ik stem voor. klein briesje, 24-26 graden, veel zon en prima nachttemperaturen. Ik zie alleen maar positieve punten. 1 keer per 2 weken onweer.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we dit weer tot half oktober doen?Warmer mag voor mij altijd, maar wellicht dat we zo de middenweg hebben.
Ben fanquote:Op maandag 31 mei 2021 21:36 schreef INViCTuS het volgende:
Donderdag terreur buien?
[ twitter ]
[ twitter ]
Dankzij dagen als deze ben je die kutheid van de afgelopen maand gelukkig heel snel vergeten.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Uhh, ik ben zo gewend aan kuttemperaturen dat ik vergeten ben dat er al heel vroeg op de dag begonnen moet worden met ramen open op warme dagen als deze
Wacht, dus het is niet tyfus koud/nat/extreem grijs in Assen nu?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:26 schreef Djeez het volgende:
Ik moet vanaf vandaag weer een dag in de week op kantoor werken. Eeuwig zonde met dit weer
*Reinoutquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:38 schreef Elan het volgende:
https://www.weer.nl/nieuw(...)f-en-toe-fiks-onweer
Voorspelling van Reinier.TL;DR Juno en juli gaan schroeien.
Team Airco 1-0quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:38 schreef Elan het volgende:
https://www.weer.nl/nieuw(...)f-en-toe-fiks-onweer
Voorspelling van Reinier.TL;DR Juno en juli gaan schroeien.
unsicher sind.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:36 schreef INViCTuS het volgende:
Donderdag terreur buien?
[ twitter ]
[ twitter ]
Zul je zien dat dat net de enige dag in de week is dat het in Assen mooi weer is...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:26 schreef Djeez het volgende:
Ik moet vanaf vandaag weer een dag in de week op kantoor werken. Eeuwig zonde met dit weer
Vanaf overmorgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:08 schreef Revanches het volgende:
Heel mooi weer, maar hopelijk binnenkort ook weer onweer.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:45 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt zal wel weer blijven steken op 24.9
Eindelijk.quote:De eerste landelijke zomerse dag van het jaar is een feit: dinsdag rond 15.50 uur is in De Bilt een temperatuur van 25,2 graden gemeten.
Nee, vandaag mooi weer. Op een snikheet kantoor. Vol stinkende collega'squote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wacht, dus het is niet tyfus koud/nat/extreem grijs in Assen nu?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De woeste geur van echte mannen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, vandaag mooi weer. Op een snikheet kantoor. Vol stinkende collega's
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:58 schreef INViCTuS het volgende:
Oe, de modellen hinten naar onweer in de nacht van vrijdag op zaterdag. het is pas dinsdag, dus even afwachten, uiteraard
quote:onweer in de nacht van vrijdag op zaterdag
quote:onweer in de nacht
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met de heerlijke verkoeling in de avond gebeurd?
Jij bent ook wel echt de zeikerd aller zeikerds he. Is het wederom warmer dan 20 graden (want als het dat niet is zeik je dat het te koud is), mis je de verkoeling.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met de heerlijke verkoeling in de avond gebeurd?
Nee, de afgelopen dagen waren perfect. Ook voor mij kan het te warm wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij bent ook wel echt de zeikerd aller zeikerds he. Is het wederom warmer dan 20 graden (want als het dat niet is zeik je dat het te koud is), mis je de verkoeling.
Over warme nachten gesproken..quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen dagen waren perfect. Ook voor mij kan het te warm worden
En dan vooral 's nachts.
Ik zie alleen één huilende kat.quote:Op woensdag 2 juni 2021 11:14 schreef Dven het volgende:
Ah, na het geklaag over koud weer is het geklaag over warmte aanstaande
Katten janken altijd als het niet tussen de 18-22 graden is met een paar schapenwolkjes maar voornamelijk een brandende zon en een héél klein verkwikkend briesje.quote:Op woensdag 2 juni 2021 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie alleen één huilende kat.![]()
Wat een weertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |