met An1 gekocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199709207
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het grappige is dat stiefschoonpapa van Soelen het vooral interessant lijkt te vinden een BN'er in zijn kring te hebben, en met het grootste gemak koopt hij er een huis mee....
Als je het mij vraagt vind ik het nogal snel. Het gaat niet om een pak suiker.

Had dan gaan huren o.i.d. er zal toch wel meer zijn als dat ene appartement. Heeft hij straks misschien weer niets.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:58:42 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199709234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt vind ik het nogal snel. Het gaat niet om een pak suiker.

Had dan gaan huren o.i.d. er zal toch wel meer zijn als dat ene appartement. Heeft hij straks misschien weer niets.
Tuurlijk is het snel, binnenhengelen en afhankelijk maken.

De gemiddelde gold digger kan nog een lesje leren van stiefschoonpapa van Soelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199709357
Zou Angela bij Raggel op de thee komen?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:26:25 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199709488
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:11 schreef quirina het volgende:
Zou Angela bij Raggel op de thee komen?
Alsof ze er zelf is.
Zou wel humor zijn als Angela op 3 verschillende momenten thee gaat halen en Rachel daar dan (uiteraard) niet is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199709633
Natuurlijk is ze er niet; ze gaat in Barcelona het volgende YoYo! filiaal openen. En allemaal dankzij haar dat het zo goed gaat he, die oude filialen zijn er voor spek en bonen.
pi_199709640
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:43 schreef Phoebster het volgende:
Natuurlijk is ze er niet; ze gaat in Barcelona het volgende YoYo! filiaal openen. En allemaal dankzij haar dat het zo goed gaat he, die oude filialen zijn er voor spek en bonen.
Gelukkig is ze ook zo bescheiden gebleven he? 🙈
  Moderator dinsdag 1 juni 2021 @ 20:25:18 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199710180
Wie is toch die familie Van Galen waar jullie het steeds over hebben :?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 1 juni 2021 @ 20:31:02 #97
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199710265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:25 schreef MaJo het volgende:
Wie is toch die familie Van Galen waar jullie het steeds over hebben :?
Niet schrikken hè, op eigen risico klikken.

https://www.google.com/se(...)imgrc=fE3dU6mSluOfbM

Dat zijn de ouders van Rachel Hazes, allebei overleden.

Ik wil die linker graag als usericoon, maar dat lukt me niet.
pi_199710345
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
Hier wil iemand dat wel voor je fixen!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199710359
Denk die bril weg en dat pipo-kapsel en je ziet waar Roggel haar genen vandaan heeft. Bah, wat een groezelige familie.
pi_199710369
quote:

[..]

Friedel als usericon is wel echt next level ja :D _O-
Alius aliud dicit
  dinsdag 1 juni 2021 @ 20:42:28 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199710434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:38 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Friedel als usericon is wel echt next level ja :D _O-
Ja, en dan vooral die foto. Ik vind hem geweldig O+
pi_199710833
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, en dan vooral die foto. Ik vind hem geweldig O+
Waarom had die vrouw zo een grote zonnebril op :o
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:24:24 #103
58711 soapie
Zeeperd
pi_199710993
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Waarom had die vrouw zo een grote zonnebril op :o
Was mode toen....
pi_199711194
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Schoonpapa hoopt waarschijnlijk ook dat zijn dochter zo snel mogelijk een nieuwe Hazes telg gaat uitpoepen. Kassa 👍
pi_199711239
quote:

[..]

[..]

Iets met een bord voor haar kop.
Zelfreflectie is niet een veel voorkomende eigenschap van mensen die te dom zijn om te schijten. Vreselijk wijf, echt om te braken.. dat pedante toontje ook. Brr
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:50:56 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199711356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:24 schreef soapie het volgende:

[..]

Was mode toen....
Nou... Friedel droeg altijd bizar grote brillen, ook toen het niet meer in de mode was, en wat zij droeg is nooit in de mode geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199711733
quote:

[..]

