ik stem voor. klein briesje, 24-26 graden, veel zon en prima nachttemperaturen. Ik zie alleen maar positieve punten. 1 keer per 2 weken onweer.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we dit weer tot half oktober doen?Warmer mag voor mij altijd, maar wellicht dat we zo de middenweg hebben.
Ben fanquote:Op maandag 31 mei 2021 21:36 schreef INViCTuS het volgende:
Donderdag terreur buien?
[ twitter ]
[ twitter ]
Dankzij dagen als deze ben je die kutheid van de afgelopen maand gelukkig heel snel vergeten.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Uhh, ik ben zo gewend aan kuttemperaturen dat ik vergeten ben dat er al heel vroeg op de dag begonnen moet worden met ramen open op warme dagen als deze
Wacht, dus het is niet tyfus koud/nat/extreem grijs in Assen nu?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:26 schreef Djeez het volgende:
Ik moet vanaf vandaag weer een dag in de week op kantoor werken. Eeuwig zonde met dit weer
*Reinoutquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:38 schreef Elan het volgende:
https://www.weer.nl/nieuw(...)f-en-toe-fiks-onweer
Voorspelling van Reinier.TL;DR Juno en juli gaan schroeien.
Team Airco 1-0quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:38 schreef Elan het volgende:
https://www.weer.nl/nieuw(...)f-en-toe-fiks-onweer
Voorspelling van Reinier.TL;DR Juno en juli gaan schroeien.
unsicher sind.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:36 schreef INViCTuS het volgende:
Donderdag terreur buien?
[ twitter ]
[ twitter ]
Zul je zien dat dat net de enige dag in de week is dat het in Assen mooi weer is...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:26 schreef Djeez het volgende:
Ik moet vanaf vandaag weer een dag in de week op kantoor werken. Eeuwig zonde met dit weer
Vanaf overmorgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:08 schreef Revanches het volgende:
Heel mooi weer, maar hopelijk binnenkort ook weer onweer.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:45 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt zal wel weer blijven steken op 24.9
Eindelijk.quote:De eerste landelijke zomerse dag van het jaar is een feit: dinsdag rond 15.50 uur is in De Bilt een temperatuur van 25,2 graden gemeten.
Nee, vandaag mooi weer. Op een snikheet kantoor. Vol stinkende collega'squote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wacht, dus het is niet tyfus koud/nat/extreem grijs in Assen nu?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De woeste geur van echte mannen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, vandaag mooi weer. Op een snikheet kantoor. Vol stinkende collega's
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:58 schreef INViCTuS het volgende:
Oe, de modellen hinten naar onweer in de nacht van vrijdag op zaterdag. het is pas dinsdag, dus even afwachten, uiteraard
quote:onweer in de nacht van vrijdag op zaterdag
quote:onweer in de nacht
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met de heerlijke verkoeling in de avond gebeurd?
Jij bent ook wel echt de zeikerd aller zeikerds he. Is het wederom warmer dan 20 graden (want als het dat niet is zeik je dat het te koud is), mis je de verkoeling.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met de heerlijke verkoeling in de avond gebeurd?
Nee, de afgelopen dagen waren perfect. Ook voor mij kan het te warm wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij bent ook wel echt de zeikerd aller zeikerds he. Is het wederom warmer dan 20 graden (want als het dat niet is zeik je dat het te koud is), mis je de verkoeling.
Over warme nachten gesproken..quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen dagen waren perfect. Ook voor mij kan het te warm worden
En dan vooral 's nachts.
Ik zie alleen één huilende kat.quote:Op woensdag 2 juni 2021 11:14 schreef Dven het volgende:
Ah, na het geklaag over koud weer is het geklaag over warmte aanstaande
Katten janken altijd als het niet tussen de 18-22 graden is met een paar schapenwolkjes maar voornamelijk een brandende zon en een héél klein verkwikkend briesje.quote:Op woensdag 2 juni 2021 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie alleen één huilende kat.![]()
Wat een weertje.
Hooguit dat ik vandaag niet kan genieten van het prachtige weerquote:Op woensdag 2 juni 2021 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Katten janken altijd als het niet tussen de 18-22 graden is met een paar schapenwolkjes maar voornamelijk een brandende zon en een héél klein verkwikkend briesje.
Spijt me voor jequote:Op woensdag 2 juni 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hooguit dat ik vandaag niet kan genieten van het prachtige weer
Wou zeggen. Merendeel vd users hier is nu gewoon intens gelukkig.quote:Op woensdag 2 juni 2021 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie alleen één huilende kat.![]()
Wat een weertje.