Wanneer zijn ze eigenlijk overleden? Kan het zo snel niet vinden op Google
pi_199712025
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 22:19 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wanneer zijn ze eigenlijk overleden? Kan het zo snel niet vinden op Google
Vader leeft toch nog ?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 23:15:08 #109
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199712462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 22:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Vader leeft toch nog ?
O echt? :D

Ik zat gisteren te neuzen in wiki over Gert en Hermien, ik dacht dat ze allemaal al dood waren.
Ik hoor André nooit over zijn opa.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 23:21:26 #110
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199712529
Ik ben prachtig geworden, maar hoe verander ik mijn avatar?
  Spellchecker dinsdag 1 juni 2021 @ 23:31:05 #111
197773 crew  maily
pi_199712607
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ben prachtig geworden, maar hoe verander ik mijn avatar?
Ga naar profiel rechtsboven.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 23:36:17 #112
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199712655
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:31 schreef maily het volgende:

[..]

Ga naar profiel rechtsboven.
Ja daar ben ik
pi_199713106
quote:

Gevonden. _O-
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_199713503
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik zat gisteren te neuzen in wiki over Gert en Hermien, ik dacht dat ze allemaal al dood waren.
Zijn gebrouilleerd geraakt toen Rachel mot met hem kreeg.
Hebben elkaar toen nog 1 keer ontmoet maar André voelde geen klik meer.
pi_199713505
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Schoonpapa hoopt waarschijnlijk ook dat zijn dochter zo snel mogelijk een nieuwe Hazes telg gaat uitpoepen. Kassa 👍
Ja, de beste man zit echt om geld verlegen :D
pi_199713535
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik meen dat ze een jaar geleden met vaderdag samen met haar zuster bij haar vader was geweest. Heb dat 1x gezien op een foto daarna niet meer.
pi_199713666
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 06:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik meen dat ze een jaar geleden met vaderdag samen met haar zuster bij haar vader was geweest. Heb dat 1x gezien op een foto daarna niet meer.
Pa van Galen had een boek geschreven maar Roggel verbood het om het uit te geven. En toen kwam er bonje van.
pi_199713823
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou... Friedel droeg altijd bizar grote brillen, ook toen het niet meer in de mode was, en wat zij droeg is nooit in de mode geweest.
Ik was niet serieus.... :D
pi_199714087
quote:
17s.gif Op woensdag 2 juni 2021 07:20 schreef praadje het volgende:

[..]

Pa van Galen had een boek geschreven maar Roggel verbood het om het uit te geven. En toen kwam er bonje van.
Is ook nooit uitgebracht toch? Ben wel benieuwd wat er in stond
  woensdag 2 juni 2021 @ 10:10:16 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199714852
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 08:04 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik was niet serieus.... :D
Nee, maar er zit hier een hele groep die jong genoeg is om het niet te kunnen weten ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199715184
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar er zit hier een hele groep die jong genoeg is om het niet te kunnen weten ;)
Dat is waar! Die brillen zijn ooit wel een poosje in de mode geweest, maar Friedel vond ze gewoon mooi :% denk ik....
pi_199715272
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:40 schreef soapie het volgende:

[..]

Dat is waar! Die brillen zijn ooit wel een poosje in de mode geweest, maar Friedel vond ze gewoon mooi :% denk ik....
Net zoals raggel het mooi vindt om als een half verbrande tostie erbij te lopen. 8-)
pi_199715316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Net zoals raggel het mooi vindt om als een half verbrande tostie erbij te lopen. 8-)
:Y
  woensdag 2 juni 2021 @ 11:18:20 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199715638
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:40 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik vind d’r uiterlijk fascinerend 🧐
  Miss 200.000.000! woensdag 2 juni 2021 @ 11:39:05 #125
367000 roos94
pi_199715887
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Met de halve Douglas op haar gespoten. Ben je daar wel eens langs gelopen. Die parfum lucht. God allemachtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')