Jij mag het een act noemen maar als je een beetje rondom je kijkt zie je hier overal op het forum en op andere plekken op het internet alweer geklaag over de hitte.quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou zeggen. Merendeel vd users hier is nu gewoon intens gelukkig.
Maar Dven moet z'n act natuurlijk ook in ere houden he
Volgens mij is de estofex van morgen er nog niet? Deze die ik nu op hun site zie loopt tot morgenochtend 600uquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:15 schreef Drass het volgende:
Estofex geeft alleen maar onweer aan voor morgen. Geen levels.
quote:
quote:
Dit. Maar de trend is wel dat de avondtemperaturen de komende tijd gaan stijgen. Lang leve de stille ventilator.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:31 schreef Pvt.Webster het volgende:
Het is best warm, maar zolang het in de avond lekker afkoelt vind ik het best.
2 maanden? Wat dacht je van 7 maanden. Het is minimaal 6 maanden fris/koud geweest en 1 maand was acceptabel betreft temperatuur. Er is nu helemaal geen hitte. enige warmte wel, maar met een luchtvochtigheid van 30/40% prima uit te houden. 30+ is pas hittequote:Op woensdag 2 juni 2021 18:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]![]()
Na 2 maanden in godverdomse grafkou gezeten te hebben, krijgen we inderdaad niet de kans om te acclamatiseren nu de zomer onvervalst binnen is komen walsen.
't is nu 29°C in Eindhoven... afgelopen donderdag werd het maar hooguit 13,3°C
Ja oke... ik bedoelde eigenlijk dat april en mei te koud waren en da's 2 maanden te lang in de kutkou zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
2 maanden? Wat dacht je van 7 maanden. Het is minimaal 6 maanden fris/koud geweest en 1 maand was acceptabel betreft temperatuur. Er is nu helemaal geen hitte. enige warmte wel, maar met een luchtvochtigheid van 30/40% prima uit te houden. 30+ is pas hitte
quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Onweer in het oosten hoorde ik hehehehehehe
Mja, de opbouw ontbrak een beetje dit jaarquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
Nederlanders kunnen echt niet tegen warmte geloof ik
Was heerlijk vandaag had er ook weer 50km opzitten. Wel opvallend stil, maar denk dat de meeste mensen die vrij waren eerder naar het strand zijn of ergens anders.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:28 schreef ACT-F het volgende:
Lekker fietsweer met een softijsje erbijMorgen en overmorgen ontploffende bloemkolen
Hier staat vanaf zondag gewoon nog steeds 25 graden hoor voor die week.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:37 schreef Haags het volgende:
Vanaf zondag noordenwind en een graadje of 20, wel droog. Ook fijn.
Vandaag ook trouwens.
Vrij genomen vanmiddag. Fijn dat ik dat zelf allemaal kan bepalen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:51 schreef Salina het volgende:
Echt geen weer om te werken. En om vanavond te sporten. Twijfel om vrij te nemen. Keuzes, keuzes.
Ondertussen even flink weg te branden hier op het balkon. Stuk warmer dan gisteren en minder wind dan gisteren. Althans zo voelt het.
Excuus Frutsel je hebt helemaal gelijk. Zit nog in mijn dinsdag modus!quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij is de estofex van morgen er nog niet? Deze die ik nu op hun site zie loopt tot morgenochtend 600u
De nieuwe komt vanavond pas dacht ik?
Meiregen is zegen voor de tuinquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:38 schreef Stefanovich het volgende:
Heerlijk weer. Alles is ook zo mooi groen. Hopelijk blijft het dat wel, dus hopelijk volgt geen droge schroei-periode van maanden.
Met opbouw janken ze nog zodra het boven 22 wordt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, de opbouw ontbrak een beetje dit jaar
Een week geleden was het nog een beetje kwakkelen rond de 15.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met opbouw janken ze nog zodra het boven 22 wordt.![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
ik zie rode pitten zeeland binnenkomen
Vind het totaal niet erg. Laat maar lekker droog blijven en gewoon dit weer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
zoals ik al zij het schuift en schuift en schuift en tadaa, verdwenen uit de kaarten.
Wat schuift? Dit is toch wel behoorlijk prima en aangenaamquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
zoals ik al zij het schuift en schuift en schuift en tadaa, verdwenen uit de kaarten.
de zogenaamde onweer en regen voor morgen en vrijdag.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat schuift? Dit is toch wel behoorlijk prima en aangenaam
Wat is verdwenen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de zogenaamde onweer en regen voor morgen en vrijdag.
WaT iS VeRdWeNeN?quote:
Dat ziet er fantastisch uit.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:56 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |